bohquote:Op donderdag 18 april 2019 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Wel leuk voor ze dat ze een keer goed weer hebben, in mijn herinnering is De Pesjen altijd koud en goed nat.
Ik was er vorig jaar met open monumentendag. Dat is een goede dag om zoiets te bezoeken, want dan kan je overal inquote:Op donderdag 18 april 2019 20:38 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben nog nooit in Dordrecht geweestStond samen met Haarlem op mijn 'ooit nog eens bezoeken'-lijst. Haarlem heb ik inmiddels gehad. Nu Dordrecht dus nog.
Tim.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:40 schreef tralalala het volgende:
Die mevrouw vindt Jeroen ook vermoeiend.
ojaquote:Op donderdag 18 april 2019 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar met open monumentendag. Dat is een goede dag om zoiets te bezoeken, want dan kan je overal in
We worden hier in de maling genomenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:42 schreef tralalala het volgende:
Het klinkt alsof het in de studio is opgenomen.
En dat door de EO-KRO-NCRVquote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
We worden hier in de maling genomen
daar was ik ook al naar op zoek. Geen ideequote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Wie is zij met die rode jas en zwart haar?
Die ietwat oosterse? Grace Workalaquote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Wie is zij met die rode jas en zwart haar?
Leuke Luckyquote:Op donderdag 18 april 2019 20:46 schreef Martinello het volgende:
Bij de EO werkt Klaas van Kruistum.
Ik ook niet. Maar ok net begonnen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:46 schreef Sked het volgende:
Ik ben nog niet zo onder de indruk van deze uitzending.
Yep, maar dat dachten we vorig jaar bij die nieuwslezeres ook, maar dat viel vies tegen...quote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Martijn als verteller wel leuk/goed, weet je tenminste dat er iemand staat die zoiets echt kan.
Dat is in het Midden-Oosten waarschijnlijker dan dat hij blank was.quote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar dat dachten we vorig jaar bij die nieuwslezeres ook, maar dat viel vies tegen...
vind je?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Martijn als verteller wel leuk/goed, weet je tenminste dat er iemand staat die zoiets echt kan.
Ik heb Martijn best hoog zittenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
vind je?ik vind 'm juist tegenvallen
Zo op het eerste gehoor trouwens.
Veel Afrikanen zullen er in het Midden-Oosten ook niet geweest zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is in het Midden-Oosten waarschijnlijker dan dat hij blank was.
Zeker wel. Die ene Balthasar.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit, in de tijd van Jezus bestonden er nog helemaal geen negers.
Deze zegt me wel wat. Rest ook nog niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Ben ik de enige die de nummers tot nu toe niet kent?
Dat klopt, maar de gemiddelde huidskleur in die streek is eerder donker dan licht.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Veel Afrikanen zullen er in het Midden-Oosten ook niet geweest zijn.
Nee, Ferry Doedensquote:Op donderdag 18 april 2019 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Is dit Gers? Die rapper met down syndroom.
Dit is tot nu ook verreweg de slechtste die ik heb gezienquote:Op donderdag 18 april 2019 20:57 schreef Embraer89 het volgende:
Eerste Passion voor mij, maar is dit het nou?
Die houden ook van sprookjes toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:55 schreef MrBadGuy het volgende:
"Mensen die in mij geloven zijn net kinderen"
WTF![]()
Jaquote:Op donderdag 18 april 2019 20:57 schreef Embraer89 het volgende:
het is het Bijbelverhaal van Jezus' laatste dagen, verteld aan de hand van popliedjes. Wat had je verwacht?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:57 schreef Embraer89 het volgende:
Danny was goed jaren geleden.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is tot nu ook verreweg de slechtste die ik heb gezien
Ik niet, tijd voor voetbal.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
En ieder jaar toch weer kijken.
Dat was Danny de Munkquote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb er een hoop gezien. Vond met Syp op de toren Erasmusbrug (meen ik) de beste
Dat snap ik, maar dit had ik niet verwacht nee.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
het is het Bijbelverhaal van Jezus' laatste dagen, verteld aan de hand van popliedjes. Wat had je verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |