1 euro voor 350ml ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:27 schreef Heubach het volgende:
[..]
Vragen ze nog teveel voor die eikels.
Gisteren nam ik Wiener Melange om de dag toch nog wat kleur te geven. Ik weet nog steeds niet wat ik gedronken heb, een soort extra mislukte cappuccino?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
choco deluxe nemen. deel van de cacao vervangen door melkpoeder. nog minder smaak genot
voor de geïnteresseerden. het was privacy badger die een deel van de embedded foto's blokkeerdequote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je dit op 8 april doen?
[ afbeelding ]
Filterkoffie is niks mis meequote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:
Vaak gewoon nog het liefst een sloot ouderwetse filterkoffie
Blijft genot
Dat is echt pure aidsquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisteren nam ik Wiener Melange om de dag toch nog wat kleur te geven. Ik weet nog steeds niet wat ik gedronken heb, een soort extra mislukte cappuccino?
Ik maak wat mee op zo'n dag.
Allegaartje was een meer treffende naam geweest ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisteren nam ik Wiener Melange om de dag toch nog wat kleur te geven. Ik weet nog steeds niet wat ik gedronken heb, een soort extra mislukte cappuccino?
klopt. zouden ze weer meer moeten introduceren op kleine kantoren.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:
Vaak gewoon nog het liefst een sloot ouderwetse filterkoffie
Blijft genot
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een edgy troep, en dat zeg ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Anaal Nathrath is echt de meest tegenvallende liveband ooit. Wat een kut tt
Misschien hadden ze een slechte dag toen jij een kaartje had gekocht..quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Anaal Nathrath is echt de meest tegenvallende liveband ooit. Wat een kut tt
Bij ons kan je gewoon met je pinpas betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Heubach het volgende:
[..]
Zoiets ja, en dan via je pasje zodat je er geen erg in hebt.
Waar?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij ons kan je gewoon met je pinpas betalen.
Ja ik doelde op je studentenkaart.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij ons kan je gewoon met je pinpas betalen.
De KuT.quote:
350, kleine emmerquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Heubach het volgende:
[..]
Zoiets ja, en dan via je pasje zodat je er geen erg in hebt.
Hebben ze er hier helemaal uitgegooid.quote:
Ja dat of halve liter. Is dan 10 cent duurder hehe.quote:
Voor printen wel handig, en tijdens het uitgaan (lol).quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben ze er hier helemaal uitgegooid.
Sowieso Hornbachquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
wie heeft onlogisch een oor aangenaaid
Lijkt me trouwens oprecht kut om in Twente te studeren, waarom niet gewoon randstad of desnoods nijmegen.quote:
Meerdere keren zien spelen en het was telkens weer zeer beroerd. Vroeger weigerde ze ook live te spelen overigens.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Misschien hadden ze een slechte dag toen jij een kaartje had gekocht..
tilburg kutquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens oprecht kut om in Twente te studeren, waarom niet gewoon randstad of desnoods nijmegen.
Wie studeert er in Twente dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens oprecht kut om in Twente te studeren, waarom niet gewoon randstad of desnoods nijmegen.
Dit kan ik 'retweeten'.quote:
Ik zou als spoedig te worden moderator Adames te vriend houden. Hij hackt je helemaal kapot.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ow.
Dat maakt het niet veel beter trouwens.
wordt een zware strijd tussen mij en doublepainquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou als spoedig te worden moderator Adames te vriend houden. Hij hackt je helemaal kapot.
Jij hebt wel het voordeel dat je Nederlands kan.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt een zware strijd tussen mij en doublepain
Zat laatst in een trein met wat nerdjes die het leuk vonden om de treinwifi te overloaden ofzo. Irritant gespuis.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou als spoedig te worden moderator Adames te vriend houden. Hij hackt je helemaal kapot.
Dat lijkt wel een laboratorium ofzo. Echt totaal geen sfeer.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die nieuwe rechtenfaculteit daar is ook wel nice, maar zo afgelegen allemaal.
hhmmmquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis heel weinig users als ze vertrekken en Onlogisch is geen uitzondering.
Al gun ik hem zijn zoveelste unban van harte!!!!
Dat is bij de NS al snel hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zat laatst in een trein met wat nerdjes die het leuk vonden om de treinwifi te overloaden ofzo. Irritant gespuis.
Jij zou de droomkandidaat worden maar ik heb helaas de kennis dat het Skysheriff wordt.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wordt een zware strijd tussen mij en doublepain
dat doe je al door een youtube filmpje op te zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zat laatst in een trein met wat nerdjes die het leuk vonden om de treinwifi te overloaden ofzo. Irritant gespuis.
Dat doe jijzelf ook zodra je verbindt en op fok probeert te komen. Of is het tegenwoordig iets beter dan paar jaar geleden?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, Nimma he.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:36 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een laboratorium ofzo. Echt totaal geen sfeer.
Als er wat schijtlollige gifs in een topic staan ben je de lul.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe jijzelf ook zodra je verbindt en op fok probeert te komen. Of is het tegenwoordig iets beter dan paar jaar geleden?
Droomkandidaat, antwoorden voordat ik de vraag heb kunnen stellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dat doe je al door een youtube filmpje op te zetten.
1 simkaart voor de hele trein.
Groningen ooit geweest?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, Nimma he.
Maargoed, weinig faculteiten die dat wel hebben. Utrecht in de binnenstad wel een paar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou de droomkandidaat worden maar ik heb helaas de kennis dat het Skysheriff wordt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe jijzelf ook zodra je verbindt en op fok probeert te komen. Of is het tegenwoordig iets beter dan paar jaar geleden?
Het is wel iets beter, maar ze waren allerlei rare fratsen aan het uithalen met de wifi. Want ik hoorde ze er over praten in DE STILTECOUPEquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dat doe je al door een youtube filmpje op te zetten.
1 simkaart voor de hele trein.
het is waarschijnlijk beter omdat minder mensen er gebruik van makenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Het is wel iets beter, maar ze waren allerlei rare fratsen aan het uithalen met de wifi. Want ik hoorde ze er over praten in DE STILTECOUPE
Ja en nee, enkel Nijmegen, Utrecht, Tilburg, Leiden, Rotterdam en Amsterdam.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:37 schreef Heubach het volgende:
[..]
Groningen ooit geweest?
Of Amsterdam?
De rechtenfaculteiten zijn bij die oude universiteitssteden wel echt mooi hoor. Leiden ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja en nee, enkel Nijmegen, Utrecht, Tilburg, Leiden, Rotterdam en Amsterdam.
Rotterdam is ook tof gewordenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja Leiden en Utrecht in de binnenstad hebben een paar mooie gebouwen en collegezalen idd. Ligt er maar net aan waar je zit.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:40 schreef Heubach het volgende:
[..]
De rechtenfaculteiten zijn bij die oude universiteitssteden wel echt mooi hoor. Leiden ook.
Exacto.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja Leiden en Utrecht in de binnenstad hebben een paar mooie gebouwen en collegezalen idd. Ligt er maar net aan waar je zit.
Erasmus zit ik nu, maar dat is qua sfeer ook echt 3 keer niets.
ZIT JE LEKKER VOOR DE BUIS VLIEGT ER EEN VUURPIJL DOOR JE HUISquote:
Hilarisch en origineel.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
ZIT JE LEKKER VOOR DE BUIS VLIEGT ER EEN VUURPIJL DOOR JE HUIS
ENSCHEDEEEE ENSCHEDEEE
Die bij ons is matig hoor. Weinig ruimte ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
ZIT JE LEKKER VOOR DE BUIS VLIEGT ER EEN VUURPIJL DOOR JE HUIS
ENSCHEDEEEE ENSCHEDEEE
Domme gelovigen ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
rechtenstudenten kunnen we missen als kiespijn
Zeker. Totdat jouw dochter weer een andere nationaliteit nodig heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
rechtenstudenten kunnen we missen als kiespijn
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeker. Totdat jouw dochter weer een andere nationaliteit nodig heeft.
ik denk dat we nu op de top zittenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sowquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de mazzelquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:44 schreef Caland het volgende:
Nou jongens, met die gouwe ouwe ga ik slapen
Joe
Horizon verbreden.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn waarom volg je Aafke romeijn
Denk het ook wel. Voorlopig toch niet het land uit met vliegen toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik denk dat we nu op de top zitten
Ik kijk naar de verkeerde wedstrijdquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje is heerlijk om te zien voetballen.
Dat hebben meer mensen ja, wat een uitval na die eerste tentamenperiode...quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:45 schreef skysherrif het volgende:
Rechten was wel een beetje een blauwe maandag keuze geweest, dat ging niet zo goed.
Aafke is zo'n meisje dat binnen 10 jaar voor de VVD uitkomt.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stijn waarom volg je Aafke romeijn
Ik zie hem vanzelf wel verschijnen op Opsporing Verzocht.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Voorlopig toch niet het land uit met vliegen toch?
VVDquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Aafke is zo'n meisje dat binnen 10 jaar voor de VVD uitkomt.
hoe doet tagliapipo het en waar is Messi eigenlijk??quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje is heerlijk om te zien voetballen.
Van 1000 man in utrecht naar 450 man ofzo in het 2e. Genot.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:46 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen ja, wat een uitval na die eerste tentamenperiode...
Zelfde verhaal bij psychologie enzo..
Messi is niet geheel fit dus ze sparen hem voor de afsluitende fase van het seixoen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe doet tagliapipo het en waar is Messi eigenlijk??
Haha ja hier ook. Sukkels.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van 1000 man in utrecht naar 450 man ofzo in het 2e. Genot.
quote:
Achja, kan gebeuren joh. Heb er zelf een half jaar uitgelegen door ziekte. Als je het maar afmaakt en dat diploma pakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet nu ook wel even flink aan de bank om wel gelijk al mn punten in Rotterdam te halen. Beetje pech gehad om 2 keer precies flink ziek te worden in tentamenweek en SPSS flink verneukt.
Lekker herkansen in Juli.
Ik bedoel de mensen die zich niet inlichten of instellen mbt het recht, weten wat de studie inhoudt, of überhaupt maar enige interesse tonen. Opgerot met die kneusjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat is daar sukkels aan? Toch alleen maar beter als de dedicated mensen overblijven?
Betaalde stages zijn het beste. Twee walletjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Achteraf als je het niet zeker weet kan je beter gewoon even een jaartje werken, hoef je je ook niet scheel te lenen voor je huur, kan je gelijk ruim optijd een kamer zoeken en ben je na dat kutjaar werken gelijk gemotiveerd om te studeren.
Kan ook gewoon geen diploma halenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:50 schreef skysherrif het volgende:
Achteraf als je het niet zeker weet kan je beter gewoon even een jaartje werken, hoef je je ook niet scheel te lenen voor je huur, kan je gelijk ruim optijd een kamer zoeken en ben je na dat kutjaar werken gelijk gemotiveerd om te studeren.
Als je dat niet kan, dan zeker niet proberen nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon geen diploma halen
Jup, of inderdaad een vak leren.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
stijgerbouw maatquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, of inderdaad een vak leren.
Dat is natuurlijk een wereld van beide, nadenken en plaatsen.quote:
gewoon mbo2quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een wereld van beide, nadenken en plaatsen.
Serieus?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Isco wil vechten met Tagliafico (lol)
Er was een tijd dat jij ambitieus was met een duidelijk einddoel totdat je lui werd door het gemakkelijke geld.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
gewoon mbo2
dat je alleen hoeft te bouwen
Gejank over nog steeds niet gekregen vergoeding ofzoquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er was een tijd dat jij ambitieus was met een duidelijk einddoel totdat je lui werd door het gemakkelijke geld.
Ik zou alles aan een goed doel schenken als ik jou was.
Oh ik dacht Vindicat.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gejank over nog steeds niet gekregen vergoeding ofzo
Maar dat is een beetje lastig na je VWO denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:51 schreef Heubach het volgende:
[..]
Betaalde stages zijn het beste. Twee walletjes.
Lastig op het WO? Zeker niet hoor. Althans naar mijn ervaring.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje lastig na je VWO denk ik.
Jezelf ontdekken in Indonesie is ook altijd een optie.
Ook over nagedacht om bij politie te gaan, lijkt me ook wel prima werk.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ga dan maar rechten studeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook over nagedacht om bij politie te gaan, lijkt me ook wel prima werk.
Ligt eraan, recherche lijkt me wel tof. Verkeersagent niet echt.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel mooi dat je nu als moderator toch nog een soort politieagent kunt spelenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi dat je nu als moderator toch nog een soort politieagent kunt spelen
Bleek trouwens dat grootste deel van die uitzending van Rambam allemaal onzin was en dat ze hun excuses 3 maanden later hebben aangboden.quote:
Nee verkeersagent niet iddquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:03 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ligt eraan, recherche lijkt me wel tof. Verkeersagent niet echt.
Ja, I know. In Groningen lagen ze er na een uurtje al af trouwens.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bleek trouwens dat grootste deel van die uitzending van Rambam allemaal onzin was en dat ze hun excuses 3 maanden later hebben aangboden.
Maar of dat nu uit rechtvaardigheidsgevoel of autoriteitsgevoel komtquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi dat je nu als moderator toch nog een soort politieagent kunt spelen
Volgens mij is recherchewerk vrij saai en niet zo spannend als in seriesquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:03 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ligt eraan, recherche lijkt me wel tof. Verkeersagent niet echt.
Misschien kan je je pijlen richten op onlogisch, mijn aartsvijand.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze hetze is toch minder sterk. Ik vind wel weer een nieuwe.
ENHANCEquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is recherchewerk vrij saai en niet zo spannend als in series
Wel eens COLD CASE teams gevolgd? Leuk speurwerk hoor. Maar zal vast kloppen deels.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je daar wekenlang door die gasten voor voorbereid en doe je het nota bene voor een journalistiek item stop je er na een uur meequote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:04 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, I know. In Groningen lagen ze er na een uurtje al af trouwens.
GGMM heeft bij hem al het hoogtepunt weten te bereiken gisteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:04 schreef Heubach het volgende:
[..]
Misschien kan je je pijlen richten op onlogisch, mijn aartsvijand.
Echt he, wat een laffe kutjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben je daar wekenlang door die gasten voor voorbereid en doe je het nota bene voor een journalistiek item stop je er na een uur mee
je gaat me toch niet zeggen dat het niet een borrel drinken op de wallen is totdat louitje het oplostquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dieptepunt bedoel je.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM heeft bij hem al het hoogtepunt weten te bereiken gisteren.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet zeggen dat het niet een borrel drinken op de wallen is totdat louitje het oplost
Baantjer, net klaar mee voor de 4e keer ofzo. Wat een godenserie. Gouden formule.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
je gaat me toch niet zeggen dat het niet een borrel drinken op de wallen is totdat louitje het oplost
Lekker allemaal papierwerk gezeikquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:05 schreef Heubach het volgende:
[..]
Wel eens COLD CASE teams gevolgd? Leuk speurwerk hoor. Maar zal vast kloppen deels.
Dronken mensen laten hun emotie eerder spreken en maakt een onschuldige Marokkaan ervoor laten opdraaien gemakkelijker.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
LowietjeGodquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo'n serie zo vaak rewatchenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:06 schreef Heubach het volgende:
[..]
Baantjer, net klaar mee voor de 4e keer ofzo. Wat een godenserie. Gouden formule.
Echt he. Dat doe je hooguit bij een The A-team.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo'n serie zo vaak rewatchen
Inderdaad, nostalgie en jeugdsentiment, rip.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:07 schreef skysherrif het volgende:
Over nostalgische series gesproken, laatst nog eens All Stars teruggekeken, dat is ook echt goud.
Dat nummer van Hero (toen ik je zag) is trouwens prachtig.
Wij hadden bij Criminologie altijd veel deeltijdstudenten die bij de politie werkten en zelfs in uniform naar de universiteit kwamen, die werden nooit serieus genomen..quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moest je er van huilen?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:07 schreef skysherrif het volgende:
Over nostalgische series gesproken, laatst nog eens All Stars teruggekeken, dat is ook echt goud.
Wat vond je van die vervolgfilm?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:07 schreef skysherrif het volgende:
Tuurlijk wel, zeker als je vrij weinig te doen hebt buiten scriptie schrijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo'n serie zo vaak rewatchen
Ontzettend.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:08 schreef JanCees het volgende:
Jullie hebben allemaal te veel vrije tijd
En jij bent te dik, hoor je me ook niet over.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:08 schreef JanCees het volgende:
Jullie hebben allemaal te veel vrije tijd
In uniform naar college? Dat lijkt me inderdaad wat vreemd lol. Wat heb je eigenlijk voor baan gekregen met criminologie als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wij hadden bij Criminologie altijd veel deeltijdstudenten die bij de politie werkten en zelfs in uniform naar de universiteit kwamen, die werden nooit serieus genomen..
[..]
Moest je er van huilen?
De wereld zit vol met goede series, dus dit is geen argument.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:08 schreef Heubach het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zeker als je vrij weinig te doen hebt buiten scriptie schrijven.
Aardig, maar weet toch niet de echtheid van de serie te vatten.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond je van die vervolgfilm?
Je mag niet liegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:09 schreef Heubach het volgende:
[..]
En jij bent te dik, hoor je me ook niet over.
Ik heb na mijn afstuderen nooit meer iets met mijn diploma's gedaan..quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In uniform naar college? Dat lijkt me inderdaad wat vreemd lol. Wat heb je eigenlijk voor baan gekregen met criminologie als ik mag vragen?
Nou huilen niet, maar zeker achteraf is het een heel emotioneel nummer ja.
Dit was bij EenVandaag lolquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag niet liegen.
Heineken heeft een commercial teruggetrokken nadat Chance the Rapper op Twitter de campagneleus 'sometimes, lighter is better' racistisch noemde. De rapper uit Chicago kreeg veel bijval op sociale media.Gaan slapen met een tragisch dieptepunt is altijd goed, dag.
Zonde. Hebben wel nog eens een gastles van een criminoloog gehad die underkuver was gegaan bij een of andere gang in Den Haag.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb na mijn afstuderen nooit meer iets met mijn diploma's gedaan..
Ik heb de serie nooit echt gevolgd (af en toe een aflevering wel gezien), maar die films wel een aantal keer gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Aardig, maar weet toch niet de echtheid van de serie te vatten.
Ik heb vrij veel al gezien hoor, en dit kijkt lekker weg, vroeger stond alles op youtube, lekker meelullen in de comments.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De wereld zit vol met goede series, dus dit is geen argument.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Carvajal gilt 10 seconden als een speenvarken en staat vijf seconden later als een kievit bij de scheidsrechter. Mooi man.
Alles van statistiek tot werken in een gevangenis, het is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:12 schreef Heubach het volgende:
Ik ben altijd wat criminologen nou eigenlijk doen voor werk. Leuke studie wel hoor.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:11 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik heb vrij veel al gezien hoor, en dit kijkt lekker weg, vroeger stond alles op youtube, lekker meelullen in de comments.
Staat nog steeds op youtube maar wel heel slecht geupload.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de serie nooit echt gevolgd (af en toe een aflevering wel gezien), maar die films wel een aantal keer gezien.
Dat kan. Mij ook hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw rechtenstudie boeit me ook vrij weinig.
6 - 1 is wel absurd he ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw rechtenstudie boeit me ook vrij weinig.
Ze verloren ook met 6-1 bij Bolivia.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
6 - 1 is wel absurd he ouwe reus.
Wel een goeie backquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Carvajal gilt 10 seconden als een speenvarken en staat vijf seconden later als een kievit bij de scheidsrechter. Mooi man.
Valt wel mee, staan genoeg prima series op.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:13 schreef Heubach het volgende:
Netflix heeft echt wel een karig aanbod hoor, man man.
Overigens ging onze Freekgod kijken naar Marokko, maar is ZIyech helemaal niet in actie gekomenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze verloren ook met 6-1 bij Bolivia.
Frankrijk, maar zet mijn geld op de moffenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie geen team zo graag wereldkampioen worden als Spanje deze zomer.
Ben nu Peaky Blinders aan het kijken, kan me wel bekorenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, staan genoeg prima series op.
Ach, Freek krijgt er geld voor. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Overigens ging onze Freekgod kijken naar Marokko, maar is ZIyech helemaal niet in actie gekomen
Die werden toch gerecast in de serie? Die Kees Boot werd ineens die Johnnyquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Staat nog steeds op youtube maar wel heel slecht geupload.
Maar keek het vroeger ook altijd op TV met m'n ouders, mn pa had ook echt zo'n voetbalshirt van harrys tuincentrum
Vooral de interacties tussen Johnny (lang zwarte haar) en Paul (neger) zijn mooi, zouden ze nu nooit meer maken.
Noem er even een paar aub, mag ook bekend zijn..quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, staan genoeg prima series op.
Panamaquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie geen team zo graag wereldkampioen worden als Spanje deze zomer.
Weggespeeld door spanje vrijdag en vandaag verloren van Brazilie. Al heb je gelijk dat die duitsers pas het hoofdtoernooi serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Frankrijk, maar zet mijn geld op de moffen
Ik kijk het laatste seizoen van Bates Motel ge-no-hótquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben nu Peaky Blinders aan het kijken, kan me wel bekoren
Mindhunterquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:15 schreef Heubach het volgende:
[..]
Noem er even een paar aub, mag ook bekend zijn..
De originele Johnny is de beste. Kees Bootquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die werden toch gerecast in de serie? Die Kees Boot werd ineens die Johnny
Breaking Bad, The Crown, Peaky Blinders, The Sinner, 3%, Bates Motel, Dark, Marseillequote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:15 schreef Heubach het volgende:
[..]
Noem er even een paar aub, mag ook bekend zijn..
Goeden ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:16 schreef Heubach het volgende:
Icarus (2017) - IMDb
Deze is wel top hoor.
Gomorra.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breaking Bad, The Crown, Peaky Blinders, The Sinner, 3%, Bates Motel, Dark, Marseille
Is wat er nu opkomt bij mij.
Ja, maar wel los gebaseerd op de werkelijkheid. 1 van de betere series die ik heb gezienquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:17 schreef Heubach het volgende:
[..]
Staat op de lijst, is dat nou fictie of niet?
is wel geïnspireerd op een non-fictie boek.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:17 schreef Heubach het volgende:
[..]
Die zit in werkelijk elke Nederlandse productie heb ik altijd het idee.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De originele Johnny is de beste. Kees Boot
Ik ga checken, dank. Wel echt mijn ding.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar wel los gebaseerd op de werkelijkheid. 1 van de betere series die ik heb gezien
Doet heel losjes denken aan seizoen 1 van Hannibal (serie), weet niet of je die kent.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:17 schreef Heubach het volgende:
[..]
Hm ken de films wel. En de hoofdacteur uit de serie uiteraard.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doet heel losjes denken aan seizoen 1 van Hannibal (serie), weet niet of je die kent.
Hannibal was top. Mooie aankleding ook. Net als Mad Man, al valt die op een gegeven moment in herhaling. De style blijft top.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doet heel losjes denken aan seizoen 1 van Hannibal (serie), weet niet of je die kent.
Dan is die serie ook wel een aanraderquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:18 schreef Heubach het volgende:
[..]
Hm ken de films wel. En de hoofdacteur uit de serie uiteraard.
Ik wacht nog op een serie a la American Psycho.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hannibal was top. Mooie aankleding ook. Net als Mad Man, al valt die op een gegeven moment in herhaling. De style blijft top.
Nee non-fictie. Toppertjequote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:17 schreef Heubach het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze serie heb ik nog niet gezien op Netflix.
Ja, niet alleen de kleding maar gewoon heel die style. Nog nooit zo gebiologeerd naar een kokende man gekeken.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hannibal was top. Mooie aankleding ook. Net als Mad Man, al valt die op een gegeven moment in herhaling. De style blijft top.
Hey LBM.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee non-fictie. Toppertje
Ja die schijnt ook vrij goed te zijn, man ik kom tijd te kort.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker rauw
Heb die Netflix Original over de maffia nog niet gezien, Suburra ofzo.
Die schrijver of regisseur zit al jaren ondergedoken.quote:
Rennen in je eigen stadquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die schrijver of regisseur zit al jaren ondergedoken.
JanCees vond het kut, daarom begon ik er maar niet snel aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:20 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja die schijnt ook vrij goed te zijn, man ik kom tijd te kort.
Lijkt mij oprecht lekker.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, niet alleen de kleding maar gewoon heel die style. Nog nooit zo gebiologeerd naar een kokende man gekeken.
Hey Heubach!quote:
Ja ik zou het ook wel willen proberen eigenlijkquote:
oprecht een hele gave stad.quote:
Yesquote:
De eerste vier seizoenen waren prima vermaak. Drie seizoenen daarna muah matig, het laatste seizoen het grootste cringefest ooitquote:
zo jammer dat netflix Brothers Grimm er uit heeft gehaaldquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste vier seizoenen waren prima vermaak. Drie seizoenen daarna muah matig, het laatste seizoen het grootste cringefest ooit
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo jammer dat netflix Brothers Grimm er uit heeft gehaald. Ik vond dat oprecht lekker kijkvermaak.
Mwwoh. NAC-thuis. Zal wel weer koud worden. Kapotte verwarming. Paar biertjes te veel. Ja, best wel eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:21 schreef Heubach het volgende:
[..]
Zin in het voetbalweekend ouwe reus?
Echt nooit om gelachen, geef mij mij het origineel maar (Friends).quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:24 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon how i met your mother blijft 1 van mijn favo series.
Alleen ooit de eerste episode meegekeken met mijn broer, maar ik hou niet zo van sitcoms.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:24 schreef skysherrif het volgende:
Lekker man. Wij VVV-uit, zero points.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwwoh. NAC-thuis. Zal wel weer koud worden. Kapotte verwarming. Paar biertjes te veel. Ja, best wel eigenlijk
The Office US is soms wel vrij deprimerend.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen ooit de eerste episode meegekeken met mijn broer, maar ik hou niet zo van sitcoms.
Mag van mij lekker allemaal deprimerend zijn.
Dat wordt weer cringe met Thy.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:25 schreef Heubach het volgende:
[..]
Lekker man. Wij VVV-uit, zero points.
HIMYM is fucking deprimerend, maar daarvoor moet je het wel volgenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen ooit de eerste episode meegekeken met mijn broer, maar ik hou niet zo van sitcoms.
Mag van mij lekker allemaal deprimerend zijn.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:24 schreef skysherrif het volgende:
Ja ik vond himym echt ruk toen ik het soms los keek, je moet het wel echt volgen. Los vind ik friends ook leuker.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:24 schreef Heubach het volgende:
[..]
Echt nooit om gelachen, geef mij mij het origineel maar (Friends).
Ik luister die playlist vaak op Spotify en synthwave in het algemeen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind die deuntjes van Stranger Things wel gaaf.
ik ben afgehaakt tijdens seizoen 2quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind die deuntjes van Stranger Things wel gaaf.
JUICHEN in de Koelquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
in de 11e minuut allemaal eventjes rukken ter ere van de HELDENDAAD van Thy.
#ExitVerbeek-effect? VVV zit wel veilig. Die helpen wel een handje. Duitsers onder elkaar tochquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:25 schreef Heubach het volgende:
[..]
Lekker man. Wij VVV-uit, zero points.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
#ExitVerbeek-effect? VVV zit wel veilig. Die helpen wel een handje. Duitsers onder elkaar toch![]()
Kan het wel waarderen, maar werd inderdaad wat minder. Black Mirror is sinds US wel echt gegroeid.quote:
Black Mirror gebruikt mij iets te vaak het cookieconcept in de laatste seizoenen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen, maar werd inderdaad wat minder. Black Mirror is sinds US wel echt gegroeid.
Een wattequote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Zou Befbekje ook zo'n fuhrerventilator hebben?
White Christmasquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Wat is de beste Black Mirror epi?
Sinds de sleepwet ben ik toch wel anders gaan kijken naar die episode waar die jongen zijn computer is gehackt. GGMM ook.
Waarom? Alleen S02E07 was echt kut. Verder nog toffer tovS01quote:
RIP George Michael..quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
White Christmas
Al vond ik White Bear ook briljant. TV-series waar je paniekaanvallen van krijgt
Uiteraard Hang the DJ. Topplaats van The Smiths ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Wat is de beste Black Mirror epi?
Sinds de sleepwet ben ik toch wel anders gaan kijken naar die episode waar die jongen zijn computer is gehackt. GGMM ook.
Dat wordt een gigantische teleurstelling.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag komt nog familie langs in het begin van de middag en daarna gaan we genieten van topvoetbal.
Zondag ga jij geen voetbal kijken maat, dan is het sporza tijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag komt nog familie langs in het begin van de middag en daarna gaan we genieten van topvoetbal.
Is er een topprogramma ja?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |