Geboren en getogen Amsterdammer? En zo ja, wat vind je zo kut aan Rotterdam?quote:Op maandag 23 april 2018 23:41 schreef Yreal het volgende:
Ik werk ook wel in rotterdam.
En ieder keer dat ik uit het raam kijk doe ik een beetje
Wat een kutstad is het ook. Grappig genoeg staat er in de grootste grafstad van Europa, kaunas in Litouwen, zo'n bord met afstanden in alle windrichtingen inclusief rotterdam
niet eens.quote:Op maandag 23 april 2018 23:47 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Geboren en getogen Amsterdammer? En zo ja, wat vind je zo kut aan Rotterdam?
Ben niet echt bekend in Rotterdam maar vgm is het Harvey Specter-leefstijltje dat een significant deel van de studenten die de rechten- en economiefaculteiten van Nederland bevolken lijken te begeren in Rotterdam om allerlei redenen realistischer dan in Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet eens.
De buurt tussen de erasmusbrug, maastunnel en ziekenhuis is wel oké trouwens.
Ligt aan de cultuur op kantoor. Om wat voor kantoor gaat het (qua grootte)?quote:Op maandag 23 april 2018 23:43 schreef Yreal het volgende:
Ik krijg vanmiddag wat werk terug en heb vervolgens mijn wetboek gepakt en heb mijn baas terug gemaild met "zie die en dat, volgens mij klopt het gewoon?"
En nu begin ik dus een beetje te twijfelen over hoe dom dat was
Pearson specterquote:Op dinsdag 24 april 2018 00:14 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ligt aan de cultuur op kantoor. Om wat voor kantoor gaat het (qua grootte)?
wat zeg je nou? Het Harvey leventje is makkelijker bereikbaar in roffa?quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:14 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ben niet echt bekend in Rotterdam maar vgm is het Harvey Specter-leefstijltje dat een significant deel van de studenten die de rechten- en economiefaculteiten van Nederland bevolken lijken te begeren in Rotterdam om allerlei redenen realistischer dan in Amsterdam.
Luxe appartementen gaan daar voor heel wat minder over de toonbank en de skyline van Rotterdam leent zich wat meer voor dat soort doeleinden dan die van Amsterdam. Dan heb je nog het feit dat het vervoer in Rotterdam beter geregeld is op allerlei vlakken en dat de grote kantoren die zich in Rotterdam hebben gevestigd in het centrum zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat zeg je nou? Het Harvey leventje is makkelijker bereikbaar in roffa?
neequote:Op dinsdag 24 april 2018 00:50 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Luxe appartementen gaan daar voor heel wat minder over de toonbank en de skyline van Rotterdam leent zich wat meer voor dat soort doeleinden dan die van Amsterdam. Dan heb je nog het feit dat het vervoer in Rotterdam beter geregeld is op allerlei vlakken en dat de grote kantoren die zich in Rotterdam hebben gevestigd in het centrum zitten.
spoilerquote:Op dinsdag 24 april 2018 00:51 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Je werkt bij een niet langer bestaand fictief kantoor?
op hoogbouw na kan dit ook op zoetermeer zien.quote:Op woensdag 25 april 2018 02:48 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Veel nieuwbouw, veel hoogbouw, bescheiden, kralingse bos, goed ov, goede scholen etcetera.
Deze manquote:Op woensdag 25 april 2018 02:48 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Veel nieuwbouw, veel hoogbouw, bescheiden, kralingse bos, goed ov, goede scholen etcetera.
Stom vooroordeel dat nergens op slaatquote:Op woensdag 25 april 2018 09:48 schreef IPA35 het volgende:
Geen bakfiets mensen die onironisch groenlinks stemmen tenminste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |