Ja ik kijk eigenlijk alleen maar omdat het 'hier' isquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het nummer is ook gewoon kut, Karina.
Mensen die niet elk jaar kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kijk eigenlijk alleen maar omdat het 'hier' is
Ik kijk alleen omdat er altijd 1 of 2 nummers er bij zitten die ik echt mooi vind.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kijk eigenlijk alleen maar omdat het 'hier' is
Ik keek alleen de eerste keer en toen met Sjekquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die niet elk jaar kijken
Niet weten dat dit het evenement van het jaar is
Ik dacht dat dat het Songfestival was?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die niet elk jaar kijken
Niet weten dat dit het evenement van het jaar is
Ok dat was wel 1tje in de top 3quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek alleen de eerste keer en toen met Sjek
Sjek was ook fantastisch.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
MES STEEK PIJNquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Ik vind meestal alleen de wat vlottere nummers leuk. EN Braindead kan trouwens ook totaal niet acteren.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen omdat er altijd 1 of 2 nummers er bij zitten die ik echt mooi vind.
Jeroen van Koningsbrugge en Jamai enzo. Dat was echt WOW. Ik wil weer geWOWd worden mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |