abonnement Unibet Coolblue
pi_178147840


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

pi_178147847
nieuw topic, schone lei, gedraag je...enzo :)
pi_178147855
Waar zullen we het vandaag eens over hebben?
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:26:29 #4
163650 Greys
pi_178147879
Godverju ik zat door het slotje met m'n goeie gedrag. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2018 @ 14:26:43 #5
230491 Zith
pls tip
pi_178147885
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:26 schreef Greys het volgende:
Godverju ik zat door het slotje met m'n goeie gedrag. }:|
ban aangevraagd
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:27:23 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178147895
klik weg.

:W
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178147905
Open tits bb
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:29:32 #8
163650 Greys
pi_178147940
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:26 schreef Zith het volgende:

[..]

ban aangevraagd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2018 @ 14:32:46 #9
230491 Zith
pls tip
pi_178148023
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:27 schreef fathank het volgende:
klik weg.

:W
quote:
15s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Voor een uurtje of 2.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178148243
Nou kom op jongens, braaf de Liga's opeten, kruimels opruimen en doe je jas AAN als je naar buiten gaat! Juf Greys is het nu echt zat.

Zelf weten, maar strakkies krijgen jullie nog met de mattenklopper op de roomblanke billetjes.

:9~
pi_178148272
Ik hou van Greys
pi_178148277
Regen. Ik ga in plassen stampen. :@
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:44:16 #13
163650 Greys
pi_178148291
Roomblanke getalkpoederde billetjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178148299
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:43 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik hou van Greys
Als je een hond wil met blauwe ogen, zit je bij Greys ook prima.
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2018 @ 14:45:21 #15
230491 Zith
pls tip
pi_178148308
quote:
6s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:43 schreef hodlwave het volgende:
Regen. Ik ga in plassen stampen. :@
Je mag er zijn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178148320
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:45 schreef Zith het volgende:

[..]

Je mag er zijn
Mijn broek ook straks.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:49:19 #17
163650 Greys
pi_178148400
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:43 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik hou van Greys
Heb je de lapo van het vorige topic dan ook gelezen? :P

quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Joe. Gedraag je daar dan naar vanaf nu ajb. Want je emmer raakt aardig vol zeg maar om het even zo te zeggen. Deal?
Je hoeft echt geen compleet andere persoonlijkheid te worden, je bent wie je bent, maar je bent slim genoeg om te begrijpen wat ik bedoel.
Yes?

Want ik ben dan wel geen haantje maar als je zo doorgaat mattenklopper ik je eigenhandig BTC uit. Net als anderen die niet een béétje normaal kunnen doen.

Dus als we elkaar begrijpen hou ik ook van jou. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178148421
misschien moet de SC maar gewoon op slot
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:51:40 #19
163650 Greys
pi_178148470
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:44 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Als je een hond wil met blauwe ogen, zit je bij Greys ook prima.
Ik liet hem net het vorige topic lezen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178148547
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik liet hem net het vorige topic lezen.

[ afbeelding ]
:D! Zijn oog is genezen. Nu zit hij aan de XTC zo te zien. :P
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:57:50 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178148605
Ik denk regelmatig "was ik begin januari maar uitgestapt".
Eigenlijk best wel stom. Want je weet niet wat er verder gebeurt natuurlijk...

Maar het mag van mij nu wel weer even beetje omhoog gaan :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:57:59 #22
163650 Greys
pi_178148606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:55 schreef hodlwave het volgende:

[..]

:D! Zijn oog is genezen. Nu zit hij aan de XTC zo te zien. :P
Ja als z'n pupillen groot zijn is het idd net of ie normale ogen heeft. Ach ja, ik hou wel van raar. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178148698
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:57 schreef Komakie het volgende:
Ik denk regelmatig "was ik begin januari maar uitgestapt".
Eigenlijk best wel stom. Want je weet niet wat er verder gebeurt natuurlijk...

Maar het mag van mij nu wel weer even beetje omhoog gaan :P
achja
wanneer had je dan weer durven in te stappen?
pi_178148771
Lisk 1.0.0 alpha released
Lambo of Rekt
pi_178148781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:57 schreef Komakie het volgende:
Ik denk regelmatig "was ik begin januari maar uitgestapt".
Eigenlijk best wel stom. Want je weet niet wat er verder gebeurt natuurlijk...

Maar het mag van mij nu wel weer even beetje omhoog gaan :P
Als het weer flink omhoog gaat, blijven er deze keer een hoop altcoins voorgoed achter is mijn idee. Mijn top skijtmunten die niets toevoegen zijn absoluut Ripple & Doge. Toch durf ik te wedden dat beide munten het ook dit jaar niet slecht zullen doen. Ripple omdat veel mensen geloven dat het enorm kans van slagen heeft bij banken, wat onzin is en Doge omdat Chinezen hun ogen bijna dicht zitten en het het jaar van de hond is. Doge is voor de lol ooit opgestart.
pi_178148836
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:05 schreef EggsTC het volgende:
Lisk 1.0.0 alpha released
Waarom alpha?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178148853
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:05 schreef EggsTC het volgende:
Lisk 1.0.0 alpha released
Zou het nog positieve invloed hebben in de huidige markt? Denk dat het blijft zakken, samen met de rest, of er nu goed nieuws is of niet. Te afhankelijk van BTC nog steeds.
  woensdag 28 maart 2018 @ 15:13:34 #28
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_178148944
En? Zitten we al boven de 12k?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_178148978
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Waarom alpha?
Omdat beta er nog niet is :P

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:09 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Zou het nog positieve invloed hebben in de huidige markt? Denk dat het blijft zakken, samen met de rest, of er nu goed nieuws is of niet. Te afhankelijk van BTC nog steeds.
Nee, sowieso gaat er niets gebeuren met de prijs, maar nu kunnen wel partijen coden tegen lisk aan.
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 15:18:08 #30
131603 Afwazig
Serious business
pi_178149043
quote:
6s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:50 schreef Typisch het volgende:
misschien moet de SC maar gewoon op slot
Beste idee sinds tijden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 15:33:38 #31
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178149406
Toch geen slechte dag vandaag.

+2% in $ en BTC.

MAN, TFD, QASH _O_
  woensdag 28 maart 2018 @ 15:49:38 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178149777
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

achja
wanneer had je dan weer durven in te stappen?
Ook dat zou ik niet weten. Het slaat ook nergens op.
Misschien was ik dan al vorige maand weer ingestapt en was het nog steeds kut geweest :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_178149819


:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178149888
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:51 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

:')
hahahaha
pi_178149928
Verge, you gotta love it. Ik heb ze nog steeds niet weggedaan
pi_178150550
Greys en ik begrijpen elkaar.
pi_178151655
BIJNA WAVESMAAND JONGENS. MOOOOOOOON. APRIL. JAJAJAJAJAJAJA.
pi_178151772
TA gemaakt voor jullie

pi_178151826
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:08 schreef BadVlad het volgende:
TA gemaakt voor jullie

[ afbeelding ]
Bedankt Ed.
pi_178151850
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:10 schreef TwztId het volgende:

[..]

Bedankt Ed.
Goed. Ik heb deze gestolen van Ed.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 17:19:18 #41
163650 Greys
pi_178152063
Blockfolio maakt me humeurig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178152145
Het is duidelijk dat we volume nodig hebben voor een breakout.

Dit is niks. Vrees dat de echte run nog een paar maanden op zich laat wachten. We hadden mooie papieren een paar weken terug. Maar Mt Gox heeft de boel naar de klote geholpen.
  woensdag 28 maart 2018 @ 17:23:27 #43
131603 Afwazig
Serious business
pi_178152150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:51 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Haha. Wtf.
pi_178152168
quote:
8s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:19 schreef Greys het volgende:
Blockfolio maakt me humeurig.
Hou maar op... mij al maanden :( !!!1
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 17:28:25 #45
163650 Greys
pi_178152271
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hou maar op... mij al maanden :( !!!1
Meh :(

Ik moet het ook gewoon dicht laten maar tóch af en toe even kijken he :') tis gewoon echt de helft van een paar maanden terug.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 17:31:55 #46
163650 Greys
pi_178152356
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:23 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het is duidelijk dat we volume nodig hebben voor een breakout.

Dit is niks. Vrees dat de echte run nog een paar maanden op zich laat wachten. We hadden mooie papieren een paar weken terug. Maar Mt Gox heeft de boel naar de klote geholpen.
Zou die Kobayashi echt nog voor 2 miljard aan BTC hebben wat ie nog kan/moet verkopen om de gedupeerden terug te kunnen betalen? Want dan is het nog lang niet klaar :X

Ik snap dit onderstaande stuk niet helemaal want kennelijk heeft ie inmiddels voldoende verkocht ter grootte van het bedrag dat ie goed moest maken. Waarom zou hij die 2 miljard dan ook nog verkopen en daarmee de prijs verder drukken?

https://www.businessinsid(...)in-fans-niet-klagen/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178152504
Moonboys al bijna een week in de min _O_ :7

:')

:'(

Wacht maar tot Satoshi zn btctjes van de hand doet, Kobayashi is een lachertje.
pi_178152737
btc lekker stabiel
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 17:58:34 #49
163650 Greys
pi_178152919
Ligt Parabolic Trav al aan het zuurstof eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 maart 2018 @ 18:11:51 #50
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_178153170
FUN kan gelukkig nauwelijks nog lager.

HODL

:') ben bijna alles kwijt.
pi_178153549
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:11 schreef RickoKun het volgende:
FUN kan gelukkig nauwelijks nog lager.

HODL

:') ben bijna alles kwijt.
je bent het pas kwijt als je cashed.

EOY 12$ gegarandeerd :')
pi_178153608
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:34 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

je bent het pas kwijt als je cashed.

EOY 12$ gegarandeerd :')
Alles moehoehoehoen
Lambo of Rekt
pi_178153656
Het blijft lastig. Ik merk dat anders dan een aantal weken terug ik, maar ook andere gerenommeerde TA specialisten steeds vaker de plank misslaan met voorspellingen. Het zegt wat over de huidige gekte op de markt. De koers laat zich op het moment niet voorspellen.

Ik blijf zelf zitten waar ik zit. Verkoop niks, maar koop ook niks. Hodl is even de beste remedie in deze barre tijden.
pi_178153730
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:40 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het blijft lastig. Ik merk dat anders dan een aantal weken terug ik, maar ook andere gerenommeerde TA specialisten steeds vaker de plank misslaan met voorspellingen. Het zegt wat over de huidige gekte op de markt. De koers laat zich op het moment niet voorspellen.

Ik blijf zelf zitten waar ik zit. Verkoop niks, maar koop ook niks. Hodl is even de beste remedie in deze barre tijden.
ik heb gelukkig geen fiat staan, anders zou ik eth kopen.
wil eigenlijk ook kijken of het nog lager kan, maar ja, het kan ook altijd nog lager dan op het punt waarop ik beslis te kopen. :{

het zal er wel op uitdraaien, dat ik straks niks gekocht heb.

hopen dat het dan boven m'n eerdere inleg terugbounced
pi_178153860
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:31 schreef Greys het volgende:
Zou die Kobayashi echt nog voor 2 miljard aan BTC hebben wat ie nog kan/moet verkopen om de gedupeerden terug te kunnen betalen? Want dan is het nog lang niet klaar :X
Er moet nu tot september (dacht ik) gewacht worden op de rechtzaak. Nu zal het wel een lastige zaak worden wie de echte eigenaar van die munten gaat worden? De kans dat ze op de open markt in grote getalen gedumpt worden acht ik vrij klein.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178153922
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:40 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het blijft lastig. Ik merk dat anders dan een aantal weken terug ik, maar ook andere gerenommeerde TA specialisten steeds vaker de plank misslaan met voorspellingen. Het zegt wat over de huidige gekte op de markt. De koers laat zich op het moment niet voorspellen.

Ik blijf zelf zitten waar ik zit. Verkoop niks, maar koop ook niks. Hodl is even de beste remedie in deze barre tijden.
1 opmerking dan stop ik. Zag ff de opmerking terug over “mensen in de bouw”, ROC en uitkeringstrekkers. In een zin!
Wat ben je dan voor een lauwe zak.
De rijkste mensen van NL komen uit een “baantje in de bouw” wijlen Dick Wessels.
Laat ik het zo zeggen. Jij krijgt nog heel wat levenservaring en daardoor volle bak stront over je heen zodra je uit je warme HBO nest de echte wereld wordt ingeslingerd.

En denk dan, als je op je plek wordt gezet, aan deze opmerking.
Vakman pur sang
pi_178153984
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag ff de opmerking terug over “mensen in de bouw”, ROC en uitkeringstrekkers. In een zin!
wat?
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 18:57:09 #58
131603 Afwazig
Serious business
pi_178154011
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

wat?
Zie vorige topic.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 19:02:01 #59
163650 Greys
pi_178154116
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

1 opmerking dan stop ik.
Ja, waarna anderen er weer op doorgaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178154174
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:58 schreef Greys het volgende:
Ligt Parabolic Trav al aan het zuurstof eigenlijk?
hij heeft laatst weer een nieuwe poging voorspellingen geplaatst _O-
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:09:18 #61
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178154278
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, waarna anderen er weer op doorgaan.
* IrishBastard pakt de popcorn vast
pi_178154320
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, waarna anderen er weer op doorgaan.
Dat zijn jouw woorden ;)
Vakman pur sang
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 19:12:01 #63
163650 Greys
pi_178154354
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden ;)
Nee, dat is een waarneming. Zie boven. :)

Ik kom hier altijd voor m'n lol omdat jullie gewoon een toffe groep zijn en we allemaal in de cryptoschuit zitten. Laten we vreten en zuipen in die schuit en lol hebben ipv dat gekat op elkaar. Cheers. (Ja ja dat is vast wijverig van me maar kom op, laten we bitchen op de koers ipv op elkaar.) Niet persoonlijk naar jou toe dit. Gewoon algemeen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178154444
Knip
Vakman pur sang
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 19:15:35 #65
163650 Greys
pi_178154447
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:04 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hij heeft laatst weer een nieuwe poging voorspellingen geplaatst _O-
Ik ga even z'n Twitter lezen, ben benieuwd hoe hij nu nog positief kan blijven :D Dr is weinig parabolic meer aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 19:16:06 #66
163650 Greys
pi_178154465
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178154484
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga even z'n Twitter lezen, ben benieuwd hoe hij nu nog positief kan blijven :D Dr is weinig parabolic meer aan.
hij maakt ze wel parabolic.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 19:18:51 #68
163650 Greys
pi_178154537
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:16 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

hij maakt ze wel parabolic.
"Als je heeeel snel kijkt zo door je wimpers en heel erg dronken bent en op je kop gaat staan is het gewoon nog parabolic!"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178154546
Fokhodlers for life _O_

.Schuitig
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 19:24:24 #70
163650 Greys
pi_178154687
Ik kreeg net ineens (bij m'n eigen schuit-opmerking) dat beeld van de Titanic op m'n netvlies die zinkt terwijl dat orkest vrolijk doorspeelt.
Passend, wel. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 28-03-2018 19:32:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:27:18 #71
253516 Oorlogsheld
Supermarkt oorlog veteraan
pi_178154768
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 18:11 schreef RickoKun het volgende:
FUN kan gelukkig nauwelijks nog lager.

HODL

:') ben bijna alles kwijt.
Straks gaat FUN negatief! Dan mag je bijbetalen!
Have been helt kepsteetsj at a prisson
pi_178154790
Titanium mooie naam voor een coin.
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:30:07 #73
253516 Oorlogsheld
Supermarkt oorlog veteraan
pi_178154844
Ik had bedacht, BoodSchappenWagenCoin. Deze coin zal echt intrensieke waarde hebben omdat je er boodschappenwagentjes mee kan unlocken.
Have been helt kepsteetsj at a prisson
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 19:33:05 #74
163650 Greys
pi_178154923
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:27 schreef Jed1Gam het volgende:
Titanium mooie naam voor een coin.
Oh, damn autocorrect :@ :D
Aangepast.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178155022
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:27 schreef Oorlogsheld het volgende:

[..]

Straks gaat FUN negatief! Dan mag je bijbetalen!
_O-
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:36:17 #76
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178155039
Hallo :W!
Hmz...
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:37:52 #77
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_178155096
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-
Lach maar ;(

LACHEN JULLIE ALLEMAAL MAAR

*rent krijsend weg*
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:39:25 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_178155152
Voor de mensen die iets op Cryptopia hebben staan: onze Ed verspreid het gerucht dat er iets niet in de haak is daar.

Die exchange is sowieso al een beetje dubieus dus het kan maar zo. Ik had er nog een klein beetje msp staan dat heb ik maar naar MEW gewithdrawed
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:41:31 #79
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_178155220
Alles is shitcoin want btc
pi_178155302
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:36 schreef Koelkastje het volgende:
Hallo :W!
Hoi, sup :)
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:45:55 #81
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178155390
quote:
3s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoi, sup :)
Net weer wat fiat bijgepompt >:)!

En ik dacht na lang lurken ook maar een keer te posten
Hmz...
pi_178155419
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:45 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Net weer wat fiat bijgepompt >:)!

En ik dacht na lang lurken ook maar een keer te posten
This is bottom denk je?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 28 maart 2018 @ 19:51:36 #83
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178155602
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

This is bottom denk je?
Ben mijn glazen bol kwijt geraakt dus daarop moet ik het antwoord schuldig blijven.
Hmz...
pi_178155797
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:09 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

*IrishBastard pakt de popcorn vast
Een topic zonder ManZonderHersens akkefietje is geen waardig crytpo-topique.. :N
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 20:04:36 #85
163650 Greys
pi_178156009
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:45 schreef Koelkastje het volgende:

En ik dacht na lang lurken ook maar een keer te posten
Welkom in de schuit :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 maart 2018 @ 20:13:00 #86
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178156265
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Welkom in de schuit :7
Dank u ^O^
Hmz...
pi_178156280
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:13 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Dank u ^O^
zet je blockfolio maar vast in de koelkast :+
Lambo of Rekt
  woensdag 28 maart 2018 @ 20:17:23 #88
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178156391
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

zet je blockfolio maar vast in de koelkast :+
Ik gebruik Delta
Hmz...
pi_178156452
Lisk begint ook langzaam een shit show te worden. :')
pi_178156475
LISK gaat prima op het moment. Alpha released, werken naar de beta, knallen straks met SDK.
Lambo of Rekt
pi_178156530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:21 schreef EggsTC het volgende:
LISK gaat prima op het moment.
SDK in 2020 :')

Lisk Core 1.0.0 soon :')

Niemand kan wat met Lisk Core 1.0.0
pi_178156667
Laten we deze niet vergeten :')

pi_178156716
Ik ga maar eens wat meer Factom accumuleren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 20:31:30 #94
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178156720
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:09 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

* Kyran pakt de popcorn vast
Hey lang niet gezien :D
pi_178156757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:28 schreef Klapjap het volgende:
Laten we deze niet vergeten :')

[ afbeelding ]
Prijs is kut nu, maar komt wel weer. Een van de weinige die professionaliteit uitstralen.
  woensdag 28 maart 2018 @ 20:33:52 #96
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178156775
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hey lang niet gezien :D
:W

Druk op werk, maar per volgende week weer wat rustiger ivm nieuwe functie :D
pi_178156785
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:33 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Prijs is kut nu, maar komt wel weer. Een van de weinige die professionaliteit uitstralen.
Prijs maakt niet uit, ze moeten gewoon gaan leveren.
pi_178156825
Nieuws weetje:

Binance app heeft stop-limit order toegevoegd. :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 20:36:11 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178156829
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:33 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

:W

Druk op werk, maar per volgende week weer wat rustiger ivm nieuwe functie :D
_O_ ^O^
pi_178156937
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:34 schreef Klapjap het volgende:

[..]

Prijs maakt niet uit, ze moeten gewoon gaan leveren.
Van wie? Jou? :7
pi_178156963
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:41 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Van wie? Jou? :7
Van uitstel komt afstel.
pi_178156992
ik was even een dagje weg jonges,

heb ik iets gemist?
pi_178157053
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:41 schreef Klapjap het volgende:

[..]

Van uitstel komt afstel.
Mwah
pi_178157063
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Mwah
Wijze woorden uit het verre verleden :Y
pi_178157102
Tevens het enigste project uit mijn blockfolio die zich aan haar roadmap heeft gehouden is WeTrust. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 20:48:10 #106
163650 Greys
pi_178157110
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:33 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

:W

Druk op werk, maar per volgende week weer wat rustiger ivm nieuwe functie :D
Gefeliciteerd met je nieuwe functie *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 20:48:33 #107
163650 Greys
pi_178157118
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:43 schreef Weissmania het volgende:
ik was even een dagje weg jonges,

heb ik iets gemist?
Ons? O-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178157253
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ons? O-)
Lieverd O+

Hoe is met je chestje :*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 20:54:46 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178157256
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:43 schreef Weissmania het volgende:
ik was even een dagje weg jonges,

heb ik iets gemist?
Pump naar 20k, nu weer terug naar 8k, jammer joh.
pi_178157257
Kennen we deze jongens nog?

Lekker groeien jongens!

JEANNEAU VELASCO 43F

In de zomer een party met de investors, jajajajaja.


pi_178157272
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Pump naar 20k, nu weer terug naar 8k, jammer joh.
Had het even gemeld :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 20:59:24 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178157358
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:55 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Had het even gemeld :D
Morgen regel ik weer een BTC P&D man, DM je wel even ;)

Alle crazyness op a stick .... echt een saaie markt nu. Actie willen we (wel omhoog aub).
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 21:00:48 #113
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178157399
TFD is lekker bezig zeg _O_
  woensdag 28 maart 2018 @ 21:12:56 #114
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178157728
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je nieuwe functie *O*
Ha,dank!
pi_178157778
revpolenBaas _O_
pi_178158023
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:54 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Lieverd O+

Hoe is met je chestje :*
Blijf van Greys af!
pi_178158034
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:23 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Blijf van Greys af!
Zoek je rugdekking bij haar?
pi_178158052
Komen betere kaarten om eth te minen... moon
pi_178158071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:24 schreef Dwaalboy het volgende:
Komen betere kaarten om eth te minen... moon
ETH sowieso top investering nu
pi_178158254
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:25 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

ETH sowieso top investering nu
Alle ETH verkocht dank je wel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 21:36:33 #121
163650 Greys
pi_178158261
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:54 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Lieverd O+

Hoe is met je chestje :*
Nogal licht, met zo weinig dukaten erop ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178158429
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Nogal licht, met zo weinig dukaten erop ;(
Zware chest is slecht voor je rug.
Vakman pur sang
pi_178158467
Ja nu met dit nieuws en deze prijs eth kopen!
pi_178158540
Speciaal voor jullie gemaakt. Moon.

  woensdag 28 maart 2018 @ 21:49:36 #125
131603 Afwazig
Serious business
pi_178158578
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:48 schreef BadVlad het volgende:
Speciaal voor jullie gemaakt. Moon.

[ afbeelding ]
Bedankt comrade.
pi_178158594
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Bedankt comrade.
Graag gedaan broeder.
pi_178158687
Wanneer moon broeders?
pi_178158692
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:48 schreef BadVlad het volgende:
Speciaal voor jullie gemaakt. Moon.

[ afbeelding ]
Mooi man! Vergezocht maar mooi😚
Vakman pur sang
pi_178158706
Had nog 1500 Mothership coins staan op Cryptopia. Snel ervan afgehaald. Bedankt.
pi_178158730
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mooi man! Vergezocht maar mooi😚
Bedankt. Heel de middag mee bezig geweest.
pi_178158820
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:24 schreef Dwaalboy het volgende:
Komen betere kaarten om eth te minen... moon
je bedoeld de ASIC miner van bitmain?

GPUs weer terug naar normale prijzen:

bitmain F3
650 MH / s
750 watt
5400 dollar

bye bye GPU mining
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 22:04:39 #132
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178158983
quote:
6s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:56 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Bedankt. Heel de middag mee bezig geweest.
Beter goed gejat .... :P
pi_178159088
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:54 schreef Klapjap het volgende:
Kennen we deze jongens nog?

Lekker groeien jongens!

JEANNEAU VELASCO 43F

In de zomer een party met de investors, jajajajaja.

[ afbeelding ]
pi_178159372
Ik kom er niet uit mannen. De hele avond al aan het rekenen.

Ik denk dat BTC de komende tijd langzaam market dominance gaat vergaren. 55% is haalbaar. Zonder dat de koers daadwerkeliijk een grote sprong gaat maken.

Daarna kan de weg omhoog ingezet gaan worden. Maar wanneer? Ik kom er niet uit....
pi_178159449
Oh je bent nog steeds bezig :')

Ik ga wel weer :W
pi_178159611
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:18 schreef Weissmania het volgende:
Oh je bent nog steeds bezig :')

Ik ga wel weer :W
Doei
pi_178159614
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik kom er niet uit mannen. De hele avond al aan het rekenen.

Ik denk dat BTC de komende tijd langzaam market dominance gaat vergaren. 55% is haalbaar. Zonder dat de koers daadwerkeliijk aan grote sprong gaat maken.

Daarna kan de weg omhoog ingezet gaan worden. Maar wanneer? Ik kom er niet uit....
Geen idee MZs.
Ik ben maar een eenvoudige manager in de bouwwereld, die ondanks bewezen succes en aansturing van tig mensen zoals ook HBO afstudeerders natuurlijk geen enig idee heb waar het naartoe gaat.
Ik ben ook veel te druk om technische mensen met een gedegen ROC opleiding zo gek te krijgen om de handen uit de mouwen te steken om, punt 1 een technische opleiding te volgen punt 2. Het kaf van het koren te scheiden.
Het schijnt namelijk dat dit soort mensen balanceren op een scherpe rand tussen baan, uitkering en volkomen verstandelijk gehandicapt.
Dus God rekent U even door en laat het even weten wanneer U er uit bent.
Bedankt.
Vakman pur sang
pi_178159848
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Geen idee MZs.
Ik ben maar een eenvoudige manager in de bouwwereld, die ondanks bewezen succes en aansturing van tig mensen zoals ook HBO afstudeerders natuurlijk geen enig idee heb waar het naartoe gaat.
Ik ben ook veel te druk om technische mensen met een gedegen ROC opleiding zo gek te krijgen om de handen uit de mouwen te steken om, punt 1 een technische opleiding te volgen punt 2. Het kaf van het koren te scheiden.
Het schijnt namelijk dat dit soort mensen balanceren op een scherpe rand tussen baan, uitkering en volkomen verstandelijk gehandicapt.
Dus God rekent U even door en laat het even weten wanneer U er uit bent.
Bedankt.
Kerel, je bent boos over mijn post van eerder deze middag. Je weet ook dat ik reageerde op een post waar met K werd gespot?

Nogmaals, heb in principe niks tegen ROC of werken in de bouw. Genoeg volk met potentie. Maar iemand die met K scheldt mag best bespot worden. Ok ok, misschien speelde ik het wat hard. Ik wilde geen mensen kwetsen.

Mijn volgende voorspelling die uit komt draag ik op aan alle mensen op het ROC en uit de bouw. Zeker voor mensen in de bouw, niks minder dan respect.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 22:32:45 #139
163650 Greys
pi_178159852
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
Ik kom er niet uit mannen. De hele avond al aan het rekenen.

Ik denk dat BTC de komende tijd langzaam market dominance gaat vergaren. 55% is haalbaar. Zonder dat de koers daadwerkeliijk een grote sprong gaat maken.

Daarna kan de weg omhoog ingezet gaan worden. Maar wanneer? Ik kom er niet uit....
Er valt helemaal niks te rekenen. Normaal al niet en zeker niet met zoveel onzekere onvoorspelbare factoren zoals nu. Maar dat weet je zelf ook wel dus waarom je dit toneelstuk volhoudt is me onduidelijk. Is het aandacht tekort in je leven? Is het verveling? Is het grenzen van mensen zoeken?

Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd had over die bijna volle emmer. :)

Post gewoon eens gezellig mee zonder al dat analistenkabaal. Geef zoals zovelen hier ook gewoon eens toe als je iets gewoon totaal niet weet (en het ook niet kúnt weten, al reken je zes weken). Het zou je sieren. En het zou het voor jezelf ook veel leuker maken hier. Probeer het eens, voor de grap.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 22:37:10 #140
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178159996
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Er valt helemaal niks te rekenen. Normaal al niet en zeker niet met zoveel onzekere onvoorspelbare factoren zoals nu. Maar dat weet je zelf ook wel dus waarom je dit toneelstuk volhoudt is me onduidelijk. Is het aandacht tekort in je leven? Is het verveling? Is het grenzen van mensen zoeken?

Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd had over die bijna volle emmer. :)

Post gewoon eens gezellig mee zonder al dat analistenkabaal. Geef zoals zovelen hier ook gewoon eens toe als je iets gewoon totaal niet weet (en het ook niet kúnt weten, al reken je zes weken). Het zou je sieren. En het zou het voor jezelf ook veel leuker maken hier. Probeer het eens, voor de grap.
Godin _O_
pi_178160063
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Er valt helemaal niks te rekenen. Normaal al niet en zeker niet met zoveel onzekere onvoorspelbare factoren zoals nu. Maar dat weet je zelf ook wel dus waarom je dit toneelstuk volhoudt is me onduidelijk. Is het aandacht tekort in je leven? Is het verveling? Is het grenzen van mensen zoeken?

Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd had over die bijna volle emmer. :)

Post gewoon eens gezellig mee zonder al dat analistenkabaal. Geef zoals zovelen hier ook gewoon eens toe als je iets gewoon totaal niet weet (en het ook niet kúnt weten, al reken je zes weken). Het zou je sieren. En het zou het voor jezelf ook veel leuker maken hier. Probeer het eens, voor de grap.
Dit is waarom ik Greys zo mag:) goudeerlijk
pi_178160921
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:39 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dit is waarom ik Greys zo mag:) goudeerlijk
kan jij nog wat van leren kerel :D
pi_178161017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:04 schreef Predator38 het volgende:

[..]

kan jij nog wat van leren kerel :D
Zeker. Dat is ook waarom ik Greys waardeer
pi_178161127
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Er valt helemaal niks te rekenen.
_O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 23:13:40 #145
163650 Greys
pi_178161205
Ik ben alles behalve heilig, ik maak ook zo vaak fouten en pak dingen verkeerd aan.
Maar ik kom hier voor m'n plezier en (nog meer eerlijkheid dan) ik vind mezelf helemaal niet zo leuk in de kleuterjuf-versie. :') En heb hier nu te vaak het gevoel te moeten kleuterjuffen. Zonde van m'n energie.

Bovenal zou ik het zonde vinden als er mensen - wie dan ook - hier tegen een forumban aanlopen. Mijn zwakke plek is dat ik te vaak het goede in mensen zie (of wil zien). Maar ik heb ook geen toverstaf en kan forumbans niet tegenhouden bij te veel notes. Dus zorg gewoon dat het niet nodig is. Tis nou net zo'n leuk gevarieerd stel idioten hier, laten we dat gewoon compleet houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 23:15:14 #146
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178161251
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben alles behalve heilig, ik maak ook zo vaak fouten en pak dingen verkeerd aan.
Maar ik kom hier voor m'n plezier en (nog meer eerlijkheid dan) ik vind mezelf helemaal niet zo leuk in de kleuterjuf-versie. :') En heb hier nu te vaak het gevoel te moeten kleuterjuffen. Zonde van m'n energie.

Bovenal zou ik het zonde vinden als er mensen - wie dan ook - hier tegen een forumban aanlopen. Mijn zwakke plek is dat ik te vaak het goede in mensen zie (of wil zien). Maar ik heb ook geen toverstaf en kan forumbans niet tegenhouden bij te veel notes. Dus zorg gewoon dat het niet nodig is. Tis nou net zo'n leuk gevarieerd stel idioten hier, laten we dat gewoon compleet houden.
Hey! Wie noem jij een idioot!
pi_178161262
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:13 schreef Greys het volgende:
gewoon dat het niet nodig is. Tis nou net zo'n leuk gevarieerd stel idioten hier, laten we dat gewoon compleet houden.
mmmm kleuterjuf *; :9~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 23:15:43 #148
163650 Greys
pi_178161268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hey! Wie noem jij een idioot!
Jou!

En mij :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 23:17:05 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178161310
quote:
10s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Jou!

En mij :P
Doet pijn :(

... maar je hebt wel gelijk, beetje ... misschien
pi_178161321
quote:
11s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben alles behalve heilig, ik maak ook zo vaak fouten en pak dingen verkeerd aan.
Maar ik kom hier voor m'n plezier en (nog meer eerlijkheid dan) ik vind mezelf helemaal niet zo leuk in de kleuterjuf-versie. :') En heb hier nu te vaak het gevoel te moeten kleuterjuffen. Zonde van m'n energie.

Bovenal zou ik het zonde vinden als er mensen - wie dan ook - hier tegen een forumban aanlopen. Mijn zwakke plek is dat ik te vaak het goede in mensen zie (of wil zien). Maar ik heb ook geen toverstaf en kan forumbans niet tegenhouden bij te veel notes. Dus zorg gewoon dat het niet nodig is. Tis nou net zo'n leuk gevarieerd stel idioten hier, laten we dat gewoon compleet houden.
Je zou niet geschikt zijn voor het beroep kampbeul.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 23:18:00 #151
163650 Greys
pi_178161334
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Doet pijn :(

... maar je hebt wel gelijk, beetje ... misschien
Crypto-idioten rule the world. Je weet toch. Over een jaar of eh... wat. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 23:18:33 #152
163650 Greys
pi_178161344
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je zou niet geschikt zijn voor het beroep kampbeul.
_O-

Waarheid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178161379
Greys heeft gewoon een goed hart. Misschien wel de enige die MzS in toom kan houden. MzS is hier gevoelig voor.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 23:25:11 #154
163650 Greys
pi_178161495
Maar als mensen misbruik maken van m'n goedheid of me daarmee voor lul zetten komt het ook nooit meer goed. Dus onthou dat. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178161560
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:25 schreef Greys het volgende:
Maar als mensen misbruik maken van m'n goedheid of me daarmee voor lul zetten komt het ook nooit meer goed. Dus onthou dat. :P
Maak je geen zorgen!
  woensdag 28 maart 2018 @ 23:34:19 #156
62913 Blik
The one and Only!
pi_178161713
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:15 schreef Predator38 het volgende:

[..]

mmmm kleuterjuf *; :9~
Hallo allemaal! Wat fijn dat je er bent... :P
pi_178161726
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:28 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen!
De wanhoop druipt er vanaf, ouwe buizenvlechter :')
  woensdag 28 maart 2018 @ 23:36:50 #158
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178161782
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:20 schreef Klapjap het volgende:
Lisk begint ook langzaam een shit show te worden. :')
Lisk is een mooie coin, maar er zit een naar luchtje aan:

Lisk heb ik het meest aan verloren dit jaar, van $30+ naar $10, okay vorig jaar voor $3,xx gekocht, maar het blijft een extreme altcoin waar je niet op kunt vertrouwen: Eerder jaren geleden gekocht en dezelde shit: Zelfde verhaal, Geen stabiele investering tenzij werkloos en tijd om te shorten!
The best firms advertise the least...
pi_178161918
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:36 schreef edcetera het volgende:

[..]

Lisk is een mooie coin, maar er zit een naar luchtje aan:

Lisk heb ik het meest aan verloren dit jaar, van $30+ naar $10, okay vorig jaar voor $3,xx gekocht, maar het blijft een extreme altcoin waar je niet op kunt vertrouwen: Eerder jaren geleden gekocht en dezelde shit: Zelfde verhaal, Geen stabiele investering tenzij werkloos en tijd om te shorten!
Ethereum is bijna net zoveel gezakt als Lisk.
Het is de markt...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 maart 2018 @ 23:47:31 #160
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178161972
Op dit moment is er echt weinig te zeggen over welke coins sht
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ethereum is bijna net zoveel gezakt als Lisk.
Het is de markt...
ETH is ook een shitcoin natuurlijk, duh!

Maar serieus, op dit moment is het eigenljk heel lastig te zeggen welke coins nou echt kut zijn en niet veel groei gaan laten zien als er een alt season komt.

Enige wat je de afgelopen maanden echt goed kan zien is welke coins op langere termijn winstgevend KUNNEN zijn. Dit zijn de coins die het zelfs tijdens een bear market goed doen en niet teveel waarde verliezen. Ook dat is natuurlijk geen garantie, maar volgens mij wel een redelijke indicatie.
  woensdag 28 maart 2018 @ 23:50:09 #161
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178162008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 20:47 schreef Klapjap het volgende:
Tevens het enigste project uit mijn blockfolio die zich aan haar roadmap heeft gehouden is WeTrust. _O-
Ik heb er nog 189, nooit naar omgekeken, vond het wel een interessant project ^O^

Eigenlijk hetzelfde geldt voor BAT (Basic Attention Token): Goede projecten met een Team, waar ik wel wat in wilde stoppen.
The best firms advertise the least...
pi_178162026
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:47 schreef Kyran het volgende:
Op dit moment is er echt weinig te zeggen over welke coins sht

[..]

ETH is ook een shitcoin natuurlijk, duh!

Maar serieus, op dit moment is het eigenljk heel lastig te zeggen welke coins nou echt kut zijn en niet veel groei gaan laten zien als er een alt season komt.

Enige wat je de afgelopen maanden echt goed kan zien is welke coins op langere termijn winstgevend KUNNEN zijn. Dit zijn de coins die het zelfs tijdens een bear market goed doen en niet teveel waarde verliezen. Ook dat is natuurlijk geen garantie, maar volgens mij wel een redelijke indicatie.
En? Welke zijn dat?
  woensdag 28 maart 2018 @ 23:55:25 #163
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178162081
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:50 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik heb er nog 189, nooit naar omgekeken, vond het wel een interessant project ^O^

Eigenlijk hetzelfde geldt voor BAT (Basic Attention Token): Goede projecten met een Team, waar ik wel wat in wilde stoppen.

BAT is daarentegen wel op een volgende level: Werkend product (ok beta), 2 leiders in de IT wereld (Founders van Mozilla, Javascript).
The best firms advertise the least...
pi_178162114
Zolang Lisk niks gaat doen aan het Dpos-systeem, zal het nooit een succes worden. 2-3 groepen die de hele Lisk Blockchain beheren heeft niks met een decentraal project te maken.
pi_178162158
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:50 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik heb er nog 189, nooit naar omgekeken, vond het wel een interessant project ^O^

Eigenlijk hetzelfde geldt voor BAT (Basic Attention Token): Goede projecten met een Team, waar ik wel wat in wilde stoppen.
WeTrust wordt een Hodl traject van minimaal 5 jaar. De markt waarin ze zich verkeren is zeer moeilijk te bereiken en buiten dat hebben ze met zoveel juridische zaken te maken.
pi_178162166
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:57 schreef Klapjap het volgende:
Zolang Lisk niks gaat doen aan het Dpos-systeem, zal het nooit een succes worden. 2-3 groepen die de hele Lisk Blockchain beheren heeft niks met een decentraal project te maken.
Dat heeft verder niets met de bruikbaarheid te maken.
pi_178162199
Zeg jullie zijn niet zo van Verge of wel? Dat ding heeft nog steeds goed volume en ik zie de prijs zelf wat stijgen de afgelopen 10 dagen. Staat ook nog steeds in de top30 op coinmarketcap ondanks alle prijsellende van de afgelopen tijd.
pi_178162210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 00:03 schreef metallicelmo het volgende:
Zeg jullie zijn niet zo van Verge of wel? Dat ding heeft nog steeds goed volume en ik zie de prijs zelf wat stijgen de afgelopen 10 dagen. Staat ook nog steeds in de top30 op coinmarketcap ondanks alle prijsellende van de afgelopen tijd.
De zoveelste pump en dump coin. Vast geld aan te verdienen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178162321
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 00:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat heeft verder niets met de bruikbaarheid te maken.
Nee klopt, maar je krijgt op ten duur wel een slechte reputatie. Deze delegates (ook wel Lisk Maffia genoemd) voegen geen enkele waarde toe aan de Lisk Token. Terwijl er genoeg delegates zijn die dat wel kunnen doen, maar omdat het hele systeem krom in elkaar zit, zal het nooit veranderen. Je hebt nu gewoon een centrale blockchain.
  donderdag 29 maart 2018 @ 00:15:34 #170
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178162346
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 00:01 schreef Klapjap het volgende:

[..]

WeTrust wordt een Hodl traject van minimaal 5 jaar. De markt waarin ze zich verkeren is zeer moeilijk te bereiken en buiten dat hebben ze met zoveel juridische zaken te maken.
Je bedoelt de monopoliepositie van Google op internet advertisement aanvallen? Als ze het goed spelen en aansluiting kunnen vinden met de "3 kleintjes" (Microsoft, Facebook, Yahoo) + Aziatische mark + een nog grotere nieuwe markt,, dan kunnen ballen weleens anders rollen.

Maar dat kan nog weleens een tijd kosten voordat regulators wakker worden. Zie crypto
The best firms advertise the least...
pi_178162416
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 00:15 schreef edcetera het volgende:

[..]

Je bedoelt de monopoliepositie van Google op internet advertisement aanvallen? Als ze het goed spelen en aansluiting kunnen vinden met de "3 kleintjes" (Microsoft, Facebook, Yahoo) + Aziatische mark + een nog grotere nieuwe markt,, dan kunnen ballen weleens anders rollen.

Maar dat kan nog weleens een tijd kosten voordat regulators wakker worden. Zie crypto
Nee, WeTrust is voornamelijk bedoelt voor de "Unbanked People". Deze mensen vind je voornamelijk in 3de wereld landen. Hoe ga je die bereiken? Hoe ga je hun het vertrouwen geven om jouw product te gebruiken? WeTrust moet gewoon lokaal te werk gaan en proberen groepen aan te sporen om hun product te gebruiken, daarom hebben ze ook een office in Taiwan. Buiten dat lijkt het mij ook belangrijk dat WeTrust (dan heb ik het over de lange termijn) een stukje educatie gaat geven aan deze mensen, hoe het product werkt, hoe het betaalsysteem werkt etc.
  donderdag 29 maart 2018 @ 00:24:28 #172
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178162424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 00:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat heeft verder niets met de bruikbaarheid te maken.
Mogelijk wel met de PR van bepaalde cryptos, maar het is nog een nieuwe markt en ik heb er volle vertrouwen in: In de harde zakenwereld zal het beste helaas niet altijd overleven op korte termijn, maar technologie uiteindelijk wel: Zie Linux: Het heeft lang gekost, maar momenteel het overheersende platform/basis op alle devices!
The best firms advertise the least...
pi_178162453
Buiten dat zit WeTrust met een ander probleem. Op dit moment is er nog geen waardevaste cryptocurrency. Waardoor het TLC systeem soort van nutteloos is.
pi_178162738
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 00:26 schreef Klapjap het volgende:
Buiten dat zit WeTrust met een ander probleem. Op dit moment is er nog geen waardevaste cryptocurrency. Waardoor het TLC systeem soort van nutteloos is.
Het grootste probleem van WeTrust is dat nog steeds niet duidelijk is wat de use case van de token is. Waar ontleent die zijn waarde aan?
pi_178162755
IMO grote kans dat BAT op Coinbase komt en ze zijn echt hard aan de weg aan het timmeren hoor. Ik heb nog een doos uit zomer 2017 maar ik denk dat ik misschien nog wel wat meer glimmende BATties op mn billen ga smeren.


Hahahahahaha battie BansheeBoy is niet meer te vinden hier. Backfire getrolld door crypto :') :') :')
  donderdag 29 maart 2018 @ 01:09:14 #177
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_178162781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 00:23 schreef Klapjap het volgende:

[..]

Nee, WeTrust is voornamelijk bedoelt voor de "Unbanked People". Deze mensen vind je voornamelijk in 3de wereld landen. Hoe ga je die bereiken? Hoe ga je hun het vertrouwen geven om jouw product te gebruiken? WeTrust moet gewoon lokaal te werk gaan en proberen groepen aan te sporen om hun product te gebruiken, daarom hebben ze ook een office in Taiwan. Buiten dat lijkt het mij ook belangrijk dat WeTrust (dan heb ik het over de lange termijn) een stukje educatie gaat geven aan deze mensen, hoe het product werkt, hoe het betaalsysteem werkt etc.
Ehhm, ik had het over BAT, heb ik verwarring geschept? WeTrust: Mee eens: Nu nog mensen zover krijgen om mensen in andere landen dit soort microlending, transactiesystemen lokaal populair te maken als ze geen bankrekening hebben, maar hun digitale betalingsoptie hun mobiele telefoon de enige digitalte betalingsoptie momenteel is (war mobile providers het voortouwhebben). Heb het in dit geval over Afrika: Een interessante markt om in te duiken met een goed concept.
The best firms advertise the least...
pi_178162836
Ik ga beginnen met accumuleren :)
pi_178162865
Saaie dag in cryptoland.

Morgen weer eens een -10% of +10% graag!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178162867
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 01:23 schreef kthxbye het volgende:
Ik ga beginnen met accumuleren :)
Heb ik in januari al gedaan.
pi_178162947
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2018 01:32 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Heb ik in januari al gedaan.
Buy high sell low!
pi_178163368
zo heb wat extra universa er bij gehaald en sta klaar om mijn Tron straks te verkopen ( ja shit coin ik weet het, maar heb hem pas een weekje en puur voor de short termijn )

Het is voor mij een mooie week aan het worden.
pi_178164433
Een week in de min, huilen met de pet

[ Bericht 35% gewijzigd door Jed1Gam op 29-03-2018 07:04:49 ]
  donderdag 29 maart 2018 @ 07:54:00 #184
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_178164671
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 04:41 schreef noobcrypto het volgende:
zo heb wat extra universa er bij gehaald en sta klaar om mijn Tron straks te verkopen ( ja shit coin ik weet het, maar heb hem pas een weekje en puur voor de short termijn )

Het is voor mij een mooie week aan het worden.
Geen vertrouwen hebben in tron :')
pi_178164756
Waar is Banshee eigenlijk?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178164815
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:02 schreef dimmak het volgende:
Waar is Banshee eigenlijk?
Romige dukaten aan het afberen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178165005


:') Wat een gigantische eikel

Lead dev zijn funds zijn dus frozen op Coinbase, heeft waarschijnlijk geldproblemen en gaat nu ineens geld inzamelen?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 29 maart 2018 @ 08:55:27 #188
62913 Blik
The one and Only!
pi_178165143
Goed weekje voor WPR. 50 WPR bounty overgemaakt gekregen en een listing op Binance :)
pi_178165152
I aleady predicted earlier this week: A low 7k incoming. Horrible scenario with such low volumes:(
pi_178165202
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 04:41 schreef noobcrypto het volgende:
zo heb wat extra universa er bij gehaald en sta klaar om mijn Tron straks te verkopen ( ja shit coin ik weet het, maar heb hem pas een weekje en puur voor de short termijn )

Het is voor mij een mooie week aan het worden.
Het is of short term of korte termijn

Niet short termijn

Eikel

:{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2018 09:07:29 ]
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:01:58 #191
131603 Afwazig
Serious business
pi_178165204
quote:
7s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:50 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Graag gedaan broeder.
wavesplatform twitterde op woensdag 28-03-2018 om 14:46:02 BRKNG! #WavesPlatform will be celebrating its 2nd birthday on 11 of April! And we want to invite you to Moscow to be a part of our major event that will mark the two-year anniversary —> https://t.co/lDZxbP62bn#Blockchain #Cryptocurrency #Fintech #Waves2years $Waves https://t.co/Y7oVjmBhNE reageer retweet
NeluJr twitterde op woensdag 28-03-2018 om 14:49:21 @wavesplatform Wow, putinland, how could one refuse? reageer retweet
wavesplatform twitterde op woensdag 28-03-2018 om 14:54:31 @NeluJr We’d like to answer you with a joke, but Comrade Major says he doesn’t like the idea reageer retweet
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:02:44 #192
131603 Afwazig
Serious business
pi_178165217
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:36 schreef dimmak het volgende:
[ afbeelding ]

:') Wat een gigantische eikel

Lead dev zijn funds zijn dus frozen op Coinbase, heeft waarschijnlijk geldproblemen en gaat nu ineens geld inzamelen?
FUD :') !!!!!!1111111

Verge to tha moon boys. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_178165463
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:01 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Het is of short term of korte termijn

Niet short termijn

Eikel

:{
En korte term? ;(
Lambo of Rekt
pi_178165507
Ik denk dat er shorte terms niet veel goeds meer gaat gebeuren met de koers.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178165541
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:02 schreef dimmak het volgende:
Waar is Banshee eigenlijk?
Stille hodler geworden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178165551
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:02 schreef dimmak het volgende:
Waar is Banshee eigenlijk?
Overdosis vissoep

RIP in piece ;(
pi_178165596
Het is de komende tijd gewoon klaar. Voor de zomer is btc gecorrigeerd naar waar hij een jaar terug als een komeet vandaan kwam. Ergens rond de 2 tot 4K.
pi_178165606
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het is de komende tijd gewoon klaar. Voor de zomer is btc gecorrigeerd naar waar hij een jaar terug als een komeet vandaan kwam. Ergens rond de 2 tot 4K.
Jep, en we blijven weer 6 jaar in een bearmarket !
Lambo of Rekt
pi_178165631
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, en we blijven weer 6 jaar in een bearmarket !
Kan zomaar. Er is geen reden te bedenken waarom hij op korte termijn zal gaan stijgen. Geen reden die anders is dan al die andere hoopvolle redenen die we de afgelopen maanden hebben bedacht.

Een hype is nodig. En een hype volgt niet direct op een afgelopen hype. Daar zit vaak een paar jaar tussen. Dis 6 jaar kan zo maar is kloppen.
pi_178165637
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:41 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kan zomaar. Er is geen reden te bedenken waarom hij op korte termijn zal gaan stijgen. Geen reden die anders is dan al die andere hoopvolle redenen die we de afgelopen maanden hebben bedacht.

Een hype is nodig. En een hype volgt niet direct op een afgelopen hype. Daar zit vaak een paar jaar tussen. Dis 6 jaar kan zo maar is kloppen.
Had dat een paar weken geleden gezegd.
pi_178165638
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het is de komende tijd gewoon klaar. Voor de zomer is btc gecorrigeerd naar waar hij een jaar terug als een komeet vandaan kwam. Ergens rond de 2 tot 4K.
Het zou pas écht leuk worden als hij daar nog eens doorheen zakt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178165645
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:42 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Had dat een paar weken geleden gezegd.
_O-
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:43:48 #203
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178165657
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:01 schreef Afwazig het volgende:

[..]

wavesplatform twitterde op woensdag 28-03-2018 om 14:46:02 BRKNG! #WavesPlatform will be celebrating its 2nd birthday on 11 of April! And we want to invite you to Moscow to be a part of our major event that will mark the two-year anniversary —> https://t.co/lDZxbP62bn#Blockchain #Cryptocurrency #Fintech #Waves2years $Waves https://t.co/Y7oVjmBhNE reageer retweet
NeluJr twitterde op woensdag 28-03-2018 om 14:49:21 @wavesplatform Wow, putinland, how could one refuse? reageer retweet
wavesplatform twitterde op woensdag 28-03-2018 om 14:54:31 @NeluJr We’d like to answer you with a joke, but Comrade Major says he doesn’t like the idea reageer retweet
Vanaf nu toeter ik bij iedere verjaardag ook BRKNG! :')
pi_178165681
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:42 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Had dat een paar weken geleden gezegd.
Nieuwe economische crisis kan een hype veroorzaken. Banken die omvallen, mensen die vertrouwen verliezen in monetair beleid etc
pi_178165688
Wel hilarisch hoe serieus MzS zichzelf neemt _O-
pi_178165696
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:41 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kan zomaar. Er is geen reden te bedenken waarom hij op korte termijn zal gaan stijgen. Geen reden die anders is dan al die andere hoopvolle redenen die we de afgelopen maanden hebben bedacht.
Ik wel. Er komen straks allerlei live producten die vorig jaar of dat jaar daarvoor gestart zijn. De blockchain gaat live draaien ipv dat het een "startup project" is. En een live blockchain gaat meer genereren dan een startupfase. Daarnaast heeft het grote publiek een beetje geproefd eraan, zodra dit weer omhoog gaat zullen mensen weer instappen denk ik.

quote:
Een hype is nodig. En een hype volgt niet direct op een afgelopen hype. Daar zit vaak een paar jaar tussen. Dis 6 jaar kan zo maar is kloppen.
Er is geen hype nodig voor een constante lineaire stijging, alleen voor die extreme bubble van december, daar is een hype voor nodig. Die hype komt vanzelf daar mensen straks weer vertrouwen krijgen en steeds meer instappen. Fomo effect is nodig, hype is optioneel.

Waar baseer jij die 2 - 4K op? dat gaat voorbij alle denkbare logica. Is het uberhaupt ergens op gebaseerd?
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 09:51:49 #207
163650 Greys
pi_178165759
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
I aleady predicted earlier this week: A low 7k incoming. Horrible scenario with such low volumes:(
Dear we are not at Eurovision Song Contest so you can talk in your own language now yes.

Zeh nedderlends doezepwa!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 09:52:08 #208
163650 Greys
pi_178165766
Mogguh tuig! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178165771
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:47 schreef Weissmania het volgende:
Wel hilarisch hoe serieus MzS zichzelf neemt _O-
Jij bent hilarisch.

Lacht altijd maar als een kleuter om de posts van andere hier. Edit: laat ik het netjes houden!
pi_178165786
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:52 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Jij bent hilarisch.

Lacht altijd maar als een kleuter om de posts van andere hier. Maar heb jou nog nooit op iets inhoudelijks kunnen betrappen. Vrij leeghoofderig zoals je overkomt. Kan je het wel altijd helemaal volgen hier? Altijd maar die smileys. Het oogt wat onzeker. Veel gepest?
Ik zwijg liever over zaken waar ik niks van af weet :D zou je ook eens moeten proberen ;)
pi_178165794
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:52 schreef Greys het volgende:
Mogguh tuig! O+
Mogguh boevin :W
mag het weten
pi_178165797
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Dear we are not at Eurovision Song Contest so you can talk in your own language now yes.

Zeh nedderlends doezepwa!
zeropwa...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:55:21 #213
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178165805
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:52 schreef Greys het volgende:
Mogguh tuig! O+
Mogguh Greysie.
pi_178165812
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Dear we are not at Eurovision Song Contest so you can talk in your own language now yes.

Zeh nedderlends doezepwa!
Sinds de naam MzS op Reddit is genoemd besloten om mijn posts aangaande voorspellingen soms in het Engels te doen:)
pi_178165818
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:55 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Sinds de naam MzS op Reddit is genoemd besloten om mijn posts aangaande voorspellingen soms in het Engels te doen:)
Link!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178165830
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:55 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Sinds de naam MzS op Reddit is genoemd besloten om mijn posts aangaande voorspellingen soms in het Engels te doen:)
Heet je daar Manwithoutshoulders?
pi_178165837
Man man man :')

Hoe kan je jezelf toch zo serieus nemen terwijl je van voren niet weet dat je van achter leeft :')
pi_178165845
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:57 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Heet je daar Manwithoutshoulders?
Manwithnoshoulders

Metzonderschouders naar buiten
pi_178165850
Bijna songfestival inderdaad! Walg wel van Waylon trouwens.

Alles is gemaakt aan die man
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 10:00:34 #220
163650 Greys
pi_178165882
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

zeropwa...
Met deze inzending verwacht ik geen zeropwa. En zo wel dan trek ik daarna in een woedeuitbarsting een spoor van destructie door Lissabon waar ik het live ga meemaken. (In m'n hoofd dan hè, die destructie, in werkelijkheid ga ik natuurlijk met m'n goede gedrag ergens in een hoekje zitten pruilen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 10:01:51 #221
163650 Greys
pi_178165899
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:59 schreef Manzonderschouders het volgende:
Bijna songfestival inderdaad! Walg wel van Waylon trouwens.

Alles is gemaakt aan die man
Als ie ze live maar omver blaast. Hatsekidee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178165907
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Met deze inzending verwacht ik geen zeropwa. En zo wel dan trek ik daarna in een woedeuitbarsting een spoor van destructie door Lissabon waar ik het live ga meemaken. (In m'n hoofd dan hè, die destructie, in werkelijkheid ga ik natuurlijk met m'n goede gedrag ergens in een hoekje zitten pruilen).
Waylon!? Seriously? Ik hoop echt dat het een deceptie wordt. Niet voor jou, maar voor Waylon.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 10:06:17 #223
163650 Greys
pi_178165968
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:02 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Waylon!? Seriously? Ik hoop echt dat het een deceptie wordt. Niet voor jou, maar voor Waylon.
In het ESF forum zijn er ook een aantal die hem als persoon totaal niet moeten maar die kunnen nog steeds horen dat het gewoon een prima inzending is en hij het heel goed zingt. Tis wel een dingetje om dat een beetje te kunnen scheiden. :P

Maar het hele ESF is echt bijzonder goed dit jaar dus geen idee wat het gaat doen. In het deelnemersveld van vorig jaar zou ie met twee vingers in z'n neus naar de finale gaan. Nu weet ik het niet.

Gun het mij dan maar gewoon. :)

(Ik was ook bij het Eurovisie toen we allerlaatste werden met de J's en toen had ik alsnog een geweldige tijd dus ik heb het sowieso wel leuk gelukkig).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:07:20 #224
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178165990
Mijn inzending

crypto crypto

heulegaar geen lambo
ook geen gammel hutje
alles door het putje

tis huilen met de pet op
maar helaas echt waar

hodlen duurt geen maanden meer
maar 23 jaar

Eventueel naar wens aan te vullen, cq aan te passen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 10:07:59 #225
163650 Greys
pi_178166005
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:07 schreef hodlwave het volgende:
Mijn inzending

crypto crypto

heulegaar geen lambo
ook geen gammel hutje
alles door het putje

tis huilen met de pet op
maar helaas echt waar

hodlen duurt geen maanden meer
maar 23 jaar

Eventueel naar wens aan te vullen, cq aan te passen
_O- _O- _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178166097
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:07 schreef hodlwave het volgende:
Mijn inzending

crypto crypto

heulegaar geen lambo
ook geen gammel hutje
alles door het putje

tis huilen met de pet op
maar helaas echt waar

hodlen duurt geen maanden meer
maar 23 jaar

Eventueel naar wens aan te vullen, cq aan te passen
_O_
Lambo of Rekt
pi_178166220
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:07 schreef hodlwave het volgende:
Mijn inzending

crypto crypto

heulegaar geen lambo
ook geen gammel hutje
alles door het putje

tis huilen met de pet op
maar helaas echt waar

hodlen duurt geen maanden meer
maar 23 jaar

Eventueel naar wens aan te vullen, cq aan te passen
Dit raakt me.. Echt diep. Mad respect voor jou
pi_178166221
_O-
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:18:18 #229
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178166231
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:17 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Dit raakt me.. Echt diep. Mad respect voor jou
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 10:19:36 #230
163650 Greys
pi_178166248
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:07 schreef hodlwave het volgende:
Mijn inzending

crypto crypto

heulegaar geen lambo
ook geen gammel hutje
alles door het putje

tis huilen met de pet op
maar helaas echt waar

hodlen duurt geen maanden meer
maar 23 jaar

Eventueel naar wens aan te vullen, cq aan te passen
De schuit is aan het zinken
het water lijkt me koud
Maar de violen blijven klinken
straks iedereen arm en oud.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178166260
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:19 schreef Greys het volgende:

[..]

De schuit is aan het zinken
het water lijkt me koud
Maar de violen dukaten blijven klinken
straks iedereen arm en oud.
Lambo of Rekt
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:24:14 #232
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178166308
Moet er om lachen hoe we bepaalde munten afbranden en sommige projecten de hemel in prijzen, terwijl de hele rotzooi langzaam richting niveau begin BTC dreigt te zakken.

Toch koop ik stiekem weer wat Waves in, terwijl ze van onze centen in Rusland ongegeneerd de Bourgondiër uithangen.
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:25:32 #233
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178166334
Greys en EggsTC maken er een heus FOK! crypto lied van. :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 10:50:55 #234
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178166696
Wat een markt:(
pi_178166794
We zoeken met z'n allen de bodem lijkt het
pi_178167000
Is het hier nog steeds allemaal ruzie maken als oude wijven of ...? :P
pi_178167063
I predict this will go even lower. The 4h chart doesn’t give me much hope. 6.8k - 7.3K is the range we should think off before Sunday night.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 11:23:54 #238
163650 Greys
pi_178167095
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:20 schreef Manzonderschouders het volgende:
I predict this will go even lower. The 4h chart doesn’t give me much hope. 6.8k - 7.3K is the range we should think off before Sunday night.
Hallo hallo in het Nederlands graag. Nogmaals.
Je zit op een Nederlands forum. Je spreekt Nederlands.

Je doet het er gewoon om.
Volle emmer alert. }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178167133
Ik voorspel dat MzS op zijn flikker krijgt van een FA voor zondagavond nog
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 11:27:37 #240
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178167142
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Hallo hallo in het Nederlands graag. Nogmaals.
Je zit op een Nederlands forum. Je spreekt Nederlands.

Je doet het er gewoon om.
Volle emmer alert. }:|
Nou die emmer is eigenlijk al aan het overlopen. Respect voor jullie geduld.
pi_178167205
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Hallo hallo in het Nederlands graag. Nogmaals.
Je zit op een Nederlands forum. Je spreekt Nederlands.

Je doet het er gewoon om.
Volle emmer alert. }:|
Pakt beetje weg uit die emmer.
pi_178167206
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Hallo hallo in het Nederlands graag. Nogmaals.
Je zit op een Nederlands forum. Je spreekt Nederlands.

Je doet het er gewoon om.
Volle emmer alert. }:|
Had dan de clip praat Nederlands met mij gepost :P Wel zo toepasselijk :Y
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 11:33:29 #243
163650 Greys
pi_178167212
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:32 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Had dan de clip praat Nederlands met mij gepost :P Wel zo toepasselijk :Y
Ik ben niet altijd zo gevat.
Was ik maar een beetje meer Gordon. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178167260
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben niet altijd zo gevat.
Was ik maar een beetje meer Gordon. ;(
Je wil narcistisch zijn, een boek schrijven en cocaine snuiven? :o
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 11:37:29 #245
163650 Greys
pi_178167284
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je wil narcistisch zijn, een boek schrijven en cocaine snuiven?
_O- Ik zag deze post voor m'n ogen veranderen :D

En nee. Je hebt gelijk. Hoewel, dat laatste, van cocaine word je dun, toch? M'n Eurovisieshirtje dat we voor Lissabon hebben laten maken zit wat strak :( Dus wie weet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178167362
Jammer dat jullie de uitgebreide analyses van Mzs niet kunnen waarderen. Die man heeft er verstand van.
pi_178167381
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:37 schreef Greys het volgende:

[..]

_O- Ik zag deze post voor m'n ogen veranderen :D
Ninja-edit fail ;(

quote:
En nee. Je hebt gelijk. Hoewel, dat laatste, van cocaine word je dun, toch? M'n Eurovisieshirtje dat we voor Lissabon hebben laten maken zit wat strak :( Dus wie weet.
Niet teveel, straks ben je VzS.
pi_178167392
quote:
15s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:42 schreef BadVlad het volgende:
Jammer dat jullie de uitgebreide analyses van Mzs niet kunnen waarderen. Die man heeft er verstand van.
Het punt is dat we er altijd pas na een dag of 2 achter komen welke we van zijn analyses serieus moesten nemen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 11:44:52 #249
163650 Greys
pi_178167394
quote:
15s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:42 schreef BadVlad het volgende:
Jammer dat jullie de uitgebreide analyses van Mzs niet kunnen waarderen. Die man heeft er verstand van.
Ja prima, maar dan wel in het Nederlands :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 11:46:03 #250
163650 Greys
pi_178167414
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ninja-edit fail ;(

[..]

Niet teveel, straks ben je VzS.
Of VzB _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178167431
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Of VzB _O-
Weer eens wat anders dan BZV.

Maar eh, deze?



[ Bericht 13% gewijzigd door TheFreshPrince op 29-03-2018 11:58:53 ]
pi_178167462
Lage 5k incoming, weak hands je weet
pi_178167474
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
Het is de komende tijd gewoon klaar. Voor de zomer is btc gecorrigeerd naar waar hij een jaar terug als een komeet vandaan kwam. Ergens rond de 2 tot 4K.
Ik wil mijzelf wel opofferen om ze nu alvast voor 2 tot 4k te kopen hoor. Dan hoef je niet langer in spanning te wachten op wat komen gaat.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  donderdag 29 maart 2018 @ 11:57:50 #254
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178167589
Kunnen ook gewoon zeggen zonder onderbouwing geen voorspellingen in dit topic ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178167630
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:20 schreef Manzonderschouders het volgende:
I predict this will go even lower. The 4h chart doesn’t give me much hope. 6.8k - 7.3K is the range we should think off before Sunday night.
stone coals English spotted
pi_178167632
Soon moon.
pi_178167688
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

stone coals English spotted
I have already set that, you can sook it up, other have read it two
pi_178167713
Zijn er nog steeds mensen die lijntjes aan het trekken zijn over cryptografieken :')

Of erger .. zijn er dan nog steeds mensen die denken dat die lijntjes ergens op slaan en die lijnentrekkers serieus nemen... :') |:( :')

Sommigen mensen verdienen deze markt. oO<
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_178167724
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die lijntjes aan het trekken zijn over cryptografieken :')

Of erger .. zijn er dan nog steeds mensen die denken dat die lijntjes ergens op slaan en die lijnentrekkers serieus nemen... :') |:( :')

Sommigen mensen verdienen deze markt. oO<
Die lijntjes niet snappen. :')
pi_178167745
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:06 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Die lijntjes niet snappen. :')
haha een lijntjestrekkert :')

succes met je gigantische winsten enzo
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_178167764
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

haha een lijntjestrekkert :')

succes met je gigantische winsten enzo
Nog nooit gedaan, dus hoe je hier weer bij komt..
Altijd die aannames :D
Giga Winsten pak ik altijd wel, no worries!
pi_178168060
Ik ben wel eens benieuwd naar hoe iedereen z'n naardegortfolio er voorstaat vanaf januari in procenten. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178168079
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd naar hoe iedereen z'n naardegortfolio er voorstaat vanaf januari in procenten. :@
-50% afgelopen 3 maanden
en aardig in de plus in BTC
pi_178168113
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

-50% afgelopen 3 maanden
en aardig in de plus in BTC
Idem.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178168135
Iedereen rekt...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178168139
telegram ook nog eens kapot
wat een kutleven
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 13:02:19 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178168524
Beetje China FUD er bij. Lekker hoor.
pi_178168528
Hoeveel mensen zouden via CFD’s in crypto zitten?

Zoals: https://www.plus500.nl

Met een virtueel account had ik in 3 dagen mijn 50K op 100K, echter de risico’s zijn net zo groot door de hefboom cunsyrucue van 1:10 tot 1:100
Vakman pur sang
pi_178168546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel mensen zouden via CFD’s in crypto zitten?

Zoals: https://www.plus500.nl
Niemand, want je zit daarmee helemaal met geen enkele euro in crypto.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178168568
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:03 schreef ITrade het volgende:

[..]

Niemand, want je zit daarmee helemaal met geen enkele euro in crypto.
Gelinkt aan crypto, komma neuker
Vakman pur sang
pi_178168743
Het eten van de voedselbank is zo erg nog niet... ;(
pi_178168854
Iemand hier die vanavond ook naar de Tweakers Blockchain Meet-Up in Eindhoven gaat?
pi_178168930
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:01 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Het is of short term of korte termijn

Niet short termijn

Eikel

:{
Hodl dat is lekker engels wou je zeggen? :')

eikel :/
pi_178168945
Wat voor FUD nieuws hebben we vandaag?
pi_178169325
:P
pi_178169378
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:25 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hodl dat is lekker engels wou je zeggen? :')

eikel :/
hodl is toch een afkorting van ''houde lul!'' ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2018 13:53:54 ]
pi_178169621
Moooon! *O*

Edit:nee, toch niet. Toch nog kansen om in te kopen

[ Bericht 22% gewijzigd door het_fokschaap op 29-03-2018 14:25:43 ]
pi_178169851
This ain’t make me happy.

Het lijkt haast wel of crypto aan het afsterven is.
pi_178169863
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:25 schreef Manzonderschouders het volgende:
This ain’t make me happy.

Het lijkt haast wel of crypto aan het afsterven is.
Helemaal niet. Meer solide projecten dan ooit.
pi_178169896
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:25 schreef Manzonderschouders het volgende:
This ain’t make me happy.

Het lijkt haast wel of crypto aan het afsterven is.
It's over, finished, DONE.

Crypto is ten dode opgeschreven, je kunt nu het beste alles verkopen, redden wat er te redden valt. Er blijft niets meer van je zuurverdiende centen over. Dit was het.... helaas, het piramidespel is als een kaartenhuis in elkkaar gestort. Sluit maar alvast een lening af om te kunnen eten volgende maand.
Lambo of Rekt
pi_178169972
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Helemaal niet. Meer solide projecten dan ooit.
Dan nog, de koers is doodser dan ooit tevoor. Het is oersaai. Toestroom is er nauwelijks.

A low 6.8K before Sunday night wouldn’t suprise me:(
pi_178169988
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:30 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dan nog, de koers is doodser dan ooit tevoor. Het is oersaai. Toestroom is er nauwelijks.

A low 6.8K before Sunday night wouldn’t suprise me:(
Lul toch niet zo slap..
pi_178170025
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap..
Alles stevend af op de 0..... NUL... er blijft niks meer over, al het geld gaat eruit. BTC kun je straks voor een duppie krijgen.
Lambo of Rekt
  donderdag 29 maart 2018 @ 14:35:04 #284
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_178170054
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:30 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dan nog, de koers is doodser dan ooit tevoor. Het is oersaai. Toestroom is er nauwelijks.

A low 6.8K before Sunday night wouldn’t suprise me:(
Je blijft uit je nek lullen zonder onderbouwing.
en wannabe braddie praat nederlands
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_178170066
BTC is maar x7 in een jaar.

Paniek.
pi_178170160
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd naar hoe iedereen z'n naardegortfolio er voorstaat vanaf januari in procenten. :@
-75% in ¤
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 maart 2018 @ 14:42:26 #287
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178170201
AION aangeschaft. Nu alleen EOS nog een keer regelen.
pi_178170463
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:35 schreef Typisch het volgende:
BTC is maar x7 in een jaar.

Paniek.
Kijk nou toch eens een keer wat verder dan dat eeuwige riedeltje over die gigantische groei afgelopen jaar. Als de trend van de afgelopen maanden! dit jaar doorzet staan we nog voor de zomer weer waar we exact een jaar gelden vandaan kwamen.

Sinds december 2017


20k fail

16K fail

14K fail

12K fail

10K fail

9K fail

Nu 8K fail

.......waarom altijd maar referen naar de gigantische hype vorig jaar ipv naar de gigantische dip dit jaar?
pi_178170472
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:30 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dan nog, de koers is doodser dan ooit tevoor. Het is oersaai. Toestroom is er nauwelijks.

A low 6.8K before Sunday night wouldn’t suprise me:(
Voor elke verkoper staat een koper, keep that in mind.
pi_178170502
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:55 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kijk nou toch eens een keer wat verder dan dat eeuwige riedeltje over die gigantische groei afgelopen jaar. Als de trend van de afgelopen maanden! dit jaar doorzet staan we nog voor de zomer weer waar we exact een jaar gelden vandaan kwamen.

Sinds december 2017


20k fail

16K fail

14K fail

12K fail

10K fail

9K fail

Nu 8K fail

.......
Ja dat is shit, maar op een bepaalt moment zijn er meer kopers dan verkopers. Wat gebeurt er dan?

De koers gaat steeds minder snel naar beneden, wat zegt dat denk je?
pi_178170531
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:55 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Kijk nou toch eens een keer wat verder dan dat eeuwige riedeltje over die gigantische groei afgelopen jaar. Als de trend van de afgelopen maanden! dit jaar doorzet staan we nog voor de zomer weer waar we exact een jaar gelden vandaan kwamen.

Sinds december 2017

20k fail

16K fail

14K fail

12K fail

10K fail

9K fail

Nu 8K fail

.......waarom altijd maar referen naar de gigantische hype vorig jaar ipv naar de gigantische dip dit jaar?
Jij begint over prijs hé. Ik geef aan dat er meer solide crypto projecten zijn dan ooit en dat prijzen op jaarbasis nog steeds enorm hoog zijn. Waarom zo'n nauwe focus op zoiets simpels als alleen de prijs?

Maar vooral lekker bang zijn. Morgen als het goed is weer wat eurootjes om in crypto te knallen. :+

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2018 14:59:14 ]
pi_178170564
Ik zie kansen als je kijkt naar de enorme daling. Als er een hype is met veel te snelle groei dan klapt ie ook vaak te hard weer terug. Als er ergens een bodem wordt gevonden dan zou het wel eens kunnen dat de dalingen wat afvlakken de komende tijd.
pi_178170634
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja dat is shit, maar op een bepaalt moment zijn er meer kopers dan verkopers. Wat gebeurt er dan?

De koers gaat steeds minder snel naar beneden, wat zegt dat denk je?
Dat de bodem in zicht is, hoop ik. Maar of het weer in een parabool omhoog gaat durf ik niet te zeggen.
pi_178170672
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:04 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dat de bodem in zicht is, hoop ik. Maar of het weer in een parabool omhoog gaat durf ik niet te zeggen.
ik verwacht dat als er een bodem wordt bereikt dat je dan langzame groei ziet en dat mensen iets meer gaan opletten waarin ze gaan investeren. Die ICO gekte is ook wel een beetje voorbij volgens mij
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 15:08:10 #295
163650 Greys
pi_178170707
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:15 schreef Weissmania het volgende:
Het eten van de voedselbank is zo erg nog niet... ;(
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178170730
Ik kom godverdomme niet in aanmerking voor de voedselbank. Volgend jaar misschien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 29 maart 2018 @ 15:10:53 #297
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_178170764
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:07 schreef hodlwave het volgende:
Mijn inzending

crypto crypto

heulegaar geen lambo
ook geen gammel hutje
alles door het putje

tis huilen met de pet op
maar helaas echt waar

hodlen duurt geen maanden meer
maar 23 jaar

Eventueel naar wens aan te vullen, cq aan te passen
:Y
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2018 @ 15:14:57 #298
230491 Zith
pls tip
pi_178170857
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:30 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Dan nog, de koers is doodser dan ooit tevoor. Het is oersaai. Toestroom is er nauwelijks.

A low 6.8K before Sunday night wouldn’t suprise me:(
Je kan ook die geld maken met neerwaartse beweging he.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178170867
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:45 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Nieuwe economische crisis kan een hype veroorzaken. Banken die omvallen, mensen die vertrouwen verliezen in monetair beleid etc
Als de aandelenmarkten omvallen, in crypto vluchten. Dat is een beetje hetzelfde als zelfmoord plegen met een pistool, en dan nog een shotgun pakken om het af te maken.

geen enkel weldenkend persoon gaat zijn geld dat hij in aandelen gestopt heeft, in crypto steken als de markt daalt
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_178170881
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:14 schreef Zith het volgende:

[..]

Je kan ook die geld maken met neerwaardse beweging he.
Inderdaad, dan moet hij gewoon short gaan als hij er zeker van is dat het inelkaar klapt. Dan ben je rijk.
pi_178170914
Die troll hier die de ene dag lage ranges geeft en de volgende dag helemaal in paniek is omdat alles kapot gaat (de koers beweegt een beetje richting zijn eigen range).

Binnenkort wordt er nog een troll getrolled door crypto zoals die dukaten boy.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')