Wat eet je morgenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Avondeten
[ afbeelding ]
Yup..dinsdag..dus maar weer "Moksi" dag.
Opvolgend
[ afbeelding ]
Vers sigaartje en dit lekker biertje. Tis tenslotte dinsdagavond.
beweegd die bij jou?quote:
oh bij mij beweegd die helema niet.quote:
halvema wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh bij mij beweegd die helema niet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:47 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
lol, geen eigennaam topic maken
Omdat je zo goed bentquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Goffedomme...het is niet te geloven.
Post je dagen niet, sta ik nog steeds in die klote Top20...
Nou ja ik ben vooral een heel aardig persoon en help waar kan, heb niet altijd evenveel tijd voor fok laat staan dit topic dus ja, krijg veel minder punten dan ik zou moeten krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Thenightisfullofit is ook wel een getalenteerde speler.
lol dat sowieso niet, maar dat is ook wel terecht, ik zie hen nog als minder dan ze mij zien waarschijnlijkquote:
Ja, ja! Dat denk ik ook vaak!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:17 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Bedoel het zou me niet verbazen als ik een keer naar mijn toiletpapier kijk en denk van 'dat moet een fokker zijn in camouflage'
Nou aardige vooruitgang of niet, ik vind je niet eens een totale etter op dit moment, je doet het goed, ga zo doorquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben vaak ook niet aardig. Maar ik werk er hard aan om wel aardig te zijn.
Nou ja het ging erom dat ze dan een gedeelte zouden zijn geweest, poep is een onderdeel van mij dus dan hebben ze in ieder geval iets van mij meegemaaktquote:
Hallo Dr.Mikeyquote:
Ah kom op, nu je mod bent kunnen we niet meer zonder risico dezelfde dingen zeggen als we eerst wel konden, het is niet echt helemaal meer eerlijkquote:
Je mag alles tegen me zeggen hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:33 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ah kom op, nu je mod bent kunnen we niet meer zonder risico dezelfde dingen zeggen als we eerst wel konden, het is niet echt helemaal meer eerlijk
sterv. Het is geen doodsbedreiging als je het verkeerd spelt toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Teamnood teamnood, alarm gaat af kleurt rood.
Het verkeerd spellen is lastig. Zijn maar 3 lettersquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
sterv. Het is geen doodsbedreiging als je het verkeerd spelt toch?
nee, het, h, e, tquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:35 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
ja je hebt zterf
zterv
zterf
sterf hmm ow al 4
haagskwartiertje zei dat je chill wasquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vond het al een rare reeks, al die dagen
Haags is ook een kenner!!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
haagskwartiertje zei dat je chill was
Nee, dat zou ik nooit doen!!quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:42 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
ja zolang je dit topic niet sluit wel ja
quote:
truste maatquote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:47 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
oke ik geef op, deze avond winnen jullie, slaapse straks
Hierbij.quote:
Dat vult niet.quote:Op woensdag 28 maart 2018 00:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ook, kon alleen chocola vinden, dus eet dat maar
waarom geen lekker broodje maken?quote:Op woensdag 28 maart 2018 00:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ook, kon alleen chocola vinden, dus eet dat maar
Ik heb geen brood in huis kwam ik achterquote:Op woensdag 28 maart 2018 00:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom geen lekker broodje maken?
snel makkelijk en lekker
Ohhquote:Op woensdag 28 maart 2018 00:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb geen brood in huis kwam ik achter
En op dat moment heb je er zin in en het is er niet, zware leef danquote:Op woensdag 28 maart 2018 00:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk gewoon een boterham toasten, maar zag dat t op was
Inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2018 00:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En op dat moment heb je er zin in en het is er niet, zware leef dan![]()
[ afbeelding ]
ik eet wel een getoast broodje straks, uit solidariteitquote:
Wat lief van je!!quote:Op woensdag 28 maart 2018 00:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik eet wel een getoast broodje straks, uit solidariteit![]()
En ook in gemeenten via de gemeentesecretaris...quote:Op woensdag 28 maart 2018 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf Avatar sekte in Nederland dat infiltreert in basisscholen.![]()
Wordt steeds gekker in dit land.
Ik had er nog nooit van gehoord maar klinkt echt alsof het zo uit South Park komt.quote:Op woensdag 28 maart 2018 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ook in gemeenten via de gemeentesecretaris...
halloquote:
hoiquote:
markjesdansgodquote:
Ik sla een keer overquote:
jammerquote:
Mss iemand andersquote:
kom haten met je menzoquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 28 maart 2018 02:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
geestelijkgehandicapte dat is wat jij bent geestelijk gehandicapte dat is wat jij bent.
dat zong ik altijd voor mijn broertje als kind.quote:
goedenavond devquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:09 schreef devzero het volgende:
Hoi Flip. Is murp al een beetje beter geworden na jou topic?
Klein beetje maar zag dat nog veel mensen last van hadden zonder te weten wat ze nou precies haddenquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:09 schreef devzero het volgende:
Hoi Flip. Is murp al een beetje beter geworden na jou topic?
Dan gaan we gewoon een maand door met deze actie.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klein beetje maar zag dat nog veel mensen last van hadden zonder te weten wat ze nou precies hadden
Ja of tot jij burgemeester van Groningen bentquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon een maand door met deze actie.
hey hoiquote:
Daar is nog te weinig data voorquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
Vertel me eens wat meer over de symptomen en de incubatietijd van de ziekte van murp?
Is een uitermate relevant feit, want op een geven moment raakt iedereen wel uitgekeken op Staphorst.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe dat relevant is maakt even niet uit
Is ook zo, ma een kwartier of driequote:Op woensdag 28 maart 2018 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Is een uitermate relevant feit, want op een geven moment raakt iedereen wel uitgekeken op Staphorst.
Ik denk dat je het het best met een combinatie van Astma en Clamydia kunt vergelijken.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
Vertel me eens wat meer over de symptomen en de incubatietijd van de ziekte van murp?
quote:
Ennnnnn daarbijquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat je het het best met een combinatie van Astma en Clamydia kunt vergelijken.
Maar het meest opvallende vond ik dat ik vroeger links dragend was en nu ineens mijn scotum rechts wil zitten. Je kunt je wel voorstellen dat wel even wennen is.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ennnnnn daarbij
Niesbuien en diaree
Ik heb beeldquote:Op woensdag 28 maart 2018 03:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ennnnnn daarbij
Niesbuien en diaree
Goed om te zien dat je er nog bent. Trusten.quote:Op woensdag 28 maart 2018 03:25 schreef -sabine- het volgende:
Ik kwam evengeven, melden dat ik nog leef.
Lekker koezen allemaal
Ik pak af en toe wel een geroosterde koffie boon en kauw er opquote:Op woensdag 28 maart 2018 04:58 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon rauw koffie bonen eten of lekker uit een pak koffie lepelen
haagseochtendgodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |