twitter:PokemonGoApp twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 19:24:33Mark your calendar, Trainers! #PokemonGOCommunityDay returns Sunday, April 15, with Mareep! https://t.co/d9NW6x5gaF https://t.co/i0PEDJInI9 reageer retweet
Zelfde hier haha.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 23:34 schreef Staaf het volgende:
Waardeloze Pokémon voor community day deze keer, maar ik zal waarschijnlijk toch wel weer als een malle gaan hunten voor de shinies
Haha en hoe voelt dat nuquote:Op woensdag 28 maart 2018 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kwam er net achter dat mijn zoon wel een shiny heeft...... De ene Bulba die ik voor hem gevangen heb afgelopen zondag...
Ja dubbel.quote:Op woensdag 28 maart 2018 12:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Zelfde hier haha.
[..]
Haha en hoe voelt dat nuAan de ene kant klote dat je m zelf niet hebt, aan de andere kant leuk dat hij m nu heeft?
Zou wel fijn zijn ja, maar ik reken er niet op.....quote:Op woensdag 28 maart 2018 09:16 schreef Debsterr het volgende:
Shiniesaltijd leuk. En hopelijk weer scanners tegen die tijd, dan heb ik die evolutielijn tenminste ook op 100IV.
Ik ook niet....vorige keer duurde het 1,5 maand geloof ikquote:Op woensdag 28 maart 2018 15:09 schreef Manonster het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn ja, maar ik reken er niet op.....
Ik heb die 2e evolutie nog nietquote:
Maar community day is wereldwijd dus das geen excuus hahahaquote:Op woensdag 28 maart 2018 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die 2e evolutie nog niet
maar ik ben dan op vakantie.
Ik denk ook serieus dat ze daarom de Community day 7 dagen eerder plannen dan verwacht. Dan zijn de map nog niet up and running.quote:Op woensdag 28 maart 2018 15:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik ook niet....vorige keer duurde het 1,5 maand geloof ik
Flaafy is dat toch... Die heb ik ooit een keer gevangen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die 2e evolutie nog niet
maar ik ben dan op vakantie.
Verdwijnen niet, sterker nog, er zijn quests om meerdere raids per dag uit te voeren, 3 per dag zelfs dus dan moet je minstens 1 premium raid pas hebben (evt met de gratis coins gekocht en je kan ze geloof ik ook winnen bij eerdere quests)quote:Op woensdag 28 maart 2018 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor iets over het verdwijnen van raids als enige endgame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |