quote:Op vrijdag 29 juni 2018 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij leg ik het niet goed uitToch eerst zeker weten wat het materiaal is. Laminaat e.d. kan je niet (meer) (over)verven. Indien hout: dan toch een schuurbeurt geven en daarna met epoxyverf op kleur, lakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dus al wit geverfd, maar het is niet meer fris en een deel is dus niet wit omdat een kast weg is gehaald. Dus ik wil het vooral opfrissen door het opnieuw te doen, maar weet niet welke verf je daarvoor gebruikt.Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
Thnx voor de tipquote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Toch eerst zeker weten wat het materiaal is. Laminaat e.d. kan je niet (meer) (over)verven. Indien hout: dan toch een schuurbeurt geven en daarna met epoxyverf op kleur, lakken.
Sorry, ik was een lang weekend weg :-)quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heb je bitumen aan de buitenkant?
Damp open richting de koude kant (dak en dampremmend richting de warme kant.quote:Op maandag 2 juli 2018 14:13 schreef nanuk het volgende:
[..]
Sorry, ik was een lang weekend weg :-)
Nee, de constructie is spaanplaat met pur er op vast, geen folie of bitumen of zo, gewoon kale pur. Dan panlatten en dakpannen. Binnenkant is wel geverfd maar waarschijnlijk geen dampdichte verf. Mijn plan is op den duur tussen de spanten isolatie materiaal te doen en dan met triplex of zo dichttimmeren. Dan schilderen of spuiten. Het liefste doe ik dat per kamer, scheelt een hoop opslag van materialen en eenvoudiger ruimte te maken in die kamers.
dankquote:Op maandag 2 juli 2018 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Damp open richting de koude kant (dak en dampremmend richting de warme kant.
Probleem is dat de "koude" kant, de warme kant is van de PUR isolatie.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Damp open richting de koude kant (dak en dampremmend richting de warme kant.
Ja echt buitenkant dus waar de regen op valt onder de panlatten.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Probleem is dat de "koude" kant, de warme kant is van de PUR isolatie.
Dus lijkt mij zinloos om daar damp open te plaatsen.
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:55 schreef Dropkikker het volgende:
En naar mijn weten zitten er alleen aan de zijkanten van een lasdoos aansluitingen om de leiding te plaatsen toch?
https://www.bouwmaat.nl/k(...)4EAQYAiABEgKD7_D_BwEquote:Op maandag 2 juli 2018 21:31 schreef DrMarten het volgende:
Vraagje aan de mensen hier. Iemand enig idee hoe onderstaand profieltje genoemd wordt en waar ik het kan krijgen? Heb het nodig om de hoek van de plint in de keuken netjes af te werken en met mijn duffe harses heb ik het verkeerd afgezaagd. Toen dacht ik van ik rij even naar de bouwmarkt en haal zo'n ding op. Kan het alleen niet vinden bij de Praxis, Karwei en Bauhaus.
Het lijkt op een stoelprofiel, maar die hebben niet het dwarsstuk op de rugleuning zeg maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is het niet, is niet voor de aansluiting met de vloer maar om de hoek om te gaan.quote:Op maandag 2 juli 2018 22:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
https://www.bouwmaat.nl/k(...)4EAQYAiABEgKD7_D_BwE
Keukenplintprofiel ?
Kijk en zo leer je alle dagen weer iets bijquote:Op maandag 2 juli 2018 22:27 schreef bleiblei het volgende:
volgens mij is het keukenplinthoekprofiel.
tis namelijk om de hoek om te gaan met je plint. Profiel dat jij post Vonk, is voor de boven of onderkant van een plint
Zenk joequote:Op maandag 2 juli 2018 22:29 schreef bleiblei het volgende:
en met een linkje erbij (wat een topservice weer op FOK!)
https://www.vervangingsma(...)len/plinthoeken.html
als ik heel eerlijk ben; er ging pas een lampje branden waar ik zo een profieltje gezien heb toen ik jouw suggestie lasquote:Op maandag 2 juli 2018 22:41 schreef Vonkenboer het volgende:
1
[..]
Kijk en zo leer je alle dagen weer iets bij![]()
die toko's dropshippen vaak. Dat als je besteld er een vrachtwagen voor komt rijden van bmn (vroeger de boo), bouwmaat of raabkarcher. Is mijn ervaring dan. Moet wel zeggen dat deze club idd. heel weinig gegevens achter laat. Heb je ze al gebeld? en goed opletten hoe ze opnemen. Het telefoonnummer is trouwens een voip nummer, dus regio is ook niet te achterhalen. KvK nummer ben ik wel ergens tegen gekomen trouwens.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:58 schreef monsterd. het volgende:
Misschien een debiele vraag, maar ben ooit gescamd en wil binnenkort isolatie bestellen.. Heeft er iemand ervaring met de webshop Isolatiediscounter? Ik vind de webshop nou niet echt professionaliteit uitstralen. Kon zo gauw geen duidelijk herleidbare nadere gegevens vinden, de WHOIS is ook lekker algemeen geregistreerd.
Ik weet niet welk spul je zoekt, maar beste ervaring heb ik bij Hornbach.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:58 schreef monsterd. het volgende:
Misschien een debiele vraag, maar ben ooit gescamd en wil binnenkort isolatie bestellen.. Heeft er iemand ervaring met de webshop Isolatiediscounter? Ik vind de webshop nou niet echt professionaliteit uitstralen. Kon zo gauw geen duidelijk herleidbare nadere gegevens vinden, de WHOIS is ook lekker algemeen geregistreerd.
Thanks, kvk had ik zelf nog niet gevonden. Heb wel een mailtje gestuurd want ze zouden palletkorting kunnen bieden. Maar verder nog geen reactie terug.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
die toko's dropshippen vaak. Dat als je besteld er een vrachtwagen voor komt rijden van bmn (vroeger de boo), bouwmaat of raabkarcher. Is mijn ervaring dan. Moet wel zeggen dat deze club idd. heel weinig gegevens achter laat. Heb je ze al gebeld? en goed opletten hoe ze opnemen. Het telefoonnummer is trouwens een voip nummer, dus regio is ook niet te achterhalen. KvK nummer ben ik wel ergens tegen gekomen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |