Wat zullen die toetsenborden daar ook goor zijnquote:
oh als je daaraan denktquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wat zullen die toetsenborden daar ook goor zijn![]()
![]()
Ze zit nu te typen
Sushi als toetje,heeft ze zin in.quote:
en nu over geld uitgeven van ?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sushi als toetje,heeft ze zin in.
nou ja als ze er geld voor heeft waarom nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sushi als toetje,heeft ze zin in.
Omdat ze een grote bek heeft over een anderquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ja als ze er geld voor heeft waarom niet
Beau.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
Bil haar kop op een plank![]()
[ afbeelding ]
Ze doen allemaal bijna niets daar... op een paar na zijn ze allemaal ontzettend lui. benieuwd hoe ze dat straks gaan doen na 1 dag werken zijn ze totall losquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
het luie wijf doet weer niks
Die kan Romy en Mehmet ook niet even alleen een gesprek laten voeren he. Overal waar Romy is moet ze bij zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
Bil haar kop op een plank![]()
[ afbeelding ]
romy besteld toch ook maarquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
Meh over dat de twins een kapper hebben besteld
Zeikerds
room wil een dikke pot
Hij deed dat over Madi dus mag dat dan ook over Beau doen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:41 schreef yaello het volgende:
Mehmet mag van mij ook snel opdonderen hoor. Nu weer gaan zeiken over Beau.
ik meende het niet, was sarcastisch bedoeld, Madi is een topperquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze doen allemaal bijna niets daar... op een paar na zijn ze allemaal ontzettend lui. benieuwd hoe ze dat straks gaan doen na 1 dag werken zijn ze totall los
Over Madilia vond ik het ook al gezeik. Je zal hem zelden over iets anders horen praten dan over z'n medebewoners.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij deed dat over Madi dus mag dat dan ook over Beau doen.
Bil deed t zelfde en daar werd niks over gezegdquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:47 schreef chufi het volgende:
Juist Mehmet .. Het is zakgeld verdiende percentages voor eigen belang .. Heeft niets met BV te maken
Madie is een nep mokkel met een kut stemquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik meende het niet, was sarcastisch bedoeld, Madi is een topper
had ik wel door maar ook madi is lui. echt gewoon een dag werken kennen ze daar niet ( op een paar na)quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik meende het niet, was sarcastisch bedoeld, Madi is een topper
Bij de laatste markt heeft ze wel de hele dag in de luifel gestaan volgens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had ik wel door maar ook madi is lui. echt gewoon een dag werken kennen ze daar niet ( op een paar na)
tsja ik vind Madi juist een van de weinigen die haarzelf blijft met al haar tekortkomingen, een lief kindquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Madie is een nep mokkel met een kut stem
Is dat zo?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij de laatste markt heeft ze wel de hele dag in de luifel gestaan volgens mij.
lekker scheef hequote:Op donderdag 29 maart 2018 17:50 schreef chufi het volgende:
Mehmet wil Romy niet verbieden om tijdens de markt voor zich zlef te shoppen....
Ben het met je eens, en ze heeft een behoorlijk portie zelfspotquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tsja ik vind Madi juist een van de weinigen die haarzelf blijft met al haar tekortkomingen, een lief kind
en bil ?quote:Op donderdag 29 maart 2018 17:51 schreef snetje het volgende:
Baldr tegen Cemal: Jacco heeft me gewaarschuwd.. Senna en Johan ook en nu ook mijn vrouw...
Het zit Linda niet mee...
ja, daar hou ik vanquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, en ze heeft een behoorlijk portie zelfspot
had ze zeker een week nodig om bij te komen... de meeste werken elke dag hoorquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij de laatste markt heeft ze wel de hele dag in de luifel gestaan volgens mij.
Bil blijft weer buiten schot.quote:
voorbips nog welquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:52 schreef cobain1994 het volgende:
Jeuk aan de voorbips..
[ afbeelding ]
Nope...quote:
Slomy nu: kut dit, kut dat, kutdingenquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:52 schreef cobain1994 het volgende:
Jeuk aan de voorbips..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |