Heh? Wat geloven precies?quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:30 schreef Heubach het volgende:
[..]
Gast, dat is het niet waard.
Je moet niet meteen alles geloven en doen wat iemand op het internet zegt he.
Hahaha die servicekosten altijd jaquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
+ ¤ 1,99 servicekosten![]()
Nee heheSowieso al die literaire klassiekers zijn katjeduur. Wel jammer. Staat toch leuk in de boekenkast
Ik heb sinds twee jaar geleden in elk geval al een andere bril, en heb m'n haar anders. Wel een tikje nerdy natuurlijk maar genoeg vrouwen houden daar tegenwoordig wel van.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jr heeft een normaal sociaal hoofd maar hij gebruikt het niet.
Jij en ik lijken allebei op nerdjes. Meer dan Jr iig.
Lekker spuiten op die brilquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb sinds twee jaar geleden in elk geval al een andere bril, en heb m'n haar anders. Wel een tikje nerdy natuurlijk maar genoeg vrouwen houden daar tegenwoordig wel van.
Misschien moet JR ook een bril!
Dit is ook Nederlands en paperback. Dus benieuwd waar je die vandaan gehaald hebt danquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik heb lekker boers gewoon de simpele paperback nederlandse vertaling gekocht voor 30 euro ofzo.
Wil wel nog eens 120 dagen van sodom kopen voor de gein, dat is wel een vrij prijzig boekje.
Sleep wellquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:34 schreef Heubach het volgende:
Het wordt nu wel wat laat, ook voor mij.![]()
Bis morgen
Rens is een lieve jongen en geen hooligan.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:34 schreef Tjacka het volgende:
waar is die tijd van rensajacied en vincentorusso
Dat waren hooligans jullie praten over boeken
https://www.bol.com/nl/p/(...)be5.1.5.ProductImagequote:Op woensdag 28 maart 2018 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is ook Nederlands en paperback. Dus benieuwd waar je die vandaan gehaald hebt dan
Dit is gelogenquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:35 schreef Heubach het volgende:
[..]
Rens is een lieve jongen en geen hooligan.
https://www.bol.com/nl/p/(...)0859%26itm_role%3Dinquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik duik ook maar eens mijn bed in.
Arriverderci
Trusten!quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik duik ook maar eens mijn bed in.
Arriverderci
Komt uit Zuid Afrika he, wist ik nietquote:Op woensdag 28 maart 2018 07:35 schreef Caland het volgende:
http://www.dvhn.nl/sport/(...)houden-23037827.html
Veldwijkgod
Een dag zonder Onlo.quote:Op woensdag 28 maart 2018 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag boys?
Shownieuws zwaar anti genot. Laat die mensen gewoon.quote:Op woensdag 28 maart 2018 07:35 schreef Caland het volgende:
http://www.dvhn.nl/sport/(...)houden-23037827.html
Veldwijkgod
Snap ik.quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn vieze buik laten zien, dat is tegen de policy
Ik dacht dat je wel 4045 genoemd wilde worden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft een user bij zijn vorige username genoemd.
Hoezo mag dat niet?quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft een user bij zijn vorige username genoemd.
waarom er een punt van makenquote:Op woensdag 28 maart 2018 08:49 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zo kinderachtig z’n naam blijven noemen dan? Snap het niet.
Gewenning?quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:49 schreef Jojoortje het volgende:
Mss moet ties zich wat meer gaan gedragenquote:Op woensdag 28 maart 2018 08:49 schreef Jojoortje het volgende:
Onlogisch is geestelijk een kleuter van 12.quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:49 schreef Jojoortje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2018 08:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch is geestelijk een kleuter van 12.Iemand beledigen die zich niet kan verdedigen is ook makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |