Nos heeft een liveblogquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:36 schreef Postbus100 het volgende:
Is er ergens een stream met (Engelse/Nederlandse) ondertiteling?
Daarom betwijfel ik de onafhankelijkheid van de ondervraging.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo ontzettend het gevoel steeds dat die fossielen in de senaat geen flauw idee hebben waar ze het eigenlijk over hebben![]()
Bedankt, maar ook daar geen ondertiteling (geen TT888)quote:
Zuckerberg is een beetje de Ben Mandemakers van de social mediaquote:Op maandag 2 april 2018 13:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
Mensen die zeggen dat Facebook zich zorgen moet maken omdat Instagram nu helemaal de shit is, moeten even kijken wie de eigenaar is van Instagram.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb zo ontzettend het gevoel steeds dat die fossielen in de senaat geen flauw idee hebben waar ze het eigenlijk over hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Nee, die hebben geen schijn van kans om te strijden met facebook.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:47 schreef DaMook het volgende:
Hij zou nu gewoon wechat hebben moeten zeggen of dat russische platform (vkontakt ofzoiets).
Meer dan twijfel hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:39 schreef _--_ het volgende:
[..]
Daarom betwijfel ik de onafhankelijkheid van de ondervraging.
https://www.usatoday.com/(...)tions-fac/486313002/quote:Of the 55 members on the Energy and Commerce Committee this year, all but nine have received Facebook contributions in the past decade. The average Republican got $6,800, while the average Democrat got $6,750.
Mjah, dat waren de enige alternatieven die ik on the go kon bedenkenquote:Op dinsdag 10 april 2018 21:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, die hebben geen schijn van kans om te strijden met facebook.
Dat is zeg maar al paar pagina's geleden gepost.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Meer dan twijfel hoor...
[..]
https://www.usatoday.com/(...)tions-fac/486313002/
Zelfs Mark moet denken 'omg, wat een idioten'quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfs Mark moet denken 'omg, wat een idioten'
Ja, dus? Blijkbaar nog niet genoeg gezien door iedereen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:50 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is zeg maar al paar pagina's geleden gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |