1 euro voor 350ml ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:27 schreef Heubach het volgende:
[..]
Vragen ze nog teveel voor die eikels.
Gisteren nam ik Wiener Melange om de dag toch nog wat kleur te geven. Ik weet nog steeds niet wat ik gedronken heb, een soort extra mislukte cappuccino?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:25 schreef Adames het volgende:
[..]
choco deluxe nemen. deel van de cacao vervangen door melkpoeder. nog minder smaak genot
voor de geïnteresseerden. het was privacy badger die een deel van de embedded foto's blokkeerdequote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je dit op 8 april doen?
[ afbeelding ]
Filterkoffie is niks mis meequote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:
Vaak gewoon nog het liefst een sloot ouderwetse filterkoffie
Blijft genot
Dat is echt pure aidsquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisteren nam ik Wiener Melange om de dag toch nog wat kleur te geven. Ik weet nog steeds niet wat ik gedronken heb, een soort extra mislukte cappuccino?
Ik maak wat mee op zo'n dag.
Allegaartje was een meer treffende naam geweest ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisteren nam ik Wiener Melange om de dag toch nog wat kleur te geven. Ik weet nog steeds niet wat ik gedronken heb, een soort extra mislukte cappuccino?
klopt. zouden ze weer meer moeten introduceren op kleine kantoren.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Caland het volgende:
Vaak gewoon nog het liefst een sloot ouderwetse filterkoffie
Blijft genot
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een edgy troep, en dat zeg ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Anaal Nathrath is echt de meest tegenvallende liveband ooit. Wat een kut tt
Misschien hadden ze een slechte dag toen jij een kaartje had gekocht..quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Anaal Nathrath is echt de meest tegenvallende liveband ooit. Wat een kut tt
Bij ons kan je gewoon met je pinpas betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Heubach het volgende:
[..]
Zoiets ja, en dan via je pasje zodat je er geen erg in hebt.
Waar?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij ons kan je gewoon met je pinpas betalen.
Ja ik doelde op je studentenkaart.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij ons kan je gewoon met je pinpas betalen.
De KuT.quote:
350, kleine emmerquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:28 schreef Heubach het volgende:
[..]
Zoiets ja, en dan via je pasje zodat je er geen erg in hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |