Wat zullen die toetsenborden daar ook goor zijnquote:
oh als je daaraan denktquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wat zullen die toetsenborden daar ook goor zijn![]()
![]()
Ze zit nu te typen
Sushi als toetje,heeft ze zin in.quote:
en nu over geld uitgeven van ?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sushi als toetje,heeft ze zin in.
nou ja als ze er geld voor heeft waarom nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sushi als toetje,heeft ze zin in.
Omdat ze een grote bek heeft over een anderquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ja als ze er geld voor heeft waarom niet
Beau.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
Bil haar kop op een plank![]()
[ afbeelding ]
Ze doen allemaal bijna niets daar... op een paar na zijn ze allemaal ontzettend lui. benieuwd hoe ze dat straks gaan doen na 1 dag werken zijn ze totall losquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
het luie wijf doet weer niks
Die kan Romy en Mehmet ook niet even alleen een gesprek laten voeren he. Overal waar Romy is moet ze bij zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
romy besteld toch ook maarquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
Meh over dat de twins een kapper hebben besteld
Zeikerds
room wil een dikke pot
Hij deed dat over Madi dus mag dat dan ook over Beau doen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:41 schreef yaello het volgende:
Mehmet mag van mij ook snel opdonderen hoor. Nu weer gaan zeiken over Beau.
ik meende het niet, was sarcastisch bedoeld, Madi is een topperquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze doen allemaal bijna niets daar... op een paar na zijn ze allemaal ontzettend lui. benieuwd hoe ze dat straks gaan doen na 1 dag werken zijn ze totall los
Over Madilia vond ik het ook al gezeik. Je zal hem zelden over iets anders horen praten dan over z'n medebewoners.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij deed dat over Madi dus mag dat dan ook over Beau doen.
Bil deed t zelfde en daar werd niks over gezegdquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:47 schreef chufi het volgende:
Juist Mehmet .. Het is zakgeld verdiende percentages voor eigen belang .. Heeft niets met BV te maken
Madie is een nep mokkel met een kut stemquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik meende het niet, was sarcastisch bedoeld, Madi is een topper
had ik wel door maar ook madi is lui. echt gewoon een dag werken kennen ze daar niet ( op een paar na)quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik meende het niet, was sarcastisch bedoeld, Madi is een topper
Bij de laatste markt heeft ze wel de hele dag in de luifel gestaan volgens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had ik wel door maar ook madi is lui. echt gewoon een dag werken kennen ze daar niet ( op een paar na)
tsja ik vind Madi juist een van de weinigen die haarzelf blijft met al haar tekortkomingen, een lief kindquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Madie is een nep mokkel met een kut stem
Is dat zo?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij de laatste markt heeft ze wel de hele dag in de luifel gestaan volgens mij.
lekker scheef hequote:Op donderdag 29 maart 2018 17:50 schreef chufi het volgende:
Mehmet wil Romy niet verbieden om tijdens de markt voor zich zlef te shoppen....
Ben het met je eens, en ze heeft een behoorlijk portie zelfspotquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsja ik vind Madi juist een van de weinigen die haarzelf blijft met al haar tekortkomingen, een lief kind
en bil ?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:51 schreef snetje het volgende:
Baldr tegen Cemal: Jacco heeft me gewaarschuwd.. Senna en Johan ook en nu ook mijn vrouw...
Het zit Linda niet mee...
ja, daar hou ik vanquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, en ze heeft een behoorlijk portie zelfspot
had ze zeker een week nodig om bij te komen... de meeste werken elke dag hoorquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij de laatste markt heeft ze wel de hele dag in de luifel gestaan volgens mij.
Bil blijft weer buiten schot.quote:
voorbips nog welquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:52 schreef cobain1994 het volgende:
Jeuk aan de voorbips..
[ afbeelding ]
Nope...quote:
Slomy nu: kut dit, kut dat, kutdingenquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:52 schreef cobain1994 het volgende:
Jeuk aan de voorbips..
[ afbeelding ]
Dat mutsjequote:Op donderdag 29 maart 2018 17:52 schreef cobain1994 het volgende:
Jeuk aan de voorbips..
[ afbeelding ]
Hij kan het niet eens verbiedenquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:50 schreef chufi het volgende:
Mehmet wil Romy niet verbieden om tijdens de markt voor zich zlef te shoppen....
succes met je lichaam room straks .. ik gun haar bil tot haar deaudquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:55 schreef kkka3 het volgende:
Slomy nu over Bill, we zijn uit hetzelfde hout gesneden, maar blablabla wel chill. We wonen 20 minuten bij elkaar vandaan blablablablabla![]()
Het vertrouwen was weg maar nu heeft ze het laten merken. Ja Reums KOEKOEKquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:55 schreef kkka3 het volgende:
Slomy nu over Bill, we zijn uit hetzelfde hout gesneden, maar blablabla wel chill. We wonen 20 minuten bij elkaar vandaan blablablablabla![]()
Dat heeft Bil haar allemaal verteld uiteraard.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:55 schreef kkka3 het volgende:
Die heeft ook wel het geheugen van een goudvis zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:55 schreef kkka3 het volgende:
Nou Nou ...quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
succes met je lichaam room straks .. ik gun haar bil tot haar deaud
best wel creepy eigenlijk...zo ziet dat dus er uitquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een volwassene, niet alles is de schuld van Batsquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:56 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat heeft Bil haar allemaal verteld uiteraard.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:57 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ohja zeker![]()
Ik moest eerst aan een eikel denken (boomvruchtje dan he)
Hoe bedoel je ? Bats is volwassen en Romy is debielquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is een volwassene, niet alles is de schuld van Bats
quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Bats is volwassen en Romy is debiel
Het kan zomaar zo zijnquote:
Nee, zo debiel is Slomy niet, ze doet debiel.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Bats is volwassen en Romy is debiel
ze is echt debiel hoor, maar bil ook.. sneaky bitchesquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee, zo debiel is Slomy niet, ze doet debiel.
Dat weet jij best
Doortrapt, dat is niet echt debiel tochquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze is echt debiel hoor, maar bil ook.. sneaky bitches
valse vruchten
enz
enz
enz
Ik twijfel wel erg vaak hoor. Mijn stem ging ook naar Romy, maar dat gesprek met Vicky is voor mij de doorslag dat ze geestelijk beperkt isquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee, zo debiel is Slomy niet, ze doet debiel.
Dat weet jij best
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Doortrapt, dat is niet echt debiel toch
Nou ik weet niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Doortrapt, dat is niet echt debiel toch
Mensen die door linda terecht zijn aangesproken op het niet nakomen van gemaakte afspraken mbt financiën. En Senna is sowieso door Jacco opgestookt. Wat dat pokkuhwijf tegen linda heeft weet ik niet, zal wel met de stemmingen te maken hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:51 schreef snetje het volgende:
Baldr tegen Cemal: Jacco heeft me gewaarschuwd.. Senna en Johan ook en nu ook mijn vrouw...
Het zit Linda niet mee...
Dat klopt, ik zie dat een debiel een IQ tussen de 50 en de 75 heeft. Mwa, twijfelgevalletje dusquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Het lijkt soms wel alsof Romy het "lieve gekke zusje zijn" handig weet te gebruiken.
echt hoor, wat een rare wijven, hysterischquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
Die tweeling maakt zich zo belachelijk vind ik.
Watquote:
nee hoor, ze is gewoon op de been gebleven en heeft niet meer op bed gelegen dan een bil of zo.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had ze zeker een week nodig om bij te komen... de meeste werken elke dag hoor
Ja die baldr is gewoon niet goed bij zijn hoofd, jacco was zuur omdat linda hem had aangesproken over dingen die niet klopt financieel gezien van hem. En dat was dus wat jacco weer influisterde bij senna.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mensen die door linda terecht zijn aangesproken op het niet nakomen van gemaakte afspraken mbt financiën. En Senna is sowieso door Jacco opgestookt. Wat dat pokkuhwijf tegen linda heeft weet ik niet, zal wel met de stemmingen te maken hebben.
Die moeten ze maandag gewoon heel veel stemmen geven zodat het een gelijkspel wordt. Grote kans dat ze dan met z'n tweeën opdonderen. Hysterische gevallen zijn het.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
Die tweeling maakt zich zo belachelijk vind ik.
bil geeft 5 euroquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:06 schreef kkka3 het volgende:
Slomy had last van een spiertje in haar knieholte, ging dus helemaal niet om die vercrackte kaak![]()
Slomy geeft voor Rienks cadeau een tientje, anders heeft ze zelf niks meer over![]()
Slomy, de geldschieter, die rol was ook maar van korte duur![]()
Is het ookquote:
pfff krijgen we dat gezeik met Cemal weer dat hij baldr natuurlijk gelooft omdat hij hem zoveel heeft geholpen met dat defensiegedoe. Dezelfde reden waarom hij baldr het gunde om te blijven. Cemal is soms zo'nquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Nope...Baldr laat zich in een tunnelvisie duwen door de verkeerden en gaat er in mee..ik mag hopen dat Cemal hier niet gevoelig voor is ...duidelijk dat Baldr Cemal richting stemmen voor Linda wil pushen..
ze moet hem gewoon niet, en terechtquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:09 schreef sjampoeh het volgende:
room moeilijk moeilijk over geld geven voor cadeau van rienk
maar wel sushi bestellen
huh? bil woont toch in amsterdam zegt ze altijd? of bedoelt ze de bezemkast bij moeders marijkequote:Op donderdag 29 maart 2018 17:55 schreef kkka3 het volgende:
Binnen of buiten?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:08 schreef sjampoeh het volgende:
room gaat een fotoshoot doen met cemal, waar ze veel geld mee gaan verdienen
pleur op met een cadeau voor die zwerver...hij mag blij zijn dat hij nog mag blijven. Ik geef room groot gelijkquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:09 schreef sjampoeh het volgende:
room moeilijk moeilijk over geld geven voor cadeau van rienk
maar wel sushi bestellen
rienk heeft ook al zo'n Close encounters of the third kind-berg puree op z'n bordquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:13 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ik zie Baldr me daar een partij puree opscheppen.
Moet hij een damwand metselen of zo.
Mijn hemel
Ja was niet al te duidelijk he....quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik dacht hij loopt weer te ijlen maar zie aan het gifje wat er in dit geval gebeurde.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
rienk heeft ook al zo'n Close encounters of the third kind-berg puree op z'n bord
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:18 schreef Charmian het volgende:
heeft bo ook al een cameravan 600,- gekocht?
quote:
Voor meerdere keer of voor 1 keer?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:22 schreef yvondenise het volgende:
350 euro voor de kapper voor die tweeling.
1 keerquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:23 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Voor meerdere keer of voor 1 keer?
Voor hun tweeënquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:23 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Voor meerdere keer of voor 1 keer?
Geweldige cap! Iets voor in Billy's topic? Mag ik hem daar plaatsen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan nogquote:
geen idee, een te dure kapper inhuren...die mika of weet ik hoe die gast heet, was volgens mij ook zo duurquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:25 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Mijn hemel.
Wat the fuck doe je voor 175 pp met je haar dan?
Absurd
Nou ja, als je niet waar je het moet laten.....zal je wel zulke uitgaven ervoor over hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
geen idee, een te dure kapper inhuren...die mika of weet ik hoe die gast heet, was volgens mij ook zo duur
romy moet dat weten of is die alweer weg?quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze zeiden net dat het de eerste keer is dat de kapper komt , ze zijn al eerder geweest
Dooie puntjes knippen? Ik doe dat zelfquote:
Dat siert haar. Dat vind ik ook van Cemal.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsja ik vind Madi juist een van de weinigen die haarzelf blijft met al haar tekortkomingen, een lief kind
Verven en knippen......quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mijn god!! Het resultaat is beslist nooit zoveel waard. Wat een bedrag
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:28 schreef rowan634 het volgende:
twins zitten goed, die kunnen haar meteen claimON
Het zal weer eens niet zo zijnquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:27 schreef rowan634 het volgende:
billy: vanavond gaan we lekker debatteren! over SEKS #huhu
Het zal niet eens een totaal andere kapsel zijn want dat willen de meiden niet....denk de dooie puntjes.....quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mijn god!! Het resultaat is beslist nooit zoveel waard. Wat een bedrag
Ze is wat slimmer dan Chemal. Ze is een redelijk irritant persoontjequote:Op donderdag 29 maart 2018 18:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat siert haar. Dat vind ik ook van Cemal.
Nou doe even normaalquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:31 schreef wyno het volgende:
Ze zijn natuurlijk allemaal nieuwsgierig hoeveel handtekeningen Beau heeft moeten uitdelen bij het uitvaartcentrum.
OKquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:33 schreef wyno het volgende:
[..]
Ik doe net zo normaal als beau over haar oma doet en niet anders.
die heeft gewoon een beurt gehadquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:33 schreef BirdsEyeView het volgende:
96 is een beste leeftijd hoor.
Beau vind het wel raar, doelend op daar zijn (uitvaart) en nu weer in Utopia.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die heeft gewoon een beurt gehad
lang, net zo lang dat Beu haar niet gezien heeftquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tering zeg 96 geworden ..
hoelang was Oma Oma al dement ?
Gisteren wilde ze leren drummen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Het zal weer eens niet zo zijn [ afbeelding ]
Zou ze nog andere interesses hebben? Een tijdje terug was ze toch into fotografie? Of duurde dat ook een blauwe maandag?
Oh raarquote:
10 jaar niet gezien, ik zou haar bannenquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bo heeft nisk voorgedragen
achterlangs deed ut
.. pragtig leeeefe gehad ..
10 jr niet gezien
en door maar he
einde pensioen hakt dr toch in bij zo'n instelling
Had ze haar oma 10 jaar niet gezien. Als dat zo iets had ze ook niet naar die begrafenis gehoeven vanuit utopia. Dat vind ik dan schijnheilig gedrag.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
achterlangs deed ut
10 jr niet gezien
en door maar he
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Oef beau zegt ze is fijn weer bij opa. Is dan maar te hopen dat ze die nog herkent (weet het flauw)
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
10 jaar niet gezien, ik zou haar bannen
voor het uit de hand looptquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had ze haar oma 10 jaar niet gezien. Als dat zo iets had ze ook niet naar die begrafenis gehoeven vanuit utopia. Dat vind ik dan schijnheilig gedrag.
Oh leugens dusquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
voor het uit de hand loopt
10 jr maak ik dr van
Wat zou het heerlijk zijn wanneer Kweeltje Kweeling weg is en niet meer de streams vervuilt.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt hoor, wat een rare wijven, hysterisch
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
10 jr maak ik dr van
Oke gelukkig want als het wel zo was dan had ze zich de ogen uit de kop moeten schamen. Nu dus niet hahaquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
10 jr maak ik dr van
Net als Bas ...quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:41 schreef BirdsEyeView het volgende:
Beau heeft de ring van Oma, trouwring
Die kut smileys zou leuk zijn als die verbannen werdenquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:40 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat zou het heerlijk zijn wanneer Kweeltje Kweeling weg is en niet meer de streams vervuilt. [ afbeelding ]
1 jaar vertelde ze 2 dahen geledenquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
10 jr maak ik dr van
Slomy de kluivert, zijn nepnagels.quote:
Wat moet ze daarmee in Utopiaquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:41 schreef BirdsEyeView het volgende:
Beau heeft de ring van Oma, trouwring
Dat vieze gore klokkie wat ze 24/7 droeg is al een paar maanden niet meer aan haar eveneens vieze pols gesignaleerd.quote:
Kannie wachten op de eerste daar die die vraag stelt.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:44 schreef Setje72 het volgende:
En heeft ze Johan gezien? Of heeft ze zwijgplicht?
Wim weet er vast wel raad meequote:
Oh. ziet er goed uit, beter als Bo haar nagels, weet niet of het door de kleur komt.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slomy de kluivert, zijn nepnagels.
Tiet heeft ook nepnagels laten zetten, tegelijk met Slomy.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh. ziet er goed uit, beter als Bo haar nagels, weet niet of het door de kleur komt.
oh...quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
1 jaar vertelde ze 2 dahen geleden
Er is niks erger als iemand zo naar je bord kijkt......hij kan zo pesten......Eet smakelijk zegt Ivasn. Bas dat zal wel lukken als je weg gaat.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:45 schreef yvondenise het volgende:
Ivan..dr is niks mooiers dan in een tas van een handvrouw te kijken.
Ik wil een pizza zonder saus en toppings.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:52 schreef Soulraven het volgende:
"Ik wil een pizza Hawaï zonder ham" Dus alleen tomatensaus en ananas, gadver.
Die kunnen aan niks anders meer denken......de haat wordt steeds groter bij hun.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Demi tegen beau ik kijk er weer naar uit maandag stemmen of zoiets helemaal goed verstond ik het niet.
Ik zie vooral groenvoer.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
djumal is op verkanzie
kolonie vreten
bord vol laaiehhhh
Dat doen ze allemaal hoor. Haat is er echt wel bij iedereenquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kunnen aan niks anders meer denken......de haat wordt steeds groter bij hun.
Ja Johan zong een liedjequote:Op donderdag 29 maart 2018 18:57 schreef Angel79 het volgende:
Heeft ze Johan gezien of niet? Iemand al iets gehoord?
Beau kennende vertelt ze het vaag, zonder veel detailsquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:57 schreef Angel79 het volgende:
Heeft ze Johan gezien of niet? Iemand al iets gehoord?
Bij hun is het wel 10 x erger als bij de rest.Moet je die hatelijke blikken af en toe maar eens zienquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal hoor. Haat is er echt wel bij iedereen
Haat... gaat dat niet heel ver? Dan nemen ze het wel heel serieus. Iemand écht haten is niet niks.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal hoor. Haat is er echt wel bij iedereen
Denk je echt dat Johan op de uitvaart van haar oma op komt dagenquote:Op donderdag 29 maart 2018 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beau kennende vertelt ze het vaag, zonder veel details
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beau kennende vertelt ze het vaag, zonder veel details
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je echt dat Johan op de uitvaart van haar oma op komt dagen
Hij is wel zo gekquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik acht de kans erg klein.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft gezongenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij is wel zo gek![]()
ze is wel lang weggeweest ofniet? Maar eerlijk ik denk het niet hoor dat hij er was.
En al zou hij dat doen. Wat maakt dat eigenlijk uitquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet op die ceremonie toch?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja
hij had het net ook over kijken in de tas van een handvrouw
Heel eerlijk gezegd denk ik het bij hun wel........vooral haat op Ivan.....en Linda.....die blikken. Ze hebben elkaar natuurlijk om op te hitsen.....quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Haat... gaat dat niet heel ver? Dan nemen ze het wel heel serieus. Iemand écht haten is niet niks.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Oef beau zegt ze is fijn weer bij opa. Is dan maar te hopen dat ze die nog herkent (weet het flauw)
Ik begon er niet over he?quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Haat... gaat dat niet heel ver? Dan nemen ze het wel heel serieus. Iemand écht haten is niet niks.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kunnen aan niks anders meer denken......de haat wordt steeds groter bij hun.
Volgens het FB-schuim is er een hele tas met briefjes over de schutting gegooid met daarin ook dat gewraakte briefjequote:Op donderdag 29 maart 2018 18:46 schreef snetje het volgende:
Ivan woelt even door de tas van Beau...slim ...zeker even checken of er misschien briefjes inzitten...
10 jaar niet gezien?????quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
achterlangs deed ut
10 jr niet gezien
en door maar he
Pikketanisie Hoelediehééquote:
Ze is net terug, dit topic notabenequote:Op donderdag 29 maart 2018 19:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Niet op die ceremonie toch?
En had Beau nou wel of toch niet iets voorgedragen? Is me ook ff ontglipt.
Nee, andere hebben dat gedaan....quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Niet op die ceremonie toch?
En had Beau nou wel of toch niet iets voorgedragen? Is me ook ff ontglipt.
Thanksquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:05 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze is net terug, dit topic notabene
https://forum.fok.nl/topic/2432665/3/50#p178174662
Ik las dat ze niks voorgedragen had
Gewoon normaalquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
Toch vind ik die wisselwerking tussen ivan en madi lijken op zijn contact met die zusjes van hem.
10 jaar gezien is een cos ding. Iemand heeft dat in de wereld geholpenquote:
toch denk ik als er bepaalde factoren (zoals hij een vriendin, en zure linda) er niet waren dat ze wel chemie hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
Toch vind ik die wisselwerking tussen ivan en madi lijken op zijn contact met die zusjes van hem.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:06 schreef rowan634 het volgende:
madi: je kleding is lelijk
ivan: mn kleding is lelijk?? je loopt erbij als een schaap!
[ afbeelding ]
Als hij zou kunnen spellen wel. Nu was het DJ Mental pentrationquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Als hij zou kunnen spellen wel. Nu was het DJ Mental pentration
Het is niet waar sukkelquote:
nee was ff boodschappen doen, kom net weer terug, was een uitschietertje van Struis LOLquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Als hij zou kunnen spellen wel. Nu was het DJ Mental pentration
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Romy hebben de koeien meerdere plekken waar ze plassen.
Ja domme Platvis, op de vierkante meter waar ze staan.
[..]quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:04 schreef Soury het volgende:
Heel heel serieus. Iemand écht haten is niet niks.
Het mag dan geen 10 jaar zijn geweest, maar innig contact leek er idd niet te zijn geweest.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:09 schreef Bramenstruik het volgende:
iig is wel een utspraak van Beu zelf, dat ze haar oma al lang niet gezien, WANT ze was dement
Zou ze niet te kinderachtig en te veel prinsesje zijn...quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch denk ik als er bepaalde factoren (zoals hij een vriendin, en zure linda) er niet waren dat ze wel chemie hebben
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, was ik.......misschien kinderachtige haat. Maar het is er eentje waarvan ze het niet meer onder stoelen of banken kunnen steken.
Fixed, geen dankquote:En nu verneuk je ook de qoutes
Beu en innig, dat gaat sowieso nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:10 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Het mag dan geen 10 jaar zijn geweest, maar innig contact leek er idd niet te zijn geweest.
Qoutes?quote:Ja, was ik.......misschien kinderachtige haat. Maar het is er eentje
En nu verneuk je ook de qoutes
nicole was erger in dat opzicht, die kon echt enorm zeuren en heel onvriendelijkquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou ze niet te kinderachtig en te veel prinsesje zijn...
Waarvoorquote:
En al Ivans zuur verdiende centen opmakenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja ik zei al, was ff weg moest nog ff COS doorlezen, maar komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
foto's
er liijkt een 0 teveel te staan
Cos waarheid
En het erge is ik weet niet eens hoe ik dat gedaan heb....quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:09 schreef Soury het volgende:
Ik begon er niet over he?
Ja, was ik.......misschien kinderachtige haat. Maar het is er eentje waarvan ze het niet meer onder stoelen of banken kunnen steken.
En nu verneuk je ook de qoutes
Het is gefixedquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het erge is ik weet niet eens hoe ik dat gedaan heb....
zijn nu eten aan het bestellen voor elkaar en beauquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
twins aan de foon met "hoofd"kantoor, kapper, willen niet
Hoe belangrijk kan een kapper zijnquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Ivan en madi passen absoluut niet bij elkaar.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens mij zei ze 2 dagen geleden 1 jaat, wat ook goed kan kloppen met de tijd dat ze in utopia zitquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
10 jaar gezien is een cos ding. Iemand heeft dat in de wereld geholpen
was geen kapper.Ze wilden telefonisch eten bestellen maar dat ging nietquote:
Ja en?quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens mij zei ze 2 dagen geleden 1 jaat, wat ook goed kan kloppen met de tijd dat ze in utopia zit
Zijn ze nog steeds bezig om een kapper te regelenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |