Dat zou dus inderdaad het geval moeten zijn (die 105*1.4=147) dus die 150k zal inderdaad de echte inschrijving zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:53 schreef TisIk het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de in de pitch genoemde ¤150k, al inclusief de 40% rente en kosten is, oftewel die 150K is de echte inschrijving (en dus niet '150k plus rente en kosten').
Of zie ik iets verkeerd?
Het is niet bindend, je geeft alleen aan dat je het niet gaat doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:15 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Dat zou dus inderdaad het geval moeten zijn (die 105*1.4=147) dus die 150k zal inderdaad de echte inschrijving zijn.
De hypotheek wordt elk jaar minder en zou dus ook niet meer opgehoogd mogen worden vanwege de negatieve verklaring.
Dat maakt het project natuurlijk een stuk interessanter.
Iemand met ervaring met negatieve hypotheekverklaringen en of dit inderdaad de eerste hypotheek inschrijving overruled?
De projecten zijn van de site gehaaldquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:07 schreef impact9 het volgende:
Zou wel helemaal kut zijn als dat Amsterdamse vastgoed niet door gaat bij GVE. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke aanvraag.. Pfff waardeloos
Ongeloofwaardige cijfers; geen enkele schuld? Te mooi om waar te zijn. Boekhouding op achterkant van bierviltje aangeleverdquote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:31 schreef SunnyCrowder het volgende:
Op vrijdag 30 maart 2018 14:11 schreef bleyenburg het volgende:
Ik denk dat ik de Lelystadse loodgietert ook meeneem
Ik niet. Vind het vreemd dat het een E is en in dat kader is er ook geen inzicht in de cijfers over 2017.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand mag mijn plek innemen want ik ben even klaar met GvE na het gezeur met de panden.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:35 schreef ML45 het volgende:
En de Haagse Vastgoed projecten bij GvE tegen 5% staan weer open:
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:35 schreef ML45 het volgende:
En de Haagse Vastgoed projecten bij GvE tegen 5% staan weer open:Iemand al informatie over die borgstelling van 60k?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit echt een "goede" borgstelling is doe ik weer mee.
En de Haagse Vastgoed projecten bij GvE tegen 5% staan weer open:Blijkbaar hoeven ze in de Herkansing niet meer 48 uur open Staan ter inzageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de Haagse Vastgoed projecten bij GvE tegen 5% staan weer open:Ik pas nu ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel, maar nu is het toch alleen voor de oude/voormalige investeerders?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:39 schreef djh77 het volgende:
[..]
Blijkbaar hoeven ze in de Herkansing niet meer 48 uur open Staan ter inzage
Volgende mij kan iedereen nu investeren. Ze staan gewoon openbaar op de site Je hebt gelijk. Ik zag hem staan, maar nu niet meerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:42 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja wel, maar nu is het toch alleen voor de oude/voormalige investeerders?
Helemaal waar, bij annuitaire leningen met een korte looptijd zullen de kosten zo goed als hetzelfde zijn, zeker als je een paar defaults pakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:14 schreef bubbels234 het volgende:
Je kunt het tarief bij CCF eerst 0,85 niet vergelijken met nu 1,2. Dit vanwege twee redenen. Nu betaal je het vooraf en dadelijk maandelijks. De tweede reden is dat het bedrag iedere maand daalt en dat die 0,1 dus over een lager bedrag is dan die 0,85.
Ik zie ze niet staan hoor openbaar en de links werken ook alleen als je er eenmalig met de code heen bent geweest. Als je alleen de link zonder code opent voor de eerste keer krijg je een 404.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:44 schreef djh77 het volgende:
Volgende mij kan iedereen nu investeren. Ze staan gewoon openbaar op de site
Destijds waren er goede argumenten om in de (kleine) annuītaire lening te stappen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:39 schreef impact9 het volgende:
[..]
Iemand al informatie over die borgstelling van 60k?
Als dit echt een "goede" borgstelling is doe ik weer mee.
collin heeft toch lineaire leningen? Geen annuitaire?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:45 schreef Mynheer007 het volgende:
[..]
Helemaal waar, bij annuitaire leningen met een korte looptijd zullen de kosten zo goed als hetzelfde zijn, zeker als je een paar defaults pakt.
Nee, ik zie hem zonder de link niet openbaar staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:44 schreef djh77 het volgende:
[..]
Volgende mij kan iedereen nu investeren. Ze staan gewoon openbaar op de site
Klopt, ik doelde meer op lening met een aflossingsvrije periode in het beginquote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:55 schreef djh77 het volgende:
[..]
collin heeft toch lineaire leningen? Geen annuitaire?
Niet helemaal... de 0,85% betaalde je jaarlijks vooraf, dus over de waarde van de restschuld op dat moment. Daardoor betaalde je gemiddeld meer dan 0,85%, je lost immers tijdens het jaar af.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:05 schreef FINONAF het volgende:
[..]
Ja, zo lees ik het ook het was 0,85% dus een stijging van ruim 40%!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |