Stel je niet aan, het is gefermenteerd suikerwater. Het smaakt een beetje naar cider met frambozensmaak.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
word al misselijk als ik ernaar kijk
weet ik, ik zou het best wel lusten denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is gefermenteerd suikerwater. Het smaakt een beetje naar cider met frambozensmaak.
Wat is het?quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Het hele etiket staat meerdere keren vol met deze woorden.
Ben niet overtuigd.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het is gefermenteerd suikerwater. Het smaakt een beetje naar cider met frambozensmaak.
surströmming ?quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ik ben een sucker voor gefermenteerde meuk.
Even uitgebreid gaan fappen.quote:
Geen zin inquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga slapen. Zou ik ook moeten doen.
Kom morgen weer als wrak aan in Nederland
Been there, done that. Smaakt niet zo erg als het ruikt maar wil het nog eens in een gerecht proberen ipv zo uit het blik.quote:
Die heb ik overgeslagen. De gefermenteerde haai in IJsland ook.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Been there, done that. Smaakt niet zo erg als het ruikt maar wil het nog eens in een gerecht proberen ipv zo uit het blik.
Die lijkt me best nog nasty, veel ammoniak hoorde ik.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik overgeslagen. De gefermenteerde haai in IJsland ook.
Er stond bij de beschrijving dat het complete model 600 gram weegt.quote:
Vriend van me was geen fan.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die lijkt me best nog nasty, veel ammoniak hoorde ik.
Ik kom er net onder vandaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even snel douchen en toch maar 2 uur gaan pitten
sterktequote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even snel douchen en toch maar 2 uur gaan pitten
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er stond bij de beschrijving dat het complete model 600 gram weegt.
Ik heb m'n MG Full Armor Gundam ver. Ka op de keukenweegschaal gezet, was iets van 320.
Ben benieuwd hoe groot hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |