SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Om naar uit te kijken in 2018 en sommige titels zijn al uit
------------------------------------------------------------------------
GOW Genot!
-----------------------------------------------------------------------
SOONY
Heb beiden nog in de verpakking hier. Momenteel even geen zin in.quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag laatst Tomb Raider voor vijf euro in de sale wil die wel als Plus game.
Ouwe taart!quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
Als je lang genoeg wacht. Niet in mijn leven
Tijd is schaarser dan een beschikbare console.quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh ja nee dat ik meer ben gaan verdienen wil niet zeggen dat het ook daar aan uitgegeven moet worden.
1tje zou nog wel kunnen maarja
De wii de xbox en dergelijke staan ook stof te vangen
Nog een paar jaar. Dan zijn ze het huis uit.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tijd is schaarser dan een beschikbare console.
Dan is het leuker om af en toe eens een game.
Top games zou blij zijn met alles behave the order.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:04 schreef DKUp het volgende:
Lijstje van mogelijke PS Plus titels de aankomende maanden
-Watch Dogs
-Killzone SF
-The Order 1886
-Gravity Rush Remastered
-Gravity Rush 2
-Uncharted The Nathan Drake Collection
-The Witness
-Firewatch
-Tomb Raider DE
-Titanfall 2
-Batman Return to Arkham
-Batman Arkham Knight
-Mad Max
-Shadow of Mordor
In ieder geval eentje van de Warner Bros games en dan vermoedelijk Mad Max of Batman Arkham Knight.
Far Cry 4 misschien over een paar maanden om Far Cry 5 weer op te hypen. The Crew misschien nog voor The Crew 2.
2 woorden, 9 letters...quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een paar jaar. Dan zijn ze het huis uit.
Doe mij dan maar Mad Max en Uncharted ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:04 schreef DKUp het volgende:
Lijstje van mogelijke PS Plus titels de aankomende maanden
-Watch Dogs
-Killzone SF
-The Order 1886
-Gravity Rush Remastered
-Gravity Rush 2
-Uncharted The Nathan Drake Collection
-The Witness
-Firewatch
-Tomb Raider DE
-Titanfall 2
-Batman Return to Arkham
-Batman Arkham Knight
-Mad Max
-Shadow of Mordor
In ieder geval eentje van de Warner Bros games en dan vermoedelijk Mad Max of Batman Arkham Knight.
Far Cry 4 misschien over een paar maanden om Far Cry 5 weer op te hypen. The Crew misschien nog voor The Crew 2.
Ik ben al snel tevreden, want ik speel die games vaak toch niet. Wel in de bieb zetten uiteraard..quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Top games zou blij zijn met alles behave the order.
Ik wacht zelf tot Rise of the Tomb Raider onder de 20 euro duikt.quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag laatst Tomb Raider voor vijf euro in de sale wil die wel als Plus game.
Dan is het geen Rise meer he... eerder een Fall.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:11 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik wacht zelf tot Rise of the Tomb Raider onder de 20 euro duikt.
Ik ben bezig met Horizon, daarna de Frozen Wild. Vervolgens heb ik nog Lost Legacy, Watch Dogs 2, hele riedel van Assassin's Creed (Unity, Syndicate en Origins), GTA V, Mirrors Edge 2 te gaan. Dus dat RDR2 pas laat uitkomt vind ik helemaal niet ergquote:Op woensdag 28 maart 2018 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind weinig spellen leuk eigenlijk....
*BA DUM TSSS*quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:13 schreef Heubach het volgende:
Dan is het geen Rise meer he... eerder een Fall.
Ja enkel HZD mee bezigquote:Op woensdag 28 maart 2018 13:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Horizon, daarna de Frozen Wild. Vervolgens heb ik nog Lost Legacy, Watch Dogs 2, hele riedel van Assassin's Creed (Unity, Syndicate en Origins), GTA V, Mirrors Edge 2 te gaan. Dus dat RDR2 pas laat uitkomt vind ik helemaal niet erg
GTA V is echt lachen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Horizon, daarna de Frozen Wild. Vervolgens heb ik nog Lost Legacy, Watch Dogs 2, hele riedel van Assassin's Creed (Unity, Syndicate en Origins), GTA V, Mirrors Edge 2 te gaan. Dus dat RDR2 pas laat uitkomt vind ik helemaal niet erg
Ja, die wil ik ook nog wel. Hopen op een leuke aanbieding binnenkort.quote:
Zonde.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Aloyquote:
Stardew Valley al gecheckt?quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
Nee niet zo.quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die hebben we ja
Denk niet dat ze het heel leuk vindt.
Thx homie. De slechtere scores staan er uiteraard niet tussen, al is de huidige metacritic best prima (81 voor PS4)quote:Op woensdag 28 maart 2018 13:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Noice! Well done, puike review ook wel
Ik wacht nog even tot hij in de aanbieding komt!quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Thx homie. De slechtere scores staan er uiteraard niet tussen, al is de huidige metacritic best prima (81 voor PS4)
Ach ja, jij kan de hele dag achter je ps4 kruipen... ow, wacht...quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:38 schreef MMaRsu het volgende:
Een vriendin hebben die dingen wil ondernemen met pasen
Ik heb geen plannen...quote:Op woensdag 28 maart 2018 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach ja, jij kan de hele dag achter je ps4 kruipen... ow, wacht...
Als ze PUBG nou een x op de PS4 uitbrengen dan haal ik em wel weerquote:Op woensdag 28 maart 2018 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach ja, jij kan de hele dag achter je ps4 kruipen... ow, wacht...
De jongens bij ons thuis waren afgelopen weekend er druk mee op de mobielquote:Op woensdag 28 maart 2018 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ze PUBG nou een x op de PS4 uitbrengen dan haal ik em wel weer
Ze quotte mijquote:
Lola valt alleen op mannen met een playstationquote:
Wat niet is kan nog komenquote:
Wat een onzin plaatje danquote:Op woensdag 28 maart 2018 14:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Thx homie. De slechtere scores staan er uiteraard niet tussen, al is de huidige metacritic best prima (81 voor PS4)
Nog niet nee. Zal wel weer rond een uur of 6 wordenquote:Op woensdag 28 maart 2018 15:46 schreef Jimbo het volgende:
ohja vandaag de ps+ games. nog niet bekend dus ?
Ja meestal als ik aan 't rijden benquote:Op woensdag 28 maart 2018 16:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nog niet nee. Zal wel weer rond een uur of 6 worden
Jep, same here.quote:Op woensdag 28 maart 2018 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja meestal als ik aan 't rijden ben
Ga zo maar weer de auto in, voor jullie dan he!
Hai mopquote:Op woensdag 28 maart 2018 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lola valt alleen op mannen met een playstation
Hoi Lola!
quote:DRAGON QUEST XI: Echoes of an Elusive Age is coming to PS4 and Steam on September 4, 2018, in North America and Europe!
Bij ons zijn ze over een paar maanden 10 en 14.quote:Op woensdag 28 maart 2018 16:19 schreef dud0r het volgende:
Wat voor spelletjes spelen jullie met je kinderen? En vanaf welke leeftijd begon je daarmee?
Die van mij wil nog wel meekijken als ik zit te spelen maar dat is niet altijd bevoordelijk voor zijn gedrag. Cod en sniper Elite loopt die na een week nog bloed bloed bloed naar mensen te roepen terwijl hij pistooltje met z'n vingers doet.
Ac origins Gaat nog net.
Amnesia en re7 heb ik maar niet aangezet waar hij bij was.![]()
Hij is net drie.
Meekijken met Codquote:Op woensdag 28 maart 2018 16:19 schreef dud0r het volgende:
Wat voor spelletjes spelen jullie met je kinderen? En vanaf welke leeftijd begon je daarmee?
Die van mij wil nog wel meekijken als ik zit te spelen maar dat is niet altijd bevoordelijk voor zijn gedrag. Cod en sniper Elite loopt die na een week nog bloed bloed bloed naar mensen te roepen terwijl hij pistooltje met z'n vingers doet.
Ac origins Gaat nog net.
Hij is net drie.
Nee, dat wordt nog watquote:Op woensdag 28 maart 2018 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meekijken met Cod![]()
Sorry maar dat vind ik dan weer niet kunnen
Die van mij is 10 maanden, die wil alleen nog swipen op de ipad. Als ik hem dan af pak dan ben ik ineens letterlijk hitler.quote:Op woensdag 28 maart 2018 16:19 schreef dud0r het volgende:
Ac origins Gaat nog net.
Hij is net drie.
is dat niet iets wat zn beetje elke kind deed op school? piemols en hakenkruizen tekenen was bij onze generatie gewoon nog niets mis mee.... nu heb je een legioen SJW's in je nek hangenquote:Op woensdag 28 maart 2018 16:37 schreef RickoKun het volgende:
n zich verantwoorden toen ik oorlogstekeningen begon te
Ik schreef een keer 'kut' op de wc's op de katholieke basisschool in Brabant vroeger. Later die dag kwam de directeur langs en dreigde dat we niet op schoolkamp gingen als de dader zich niet bekend zou maken.quote:Op woensdag 28 maart 2018 16:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is dat niet iets wat zn beetje elke kind deed op school? piemols en hakenkruizen tekenen was bij onze generatie gewoon nog niets mis mee.... nu heb je een legioen SJW's in je nek hangen
die tekende ik op de verwarming, halve dag later kwam de directeur met een verbrandde bek de klassen langsquote:Op woensdag 28 maart 2018 16:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik schreef een keer 'kut' op de wc's op de katholieke basisschool in Brabant vroeger. Later die dag kwam de directeur langs en dreigde dat we niet op schoolkamp gingen als de dader zich niet bekend zou maken.
Nooit bekend, wel op schoolkamp gegaan lol.
Hij zit geen hele sessies mee te kijken. Meestal is het twee of drie minuten dat hij binnen komt lopen en dat ik in een multiplayer match zit.quote:Op woensdag 28 maart 2018 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meekijken met Cod![]()
Sorry maar dat vind ik dan weer niet kunnen
volgens mij was het juist vanaf nu zonder ps3 en de vitaquote:
best prima gamesquote:
2019quote:Op woensdag 28 maart 2018 17:25 schreef theclansman het volgende:
[..]
volgens mij was het juist vanaf nu zonder ps3 en de vita
Volgend jaarquote:Op woensdag 28 maart 2018 17:25 schreef theclansman het volgende:
[..]
volgens mij was het juist vanaf nu zonder ps3 en de vita
Erg ondergewaardeerde game.quote:
Mad Max is een kutgame.quote:
Yep erg tof en idd ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 28 maart 2018 17:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Erg ondergewaardeerde game.
Ik vind hem erg tof.
Kom we doen tegen elkaarquote:Op woensdag 28 maart 2018 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
Trackmania is leuk hoor
en heeft ook splitscreen
Ik heb nog een ps2 staanquote:Op woensdag 28 maart 2018 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lola valt alleen op mannen met een playstation
Hoi Lola!
nu wel!quote:
Heb er ook 2. Geen idee wat je er nog mee moetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |