quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand beledigen die zich niet kan verdedigen is ook makkelijk
TR meegepakt.quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet?
Ties leg eens uit
En als je het echt wil moet je nadien niet zo nadrukkelijk aanwezig zijn op een forumquote:Op woensdag 28 maart 2018 09:04 schreef Tarado het volgende:
wat ik niet zo goed begrijp is dat die paar keer dat Onlo die naam noemt zo'n probleem is, je verleden wissen op internet is niet zo makkelijk, daar doen die paar keer je naam schreeuwen niets aan toe of af
Hij zit inderdaad nooit iets als een man uit.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:04 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat onlogisch zoals gebruikelijk weer zo hard aan het janken is bij de FA’s dat hij nog voor 30-03-2018 om 22:20 (dit is een wilde gok) een unban heeft
Hier ben ik het volledig mee eens trouwens.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:04 schreef Saind het volgende:
Snap oprecht niet waarom het niet mag. Ties is beetje lafaard geloof ik
Je dikke moeder.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:11 schreef GGMM het volgende:
Ik stel voor dat we niet meer posten totdat Onlogisch er weer is.
EEN VOOR ALLEN ALLEEN VOOR ÉÉN WIJ ZIJN DE MUSKETIERS! WIE DOET ER MEE?!
Stijn, ik wil graag mijn excuses maken voor mijn gedrag gisteren.quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je dikke moeder.
Onlogisch heeft liever dat we verder posten.
Zou je René's moeder raken?quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je dikke moeder.
Onlogisch heeft liever dat we verder posten.
Goed bezig ouwequote:Op woensdag 28 maart 2018 09:18 schreef Doublepain het volgende:
Even nagevraagd in FB
Snap er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |