nu alquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 03:29 schreef devzero het volgende:
Amper actief geweest deze maand en ik sta toch weer boven streepjeMijn enige doel in dit spel is weer bereikt
quote:
tijd om te gaan slapenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 04:12 schreef devzero het volgende:
aloa en dans is als
- hema zonder bier of worst
- murp zonder tetten
- haags met intelligente posts
- devzero die iets nuttigs bijdraagt.
- sexy lexy die zich niet opwindt over anderen
Kortom, onmogelijk.
Die post alweerquote:Op donderdag 29 maart 2018 04:15 schreef devzero het volgende:
stiekem mis ik lexy wel een beetje, maar ik neem aan dat hij vast wel weer onder een andere kloon bezig is
die was er vandaagquote:Op donderdag 29 maart 2018 04:15 schreef devzero het volgende:
stiekem mis ik lexy wel een beetje, maar ik neem aan dat hij vast wel weer onder een andere kloon bezig is
tetten!quote:Op donderdag 29 maart 2018 04:12 schreef devzero het volgende:
aloa en dans is als
- murp zonder tetten
Kortom, onmogelijk.
Ik Ik zit in de auto dus ik kan geen goedemorgen topic maken al zou ik dat na duur Luc wel wil lijn doen als bij de mogelijkheid is gegeven om dat natuurlijk te doen dusquote:Op donderdag 29 maart 2018 06:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar blijft je goedemorgen topique
quote:Op donderdag 29 maart 2018 07:20 schreef murp het volgende:
[..]
Ik Ik zit in de auto dus ik kan geen goedemorgen topic maken al zou ik dat na duur Luc wel wil lijn doen als bij de mogelijkheid is gegeven om dat natuurlijk te doen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Beste post ooit hahahahaquote:Op donderdag 29 maart 2018 04:12 schreef devzero het volgende:
aloa en dans is als
- murp zonder tetten
Kortom, onmogelijk.
"smoel houwen" wordt ook al niet gewaardeerd...quote:
Klep dicht ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 09:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"smoel houwen" wordt ook al niet gewaardeerd...
Al-tijd. En de ochtend duurt lang voor mijn humeur.quote:
Haha oké meer een daghumeur dusquote:Op donderdag 29 maart 2018 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al-tijd. En de ochtend duurt lang voor mijn humeur.
*geeft lexy een dreun.quote:Op donderdag 29 maart 2018 10:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haha oké meer een daghumeur dus![]()
Ja ik weet dat het bestaat, maar ik heb er nooit last vanik ben het type: “ begin de dag met een dansje”
Dat mag dan sparren we evenquote:Op donderdag 29 maart 2018 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*geeft lexy een dreun.
Met je dansje.
Nog 2 dagen dan weet je het ... en dan KABAMM !!quote:Op donderdag 29 maart 2018 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel punten ik nu zou hebben als ik mee zou doen
Is niet meer achter te komen. Beeld zou vertekend zijn omdat niemand jou meer actief heeft looen blocken. Maar zou nog steeds een geweldige 1-aprilgrao zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel punten ik nu zou hebben als ik mee zou doen
Dus er lopen mensen Haags actief te blokken...gohquote:Op donderdag 29 maart 2018 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is niet meer achter te komen. Beeld zou vertekend zijn omdat niemand jou meer actief heeft looen blocken. Maar zou nog steeds een geweldige 1-aprilgrao zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die heb al een tijd niet meer gezien..quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:22 schreef Hexx. het volgende:
Ey, waar is scrupuleus, mehn. Ik mis die eikel zowaar!
Daarom. Van jullie allemaal heb ik hem het langst gekend. Vanaf mijn begintijd.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:30 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Die heb al een tijd niet meer gezien..
Ben er anders helemaalklaar meequote:
burnout?quote:
Waarom dan?quote:
En nu mis je ’m?quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:32 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Daarom. Van jullie allemaal heb ik hem het langst gekend. Vanaf mijn begintijd.
Beetje wel.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:46 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En nu mis je ’m?
Hij zal wel actief zijn met een ander account.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Beetje wel.
Hij kan soms als een eikel doen, maar komt wel op voor de "zwakken". Op een onhandige, bemoeizuchtige manier. Haha!
Maar de bedoeling is goed.
Dat kan.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:52 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Hij zal wel actief zijn met een ander account.
Het is niet vol te houden als je competitief wilt blijven.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:46 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Waarom dan?
Wordt het saai?
Volgens mij is iedereen wel een beetje klaar mee nu. Bijna alle oude mensen die eens zo fanatiek waren (ondergetekende oa.) zijn nu niet meer fanatiek
Maar goed dat Haags niet meedoet. Anders was het nog minder vol te houdenquote:Op donderdag 29 maart 2018 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet vol te houden als je competitief wilt blijven.
kloptquote:Op donderdag 29 maart 2018 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet vol te houden als je competitief wilt blijven.
Ik ben er al helemaal klaar mee dat ik nu weer naar aloa moet kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:57 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Maar goed dat Haags niet meedoet. Anders was het nog minder vol te houden
gelukkig zelf geen last van gehad.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er al helemaal klaar mee dat ik nu weer naar aloa moet kijken.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er al helemaal klaar mee dat ik nu weer naar aloa moet kijken.
Nee, jij bleef koel en onverstoorbaar dit seizoen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gelukkig zelf geen last van gehad.
Knap kansloos jaquote:
Hoi Lexyquote:Op donderdag 29 maart 2018 09:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Beste post ooit hahahaha
Mij missen
Dat was te verwachten en nu neemt de nieuwe garde over.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:46 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Waarom dan?
Wordt het saai?
Volgens mij is iedereen wel een beetje klaar mee nu. Bijna alle oude mensen die eens zo fanatiek waren (ondergetekende oa.) zijn nu niet meer fanatiek
Deze nieuwe garde is anders al aardig opgebrand van een week of 2 mee doenquote:Op donderdag 29 maart 2018 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was te verwachten en nu neemt de nieuwe garde over.
Dan trek je het allemaal te veel aan, het is maar een spelletje. Jammer dat er iemand vlak na je post, volgende keer beter.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze nieuwe garde is anders al aardig opgebrand van een week of 2 mee doen
Blijkbaar!quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was te verwachten en nu neemt de nieuwe garde over.
Het is nog steeds een spelletje maar wel één waar ik meer mee bezig ben dan ik zou willen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan trek je het allemaal te veel aan, het is maar een spelletje. Jammer dat er iemand vlak na je post, volgende keer beter.
Zelfs aloa heeft het opgegeven om eeuwig 2de te wordenquote:Op donderdag 29 maart 2018 15:24 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Blijkbaar!
De oude sukkelt af en toe mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |