Tof! Nu maar hopen op een meisje dus.quote:Op dinsdag 24 april 2018 18:31 schreef lunapuella het volgende:
We hebben een meisjesnaam![]()
Man en ik kijken tv, zien een naam langs komen, en denken allebei "oh die is mooi." Ook over de voor- en nadelen van de varianten zijn we het meteen eens. Betekenis opgezocht, is ook tof, allebei blij.
Nou moet het alleen nog een meisje zijn, dat weten we volgende week pas
Marie-Claire is mooi en Isaac.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:56 schreef WouterWit het volgende:
Hey dames, ik heb weliswaar nog geen kinderen maar heb het op de één of andere manier wel al eens met vrienden gehad over kindernamen. Ik merk dat mijn vrienden hier heel anders over denken dan ik en zou derhalve jullie mening hierover wel willen weten.
Mooie meisjesnamen:
Marie-Claire
Denise
Julia
Olivia
Mooie jongensnamen:
Olivier
Isaac
Marie-Claire, Julia, Olivia en Olivier zijnquote:Op woensdag 25 april 2018 21:56 schreef WouterWit het volgende:
Hey dames, ik heb weliswaar nog geen kinderen maar heb het op de één of andere manier wel al eens met vrienden gehad over kindernamen. Ik merk dat mijn vrienden hier heel anders over denken dan ik en zou derhalve jullie mening hierover wel willen weten.
Mooie meisjesnamen:
Marie-Claire
Denise
Julia
Olivia
Mooie jongensnamen:
Olivier
Isaac
Saillant detail: Ik ben een Nederlander met een Oosterse achtergrond maar wel licht van huid, groenige ogen en volledig geïntegreerd.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Marie-Claire is mooi en Isaac.
Oosters? Aziaat of Arabier?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:07 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Saillant detail: Ik ben een Nederlander met een Oosterse achtergrond maar wel licht van huid, groenige ogen en volledig geïntegreerd.
Veranderd dat iets aan jullie standpunt?
Geen van beide.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2018 22:16 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Geen van beide.Armeen? Grieks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit in de buurt maargoed het precieze land van herkomst doet er voor nu niet echt toe volgens mij. Ik ben daarentegen wél benieuwd of dit je standpunt doet veranderenquote:
Ik heb al een vermoeden welk land... zie je wel aan je gezicht. Denk dat het ook deels afhangt van je achternaam.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:23 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Je zit in de buurt maargoed het precieze land van herkomst doet er voor nu niet echt toe volgens mij. Ik ben daarentegen wél benieuwd of dit je standpunt doet veranderen.
Dat is ook één van de redenen dat ik dergelijke namen zo mooi vind.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie Mark Rutte zijn dochter nog wel Marie-Claire heten ja.
Ik DM je mijn achternaam zo wel even maar zou nog steeds heel graag van je willen weten in hoeverre dat je standpunt doet veranderenquote:Op woensdag 25 april 2018 22:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik heb al een vermoeden welk land... zie je wel aan je gezicht. Denk dat het ook deels afhangt van je achternaam.
Dat gaat niet lukken denk ik.... tenzij je dat met een ander account gaat doen.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:37 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Ik DM je mijn achternaam zo wel even maar zou nog steeds heel graag van je willen weten in hoeverre dat je standpunt doet veranderen.
Jij BENT Mark Rutte gewoon! Maargoed, ot weer.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:36 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Dat is ook één van de redenen dat ik dergelijke namen zo mooi vind.
Wat? Hoezo?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken denk ik.... tenzij je dat met een ander account gaat doen.
Ik wacht...quote:Op woensdag 25 april 2018 22:37 schreef WouterWit het volgende:
[..]
Ik DM je mijn achternaam zo wel even maar zou nog steeds heel graag van je willen weten in hoeverre dat je standpunt doet veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |