abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 maart 2018 @ 22:18:07 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178110988
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.
edit: de wiki-functie lijkt even stuk helaas. neem van me aan: het is handig, als het werkt :P.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*



Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lemijn op 26-03-2018 22:24:26 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 26 maart 2018 @ 22:18:54 #2
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178111016
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Lemijn op 26-03-2018 22:23:29 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 26 maart 2018 @ 22:20:41 #3
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178111080
Verder ging het weer eens over slapen en niet-slapen en spenen die worden uitgespuugd en ouders die worden gemept of toegebrabbeld. Oftewel: welkom in het babytopic. Want hoezeer ik me ook het voorgenomen er niet aan mee te doen, dat slapen is toch wel een ding...

Overigens ligt Jacob te slapen nu. In z'n eigen bed. Dus ik ga snel het licht uitdoen want het kan ieder moment over zijn met de pret.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 26 maart 2018 @ 22:21:55 #4
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178111120
Edit :P

[ Bericht 77% gewijzigd door LadyS op 26-03-2018 22:31:32 ]
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 26 maart 2018 @ 22:23:19 #5
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178111158
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 22:21 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik had het al eerder geprobeerd En had er toen ook al ruzie mee. Maar nu doet het hele linkje naar de wiki het niet?
Ik zie het :o . Slecht moment om reclame te maken. Ik ga mijn bericht even editten, wil jij dat ook doen? Anders demotiveert het iedereen alleen maar. Als ie het weer doet, doe ik wel een nieuwe oproep :).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178111995
Sterkte met de slaapperikelen, luitjes! :*

Ik lig naast een diep onder zeil zijnde O. die na een kwartier met mij in bad dobberend vanavond in slaap viel tijdens het in ledikant gelegd worden.
Maarrr telt niet, want hij heeft ook 39,3 graden koorts.

Heb tóch liever dat -ie minder makkelijk slaapt maar wel gewoon weer beter is.
-O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_178112028
Slapen :O
O heeft vorige week uit logeren 2 nachten doorgeslapen *O* Nu in haar eigen bed niet natuurlijk :')

:* voor de zware nachten! Zeker met veel huilen en als troosten niet lukt is het zwaar.
pi_178112045
Wat sneu dat ie nog steeds niet lekker is Mini, beterschap :*
pi_178112078
Thanks Faz! Morgen wederom huisartswaarts wegens nu drie dagen aaneengesloten flink koorts. Zucht.
Let me see you stripped down to the bone
pi_178112213
Ga. Nou. Slapen. :( :'(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178112342
Mini beterschap met O. :* Hopelijk is je mannetje snel weer de oude.

Slaap, wat vervelend dat het bij velen rotnacht(en) zijn! Hopelijk snel betere nachten voor jullie :*
pi_178112870
Oh wat naar mini, dat hij nog steeds zo'n koorts heeft :{ Nogmaals beterschap!

Sterkte voor de dames met kleine nachtbrakers :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 27 maart 2018 @ 06:04:28 #13
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178116493
Och kris, heeft hij geluisterd naar je boze roep tegen middernacht? Hielp het bedje? Ik had zondag ook zo’n hyperactief oververmoeid kind. Zo irritant!
Ik denk trouwens best vaak ‘had je maar een speen’ maat dat is dus ook niet alles :{ .
Wisselen jullie wel af? :*

Mini, sterkte voor de zieke O en ook voor jou!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 27 maart 2018 @ 06:16:17 #14
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178116506
Gogo, gefeliciteerd met T.! *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178116561
Het mocht helaas niet baten Lemijn. Ik vind dit een heel erg frusterende fase. Ingebakerd slaapt ie als een pro. Maar hij rolt nu, dus dat mag niet meer. Dus nu slaat en schopt ie zichzelf continu wakker. Echt geen seconde kan hij stil liggen. En als hij wel slaapt is het maximaal 45 minuten. Het voelt alsof hij nooit zal gaan wennen aan z'n slaapzak. Het zal straks vast beter gaan maar zo voelt het nu nog niet.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178116574
Arme O, dat die koorts maar eens snel weg gaat zeg!

Ik vind het slapen op dit moment ook een ding, vooral omdat ik het ook heel erg nodig heb. Ik trek het ook niet goed nu daardoor. Gisteravond weer een uur in haar bedje geprobeerd zonder succes. Op mijn arm was niet oké, pas toen ik haar rechtop op haar billen zette was ze blij en heel actief.
Om 23:30 ben ik beneden op de bank gaan liggen en werd tegen 5 uur weer wakker. Terug in bed gekropen naast vriend en N. maar kan niet zeggen dat ik nog geslapen heb. :O
Hoop maar vooral dat dit geen gewoonte gaat worden met haar in ons bed en ik richting bank oid.
pi_178116611
Anyway, mini, beterschap voor je sneutje. :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178116720
Beterschap voor je O, minilot. :)

De mijne is ook weer eens verkouden. :') 3e of 4e keer al sinds haar geboorte in december.
Ze spuugde gisteravond haar eigen gezicht en haar onder.
Yum. :X
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:27:23 #19
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178116725
Wat een boefjes toch allemaal! Jacob heeft helaas alweer half 7 wintertijd verruild voor half 7 zomertijd als moment waarop er echt niet meer verder wordt geslapen... :O .

Nolita, dat klinkt ook niet ideaal inderdaad. Geen ruimte voor een logeerbed ergens?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178116776
Dussss J. sliep van 22.45-5.30 en daarna tot net :') Wel tussen ons in overigens. Dat bedje was lava.

Mijn peuter kon daarentegen vanaf 2.30 uur niet meer slapen. Die deed continu het licht aan en ging haar kamer overhoop trekken. Wat een feestje weer. Toen zij sliep, kon ik niet meer slapen.

Ik heb mn werk maar laten weten dat ik eerst even ga bijslapen zo :Z
pi_178116783
Jeetje Nolita en Kris, wat beroerd en compleet frustrerend lijkt me dat zeg :{

BFD begin ik met mijn snuitje;

Zo zat ze me gisteren aan te staren O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178116785
Ach arme O. Beterschap voor de uk :*

En ik begrijp dat Gogo een dreumes heeft, gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 27 maart 2018 @ 07:46:16 #23
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178116865
Ooh rena, wat prachtig!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178116889
Poeh wat een nachtbrakertjes allemaal zeg! ;( Hoop voor iedereen dat jullie snel wat meer slaap krijgen! :*

Hier hoorde ik Pitbull pas voor het eerst rond 6u, dus dikke prima!
Dat peuter ziek is en vanaf 3u elk half uur riep, laat ik dan even achterwege :+

Rena, wat een schatje is C. toch! Die blik! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_178116968
Jeetje wat een nachten :* zo slopend...

Heel veel beterschap voor O.

Ons monster is een half jaar *O* gisteravond zat ik er even helemaal doorheen. M. wil vanaf het moment dat ik in beeld ben geen seconde van mijn zijde. En ik heb soms gewoon behoefte aan zelfbeschikkingsrecht over mijn lichaam. Om me tegemoet te komen sliep M. van 23.00-7.15 zonder onderbreking :o O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:08:20 #26
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178116987
Jongens, wat een nachten hebben jullie gehad:/. Hier heeft M. prima geslapen. Van 21.30 tot 06.00, toen een fles en nu slaapt hij nog steeds. Ik daarentegen heb wel ruk geslapen, ben vanaf 04.00 al wakker met knallende koppijn :( Alleen paracetamol werkte niet, dus had wat sterkers ingenomen. Nu gaat het wel weer gelukkig.

Gogo, gefeliciteerd *O*

Rena, wat een pracht! O+ Hoe is het nu met jou?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 27 maart 2018 @ 08:09:51 #27
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178116994
LeSage :o Nee! Een half jaar :o waar blijft de tijd
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178117031
Vervelend van de nachten weer! :*

Rena wat een schatje! O+

En fijn lemijn om te horen dat ze zich op het kdv anders kunnen gedragen, ik voel me nu soms een 24/7 entertainmentsysteem :')
pi_178117040
Vlak voor een wandeling! :)

pi_178117065
LeSage, nu alweer 6 maanden? :o

Fleur wat een stoere! O+

In het kader van de fotoseries:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_178117690
Wat een leuke fotoserie!!!

Ik heb inderdaad een dreumes! Die blijkbaar vond dat twee tanden echt voor baby's is, want vannacht zijn zijn twee voortanden doorgekomen. Hopelijk volgen er dan hier ook weer betere nachten, hoewel vannacht al iets beter was weer.

Afgelopen zondag hadden wij een heel leuk (maar vreselijk druk) verjaardagsfeestje, gisteren vierde Timo het op het kdv. Vandaag komen alleen mijn ouders, omdat mijn moeder zondag niet kon. Zal later vandaag nog even een laatste BFD-bijdrage posten.
pi_178117858
Dreumes voor gogo! Wat gaat t snel toch.

En al die nachten. :( Baby's ga nou eens allemaal lief doen! Jullie moeders doen al zoveel voor jullie, even lekker slapen zou echt de wereld voor hun betekenen. Toe?
:* en c_/ voor iedereen die het nodig heeft!

Dirk heeft ineens een 2e tand erbij! Geen wonder dat we van een hele week 1 nachtvoeding naar weer elke 3u gingen. Maar hey, wie weet gaat het nu ook weer terug. :D

En bfd bijdrage want ik heb een dagje vrij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt ineens al zo groot!

Pitbull en de kikker. Klinkt als een sprookje!
Fleur, wat een héerlijk koppie zit daarop zeg. O+
Rena, geen verkeerd uitzicht zou ik zeggen. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178117859
Rena, wat een snoetje om op te vreten! Dat piepkleine krasje op haar wangetje maakt het op de één of andere manier nog perfecter! O+

Fleur, die houding + blik! De stoerheid! oO< _O_

Twist, wat een gaaf ding. *O* Pic van de hele kikker? Waar is -ie van? En die foto links midden is geniaal! :D *;
Let me see you stripped down to the bone
pi_178117881
En beterschap voor O., klinkt echt naar zulke hoge koorts. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178117903
Hier wordt het qua foto vandaag denk ik niet veel dynamischer dan dit.
-klik-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+

Het arme kipje heeft nu al vier dagen achtereen >39 graden koorts, dus moeten vanmiddag weer langs de huisarts.. Naja, we zien wel!
Let me see you stripped down to the bone
pi_178117957
Ik hou van BFD O+

Hij ziet er ook wel een beetje sneu uit, Mini. ;( Hopelijk snel beter!
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178118182
Bedankt voor de complimentjes voor C, ik zal ze doorgeven ;) O+ LadyS, met mij gaat het wel aardig, ik ga vrijdag praten met de praktijkondersteuner van de huisarts en ik kan er gelukkig ook goed over praten met mijn man en familie, merk dat het daardoor al wat beter gaat. Lief dat je er naar vraagt :* Beterschap voor je hoofdpijn!

Twist, beterschap voor peuter :* en wat een heerlijk kereltje is pitbull toch, ik vind die fotoseries echt leuk, ik ga het volgende keer ook eens proberen :D

LeSage, M alweer een half jaar :o Voor mijn gevoel beviel jij maar net voor mij, maar C is dan ook alweer bijna 4 maanden. Wat gaat dat toch snel, en wat heerlijk zo'n lekker lang slaapje :Y

Fleur, wat een leukerd O+

Gogo, gefeliciteerd met je dreumes!

Dirk O+

Minilot, ja grappig he dat krasje? Ondanks dat ik haar nagels regelmatig probeer te knippen krijgt ze het toch voor elkaar, gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben. En wat is O zieligjes op die foto ;( Baby's zouden gewoon niet ziek mogen zijn :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178118667
Mag ik nog even een grote liefdesbrief schrijven aan mijn baby? Hij is eigenlijk altijd vrolijk en blij en aan het ontdekken. Stilzitten zal hij niet uitvinden, al kan hij tegenwoordig wel los zitten. Hij valt alleen nog om omdat hij dan iets ziet liggen wat hij pakken wil maar wat eigenlijk nog te ver weg is. Regelmatig zit hij ook op handen en knieën, doet pogingen op handen en voeten. Maar rollen van rug naar buik levert nog steeds immense frustraties op want dat lukt niet. Ondanks dat hij bijna niet slaapt overdag, veelal bij ons/mij in de buurt wil zijn en actief aandacht opeist, is het mijn hoogtepunt van de dag als hij naar me lacht. En dat is vaak. Of als hij samen met zijn papa lol maakt en er allemaal gilletjes uitkomen. Of met andere mensen de interactie opzoekt want hij vindt de wereld zo leuk en mooi. Zoveel liefde, wie had dat ooit kunnen denken. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178119082
Nanuke wat een hoop liefde! Hij is ook wel echt ineens groot he O+

Wat een zielig vogeltje zo, mini :*

Stoere kerel BelleFleur!

Pitbull en de kikker O+

Wat een schatje Rena O+

Cas is fan van een goede ochtendgymnastiek


En eindelijk wat quality time zonder peuter die speelgoed afpakt.
pi_178119384
Babyfilmpjesdinsdag toch O-)?
Hier hebben we ook een stapelbekerfan :D

Ennnn knip, filmpje weg ;)

Ik klink vrij hysterisch op de achtergrond _O- dus dat moet je even negeren :') dat en het feit dat ik altijd vergeet mn camera te kantelen 8)7

[ Bericht 13% gewijzigd door littledrummergirl op 28-03-2018 12:07:00 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178119642
Wat een foto’s weer O+

Het afgelopen jaar is echt voorbij gevlogen! Van een heel klein hulpeloos baby’tje naar een heerlijk mannetje dat al zoveel skills heeft ontwikkeld!

BFD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178120139
Sage wat een prachtige donkere ogen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 27 maart 2018 @ 12:07:06 #43
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178120781
Rena, fijn te horen dat het, naar omstandigheden, wel goed met je gaat! :*

LeSage, wat een kereltje al O+
En arme O. Ben benieuwd wat de huisarts ervan vindt...
Nanuke, wat een lieve brief!
Twist, leuke serie, hoor


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178121361
Lady, wat een fantastische foto O+
En alle andere baby's van de BFD, ze zijn allemaal zo mooi O+

Mini, wat sneu dat O nog zo ziek is, hij kijkt ook echt wel een beetje sipjes :{

Mijn baby is ook in zo'n leuke fase O+ Hele dag lachen, steeds meer onderzoeken met z'n handjes. Net was z'n opa er, en dat vond hij ook al een enorm feest. Na 1,5 uur wakker zijn is de koek wel telkens echt weer op, dus dan gaat hij lekker z'n bedje weer in. Is ook inspannend, de wereld ontdekken :D

En verder nog even een :* voor alle moeizame nachten. Laten we duimen voor een gezamenlijke slaap update!
pi_178122382
Hartjes voor al jullie baby’s O+ O+
Die ontwikkelingen zijn indd super leuk!
Verheug me elke keer op een nieuwe update.

Hij rolt en draait gewoon op het aankleedkussen :o
Aankleden wordt een steeds groter feest haha.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178123240
Nanuke, wat een mooie ode aan je kind! O+

Vervelend dat O. nog steeds ziek is, beterschap!

Wat leuk, pitbull en de kikker! :D

Cas is onder het gymnastieken zijn sok al verloren zie ik! :7

LDG leuk filmpje O+

LeSage hij ziet er ook echt niet meer uit als een baby! :)

LadyS wat een schatje! O+

Flav succes met aankleden en verschonen! :P

De wenochtend ging hier goed, al zat ik zelf wat onwennig in huis :') Maar hij heeft 1,5 uur geslapen en bleef maar lachen naar de leidster, zelfs toen ik hem op kwam halen bleef ik uit beeld :{w :') Hij zat mooi tevreden bij de andere kindjes ‘aan tafel’ en dat vond ie wel leuk geloof ik! :)
pi_178123963
Beterschap voor alle zieke kindjes. :*
En sterkte voor iedereen met slechte nachten. :*
Een O+ voor al jullie foto's. Ze zijn allemaal zo leuk. :D

Nanuke jouw liefdesbrief. O+ Zo herkenbaar, ik ben nog steeds helemaal verbluft hoeveel ik van Banaan hou. En dan te bedenken dat ik bang was dat ik misschien niet van hem zou houden. :X

Banaan heeft nog steeds last van zijn buikje en moest even gezien worden door de huisarts. Gisteravond poepte hij alleen maar slijm, vanochtend gilde hij het weer uit bij een windje en hij probeert steeds maar te persen. Gelukkig geen voelbare verstopping, wel veel lucht. Hij is vrolijk zat tussendoor, dat wel.

Bananen zijn krom. >:)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178124440
Jullie baby's!!! Heel veel hartjes

Deze is net voor publicatie geschikt. Ik zal hem eind van de dag weghalen. Maar ik vind hem zo grappig.

- weg -

[ Bericht 24% gewijzigd door Adrian4 op 28-03-2018 09:16:28 ]
pi_178126115
Nanuke, wat klinkt dat heerlijk zeg O+ Fijn he om zo te kunnen genieten van je kindje?

Wat is Cas een leuk ventje zeg en ook lid van de "Ik mis een sok" club ;)

LDG, leuk filmpje! En zo hysterisch klink je niet hoor, gezellig juist!

LeSage, wat een mooi serieus mannetje heb je daar, hij heeft een mooie blik! :)

LadyS, wat een geweldige foto, die O+ bolle O+ wangetjes en die spekpolsjes :9 Ik ben dol op spekbaby's O+ Ik geniet er zo van dat ons meisje nu zo'n lekker speknekje krijgt :D

Elliebel, leuk he als ze wat levendiger worden? Vooral dat lachen is heerlijk :)

Flav, kijk hem dan liggen en wijs kijken :D Tijd voor de Zweedse band op het aankleedkussen :P

Fijn dat het wennen goed ging, Fleur! Kan me voorstellen dat het voor jou even raar was!

PKM, wat zielig dat Banaan zo'n last van zijn buikje heeft ;( Hij heeft wel ook die mooie gefascineerde blik die C ook heeft als ze op het speelkleed ligt :D

Adrian, wat een geweldige foto O+ Broers onder elkaar, wat mooi!

Hier heb ik C net zover gekregen dat ze nog een middagdutje doet, gaat de buurman boren :') (Verder hele aardige vent hoor, zei ook dat we het moeten aangeven als we er last van hebben en dat hij rekening houdt met de baby, maar ik wil niet te snel aan de deur staan). Ben benieuwd, want pas was mijn schoonvader in ons huis aan het boren en daar sliep ze gewoon doorheen. Ze was best moe, ben wezen lunchen met mijn moeder en zus en daar heeft ze best wat prikkels binnengekregen volgens mij.

Edit; het was een dutje van een goede 20 minuten :7

[ Bericht 1% gewijzigd door rena op 27-03-2018 16:27:17 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178127790
Heerlijke timing, Rena... }:|

Mijn laatste BFD-bijdrage. Beetje belabberd geknipt en geplakt, maar ik had haast en wilde toch even een collage maken. Maar goed, het gaat om wat erop staat toch? Zelf kom ik gewoon iedere week nog even gluren hoor, het blijft té schattig, die leuke babyfoto's!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 17:38:41 #51
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178127916
Wat een gezellig baby's toch weer! Met een extra O+ voor die stoelfoto's van T. Echt leuk dat jullie dat echt elke maand hebben gedaan.

Mijn bijdrage, minicollage maar wel weer van knagen natuurlijk, allebei vanmorgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178129155
*O* BFD *O*

Gogo, wat superschattig zo’n collage O+
En LadyS, die foto O+
En Knaagcob O+ Wiens tanden hier nog mooi in het hobbelpaard staan (en in de tafel en in de andere tafel en in het voetenbankje en in.. ;) )
Verder ook al jullie baby’s O+ Het is maar goed dat ik met baby’s werk want O+

Mijn jommetje is alweer een maand :o Hij is zo leuk O+ Vanmiddag had hij erg buikpijn, vandaar die serieuze blik en die wikkel (echt, wikkels _O_ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make your own kind of music.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 18:54:34 #53
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178129365
Knaagcob :D .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178130817
BFD mijn favoriete dag *O*
Rena: Aww wat een mooi kindje O+
LeSage: Gefeliciteerd M een half jaar! Echt al n klein mensje. Knapperd O+
LaBelle: Stoere vent!
Twist: Ahh lekker vechten met n kikker :D
Nanuke: Woww lijkt idd groot! Zo lief hoe jij over je baby schrijft O+
Mini: Awwww :'( Hopelijk gaat het inmiddels beter
Skittles: Woww wat zit hij al goed!!
LDG: Aww lekker drummen ! Leuk hoe je tegen m praat O+
LadyS: Super mooie foto O+
Flav: Uhh ohh van het aankleedkussen. En zo te zien de zwitsal ook al te pakken :P Die van mij weet altijd de billendoekjes te pakken als ik ze vergeet op te ruimen >:)
PKM: Super fanatieke blik in die oogjes :P
Adrian: Leuk zo samen O+
GoGo: Woww leuk gedaan met die beer. (Super jelly dat ik dat soort fotos niet genomen heb :@ )
Lemijn: Zellff etuhh! Leuk dat de tandjes zo goed zichtbaar zijn op de foto O+
Cass: Awww zo klein nog! Super leuke kleertjess O+

E. had een baaldag vandaag. Hij was om 9:00 wakker en heeft maar een uur in totaal geslapen tot 18:30. Hele dag krijsen.. Niks was goed.. Gelukkig istie nu nokky O+ Iets zit m dwars.

Oh.. hij is weer wakker :{
Edit: ohh hij slaapt weer, wilde zijn speen :9 Hopelijk kan ik morgen leuke foto maken voor BDF :@
  dinsdag 27 maart 2018 @ 21:03:34 #55
73386 Fazz
onderweg
pi_178132480
Mag ik even schaamteloos +1 doen op Memoru O-)
Het lukt me nooit overdag bij te lezen en dan zijn er 's avonds zoveel leuke foto's van die fantastische baby's van ons O+

Gefeliciteerd Gogo *O*

Voor ons ook de laatste BFD, al vind ik dat ik volgende week ook nog mag omdat ze 2 dagen te vroeg is geboren :6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178140664
Die wil ik volgende week ook nog wel zien hoor Fazz O+

Mijn baby wordt later planner ofzo. Hij heeft met grote zus de hele nacht getagteamed en man en ik hebben wel drie kwartier geslapen. :Z
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178140950
Oei krisvc, dat klinkt echt niet lekker. Sterkte vandaag...
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178141132
Wat een leuke foto’s weer allemaal gisteren O+
Fazz heb jij ook alweer bijna een dreumes?!

Jeetje Kris, sterkte vandaag. Veel koffie maar? c_/

Zowel peuter als baby deden het hier vannacht prima, dus ik ben ook weer even opgeladen. Ik merk wel dat J. echt de dag aan het verwerken is ‘s nachts. Gisteren is hij naar het kdv geweest en heeft dus weinig geslapen, dan gaat hij ‘s nachts ook echt veel meer jammeren dan na een rustige dag.
pi_178141356
Sterkte Kris, wat een rotnacht zeg :{ :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178141601
Eindelijk een goede poepluier! Hij had al een aantal keer een beetje geproduceerd, maar nu echte. Zo een die nog net binnen de randjes van de luier kleurde. *O* Hij keek er ook echt heel tevreden bij, zoals alleen baby's dat kunnen. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178141707
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 17:32 schreef Gogo83 het volgende:
Heerlijke timing, Rena... }:|

Mijn laatste BFD-bijdrage. Beetje belabberd geknipt en geplakt, maar ik had haast en wilde toch even een collage maken. Maar goed, het gaat om wat erop staat toch? Zelf kom ik gewoon iedere week nog even gluren hoor, het blijft té schattig, die leuke babyfoto's!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk gedaan gogo!
Ik wilde zoiets ook doen, maar ik heb het wel drie maanden volgehouden...

Gefeliciteerd nog met je dreumes!
pi_178142035
Fazz wat is ze groot! Die twee dagen te vroeg zie je er niet aan af. :D

Kris wat een rotnacht. :*

Nanuke wat fijn eindelijk weer poep! Is dat dankzij de lactulose? En is er speciale lactulose voor baby's?

Banaan poepte vanmorgen ook eindelijk weer, al was het opnieuw zonder pitjes en andere vaste delen. Gisteren hielp niets, toen besloot ik maar dat als Banaan grotendeels tevreden was, ik dat ook maar moest zijn. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178144394
Kris: Pff wat een vervelende nacht *geeft koffie en chocolade*
Nanuke: Poep is goed. Daarna zijn ze meestal erg vrolijk *;
PKM: Pitjes? (Ben het even kwijt :@ ) Fijn dat ie tevreden was.

E. was gisteravond nog wakker geworden en kreeg m slecht in slaap. Echt krijsen. Voelde me echt rot. Ik bedoel kan mijn eigen kind niet eens in slaap krijgen( :'( ) Maar voel me ook niet zo fit. Last van buikpijn en moeheid ( en al dat gedoe met werk en m'n man).

E. slaapt ook weinig overdag. 3x slaapjes van 30 minuten. Soms zelfs 2x 30 minuten. Even het boek oei ik groei erbij gepakt en blijkt dat hij waarschijnlijk in een lastige periode zit. Dus nog ff volhouden.

E. ligt momenteel hard te snurken *;
pi_178144989
Fijn van de poepluier Nanuke, ik ben ook altijd blij met goede poepluiers :P

Balen van je nacht Kris! Succes vandaag.

Vervelend daf jij je niet fit voelt Memoru! Maad wel fijn dat E. nu ligt te slapen :)

Ik moet zo 2 gaatjes boren bij de tandarts en M. moet mee. Ik zie er echt tegenop want dat gaat natuurlijk nooit goed als ik in die stoel lig :') :X
pi_178145185
Hier was t moeizame slapen overdag (soms maar drie prutslaapjes van 20 min op een hele dag) ineens over toen die vijfde sprong voorbij was :o. Nu valt ie zoveel makkelijker zelf in slaap (en we durven hem nu ook wel eens twee minuten te laten huilen zonder angst voor hechtingsstoornissen :') dat scheelt ook veel). En sinds n week slaapt ie ook snachts ineens vaker door *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178145267
In welke periodes sliepen jullie baby's dan moeilijk overdag? C is nu bijna 4 maanden en in de ochtend slaapt ze een krap uurtje, maar 's middags lukt het me heel moeilijk om haar te laten slapen, ze krijgt nu sinds 2 weken overdag KV en heb het idee dat ze daar wat krampjes van heeft op het moment.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178145496
Boks voor de slechte nacht. Maar ik mag niet klagen, M is na de voeding van 9 uur in de draagzak in slaap gevallen en is blijven slapen bij het overhevelen naar de box! Dat lukt overigens alleen als ik d’r op d’r buik leg. Toch weer een buikslaper dus!

Hoera voor de poepluier, Nanuke!

Wat een leuk foto-overzicht, Gogo! Ik baal er soms van dat ik niet zo creatief ben :D

Memoru, daar hoef je je toch niet rot over te voelen? We hebben allemaal weleens een krijsend kind en soms helpt niks. Je bent er toch voor hem en geeft hem liefde, meer kan je niet doen. Lief zijn voor jezelf hoor!

Fleur, ik vind je moedig, ben benieuwd hoe het bij de tandarts gaat :D
pi_178151617
Ik ben dol op de Fokwet in dit geval, ik zei in mijn vorige post dat ze matig slaapt 's middags en nu ligt ze al 1,5 uur in de box te slapen _O_ O+ En in plaats van iets te doen in het huishouden zit ik natuurlijk lekker te Netflixen :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178151950
Wij willen over een paar weken op vakantie, heeft N. dan nog bepaalde vaccins nodig? Of zit alles al in de vaccinatie die ze krijgt?
pi_178151995
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:02 schreef rena het volgende:
Ik ben dol op de Fokwet in dit geval, ik zei in mijn vorige post dat ze matig slaapt 's middags en nu ligt ze al 1,5 uur in de box te slapen _O_ O+ En in plaats van iets te doen in het huishouden zit ik natuurlijk lekker te Netflixen :')
Oh nou bij deze; N. Slaapt overdag bijna niet. Hooguit ander half uur en dat op mij :') :')
Maar daar in tegen gaan de nachten super. _O_ O+
pi_178152017
Memoru met pitjes bedoel ik die vaste deeltjes in de ontlasting. ;)
Vandaag overigens al vier poepjes! Hij heeft nog wel last maar het begint weer ergens op te lijken.

Hopelijk viel het mee Belle. :*

LDG dat biedt hoop voor ooit. :D En voor Lemijn ook hoop ik.

OIT wat fijn dat overleggen in de box. Banaan roept weleens dat hij uit de zak wil om zich dan in bed gelijk in slaap te drinken.

Rena lekker toch Netflix. Mag best eens. :)

Manlief heeft morgen zijn thuiswerkdag en daarna vier dagen vrij. Gaan we toch eens kijken of we Banaan het eerste ochtendslaapje in zijn ledikant kunnen laten doen. We beginnen goed want ik heb morgenochtend een afspraak buitenshuis. :D

Vandaag trouwens een kletsnat rondje buiten gelopen. Banaan sliep droog en precies tot we thuis waren. ;')
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178152239
Fleur hoe ging het bij de tandarts?
pi_178152906
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:15 schreef BellaaElisa het volgende:
Wij willen over een paar weken op vakantie, heeft N. dan nog bepaalde vaccins nodig? Of zit alles al in de vaccinatie die ze krijgt?
Naar Texel of Zimbabwe? :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178155083
Oh man, ik draaide me net 2 seconden weg van het verschoningskussen tref ik meneer weer op zijn buik aan. Die opstaande randen houden hem nu echt niet meer tegen :{w
pi_178155432
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 17:27 schreef BellaaElisa het volgende:
Fleur hoe ging het bij de tandarts?
Ik heb op het laatste moment nog kunnen regelen dat mijn schoonzusje mee kon voor hem, ik zag er zo tegenop! Hij was klaarwakker dus was ook echt wel nodig :') Verdoving werkt net uit dus hopelijk houdt hij daar ook nog even rekening mee vanavond en vannacht :') :X
pi_178155736
Mini hoe is het met O? Is de koorts inmiddels al wat gezakt?
pi_178157398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 19:37 schreef Flav het volgende:
Oh man, ik draaide me net 2 seconden weg van het verschoningskussen tref ik meneer weer op zijn buik aan. Die opstaande randen houden hem nu echt niet meer tegen :{w
hier wordt er gerold zodra hij het kussen raakt }:| tijdens het aankleden 8)7, tijdens het verschonen :X gewoon de hele tijd. Hij gaat luid roepend alle kanten op. En hij is nog te licht voor luierbroekjes -O- dus hij zit nu af en toe met n vluchtig scheef geplakte luier.. :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178159612
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hier wordt er gerold zodra hij het kussen raakt }:| tijdens het aankleden 8)7, tijdens het verschonen :X gewoon de hele tijd. Hij gaat luid roepend alle kanten op. En hij is nog te licht voor luierbroekjes -O- dus hij zit nu af en toe met n vluchtig scheef geplakte luier.. :')
Te licht? V zit al een aantal weken in de luierbroekjes, die gewone luiers aandoen lukte echt niet meer :D
Denk dat hij nu net de 7kg voorbij is en de broekjes (pampers) maatje 4 zitten perfect.

Gillen, trappen als malle, omrollen en rondjes draaien op het kussen O+
Moet er elke keer wel mee lachen, echt een clown :+
pi_178160997
Ik geef Dirk vaak wat te spelen in z'n hand, dan blijft hij net lang genoeg rustig genoeg om m te kunnen verschonen. Als ik t weer eens vergeet dan zoekt hij zelf wel iets om mee te spelen. Ik heb al foto's van hem met een luier over zijn hoofd waar nog net zo'n boevig 'kijk nou eens wat ik deed' gezicht onderuit komt. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178161609
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 21:00 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hier wordt er gerold zodra hij het kussen raakt }:| tijdens het aankleden 8)7, tijdens het verschonen :X gewoon de hele tijd. Hij gaat luid roepend alle kanten op. En hij is nog te licht voor luierbroekjes -O- dus hij zit nu af en toe met n vluchtig scheef geplakte luier.. :')
Leg een speelgoedje neer bij de commode, iets wat je ook altijd daar laat liggen en dus speciaal blijft. Hier werkt dat bij peuter nog steeds (meestal). We hebben een hele rits van die mini uitdeelboekjes staan die hij dan zelf mag lezen, en voor de meiden ligt er sinds deze week een rammelaar (die peuter ook wel heel interessant vindt :') ). Zorg wel dat het speelgoedje makkelijk schoongemaakt kan worden indien nodig ;)

Verder zijn wij weer terug bij de drama nachten, maar nu allemaal door Em. Lala heeft max 1 onderbreking, Em tig. Ik vermoed tandjes, bij Lala was vandaag opeens een scherp randje te voelen. Em is overdag ook relatief pieperig. En ik kan het sowieso wat beter aan als ik een oorzaak voor de slechte nacht heb, ongeacht of die klopt...

Gogo, nog gefeliciteerd met Timo, wat een erg toffe collage! Ik heb hier ook gelijk maar weer een 'met z'n drieën op de lelijke stoel'-foto gemaakt.

Nanuke, volgens mij heb je al bijna een dreumes :o leuke foto!

Twist, ik begrijp nu de bijnaam wat beter. Pitbulls grijpen hun prooi ook altijd zo vast om dan ermee te gaan schudden, toch?

Rena, netflix lijkt me een prima besteding van wat extra vrije tijd!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_178164680
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:30 schreef FlyingFish het volgende:

Twist, ik begrijp nu de bijnaam wat beter. Pitbulls grijpen hun prooi ook altijd zo vast om dan ermee te gaan schudden, toch?
Jep! :D :Y
In het begin deed-ie dat ook vaak met z'n speen of fles, met allerlei gromgeluidjes, vandaar inderdaad! O+

Sterkte met jullie nachten! :*

Aanhaken gaat 'm voorlopig niet lukken vrees ik; op werkdagen hou ik het echt niet bij en op m'n vrije dagen heb ik het zo mogelijk nog drukker :')
Dus ik val op random momenten gewoon even binnen, goed? :)

Nog speciaal voor Mini: op de bovenste foto van die serie zie je bijna de hele kikker al; het is een rond ding met pootjes zeg maar. Een keer uit zo'n aanbiedingen bak bij de Kruidvat gevist (eigenlijk voor de Minion, maar die heeft 'm gedoneerd aan d'r broertje O+ ).

Hier ook weer bijna tijd voor het vaste fotomomentje met 4 maanden :s)
Idee is schaamteloos gejat van Flav, met zo'n letterbord erbij, maar zó leuk! O+ Hoop ook echt dat ik het jaar volmaakt daarmee, maar voorlopig gaat het goed *G*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_178165462
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 07:55 schreef twist02 het volgende:

[..]
Hier ook weer bijna tijd voor het vaste fotomomentje met 4 maanden :s)
Idee is schaamteloos gejat van Flav, met zo'n letterbord erbij, maar zó leuk! O+ Hoop ook echt dat ik het jaar volmaakt daarmee, maar voorlopig gaat het goed *G*
Leuk he O+
Moet zeggen dat ik de 7 maanden foto nog moet maken :@ Vriendlief is vorige week vergeten te gaan wegen dus hij gaat morgen. Kan ik zaterdag eindelijk de foto maken en ik moet ook het fotoinvulboek weer gaan aanvullen, lig 3 maanden achter haha.
pi_178168624
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:30 schreef FlyingFish het volgende:
Nanuke, volgens mij heb je al bijna een dreumes :o leuke foto!
Heul niet! Hij blijft nog heel lang baby! Al vind ik het enorm leuk dat hij steeds meer kan en doet, de tijd gaat wel erg snel. Beetje minder mag wel. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178170494
Bijlezen lukt me op dit moment niet :{
Ben een beetje energieloos, de afgelopen 3 a 4 nachten gingen wel iets beter, als in: het lukt om S. weer zonder gehuil en gekrijs in zijn eigen bedje te leggen na een voeding.
Wel komt ie nog 2 a 3 keer per nacht, maar we kunnen natuurlijk niet alles in 1 keer oplossen, dus eerst maar weer een tijdje goed slapen na elke voeding, daarna hopelijk langzaam weer terug naar 1 nachtvoeding.

S. heeft wel last van verlatingsangst, als manlief of ik buiten beeld zijn, dan vindt ie dat niet leuk :{w :{w .

Ben aan het overwegen of het zou helpen om hem in zijn eigen kamertje te laten slapen. Ik vind dat zelf moeilijk, maar het voelt misschien voor hem op dit moment ook niet fijn, als een soort "straf" voor zijn slechte slapen en dan ook die verlatingsangst erbij. Vrees dat het moment dan toch niet echt handig is.
Misschien gewoon eens proberen, maar dan blijven we sjouwen met zijn zware ledikant, mocht het toch niet lukken.

Wat doen andere moeders voor beleg op de boterham van hun kindjes? Nu doen we alleen nog droog brood, of met een beetje halvarine of soms geprakt fruit.
Ik lees over appelstroop, maar daar zit toch vreselijk veel suiker in :? :?

:* :* :* O+ O+ O+ Voor iedereen en alle lieve leuke schattige kindjes O+ O+ O+ :* :* :*
pi_178171055
Cas krijgt nog enkel boter op brood.

Lou kreeg als baby op brood: avocado, pindakaas (van AH 100% pinda's), kaas, gekookt/gebakken eitje, appelstroop (fruitstroop 100% appel van AH) en vleeswaren zoals kipfilet. Alles met een laag roomboter of margarine.
pi_178171107
Van mij mag de tijd ook wel wat minder hard Nanuke, maar hoe leuk de babytijd ook is, daarna blijft het gewoon ook nog leuk is mijn ervaring :D

Leuk zo'n maand collage, zeker met steeds dezelfde setting geeft het zo'n leuk beeld! Ik kijk jaloers naar anderen die het doen, zelf ben ik echt te chaotisch om dat soort dingen vol te houden :@

Tolstoi, de kleine keuken heeft ook een mango-pompoenspread, die vond mijn mini ook heerlijk. Tegenwoordig eet ze vooral vruchtenspread (toch wat minder suiker dan jam O-) )

Gisteren was ik heel blij dat O voor het eerst het klokje rond had geslapen, maar al snel bleek waarom :') Het arme ding is hartstikke ziek. Gisteren heeft ze zichzelf 5x onder gekotst, mij 3x, ons bed, 2x haar eigen bed.... super gezellig dus :+ Vandaag is ze gelukkig al wat meer te pas, al kan er geen lachje vanaf en slaapt ze vooral. Het spugen is gelukkig wel gestopt.
  donderdag 29 maart 2018 @ 15:28:01 #87
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178171129
Heel lang appel-perenstroop van de kleine keuken. Zit natuurlijk wel suiker in van het fruit, maar geen toegevoegde suikers.

Verder ook van de kleine keuken pindakaas geprobeerd (is zonder zout), maar dat lust ze niet. Oudste wel, dus toen hadden ze hun broodjes pindakaas geruild met elkaar en waren ze allebei blij :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178171419
Wij hebben ook alles van de kleine keuken, helaas vindt hij de pompoen mango niet echt lekker.
En dat terwijl die best zoet is.

Nooit gedacht dat BabyTv ook al werkt bij 7,5 maand.
Heb zowaar even tijd gehad om de was te vouwen en hij heeft zich geamuseerd haha :P
  donderdag 29 maart 2018 @ 15:46:23 #89
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_178171511
O krijgt ook pindakaas en appelstroop op brood, op de opvang eet ze schijnbaar ook hummus. Zou haar wel meer variatie willen geven dus ben blij met de tips!

Tolstoi, wij hebben O een paar nachten geleden verhuisd (op haar negende ver-maand-dag :'( hoezo tijd gaat snel :'( ) en tot nu toe gaat het goed tot wij zelf naar bed gaan.. Uiteindelijk ligt ze bij ons in bed :')
pi_178171988
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
O krijgt ook pindakaas en appelstroop op brood, op de opvang eet ze schijnbaar ook hummus. Zou haar wel meer variatie willen geven dus ben blij met de tips!

Tolstoi, wij hebben O een paar nachten geleden verhuisd (op haar negende ver-maand-dag :'( hoezo tijd gaat snel :'( ) en tot nu toe gaat het goed tot wij zelf naar bed gaan.. Uiteindelijk ligt ze bij ons in bed :')
Ben ook blij met de tips, had nog nooit van De Kleine Keuken gehoord :@
Begin volgende week wordt S. ook 9 maanden en eind volgende week is ie net zolang buiten de buik als in de buik :'( De tijd gaat echt te snel....

Wat gebeurt er dan als jullie naar bed gaan? Wordt ze dan toch wakker daarvan?
Was dat ook toen ze nog bij jullie op de kamer sliep?
  donderdag 29 maart 2018 @ 16:09:01 #91
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178171992
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:41 schreef Flav het volgende:


Nooit gedacht dat BabyTv ook al werkt bij 7,5 maand.
Heb zowaar even tijd gehad om de was te vouwen en hij heeft zich geamuseerd haha :P
Ik gebruik hier Peppa Pig op Netflix om hem rustig te laten zijn zitten tijdens nageltjes knippen. Werkt perfect. Opvoedtechnisch misschien niet verantwoord, maar goed, in vingertjes knippen ook niet :P
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178172527
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 22:24 schreef Flav het volgende:

[..]

Te licht? V zit al een aantal weken in de luierbroekjes, die gewone luiers aandoen lukte echt niet meer :D
Denk dat hij nu net de 7kg voorbij is en de broekjes (pampers) maatje 4 zitten perfect.

Gillen, trappen als malle, omrollen en rondjes draaien op het kussen O+
Moet er elke keer wel mee lachen, echt een clown :+
Oh ik zag negen kg (ook maat 4 van een of andere pamper variant) staan, dus ik dacht dat wordt niks :o maar je hebt me overtuigd.

Hier is een soort hipthrust favoriet :') als ik zn beentjes vasthoud gooit ie zelf zn kont in de lucht en hangt dan n soort van droog te batsen in de lucht 8)7 mafkeesje :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178172599
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:56 schreef TolstoiFan het volgende:

Wat doen andere moeders voor beleg op de boterham van hun kindjes? Nu doen we alleen nog droog brood, of met een beetje halvarine of soms geprakt fruit.
Ik lees over appelstroop, maar daar zit toch vreselijk veel suiker in :? :?

Mango-pompoenjam, appel-perenstroop, aardbei-bietjesjam, een half eitje (één keer per week), een half plakje kaas (één keer per week).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178172628
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:09 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik gebruik hier Peppa Pig op Netflix om hem rustig te laten zijn zitten tijdens nageltjes knippen. Werkt perfect. Opvoedtechnisch misschien niet verantwoord, maar goed, in vingertjes knippen ook niet :P
hier tiktak als hij zn jasje aan moet en in de maxicosi (=lava!) gaat. Lachen gieren brullen en n stuk minder stressvol voor iedereen :+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178172666
Speelgoed bij de commode helpt hier meestal niet ;( dan is het speeltje aanpakken meteen op de buik rollen en dan gaan liggen spelen :') ik was zo blij toen ie kon rollen.. Maar nu :+ :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178172693
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:09 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik gebruik hier Peppa Pig op Netflix om hem rustig te laten zijn zitten tijdens nageltjes knippen. Werkt perfect. Opvoedtechnisch misschien niet verantwoord, maar goed, in vingertjes knippen ook niet :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greys Anatomy werkt ook, mijn dochter is gefascineerd door McDreamy *Ontspoorde ouder ben ik :') *
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 29 maart 2018 @ 16:48:30 #97
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178172789
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:43 schreef rena het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greys Anatomy werkt ook, mijn dochter is gefascineerd door McDreamy *Ontspoorde ouder ben ik :') *
Nee hoor, snap ik best :Y)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178173029
Ik wilde net zeggen rena: ze heeft wel smaak! :9

Eerste werkweek zit er al weer op en is ondanks de chaos heel goed bevallen! Mijn vervangster heeft het echt supergoed gedaan, dus heerlijk terugkomen zo O+
3 dagen werken en 4 dagen thuis is ook goed te doen, vooral omdat 1 dag thuis grotendeels doorbetaald is :7

Moet zeggen dat ik zowaar eindelijk het gevoel krijg dat het vast een keer gaat wennen, 2 kinderen :D
Best netjes na 4 maanden toch? :P
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_178173212
Wat ik trouwens het leukste vind van die maandelijkse foto's is dat ik er vaak een heleboel achter elkaar maak, zodat ik later de leukste uit kan kiezen.

En dan krijg je dus zoiets:
SPOILER: De vele gezichten van Pitbull
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_178173454
Twist dat ziet er echt heel leuk uit! Wat een knapperd O+
  donderdag 29 maart 2018 @ 18:09:26 #101
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178174296
Haha twist, die middelste foto van de 2e rij. _O- Ik wilde een plaatje neerzetten van die Whatsapp emoji met die opgetrokken wenkbrauw, want daar vond ik het op lijken.
Deze dus:
https://cdn.businessinsid(...)a5bd137121b90736.jpg

Edit nr 372727:
Jemig, wat ben ik aan het klooien met dat plaatje :(

[ Bericht 62% gewijzigd door LadyS op 29-03-2018 18:19:26 ]
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 29 maart 2018 @ 18:17:35 #102
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_178174489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:08 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Ben ook blij met de tips, had nog nooit van De Kleine Keuken gehoord :@
Begin volgende week wordt S. ook 9 maanden en eind volgende week is ie net zolang buiten de buik als in de buik :'( De tijd gaat echt te snel....

Wat gebeurt er dan als jullie naar bed gaan? Wordt ze dan toch wakker daarvan?
Was dat ook toen ze nog bij jullie op de kamer sliep?
Nee, ze slaapt gewoon door. Maar een half uur later ongeveer wordt ze wakker. Soms is speen genoeg, maar soms is het bed lava.. Bij ons in de kamer gebeurde het wel dat ze wakker werd, maar vrijwel altijd later in de nacht en was speen voldoende.
Afgelopen dagen moesten we werken dus vrij snel haar maar in bed genomen. Nu weekend dus hopelijk hebben we vannacht wat meer doorzettingsvermogen :s)
pi_178174654
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Oh ik zag negen kg (ook maat 4 van een of andere pamper variant) staan, dus ik dacht dat wordt niks :o maar je hebt me overtuigd.

Hier is een soort hipthrust favoriet :') als ik zn beentjes vasthoud gooit ie zelf zn kont in de lucht en hangt dan n soort van droog te batsen in de lucht 8)7 mafkeesje :D
Hier is in zijn blote leuter omrollen favoriet.
Zodra die luier er eraf gescheurd is draait hij zich in 2 seconden om, dat gaat dan gepaard met een uhh omdat hij een soort aanloop maakt :')
Heb me net werkelijk bescheurd, hij bleef maar in z’n nakie rollen en ik kreeg de luier met geen mogelijkheid aan. Wel een beetje jammer dat hij de stapels gevouwen was om heeft getrokken }:|
  donderdag 29 maart 2018 @ 19:43:43 #104
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178176071
Jacob schreeuwde op volume 100 toen ik 'm in bed legde, omdat hij héél moe was. Dan gaat er echt nog een register extra open en dan moet ik juist weglopen en een paar minuten wachten en dat valt hij in slaap. Als ik ernaast blijf niet, dan blijft hij me rechtop aankijken. Maar man, wat een geluid, en opeens stopt het en dan denk ik het de hele tijd nog te horen...

Als ik slim ben ga ik zo ook maar gelijk naar bed... :O .

Oh ja en ik had vanmorgen geen yoghurt en geen brood en havermout vindt hij vies. En vanavond had ik ook al geen geschikt avondeten voor 'm. Soms vliegt het me wel aan hoor, dat constante zorgen en voor 2 denken. Dan was zo'n kleinere baby die gewoon alleen maar dronk en tegen je aan sliep wel makkelijker. Nu heeft hij appel en maisvingers gehad als avondeten.
Gelukkig weet ik ergens nog wel dat er in het begin andere problemen waren, krampjes en onzekerheid en zo... maar toch.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178176651
:* Lemijn.
Gisteren heeft V ook geen avondeten gehad maar wel een extra flesje melk. Wat hij vandaag kreeg vond hij om van te rillen, letterlijk. Had ook niks anders meer in huis dan een stukje brood.
Kan wel eens gebeuren toch? *;
pi_178176819
Mnoh Rena, ze heeft wel smaak :D

Lemijn: hier krijgt J. ook niet altijd wat hoor. En soms vergeet ik inderdaad ook iets te maken. Over een poosje eet hij alle maaltijden mee en dan heb je ook weer minder ‘gedoe’ met zoutloos of apart koken e.d.

Beleg op brood: niks, roomboter, appelperenstroop of pindakaas van de kleine keuken, geprakte avocado (vindtie goor, maar M. vond het als baby heerlijk!), geprakt fruit.

J. sliep net op de terugweg bij mijn schoonmoeder vandaan eventjes in de auto. Nu is hij dus weer klaarwakker. Nouja wel gezellig en beter dan huilen :P Hij is dus toch wel officieel van zijn derde dutje af nu, want zodra hij een derde keer slaapt, merk ik echt dat hij een groot deel van de avond weer ligt te stuiteren. En hij heeft ineens waanzinnig zure poep. Zou hij dan eindelijk een tandje krijgen? :o
pi_178176850
Ik ga nog even zoeken naar chocola in huis en dan slapen. Klaar met deze dag en echt geen zin in de nacht. Nouja. Wordt vast weer beter, en gelukkig lacht hij snachts ook altijd nog even als hij klaar is met drinken.

Lemijn, jouw baby heeft eigenlijk nog niks nodig aan avondeten dus waarom is een stuk appel dan niet goed genoeg? Alles beter dan niets, en morgen kan t vast wel weer verantwoord. ;)

Pitbull. O+ ik kan niet kiezen welke foto ik t leukst vind, Twist. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178176978
Elke fase lijkt ook wel echt z'n eigen onzekerheden en uitdagingen te hebben hè? Merk dat ik me nu al over echt andere dingen druk maak dan in het begin. En ik realiseer me ook steeds meer wat een verantwoordelijkheid het is. Een klein wezen wat in alles afhankelijk is van jou en je keuzes, dat is ook nogal wat.
Maar appels en maïsvingers klinkt als heerlijk avondeten, gelukkig hebben ze ook nog geen weet van de schijf van vijf :+

Flav, hilarisch die baby van je *)

Lady, ik zie je foto nog steeds niet :7

Verder hier een mannetje die het steeds beter doet op het kdv. Hij heeft vandaag echt 2x 2 uur geslapen en nog 2 korte dutjes, dat doet hij thuis niet eens. Drinken doet hij wel echt veel minder dan thuis maar dat haalt hij gelukkig 's nachts wel weer in }:| Mag niet klagen hoor, hij drinkt 20 minuten en dan schuif ik 'm slapend de co-sleeper weer in. En ik kan het ook beter hebben merk ik sinds ik werk, denk omdat ik 'm dan toch heb moeten missen, en hij is zo lief O+
  donderdag 29 maart 2018 @ 20:19:27 #109
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178177017
Het was al bijna een uur stil, dus ik dacht dat ik wel even naar binnen kon om de commode op te ruimen.
:N .
}:| .
|:( .

Jullie hebben trouwens gelijk hoor, dat het niet erg is van het eten. Ik vind ook niet dat ik heb gefaald of zo, het is meer dat niet aflatende van het zorgen.

Hopelijk valt hij zo weer in slaap. Nanuke, ik lig ook al in bed. Las in het bv-topic al dat je opzag tegen de nacht. Ik hoop voor je dat het meevalt! En anders kan je je waarschijnlijk troosten met de gedachte dat ik een 2.5 uur-boks ga doen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178178098
Zo, nu ik weer aan het werk ben, is het lastig het hier bij te houden!

Op zich niet erg, want ik heb het erg naar m'n zin met die drukte. En ontzettend fijn: Y heeft het ook erg naar z'n zin op het kdv. Krijg elke keer foto's doorgestuurd van een blij spelende baby. Net als onze oudste vindt hij het verschrikkelijk leuk om naar de andere kindjes te kijken, en interactie aan te gaan. Vandaag zat hij een broodje op te peuzelen bij de paasbrunch. O+ . Wel is het bij het wegbrengen vaak nog even huilen, maar dat is maar heel eventjes.

Herkenbaar, Lemijn, dat gevoel van die altijd maar doorgaande zorg. Dat kan je soms zomaar even aanvliegen.

Nog even een fotootje. Y zet z'n eerste artistieke stapjes met het verven van een paasei.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_178180026
Gedeelde smart is halve smart, toch lemijn? O+

Franny, wat heerlijk dat Y het kdv zo leuk vindt. Ik vind het ook best een bijzonder iets. En wat een mooi paasei wordt daar geverfd zeg. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178180523
Die verschoonperikelen van jullie, geweldig. :D Banaan heeft zeven voetjes als ik hem zijn broekje aan wil trekken, dat wel.

FF balen van jullie nachten. Hopelijk vannacht weer een goeie. :*

Tolstoi het lijkt mij meer gedoe als S. in zijn eigen kamertje slaapt. Heb je het idee dat S. weleens wakker wordt van jullie?

Beterschap voor jouw O. Fazz. :*
Mini hoe is het met de jouwe?

McDreamy is de beste optie voor baby-tv. Vraag me wel af of Banaan die mening deelt. :D

Fijn dat je werkweek zo goed is verlopen Twist. :) En wat een uitdrukkingen! Op een of andere manier doet het me denken aan zo'n mugshot (er is vast een Nederlands woord voor maar geen idee).

Akelig Lemijn dat geschreeuw. Op tijd naar bed is slim, of lekker ontspannen. :)

Misschien een tandje voor J! De tandjes komen in dit topic wel als paddenstoelen uit de grond. :)

Leuke foto Flav!

Banaan is nog steeds niet klaar met zijn verstopping. Vandaag maar een luier vol en een tijd volledig over zijn toeren tot hij zich in slaap dronk.
Vanavond lag hij wel weer heerlijk naast me te giechelen en brabbelen. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178182565
Lemijn, tip van een chaotisch huishouden: zorg dat je een noodvoorraad potjes hebt staan. Wij hebben dingen in de vriezer, maar ook gewoon de Olvarit-potjes voor de keren dat we niet over eten voor peuter/de meiden hebben nagedacht, te laat thuis komen of zelf iets ongeschikts eten. Heb je iig altijd een snelle makkelijke maaltijd voor hem in huis. We hebben ook vers gemaakt in de vriezer liggen, maar die vergeet ik er meestal op tijd uit te halen, waardoor ik er alsnog weinig aan heb.

Bij peuter ben ik gestart met de kleine keuken qua beleg, maar laatst een bericht van een voedingsdeskundige gelezen dat dat eigenlijk niet veel beter is dan gewone smeersels (voor je kind) plus dat ik het slecht vond smeren na een paar dagen. De meiden krijgen straks dus gewoon alles dat smeerbaar is, alleen smeerkaas en smeerworst doen we max 1 keer per week. Vandaag creatief huttenkase met wortel geprobeerd, maar dat vonden ze alle drie maar smerig, in tegenstelling tot gewoon boter.

Leuk, dat verven van Y. Ik ben zo blij dat ze dat op het kdv doen. Zolang ze nog de aandachtsspanne van een goudvis hebben vind ik dat het gedoe thuis nog niet waard, ook voor peuter niet.

Wij hebben vandaag tijdens het eten kunnen kijken naar een worstelwedstrijd. Een hele tas vol mooi speelgoed hebben ze, gaan ze ruzie maken om de binnenkant van de D van zo'n rubberen speelmat. Lala had m, Em pakte hem met moeite af (lala huilen), daarna Lala op jacht om hem terug te pakken en toen dat gelukt was Em weer huilen en proberen terug te pakken. De binnenkant van de B hadden ze geen interesse in, terwijl we die juist twee keer hebben...

En verder wens ik iedereen een slaapvolle nacht toe! Mijn man is gelukkig morgen vrij, dus die heeft hier het grootste deel van de nacht dienst indien nodig ;)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  vrijdag 30 maart 2018 @ 07:01:36 #114
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178186341
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:01 schreef FlyingFish het volgende:
Lemijn, tip van een chaotisch huishouden: zorg dat je een noodvoorraad potjes hebt staan. Wij hebben dingen in de vriezer, maar ook gewoon de Olvarit-potjes voor de keren dat we niet over eten voor peuter/de meiden hebben nagedacht, te laat thuis komen of zelf iets ongeschikts eten. Heb je iig altijd een snelle makkelijke maaltijd voor hem in huis. We hebben ook vers gemaakt in de vriezer liggen, maar die vergeet ik er meestal op tijd uit te halen, waardoor ik er alsnog weinig aan heb.
Dit idd. Hoewel, als je zo'n chaoot als ik ben dan komt er geheid een dag waarop de noodvoorraad ineens op blijkt te zijn...

Ik doe het eten uit de vriezer trouwens gewoon bevroren in de magnetron. Kan dat niet?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178186588
Mijn baby vindt tegenwoordig dat de dag om 5:30 begint, wij vinden van niet maar trekken toch aan het kortste eind :') :O
pi_178186827
Lemijn :* een keer een appeltje als avondeten is heus geen schande. Ik hoop dat je je eigen advies opgevolgd hebt en lekker op tijd bent gaan tukken.

Fleur, dat is vroeg ja. Ik wil je zeggen dat het overgaat, maar ik wacht daar bij peuter nog steeds op. :P

Verder +1 op het moeilijk meeschrijven sinds werk. Lezen gaan nog wel tijdens het kolven, maar een berichtje tikken is al snel lastig.

Y. en z'n eitje. Lekker ding.

Lala en Em in gevecht. O+
Hier wordt door peuter het liefst de hele dag door geknutseld, dus ik gok dat J. daar ook snel genoeg aan mee gaat doen.

Verstopte banaan. Misschien moet je hem een andere bijnaam geven, te veel banaan verstopt. ;) Sterkte voor je guppie.

Wij hebben na een paar horror achten weer een goede nacht gehad. 18:30-23:00-3:00-6:30. Ik voel me zowaar volledig opgeladen. Slapen zonder ingebakerd te zijn gaat gelukkig beter.
En net heb ik J. nog wakker in z'n ledikant gelegd. Drie minuten mopperen en hij slaapt. :o
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178187534
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:01 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Dit idd. Hoewel, als je zo'n chaoot als ik ben dan komt er geheid een dag waarop de noodvoorraad ineens op blijkt te zijn...

Ik doe het eten uit de vriezer trouwens gewoon bevroren in de magnetron. Kan dat niet?
Kan wel gewoon, maar gelijkmatig ontdooien likt mij nooit. Dan zit ik met eten waarbij de helft nog bevroren is en de andere helft gloeiend heet, waardoor ik ook weer moet wachten met eten geven tot het afgekoeld is en het allemaal alsnog te lang duurt. Maar dat is mijn incompetentie dus :)

Fijn van de betere nacht Kris! Wij hadden ook weer een goede *O*

Straks lekker naar de dierentuin, hopen dat het niet te druk is.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_178188314
Veel plezier vandaag FF! :D

Haha Kris, Banaan heeft al tijden last met zijn poepjes, een van de redenen dat ik het een leuke naam vond. Sowieso word je vrolijk van bananen. :P
Fijn dat het slapen beter gaat. :)


Banaan slaapt in zijn ledikant. w/
Hij geeft zich niet zomaar gewonnen maar dat is in de draagzak net zo. Ik hoop dat hij er sneller mee wordt maar voor nu een dikke prima. ^O^
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 12:03:47 #119
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_178190420
Lemijn, een appeltje kan heus. Wij hebben genoeg avonden dat O alleen maïsvingers at.
Wij hebben ook wat eigen stamppot in de diepvries, maar ook wat diepvriesgroente. Sperziebonen kun je in een paar minuten gekookt hebben en vooral de rode kool is favoriet. ^O^

Lala en Em vechten :D Kun je er dan ook een beetje om lachen, of vind je het vooral vermoeiend?
Veel plezier vandaag. Volgens mij is het schitterend weer voor de dierentuin. Hebben jullie een abonnement?

O sliep vannacht bijna klokje rond in haar eigen kamer! *O* Om 10 uur was het even drama, dus we maakten ons al op voor een baggernacht, maar ze werd pas om half 7 wakker! *O*
pi_178190499
FF, veel plezier in de dierentuin! Wel lekker weer ervoor op dit moment!

Stroopwafel, wat een heerlijke nacht!

PKM, hopelijk gaan de poepjes van Banaan snel beter. Vervelend als ie er zo'n last van heeft!
pi_178191693
*O* voor de goede nachten.

Ik dacht dat V net voorbij de 7 kg was.
Blijkt spekkie al ruim 7650gr 8)7
Die maaltijden gaan er ook in alsof hij nooit wat krijgt.
pi_178194703
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 12:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Lala en Em vechten :D Kun je er dan ook een beetje om lachen, of vind je het vooral vermoeiend?
Veel plezier vandaag. Volgens mij is het schitterend weer voor de dierentuin. Hebben jullie een abonnement?
Wij zien het als entertainment :@ zolang het gelijk op gaat is het ook prima. Als grote broer mee gaat doen grijpen we wel in. Die is ook nogal bezitterig op speelgoed waarvan hij denkt dat het van hem is. Zoals de stapelbekers die zijn zusjes hebben gekregen maar ze absoluut niet aan mogen komen :')

Het was heerlijk weer idd, maar wel redelijk druk. Dan is het hebben van een abonnement wel echt fijn, want dan slaan we het altijd drukke oceanium bijvoorbeeld over, dat zien we volgende keer wel weer.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  vrijdag 30 maart 2018 @ 16:02:09 #123
409579 LuDann
All the way
pi_178195144
Hmm, hier was de hele dag regen voorspeld dus we zijn nog niet de deur uitgeweest. :') Peuter slaapt ook al sinds 13 uur.

Klinkt als geweldig entertainment FF! Ik zeg filmen, op Youtube gooien en een fortuin verdienen. Ik zou ernaar kijken en mijn peuter vast ook.

Goh, gaat het hard met zo'n tweede zeg. Ik zei een paar dagen geleden tegen man dat ik Bliksem zo moeilijk vond in de ochtend. Tot ik ging googlen op hoeveel ze nu zo ongeveer wakker kunnen zijn met 6 weken. Dat blijkt dus meer dan ik dacht. Probeer ik dat arme kind gewoon weer terug in de co-sleeper te rammen terwijl 'ie gewoon een wakker uurtje wil hebben. :') Wolk slaapt vaak uit tot een uur of 10 (enorme luxe, ik weet) dus ik vaak ook. Maar Bliksem wil dat dus niet. :+

En hij kan zich ook al goed een beetje oprichten, leuk! Hoewel dat een beetje in het niet valt bij Wolk toen, die rolde met 7 weken al van buik naar rug. _O- Zag er gek uit joh, zo'n ukkie.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 18:04:44 #124
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178197704
Wij hebben ook sinds n paar weken een dierentuin abbonement. Veel dieren krijgt hij nog niet echt mee (te ver weg, of staan te stil 8)7) maar de vissen en ijsberen vindt ie gaaf :D. Wij kunnen vanuit huis lopend naar de dierentuin dus prima om even uurtje daar n wandelingetje te maken :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178198079
Mijn ouders wonen ook dichtbij een dierentuin. Heb echt zo'n zin om daar met wat beter weer rond te struinen met Dirk. O+ Het is jammer dat we zelf al gauw even moeten rijden voor een dierentuin, anders hadden we ook zeker wel een abbonnement gehad. Tot nu toe doen we het maar met de kinderboerderij. Daar doe ik zelf ook nog vrijwilligerswerk dus daar zijn we straks zeer regelmatig. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178199840
Kinderboerderij is hier ook heel populair, daar kwam ik toen peuter klein was wekelijks. Nu wonen we te ver weg om te lopen. Maar we gaan binnenkort een fietskar halen en dan kan ik als m'n man werkt ook dingen gaan doen met ze.

Wij hebben een abonnement genomen toen peuter 6 maanden was omdat we dat zelf heel leuk vonden. Pas vanaf 1,5 heeft hij er echt interesse in maar de dieren moeten nog wel duidelijk te zien zijn. En in de meeste gevallen is het nog steeds het dier aanwijzen en dan gelijk weer verder willen lopen. De meiden vonden vooral de kunstboom in Tamah Indah interessant, verder hebben ze geen dier gezien volgens mij

Wat heerlijk zulke slaaptijden LuDann! Gaat wolk wel normale tijd naar bed? Ik ben al heel blij dat ik O s ochtends rustig nog een uur in bed kan laten spelen waardoor ik eerst rustig die meiden kan doen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_178200749
Ik kom maar moeilijk aangehaakt merk ik.
M. heeft ontzettend veel last van zijn buik en moeilijke ontlasting. We hebben besloten om komende week toch nog eens langs de osteopaat te gaan.
Verder een ontzettend verdrietige dag gehad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178201320
Wat naar, LeSage. Van jullie hond, maar ook van M. Knuffel!! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178201499
Wat sneu LeSage! Sterkte :*
  vrijdag 30 maart 2018 @ 21:36:26 #130
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178201709
Sterkte LeSage :*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 30 maart 2018 @ 23:14:52 #131
409579 LuDann
All the way
pi_178204007
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 19:58 schreef FlyingFish het volgende:
Wat heerlijk zulke slaaptijden LuDann! Gaat wolk wel normale tijd naar bed? Ik ben al heel blij dat ik O s ochtends rustig nog een uur in bed kan laten spelen waardoor ik eerst rustig die meiden kan doen.
Wij hebben ook een abbo op de dierentuin (Artis) ja, heerlijk. Kijk er erg naar uit om weer vaker te gaan als het weer wat beter wordt.

Ze gaat tussen 19 en 20 uur naar bed ja. Meestal is ze dan na een paar minuten stil. Vandaag heeft ze zeker tot 22 uur lopen zingen in bed. :') Mogelijk slaapt ze niet altijd meteen en is dat de reden dat ze dan laat wakker wordt. Het verschilt wel erg per dag hoor, sommige dagen is ze 8 uur wakker. Gemiddeld echter toch wel 2 a 3 dagen in de week ergens tussen 9 en 10 uur als we haar laten liggen.

LeSage, wat een vreselijk rotnieuws zeg. Ik kan me voorstellen dat je je er zo naar onder voelt. Ik hoop niet dat dit een echte terugslag betekent wat betreft je vaders' gemoedstoestand, gezien wat je eerder over hem vertelde. Veel sterkte.
pi_178208646
Wat verdrietig lesage :*

Dierentuin vinden we sowieso al leuk, maar kijken ook uit naar de eerste keer met N. Helaas wonen we te ver weg voor een abonnement.

Wij gingen gisteren uiteten en er stonden 2 kinderstoelen bij. De kleintjes waren steeds wakker en actief, tot het eten kwam, lagen ze beiden te slapen. In de armen, dus die kinderstoelen hebben er voor niks bij gestaan. :+

N heeft trouwens al een maand of 3 kromme nageltjes aan haar wijsvingers. Ze wijzen naar boven alsof ze zijn omgeslagen. Ik ging ervan uit dat dit vanzelf zou verdwijnen, maar dat lijkt voorlopig niet aan de orde. Iemand die dit herkent en me kan vertellen of en wanneer dit over gaat?
pi_178210731
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 09:50 schreef Nolita het volgende:

N heeft trouwens al een maand of 3 kromme nageltjes aan haar wijsvingers. Ze wijzen naar boven alsof ze zijn omgeslagen. Ik ging ervan uit dat dit vanzelf zou verdwijnen, maar dat lijkt voorlopig niet aan de orde. Iemand die dit herkent en me kan vertellen of en wanneer dit over gaat?
Dat heet een lepelnagel en gaat over tussen de 2 keer knippen 2000 keer knippen :P ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178211131
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 12:05 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat heet een lepelnagel en gaat over tussen de 2 keer knippen 2000 keer knippen :P ;)
Gratis tip, Google daar niet op. Dan krijg je gelijk het hele assortiment misvormde nagels te zien.

LeSage, sterkte voor jullie. Een huisdier verliezen is altijd rot, maar zeker als hij zo belangrijk voor iemand is.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_178211187
Ach, LeSage, wat verdrietig, vooral voor je vader! Hoe gaat het nu met hem?
Veel sterkte in ieder geval :*

Nolita, herkenbaar van die nageltjes, S. heeft dat geloof ik ook aan 1 wijsvingertje. Ging ervan uit dat zijn nageltje daadwerkelijk omgeslagen was omdat ie altijd met zijn vingertjes/nageltjes over de structuurmuur gaat :')

Gister hebben we S. voor het eerst een potje Olvarit gegeven, om te kijken of dat ging. Dat ging er in als koek :? :? Heeft ie een half potje gegeten.
Had er uiteindelijk toch een beetje een k*t gevoel over, omdat zo'n potje naar mijn idee weinig met eten te maken heeft, er zat niks herkenbaars in (het was iets met bruine bonen, wortel en sperziebonen). Ben niet super tegen die potjes (bv. in geval van nood), maar voelde me toch een beetje een slechte moeder }:| }:|

Ik heb gister ook de mango-pompoenspread van De Kleine Keuken gehaald na jullie tips. Dat vond ie ook lekker, een halve boterham heeft ie gegeten, nog nooit zoveel gegeten op een dag :)

En hij laat weer duidelijker weten of ie trek heeft of niet. Ik moet wel met een ontbloot bovenlijf zitten, maar als S. dan bij mij op schoot//knieën zit en hij ziet een borst, dan gaat ie met wijd open mond heel voorzichtig naar de tepel toe om te drinken. Heeft ie geen trek, dan gaat ie met z'n kleine knuistjes in de tepel knijpen _O- _O- _O- _O- _O-

Nachten gaan weer wat beter, geen nachtelijke huilbuien en gekrijs meer bij terugleggen na voeding. Ergste tandjesleed lijkt dus achter de rug. Nog wel 2 a 3 keer per nacht wakker voor voeding.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 12:42 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Gratis tip, Google daar niet op. Dan krijg je gelijk het hele assortiment misvormde nagels te zien.
TE LAAT 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Ik was benieuwd wat het was, had meteen spijt :( :(
pi_178211403
Oja, ik heb ook nog maisvingers gekocht gister. Gaat ie vandaag proberen, ben benieuwd!
pi_178211538
Er worden hier foto's van spuitdiarree-ruggen geplaatst, maar een ranzig nageltje is teveel? :P
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 13:17:04 #138
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178211611
Ach LeSage, wat verdrietig, vooral voor je vader ;( .

Zo, dat is even irritant zeg. Diep slapend kind verplaatst van schoot naar bed, ik loop naar beneden, en voordat ik kan bedenken wat ik zal gaan doen wordt ie wakker. Zoveel keuzemomenten per dag, zoveel kansen om het verkeerde te doen }:| .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178212330
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:17 schreef Lemijn het volgende:
Ach LeSage, wat verdrietig, vooral voor je vader ;( .

Zo, dat is even irritant zeg. Diep slapend kind verplaatst van schoot naar bed, ik loop naar beneden, en voordat ik kan bedenken wat ik zal gaan doen wordt ie wakker. Zoveel keuzemomenten per dag, zoveel kansen om het verkeerde te doen }:| .
Het is 50/50 dat je het fout of goed doet hè. :P
  zaterdag 31 maart 2018 @ 14:00:17 #140
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_178212393
Tolstoi, mijn dochter bliefte rond de 10 maanden alleen van die superdupergladpureerdezooi :X
De 6 maanden potjes dus, ik rilde er van terwijl ze daarvoor alles waardeerde wat ik voorzette. Gelukkig duurde die fase maar een maandje maar meeeen :r bahbah!

Uiteindelijk is ze er toch groot mee geworden en is ze afgelopen week 4 geworden *O*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_178212819
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 13:12 schreef Messina het volgende:
Er worden hier foto's van spuitdiarree-ruggen geplaatst, maar een ranzig nageltje is teveel? :P
De lepelnagel was prima, maar je krijgt gelijk alles van afwijkende nagels te zien... poepruggen ben ik wel gewend tegenwoordig.

En Tolstoj, die potjes zijn echt niet slecht. Ze stoppen alleen overal appel doorheen zodat baby's ze lekker vinden. Ongezond zijn ze echt niet, een grote vies uitziende brei is het wel. Mijn meiden hebben ook een lange tijd alleen maar potjes gegeten omdat ze vers niet blieften. Pas sinds 1,5e week eten ze weer redelijk vers. En als de standaard potjes je tegenstaan kun je de potjes van organix proberen, daar zit alleen de groente in en die vonden ze hier ook erg lekker, vanwege de rare combinaties denk ik.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_178214185
Thnx messina en Tolstoi voor de herkenning. Hier gaat ze idd ook met de nageltjes overal overheen, maar ze heeft dit maar bij 2 nagels en het blijft zo. Ben benieuwd wanneer het weg is getrokken!
En ook herkenbaar van die potjes. Heb er vorig weekend 4 gekocht van organix, maar staan voorlopig nog in de kast. Voor nu krijgt ze vers of soms niets (kwa groente) als ze vroeg slaapt. Ze staan echt als reserve te wachten.

Lemijn, kan me je frustratie goed voorstellen, gebeurt hier ook vaak. Meeveren maar :*

Realiseerde me net dat N vanavond alweer 7 maanden is :o
Ons lieve mupke O+
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:16:54 #143
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178215899
Al meeverend lig ik nu met baby in het grote bed, want ook een lange wandeling bracht geen slaap. Morgenochtend is ie bij zijn vader en daar gaat het slapen meestal goed, ik ben nu al blij voor Jacob dat hij dan een uitgerustere middag heeft dan vandaag :D .

Verder lijkt schuldig voelen om een potje me vrij onzinnig. Maar misschien heb ik geen recht van spreken, want ik heb mijn baby stukjes worteltaart gevoerd in een café vanmiddag en ik heb geen idee wat daar allemaal in zat.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178217866
Nolita mijn N. heeft dat aan der grote teen aan bijde kanten. Ajoh trekt van zelf wel weer weg! Niet zo heel heftig maar ze staan wel iets omhoog.
pi_178218811
Wij geven gewoon potjes.
Ik kijk wel altijd wat erin zit, als er teveel bij gestopt wordt pak ik het niet.
Fruit krijgt hij meestal wel vers tenzij we niks meer hebben, dan een potje organix.
pi_178219402
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:02 schreef BellaaElisa het volgende:
Nolita mijn N. heeft dat aan der grote teen aan bijde kanten. Ajoh trekt van zelf wel weer weg! Niet zo heel heftig maar ze staan wel iets omhoog.
Die heeft M. ook :D

En potjes, ik vind het dikke prima hoor. Vers is leuk enzo, maar ik heb daar niet altijd tijd voor (lees: zin in). Eten is eten en ze worden met potjes ook groot :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178220312
LeSage, wat verdrietig zeg! ;(
(Op een een nu hele wrange manier) wel mooi om te zien wat voor belangrijke plaats een dier dan in je hart kan hebben :*

Pitbull is nu zó dichtbij qua rollen dat-ie er gewoon gefrustreerd van raakt, het arme ventje _O-
Het lukt 'm nu al om echt tot óp z'n bovenarm te komen liggen, dus echt op het punt dat-ie net zo makkelijk beide kanten op kan rollen zeg maar. En toch rolt-ie nu nog steeds terug op z'n rug :N
Wie weet morgen meer mazzel op z'n 4e vermaanddag ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_178221162
LeSage, sterkte, het is heel verdrietig om een huisdier te verliezen ;( :*

Twist, die fotoserie van pitbull is echt geweldig, je kan zo'n kleintje dan wel opvreten he? O+ En C tref ik nu ook al af en toe aan op haar zij op het speelkleed of in de box.

Ben verder weinig bijgelezen, maar het gesprek met de praktijkondersteuner gisteren was prettig, even mijn verhaal kunnen doen en wat tips gekregen (die ik eigenlijk zelf al wel had bedacht, maar soms komt het beter binnen als iemand anders het zegt). En manlief heeft nu lekker een lang weekend, dus dat geeft me ook weer even wat extra rust, ik ben vandaag met bonusdochter naar de film geweest en even de stad in gegaan, en dat was heel fijn O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178221960
C. ook al bijna aan de rol dus? Wat goed! O+

En wat goed dat je die stap hebt gezet! :* Hoop dat je er baat bij hebt.
En wat heerlijk, zo'n middagje met je bonusdochter :)
Altijd als ik jou over haar 'hoor' praten, wens ik elk kind van gescheiden ouders zo'n bonusouder toe O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_178222686
Rena, wat fijn dat je stappen kunt ondernemen om je weer beter te gaan voelen. En wat twist zegt, ik vind het ook zo mooi om te lezen hoe liefdevol je bent over je bonusdochter O+

Oh Twist, ik ben denk ik heel sadistisch, maar ik vind het heerlijk om te kijken naar dat gevecht dat een baby kan hebben om een (voor ons makkelijke) handeling uit te voeren. En dan het gezichtje als het uiteindelijk lukt: :D .
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178225600
Fijn Rena! Ik ervaar ook dat het soms beter binnenkomt als een ander zegt wat jij toch al denkt, hopelijk kun je er wat mee! En volgens mij ben jij inderdaad heel lief voor je bonusdochter :-)

Haha Twist, klinkt alsof het hem bijna gaat lukken!

M. lag vanavond zo in coma dat hij bij mijn ouders 2 uur geslapen heeft, ik hem slapend in de maxi-cosi heb gekregen, naar huis ben gereden en hem daar slapend weer uit de maxi-cosi heb gehaald en in bed heb kunnen leggen _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 01-04-2018 00:50:38 ]
pi_178227741
Hier juist frustratie omdat hij sinds vorige week al kan rollen, maar het niet altijd lukt. Als het daarna dan eindelijk wel lukt, ligt 'ie triomfantelijk te grijnzen.

J. heeft z'n voeten ontdekt. Mooi speelgoed dat mamma iet buiten handbereik kan leggen. :D
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178227955
Fijne Pasen allemaal *;

V ligt momenteel door het hele bed heen te tijgeren haha. Hij heeft behoorlijk wat grip op het matras en komt steeds met z’n gezicht tegen de mijne aan liggen O+
Papa is werken en wij hebben lol in bed haha.
pi_178228379
Fijne paasdagen oO<

Wij gaan morgen met mijn familie buiten de deur brunchen, ben benieuwd hoe dat gaat :)

Verder heeft mijn vriend een kater en komt ie erachter dat dat niet fijn is met een huilende baby om 06:30 8)7 :')
  zondag 1 april 2018 @ 09:43:45 #155
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178228750
Kris, leuk is dat hè, als ze hun voeten ontdekken O+ Wel lastig met verschonen, M. ligt dan met gestrekte pootjes met handen aan zijn voeten :')

Flav, dat klinkt heerlijk O+

M. rolt nu steeds 's nachts op zijn buik en slaapt dan verder. Toen ik dat 2 nachten geleden merkte, had ik hem teruggelegd, een uur later werd ik wakker en lag meneer weer op zijn buik. Vanmorgen werd hij ook op zijn buik wakker. Hij kan wel goed zijn hoofd omdraaien, alleen nog niet terugdraaien. Dus ik denk dat ik maar gewoon moet stoppen met me druk maken daarover.

En: fijne Pasen allemaal *insertkuikenemoji* !
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 1 april 2018 @ 10:03:13 #156
73386 Fazz
onderweg
pi_178229055
Fijn pasen oO<

Dat rollen gaat vast niet lang meer duren Twist en Rena :)

Hoe was je nacht Lemijn? Anders vandaag even bijslapen...

O is nog steeds ziek -O- Gisteren toch maar gebeld en even bij de HAP langs gegaan. Ze bleef maar spugen en waterige luiers houden. Echt zo'n zielig hoopje baby is ze, er kan geen lachje meer vanaf :{ Vandaag is nog spuugvrij, hopelijk blijft het zo en kunnen we morgen wel haar verjaardag gewoon vieren...
pi_178231278
Fijne Pasen iedereen! *O*

Stroop wat kunnen ze je verrassen he met toch een goede nacht slaap tegen je verwachting in. :)

Mooi gewicht Flav!

Lu ik heb me ook een tijd vergist met hoelang Banaan wakker mocht zijn. Maakte verder overigens weinig verschil, hij heeft eigen ideeën over slaap.
Hoe gaat het ondertussen met Bliksem en reflux? Merk je meer verschil nou je een aantal weken het dieet volgt?

Sterkte Sage. :*

Tolstoi wat grappig hoe S. aangeeft dat hij wil drinken. Ik lees altijd graag hoe dat gaat bij oudere baby's. :D
Hoe vond S. de maisvingers?

Lemijn dat is ook ergerlijk. :*
Hopelijk krijg je straks een heerlijk uitgeruste Jacob terug. :)

Twist vermakelijk he die pogingen en frustratie. :D

Rena fijn dat je gesprek je bevestigde in wat je toch al dacht. En je jongedochter boft maar. O+

Fleur als ik lees hoe jouw baby slaapt dan denk ik dat kan niet! :P
Kater van je vriend, 's avonds een vent, 's ochtends een baby. ;)

Kris hier soortgelijk, zijn handjes blijven fascinerend. Plus alles wat hij kan vastgrijpen/aftasten.

Flav dat klinkt als lekker wakker worden. :)

LadyS als M. zijn hoofd kan optillen kan hij het je vast ook duidelijk maken als hij terug moet draaien. Maar ik snap je zorgen.

Beterschap voor baby Fazz. :*

Wij hadden een slechte nacht. Banaan werd prima uitgeslapen wakker, dat wel. Wat heeft die liggen zuipen vannacht! Manlief overweegt op de bank te gaan slapen.
Vanochtend weigerde Banaan om te slapen, lang volgehouden tot hij in de draagzak mocht.

Verstopping is gelukkig wel eindelijk voorbij. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 1 april 2018 @ 12:51:58 #158
221912 minilot
Nancy boy
pi_178232682
Yo, O. is weer helemaal beter! *O*
Ik heb hier nog berrrrrgen terug te lezen, maar eerst: paasochtendse badpret! :9





#palmboompje 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 1 april 2018 @ 12:53:29 #159
221912 minilot
Nancy boy
pi_178232711
He mehhh, beterschap voor de kleine, Fazz! En rap een beetje :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_178232917
Beterschap voor je baby Fazz!

Ja ik weet ook niet hoe dat kon met dat slapen pkm :') Fijn dat de verstopping bij banaan voorbij is!

Leuk mini, wij hadden exact dezelfde badsessie vanochtend met babyfloat :) Fijn dat O. weer beter is! ^O^
  zondag 1 april 2018 @ 13:08:15 #161
221912 minilot
Nancy boy
pi_178233042
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 13:03 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Leuk mini, wij hadden exact dezelfde badsessie vanochtend met babyfloat :)
:D *boks*
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 1 april 2018 @ 13:55:35 #162
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178234075
Mini! Hoera voor O. *O*, fijn dat hij weer beter is! En die krul op zijn hoofd :D O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178234496
Flav: Awww *;
LaBelle: Hier ook een, hopelijk leren ze ervan |:(
LadyS: Hier ook een buikslaper, het went ;)
Faz: Aww beterschap!
PKM: Vervelend van je korte nacht. Wel fijn dat de verstopping weg is!
Mini: Leuke foto's! Dat plukje haar O+

Mijn baby probeert de babyfloat op te eten. Gevolg: hij verzuipt bijna :@
pi_178238341
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 11:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Tolstoi wat grappig hoe S. aangeeft dat hij wil drinken. Ik lees altijd graag hoe dat gaat bij oudere baby's. :D
Hoe vond S. de maisvingers?

........

Verstopping is gelukkig wel eindelijk voorbij. :)
*O* voor de verstopping die voorbij is. Dat zal voor Banaan ook een opluchting zijn. Is het uit zichzelf gegaan of heb je iets ertegen gegeven?

De maisvingers vond ie niet super, hij heeft ze vooral nat gesabbeld en vervolgens met zijn handjes fijngeknepen :+
Ik vind het ook zo grappig, hoe hij nu laat blijken dat ie wil drinken. Liet het manlief zien, die moest ook lachen. Gevolg is wel dat ik vaker dan ooit met ontbloot bovenlijf rondloop en ik wel eens vergeet dat de gordijnen niet altijd dicht zijn :7 :7 :7

Mini, fijn dat O weer beter is! Leuke badfoto's O+
pi_178250857
Ik krijg binnenkort een dochter O+
Maar vroeg me af als ik naar een openbaar toilet moet met haar, ga ik dan naar het heren of dames toilet? Lijkt me dat vrouwen je raar aankijken als je als man het dames toilet binnen loopt :?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_178250879
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 09:00 schreef Miniem het volgende:
Ik krijg binnenkort een dochter O+
Maar vroeg me af als ik naar een openbaar toilet moet met haar, ga ik dan naar het heren of dames toilet? Lijkt me dat vrouwen je raar aankijken als je als man het dames toilet binnen loopt :?
Daar hoef je je voorlopig nog niet druk om te maken. :P

*Avatar boks*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178251033
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 09:00 schreef Miniem het volgende:
Ik krijg binnenkort een dochter O+
Maar vroeg me af als ik naar een openbaar toilet moet met haar, ga ik dan naar het heren of dames toilet? Lijkt me dat vrouwen je raar aankijken als je als man het dames toilet binnen loopt :?
Als er bij de heren een verschoontafel is zou ik daar heen gaan. Volg de verschoontafel. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 2 april 2018 @ 09:41:04 #168
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178251200
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 09:00 schreef Miniem het volgende:
Ik krijg binnenkort een dochter O+
Maar vroeg me af als ik naar een openbaar toilet moet met haar, ga ik dan naar het heren of dames toilet? Lijkt me dat vrouwen je raar aankijken als je als man het dames toilet binnen loopt :?
het verschilt een beetje per plek. Soms zitten die planken bijv in het invalidentoilet, of in een algemeen halletje. Als ze in het damestoilet zitten zijn ze vaak in het stuk waar ook de wastafels ect zijn, daar kun je gewoon binnen lopen, dat zie ik wel vaker gebeuren. En als je ergens bent en je bent niet helemaal zeker of het ok is wat je van plan bent kun je altijd even bij t personeel checken wat gebruikelijk is.

Mensen doen er echt niet moeilijk over :) geen zorgen. Sterker nog vrouwen vinden mannen die voor baby's zorgen haske aantrekkelijk ;)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178251297
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 09:00 schreef Miniem het volgende:
Ik krijg binnenkort een dochter O+
Maar vroeg me af als ik naar een openbaar toilet moet met haar, ga ik dan naar het heren of dames toilet? Lijkt me dat vrouwen je raar aankijken als je als man het dames toilet binnen loopt :?
Was laatst* nog een heel topic over volgens mij, ook over zwemles enzo. De meningen daar liepen nogal uiteen geloof ik.
(* Mijn geheugen is momenteel verre van optimaal, dus 'laatst' kan ook zo maar 2 jaar geleden zijn :+ )

Ik zou zeggen: zeker in het begin tijdens de luierperiode gewoon kijken waar de handigste plek is om te verschonen. Soms is daar juist een aparte ruimte voor, een hele enkele keer is die mogelijkheid er zowel bij de mannen als bij de vrouwen, maar in veruit de meeste gevallen zul je daarvoor echt naar het vrouwentoilet moeten.
Ik als vrouw heb er 0,0 moeite mee als een man z'n baby verschoont in het damestoilet en mijn man interesseert het vooral vrij weinig wat de aanwezige vrouwen er van vinden, dus die doet dat ook regelmatig ;)

Ook als je dochter ouder is en dus 'echt' naar het toilet gaat, zou ik denk ik kiezen voor het vrouwentoilet. Aan de andere kant zou ik mijn zoontje dan denk ik weer sneller meenemen naar het vrouwentoilet, dus ergens is dat in mijn hoofd toch niet hetzelfde bedenk ik me nu :?

Edit: anders mis je even een hele pagina ofzo 8)7
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 2 april 2018 @ 09:55:50 #170
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178251337
Ik vind dat je gewoon moet "mogen" gaan naar daar waar de verschoonplank is :Y volg de plank *O*

Als mensen te zeiken hebben zeiken ze maar bij die toko die die plank daar heeft opgehangen :7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178252449
Ik zou er ook geen probleem mee hebben als een man om te verschonen gebruik maakt van het damestoilet!

Samenvatting van onze dag gister:

3 poepluiers, waarvan 1 keer met zijn handje erin :N :N
Eerste ontmoeting tussen tandjes en tepel AAUU :X :X :X
Kinderboerderij dicht, dus toen maar naar een groot tuincentrum, waar ze ook beestjes verkopen om toch nog beestjes te kunnen kijken :+ :+
Goede slaapjes gedaan overdag
Een hele banaan opgegeten :o :o
Van 22 uur tot 23:30 gedoe met veel huilen en niet in bedje willen
Na al het gedoe geslapen van 23:30 tot 08:15, met alleen om 03:30 een onderbreking om te drinken :o :o Dat was lang geleden :Z :Z

Iedereen een fijne 2e Paasdag oO< oO<
pi_178253457
Tolstoi ik heb niets gegeven tegen de verstopping. Wel in huis gehaald voor eventuele volgende keer maar nu was het al zo ver over de zeik dat ik niets meer durfde te geven.

Banaan blijft voorlopig in de draagzak slapen overdag. Als hij zich in slaap drinkt dan kan ik hem niet wegleggen zonder dat hij wakker wordt. Wakker in zijn bedje leggen wordt meestal huilen tot hij zich in slaap drinkt en bovenstaande zich herhaalt.

In de draagzak slaapt hij ook maar drie kwartier, wordt hij wakker en wil zich dan in slaap drinken. Lig ik alsnog in de slaapkamer tot hij wakker wordt.

Met draagzak heb ik mijn handen ook niet vrij, een hand achter zijn hoofdje en vaak een om de speen erin te houden.
En mijn halve dag lijkt te bestaan uit dansen/zingen met Imagine Dragons.

In de wagen slaapt hij drie kwartier, ook als hij lekker droog ligt en ik in de stromende regen loop. ;)

De nachten ligt hij ook alweer bij me want hulp nodig met zijn windjes.
Ik word er ondertussen zo moedeloos van. Het kan allemaal best morgen weer beter worden maar ik was er vorige week al klaar mee. :')

Nou wil ik gaan proberen of hij in ieder geval langer achter elkaar kan dutten. Dat zou in ieder geval minder tijd met Imagine Dragons moeten opleveren. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 2 april 2018 @ 12:25:58 #173
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_178254055
Fazz, hoe is het met O? Zieke kindjes zijn al zo sneu en dan ook nog op haar verjaardag.. :'( In elk geval gefeliciteerd met je dreumes! *O* *O*
(als vandaag niet haar echte verjaardag is, had je de wiki maar in moeten vullen :{w :+)
pi_178254727
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 09:00 schreef Miniem het volgende:
Ik krijg binnenkort een dochter O+
Maar vroeg me af als ik naar een openbaar toilet moet met haar, ga ik dan naar het heren of dames toilet? Lijkt me dat vrouwen je raar aankijken als je als man het dames toilet binnen loopt :?
Mijn vriend heeft onze baby vandaag toevallig voor het eerst verschoond in een vrouwentoilet. Hij had er zelf geen enkele moeite mee en in het toilet waren alleen maar vrouwen die kirrend boven de baby hebben gehangen en ‘oh wat een schatje’ zeiden :')
pi_178255941
Fazz gefeliciteerd met O. *O* Ik zie in haar altijd de oudere versie van N op de foto’s, wel grappig! Hopelijk is ze niet ziek meer.

En O weer beter, fijn mini. Lekker chill in bad, zo’n ding lijkt me zo niet fijn om mijn/baby’s nek. De keren dat ik anderen pogingen heb zien doen ermee bij baby’s in het zwembad was krijsen. Goed om te zien dat het ook anders kan :D

Tolstoi je samenvatting gaat gevoelsmatig op en neer, maar klinkt toch best zwaar.
Bij pkm ook, kunnen de papa’s het wat draaglijker voor jullie maken?
  maandag 2 april 2018 @ 16:15:01 #176
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178259075
Ik sluit me aan bij Nolita, het klinkt inderdaad zwaar. Al kan het zijn dat jullie dat niet zo ervaren. Naar mij wordt ook wel eens bezorgd gekeken, terwijl ik me echt goed genoeg voel, en vrolijk ben.

Is die leuke O ook al 1, is het wat zeg. Veel plezier met deze verse dreumes *O* .

Jacob had gisteren trouwens inderdaad lekker geslapen bij zijn vader, en na een vermoeiende lunch ook nog bij mij in de auto. Nu zijn we bij mijn ouders en lig ik dus wen boek te lezen op de bank, terwijl mijn moeder met hem wandelt. Heerlijk :s) .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178259654
Nolita mijn man neemt op vrije dagen ook rondjes draagzak op zich. Zoals gisteravond, toen ik meehuilde met Banaan. ;)

Lemijn het valt meestal ook wel mee. Ik kan heel wat van hem hebben, alleen als al mijn energie erin zit en hij huilt toch dan trek ik het niet.
Fijn dat Jacob het naar zijn zin had! :)

Banaan sliep met wat onderbrekingen zo'n vijf uur achter elkaar. Sinds gisteren grijpt hij naar zijn oortje. Ik dacht dat het een nieuw vermoeidheidssignaal was maar vermoed nou toch oorpijn want hij doet het alleen rechts, als hij ligt. We hebben hem nou ook paracetamol gegeven voor de zekerheid. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178260004
Dat slapen blijft toch wel een ding met die baby's he... Overdag dan wel snachts. Nouja. Ooit wordt het vast (weer) (tijdelijk) beter. :)

We hadden zaterdag feestje van mijn ouders en Dirk was de hit van het feest. Hartstikke vrolijk, broodjes sabbelen, kletsen, even geslapen zelfs. Maar vooral met/naar iedereen gelachen. O+
Verder hebben we een rustige Pasen. Lekker veel met z'n 3en. Daar was ik ook wel aan toe, ik ben zo verkouden als ik weet niet wat. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178260062
Ik ben alweer ongesteld al de 2e keer in deze pil strip :( :?
pi_178261048
Ik heb het niet als zwaar ervaren, was een fijne dag gister. Enige zware was het stuk vanaf 22 uur, toen ie weer zo moest huilen en niet teruggelegd wilde worden.
Toen schoot ik meteen weer even in de stress van de afgelopen weken, maar uiteindelijk viel het na anderhalf uur mee.

Voor vandaag zitten we ook al weer op 2 poepluiers, is dat bij andere baby's die met vast voedsel bezig zijn ook zo? Consistentie is ook aanzienlijk vaster...

Fijn dat Jacob goed geslapen heeft bij zijn vader en dat jij nu lekker een boekje kan lezen terwijl je moeder met hem wandelt!

Voor PKM een :* , gewoon omdat het kan :)

Nanuke, leuk is dat hè, als je kind de show steelt O+
Bella, balen van die ongesteldheid!
  maandag 2 april 2018 @ 20:00:09 #181
73386 Fazz
onderweg
pi_178263447
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:25 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Fazz, hoe is het met O? Zieke kindjes zijn al zo sneu en dan ook nog op haar verjaardag.. :'( In elk geval gefeliciteerd met je dreumes! *O* *O*
(als vandaag niet haar echte verjaardag is, had je de wiki maar in moeten vullen :{w :+)
:D

Dank voor de felicitaties O+ Ze was inderdaad vandaag jarig *O* M'n kleine baby nu een dreumes, ik kan er nog even niet bij...

Ze is nog steeds ziek helaas. Gelukkig niet gespuugd maar wel hele dunne luiers met veel lekkage }:| Haar taartje ging er gelukkig wel goed in :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178264009
Gefeliciteerd Fazz! En wat sneu dat ze zo ziek is/was.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_178264430
Ze ziet er ook wel een beetje zielig uit op de taartfoto. Sneu hoor, ziek zijn met dr verjaardag. Maar wel nog gefeliciteerd! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178264996
Ik ben niet helemaal bij gelezen, dus een paar willekeurige reacties:
Fazz, gefeliciteerd! Lief zo met d'r taartje!

Tolstoi, fijn dat er een betere fase weer lijkt te zijn begonnen!

Bella, suf van je ongesteldheid. Misschien moet je lichaam nog weer even wennen? Hier ongesteldheid nog nergens te bekennen, maar geef ook nog volledig borstvoeding en gebruik verder geen anticonceptie.

Pannekoekenmix, hopelijk zet de oorpijn niet door! Je weet het ook niet precies hè bij die kleintjes, waar ze last van hebben.

Lemijn, heerlijk even wat tijd voor jezelf! Al is het maar even, jezelf zijn zonder baby is toch fijn af en toe.

Hier een enorm matige nacht, ging om 12 uur slapen, toen om 2.30 uur wakker voor voeden. Vervolgens tot 7 uur wakker geweest met een sip mannetje die volgens mij ergens last van had en heel onrustig was, een pijnlijk gestuwde borst en vervolgens zelf niet meer in slaap kunnen komen :{ Ik hoop op een betere nacht, morgen weer werken.
pi_178265252
Bella, hier ook ontzettend onregelmatig ondanks weer aan de pil. Twijfel zelfs om een spiraaltje te gaan laten zetten. Sowieso omdat ik het consequent de pil innemen nogal beu ben.

Tolstoi, hier juist al 3-4 dagen geen poep. Het zit hem zo dwars. Morgenochtend ga ik de osteopaat bellen en hoop ik dat het snel verholpen kan worden ;(

We hadden zo’n lekkere paasdagen. Vandaag lekker gebruncht met mijn ouders en zussen en daarna met alleen de dames en M. op keukenjacht voor mijn ouders. M. was heel lief, lekker in de wagen O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 2 april 2018 @ 21:09:40 #186
221912 minilot
Nancy boy
pi_178265281
Fazz, gefeliciflapstaart joh! *O*

En een *boks* met Bella, hier al twee keer dwars door de minipil heen ongesteld geworden }:| En dat ook ondanks volledige borstvoeding..

O. slaapt sinds -ie ziek was wel héél makkelijk; ik durf het hier bijna niet te zeggen. :o Zowel gisterenochtend als vanmorgen hebben mijn lief en ik urenlang samen thuis zitten paasbrunchen met O. slapend in (beduidend te krap wordend) mozeswiegje naast de tafel. We zijn nu bij mijn schoonfamilie en hij ligt alweer sinds half zeven te snurken op de bank, en vanmiddag heb ik een paar uurtjes huishouden gedaan met O. onder zeil in de draagzak. Slaapkopje! Tussendoor is het kirren en lachen en brabbelen O+

Hij heeft volgens mij wel in de gaten dat -ie aanstaande donderdag weer gewogen moet worden @ consultatiebureau, dus de afgelopen nachten kwam -ie elke tweeënhalf uur voor de boobs helemaal leegdrinken :') :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_178265305
Ah, ik moet eerst op verversen drukken o|O

Ellie, wat een rotnacht zeg :{ deze nacht wordt vast beter.

Fazz, wat een prachtige dame heb je O+ Gefeliciteerd *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 2 april 2018 @ 21:14:56 #188
221912 minilot
Nancy boy
pi_178265417
Poeh Ellie, inderdaad een betere nacht gewenst! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_178265601
Fazz, gefeliciteerd met je lieve dreumesje! Wel heel sneu dat ze ziek is op haar verjaardag!

Hier is het feesten: S. is overduidelijk moe, als sinds 19 uur, maar slapen :{w :{w :{w :{w
Heel even aan de borst in slaap gevallen, maar toen ik hem na 15 minuten in zijn bedje wilde leggen, werd ie weer wakker en sindsdien wil ie niet meer slapen :N :N :N
Dus ligt ie nu weer in de box te spelen.
Is dit nu de beruchte Fok-Wet :? :? :?

Ellie, hopelijk deze nacht een betere nacht gewenst!
pi_178265827
Mini, ik wil juist heel graag horen over goed slapende kinderen! Dat geeft hoop!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178266186
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 21:27 schreef LeSage het volgende:
Mini, ik wil juist heel graag horen over goed slapende kinderen! Dat geeft hoop!
Ik ook! Heerlijk toch, zo'n fijn slapende baby! En ik mag normaal ook niet klagen, maar B's slaapfunctie is dit weekend gewoon algeheel een beetje kapot (nu alweer vanaf 20 uur aan het proberen hem in slaap te krijgen, waar hij normaal gewoon zonder morren ging slapen 's avonds)
  maandag 2 april 2018 @ 22:06:14 #192
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178266904
Hier nog steeds een goed slapende baby. 10-12 uur per nacht. Overdag beduidend minder.

Hier nog steeds niet ongesteld, ook al geef ik al ruim 2 maanden geen volledige bv meer (2 voedingen per dag nog maar). Duurde het bij meer van jullie ook zo lang, of moet ik me zorgen gaan maken 🤤
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 2 april 2018 @ 22:12:43 #193
221912 minilot
Nancy boy
pi_178267054
Dan gewoon nog even iets fijns: wanneer O. met zijn buikie op mijn buik ligt te slapen en ik zijn vlugge ademhaling tegen mijn langzame ademhaling aan voel. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_178267084
LeSage een spiraal hmm daar moet ik over na denken, ik wil niet al te lang wachten op een broertje of zusje voor N. :@ en het kwam zo onverwachts dat ik geen maandverband nu in huis heb en mn kraamverband maar aan het opmaken ben. :')

Tolsoi hier ook volledig borstvoeding. Maar dat houdt het niet tegen helaas :{

Mini *boks* wat een gedoe weer he na zo'n 9 maanden bloedvrij. :X
pi_178267260
Balen, Bella! Extra lief voor jezelf zijn maar :)

Ellie, ik hoop dat vannacht beter gaat!

LadyS, toen ik bij de eerste stopte met volledige borstvoeding duurde het een maand of twee voordat ik weer ongesteld werd.

Ik sluit me aan bij de goede nachten! M slaapt al drie nachten op een rij door (met doorslapen bedoel ik 6-7 uur achter elkaar slapen). Ongelofelijk, ik dacht dat dat een mythe was!
En ze probeert te lachen en geluidjes te maken, zo lief!
  maandag 2 april 2018 @ 22:25:10 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178267291
Wat is niet te lang, BellaaElisa? Een kaartje of zo? Dan lijkt het me wel de moeite hoor, plaatsen is niet zo spannend als je bent bevallen en eruit halen is zo gepiept. Kan me hoogstens voorstellen dat de kosten dan wat veel zijn maar dat hangt ook weer van je verzekering af.

Wat heerlijk, al die goed slapende kinderen. Geniet er lekker van. Mijnes ligt nu ook nog heerlijk op zijn buik in zijn bed. Met opgetrokken knietjes, zo zoet. Ik wilde bijna dat hij wakker werd toen ik net over zijn hoofd ging aaien maar gelukkig gebeurde het toch niet echt. Moeders, raar volk zijn we toch. O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178267293
Ik spot me al 2 maanden non-stop een ongeluk sinds ik een mirena heb laten plaatsen. (Volledige borstvoeding, en voor het plaatsen geen druppel gezien).

Dus voor het "niet vergeten" is het super, maar qua bloed is het hier vooralsnog geen succes.
  maandag 2 april 2018 @ 22:27:04 #198
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178267334
Oh, dat klinkt heel matig. Weet gelijk weer waarom ik wacht totdat mijn cyclus op gang is met laten plaatsen. Maar ik heb makkelijk praten zo zonder anticonceptiebehoefte.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178267379
Hier ook een goed slapende baby van 20:30 tot 06:30 en dan om 07:00 weer tot 10:30 _O_ maar in de middag slaapt ze bijna niet hooguit ander half uur / 2 uur. :)
pi_178267434
Lemijn ik denk een jaartje er tussen. Ik moet even uitzoeken hoe het zit kwa vergoeding via mn verzekering; en ben best bang voor het plaatsen ook omdat gemeenschap ook nog heel gevoelig is. :{
pi_178267660
Gefeliciteerd nog zieke O! *O*

Ik heb er ook alweer een onregelmatige cyclus of drie op zitten. Wel veel heviger en langer dan voorheen, een super mega tampon redt het een uurtje of drie de eerste dagen. En dan ook nog eens langer. Na m'n gewone bevalling was alleen de eerste keer heftiger, dus het is elke keer weer een teleurstelling dat het nog niet normaal is. Verder geen anticonceptie, dat is een stok achter de deur voor m'n man, die is nu aan de beurt. Daarna moet ik nog even uitzoeken met welke optie ik het makkelijkst niet meer ongesteld word, dat is m'n enige eis.

Hopelijk vannacht een betere nacht Ellie! Wij hadden vannacht 12 - 2 - 5:30 - 7. En hoewel het ten opzichte van vorige maand een redelijke verbetering is, is het toch teleurstellend na een betere week. Beter slapen went toch snel...

Hebben er nog mensen paasactiviteiten gedaan met baby's? Wij hebben gebruncht met de hele familie waarbij ze een half pistoletje met boter hebben meegegeten. Daarna heeft Lala de rest van de activiteiten geslapen terwijl Em na een uurtje wakker werd en alleen maar heeft gelachen naar alles en iedereen. Lala heeft alleen wel weer koorts dus vrees voor een matige nacht.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_178268527
M. heeft gepoept *O* *O* *O* en best veel ook! Maar met veel moeite, dus we gaan er toch nog wat mee doen.

Ik geloof dat ik anticonceptie vergoed krijg, dus dat is mooi dan. Nog even goed verdiepen in hoe en wat.

Lemijn, ik snap je helemaal. Zo blij zijn met slaap en dan toch wakker willen knuffelen O+ O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178271508
Hier weer een Spiraaltje laten zetten. Op wat spotting na nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling. Met spiraaltje word ik ook niet ongesteld. Dus helemaal prima.

Bella, ik heb tussen hunner 1 en 2 ook tijdelijk een spiraaltje gehad. Ik voel serieus helemaal niks meer van het plaatsen sinds ik een kindje heb gehad, terwijl seks best lang gevoelig is gebleven.

Euh, wat heb ik verder onthouden.

Em en Lala aan de paasbrunch. ^O^

O. die een inhaalslag doet 's nachts.

Ellie, was vannacht beter?

Fazz, gefeliciteerd met je dreumes. *O*

Hier een onwijs verkouden knulletje waarbij het snot uit z'n ogen komt. Hij is verder wel erg vrolijk. Vanmiddag naar het Cb. Even prikken scoren.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_178272152
Ik heb met de minipil en bv nog geen bloed gezien. Wel een aantal keer flink krampen waarbij ik dacht dat t zou komen, maar toch niet. Vind het wel fijn, maar liever nog slikte ik geen pil. :P

Ff, stom he, dat lekker slapen zo snel went. Ik verlang ook terug naar de 4 nachtjes dat ik maar 1 voeding hoefde te geven. Toen voelde ik me toch ook ineens uitgeslapen. Gek joh, want ik had helemaal daarvoor niet het idee dat ik zó moe was. :o Ik duim voor snelle verbetering weer voor jullie!

Poep voor LeSage! Jullie zijn toch ook begonnen met vast voedsel? Dan kan het best zijn dat M. daarop reageert. Dirk heeft ook beduidend meer last sinds wat vast voedsel, ook wat dikker van structuur. Terwijl we helemaal niet elke dag wat geven en ik ook niet t idee heb dat hij nou zoveel binnenkrijgt. :P

Lemijn, slapende baby's wakker willen aaien komt me toch niet bekend voor. Het aaien wel, maar ik hoop toch echt altijd dat hij blijft slapen. :D

En ik las over verbeterd slapen, en een weer beter zijnde O. O+ Klinkt heerlijk met dat brunchen van jullie.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178272667
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:00 schreef twist02 het volgende:
C. ook al bijna aan de rol dus? Wat goed! O+

En wat goed dat je die stap hebt gezet! :* Hoop dat je er baat bij hebt.
En wat heerlijk, zo'n middagje met je bonusdochter :)
Altijd als ik jou over haar 'hoor' praten, wens ik elk kind van gescheiden ouders zo'n bonusouder toe O+
Ah, wat lief dat je dat zegt O+ Het is ook een ontzettend lief meisje, we hadden vanaf het begin al een goede klik :Y

Fleur, kan me voorstellen dat het je vriend tegenvalt een baby en een kater om 6.30 _O-

LadyS, wat knap hij omrolt, maar als hij inderdaad zijn hoofd al goed kan bewegen komt het vast goed :Y

Fazzoletti, beterschap voor O en gefeliciteerd! Wat een schatje is het toch, hopelijk knapt ze snel op!

PKM, fijn dat de verstopping bij Banaan voorbij is, is voor volwassenen al vervelend laat staan voor zo'n kleintje :{ Hoe gaat het met hem vandaag? Hopelijk zet zijn oorpijn niet door!

O van Minilot in bad is toch wel heel erg schattig O+ Soms lijkt een bad me toch wel leuk als ik dit soort dingen zie :@

Tolstoi, je ontmoeting tussen tandjes en tepel klinkt erg onplezierig, ik begin er bang voor te worden :X

Bella, wat balen dat je al ongesteld bent, ik ben het zelf nog niet geweest maar ben sinds vorige week ook aan de minipil, weet niet of dat er nog invloed op kan hebben?

Over slapende baby's, die van ons slaapt 's nachts als een trein, maar overdag zeer matig helaas, haar ochtenddutjes duren een half uur tot maximaal een uur over het algemeen en 's middags krijg ik haar bijna niet in slaap of ik moet een eind gaan wandelen met de wagen. Ik ben bezig het te accepteren maar het is soms irritant dat ik qua huishouden minder gedaan krijg dan ik zou willen en dat veel tot het weekend wacht over het algemeen. Maar als ik hier zo lees over de slechte nachten van sommige ben ik wel echt heel gelukkig met onze nachten :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178272841
S. heeft nachtmerries ontdekt en wordt helemaal over de zeik wakker 's nachts ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178272995
Rena, het is ook gewoon heel vervelend om niets gedaan te krijgen overdag. Ik prop Dirk nog regelmatig in de doek als ik écht wat gedaan moet krijgen. Hij is ook zo'n niet-slaper overdag en kan zich ook niet altijd alleen vermaken. In mijn omgeving onderschatten mensen ook snel hoeveel energie het kost als je baby niet/nauwelijks overdag slaapt. En dan zeker na zo'n paasweekend is het chaos in huis. Ik baal daar ook echt van, in zoverre dat ik zelfs graag wil verhuizen zodat alles een nieuw en schoon plekje heeft. :@

Messina, wat sneu! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178273225
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 10:06 schreef Nanuke het volgende:
Rena, het is ook gewoon heel vervelend om niets gedaan te krijgen overdag. Ik prop Dirk nog regelmatig in de doek als ik écht wat gedaan moet krijgen. Hij is ook zo'n niet-slaper overdag en kan zich ook niet altijd alleen vermaken. In mijn omgeving onderschatten mensen ook snel hoeveel energie het kost als je baby niet/nauwelijks overdag slaapt. En dan zeker na zo'n paasweekend is het chaos in huis. Ik baal daar ook echt van, in zoverre dat ik zelfs graag wil verhuizen zodat alles een nieuw en schoon plekje heeft. :@

Messina, wat sneu! :*
Weet je, ik reageer niet zoveel hier, maar als ik dit soort dingen lees voel ik zo'n herkenning. Dan ben ik bijna "blij" dat ik niet de enige ben. :@
Ik voel me soms zó gefrustreerd. Man, ga slapen, laat je moeder even 40 minuutjes met rust. Veertig minuutjes maar.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178273887
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 10:06 schreef Nanuke het volgende:
Rena, het is ook gewoon heel vervelend om niets gedaan te krijgen overdag. Ik prop Dirk nog regelmatig in de doek als ik écht wat gedaan moet krijgen. Hij is ook zo'n niet-slaper overdag en kan zich ook niet altijd alleen vermaken. In mijn omgeving onderschatten mensen ook snel hoeveel energie het kost als je baby niet/nauwelijks overdag slaapt. En dan zeker na zo'n paasweekend is het chaos in huis. Ik baal daar ook echt van, in zoverre dat ik zelfs graag wil verhuizen zodat alles een nieuw en schoon plekje heeft. :@

Messina, wat sneu! :*
Verhuizen is geen oplossing, dan heb je een jaar later nog steeds een kamer vol met dozen en half uitgepakte troep :@ en nog 20 dozen bij je schoonvader in de berging...

Maar vanmiddag weer wat kindloze uurtjes, dus na de boodschappen, was en stofzuigen kan ik daarmee verder :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:12:54 #210
221912 minilot
Nancy boy
pi_178274033
Ik zou zonder draagzak ook echt niet weten hoe ik enig huishouden voor elkaar zou moeten krijgen..
Haast elke doordeweekse middag gooi ik O. in de Tula en ga ik aan de slag. Ik ben weliswaar niet zo'n fanatieke huishoudster en vind een beetje (veel) chaos niet erg, maar was ophangen, was opruimen, strijken, stofzuigen en dweilen doe ik al zowat drie maanden uitsluitend met O. tegen me aan. Soms wel nog met maar één hand vrij omdat O. erg graag op mijn vingers sabbelt als hij wakker is, maar met een beetje oefening krijg je met één hand ook nog best een hoop voor mekaar :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_178274127
Oh Messina, wat zielig ;( Vooral omdat je het nog niet kunt uitleggen he :{

Nanuke, inderdaad "fijn" om te lezen dat het herkenbaar is, het helpt ook niet dat als bijvoorbeeld mijn moeder op bezoek komt ze van alles benoemt wat haar opvalt, het is een schat maar dat helpt niet voor mijn gehaaste gevoel af en toe _O-

Maar als ze dan zo naar me kijkt vergeet ik ook wel weer een hoop hoor;

O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:46:10 #212
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_178274531
Oh Rena, wat een mooi meisje toch O+ En die lach O+ O+ Met dat in huis zie je de vuile vaat toch ook niet meer? O+

Fijn dat Banaan niet meer zo verstopt zit! Hopelijk hebben zijn darmen nu minder moeite met al het eten!

Hier trouwens ook een baby die overdag heel erg weinig slaapt en lange tijd ook alleen op ons. Vond het ook een heel vermoeiende periode, omdat je dus inderdaad elke avond het hele huishouden nog moet doen. Nu 'helpt' ze was opvouwen ( O+ O+ O+) en heeft ze grote lol met de aan/uitknop van de stofzuiger ( O+) , dus kan ik overdag veel meer doen ^O^

O+ overload O+
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:50:29 #213
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178274590
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:46 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Oh Rena, wat een mooi meisje toch O+ En die lach O+ O+ Met dat in huis zie je de vuile vaat toch ook niet meer? O+

Fijn dat Banaan niet meer zo verstopt zit! Hopelijk hebben zijn darmen nu minder moeite met al het eten!

Hier trouwens ook een baby die overdag heel erg weinig slaapt en lange tijd ook alleen op ons. Vond het ook een heel vermoeiende periode, omdat je dus inderdaad elke avond het hele huishouden nog moet doen. Nu 'helpt' ze was opvouwen ( O+ O+ O+) en heeft ze grote lol met de aan/uitknop van de stofzuiger ( O+) , dus kan ik overdag veel meer doen ^O^

O+ overload O+
Ik vind dat juist zo onhandig, wil ik stofzuigen, zet zij 'm elke keer uit :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:51:37 #214
409579 LuDann
All the way
pi_178274610
Aww Rena. O+ Wat een droppie zo!

Fazz, van harte gefeliciteerd met je dreumes! Gelukkig vond ze het taartje wel lekker.

Kris, succes met de prikjes.

Goh Bella & OIT, wat een goede slapers hebben jullie! Ik dacht dat ik geramd zat met mijn 7 weken oude baby die er de meeste nachten 4 uur tussen laat maar jullie hebben gewoon al doorslapers!

Ik ben nog niet ongesteld gelukkig, als Bliksem 10 weken is laat ik een koperspiraaltje zetten. Uiteindelijk zal man een knip gaan krijgen maar dat voelt nu wel erg definitief, dus eerst kijken hoe dit gaat.

@FF: wij hebben thuis paasontbijtjes gedaan en zijn de eerste dag in de ochtend naar mijn ouders geweest. Daar heeft Wolk eieren gezocht, heel geslaagd. Gisteren zijn we met mijn schoonouders uit eten geweest. Natuurlijk hadden die een super kindonvriendelijke tent uitgezocht. Een goedkope griek, stervensdruk, retewarm en niet berekend op kinderen. Was dus niet heel geslaagd, ik heb het hele etentje met (krijsende, want oververhit) Bliksem uitgekleed tot op zijn romper rond staan hupsen. Eten kon ik toch niet, want ze konden geen rekening houden met allergieën. Helemaal terecht, volgens mijn schoonvader, want veel te ingewikkeld. En ik moest niet zo flauw doen en gewoon een patatje eten. Het is een wonder dat ik die man niet gewoon een klap heb gegeven. }:|

Maar goed, leuker nieuws voor ons is dat het langzaam maar zeker beter gaat met Bliksem. Hij huilt stukken minder. Spugen doet 'ie nog wel, maar met wat minder last. Het is best een blije baby van tijd tot tijd. O+



Oh en verplichte vergelijkende foto met z'n grote zus. 8-)



Verder heb ik beide kinderen bij mijn moeder gedropt zodat ik wat werk kan verzetten. Ik moet er alleen even inkomen merk ik, ik heb nog weinig nuttigs gedaan. :') Officieel is 7 mei mijn laatste verlofdag maar ik ga 20 april wat presenteren op een congres - gewoon in Nederland dus dat is niet zoveel gedoe.
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:51:42 #215
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178274613
Fazz! Gefeliciteerd met je dreumes! *O*
Is ze nog steeds ziek?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178274633
Nanuke leuk jouw feestbeest!

Bella ongesteldheid is ook bagger, zeker als je hem zo'n tijd niet gehad hebt.
Ik laat volgende keer een spiraal zetten. Ben benieuwd of het pijn doet, het wordt mijn eerste.

Gefeliciteerd Fazz. :* Wat een sippe verjaardagsfoto zo.

Ellie wat een baggernacht is dat. Was afgelopen nacht beter?

Sage fijn dat er gepoept is! Wat kun je met gekke dingen blij zijn he. :D

Wat fijn Mini dat O. zo goed slaapt. Beetje tegengewicht voor de slechte slapers hier. ;)
En dat tegen je aan slapen is heerlijk he. O+

Tolstoi flauw van S. dat wakker worden na in zijn bedje leggen.

OIT doorslapen blijft voor mij een mythe. Dat maakt jouw baby extra bijzonder. ;)

Lemijn fijn om te lezen dat je nog steeds zo gek bent op Jacob. O+

FF wij zijn gaan brunchen bij mijn ouders en daarna lekker wandelen. Gezellig en Banaan wou eindelijk weer beter drinken buiten de deur. :)

Beterschap voor je baby Kris. :* Ik ben benieuwd naar je stats!

Wat zielig Messina. :*

Rena en Nanuke ik kan me zo vinden in wat jullie schrijven. Ik krijg veel minder gedaan dan ik zou willen en het gaat allemaal echt niet zoals ik had bedacht. De draagzak haalden we omdat het goed was voor de baby, niet zodat Banaan er permanent in zou gaan wonen. :x

Banaan dronk slecht vannacht en plaste nog maar weinig. Gisteravond kregen we hem met geen mogelijkheid in slaap. Voor de zekerheid ging ik toch maar langs de huisarts maar er was niets te zien in zijn oortjes. De huisarts denkt aan druk op de oren door verkoudheid, reflux als reden voor huilen bij plat liggen, of overbezorgde mama. De reflux was niet meer zo bij me opgekomen maar misschien was het experiment met een extra slaapje in zijn ledikant toch nog teveel van het goede. Kon hij me zelf maar vertellen waar hij last van heeft.


Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:55:13 #217
409579 LuDann
All the way
pi_178274664
Gelukkig geen oorontsteking PKM. Wel vervelend zo, dat je niet weet waar het nu door komt. En herkenbaar wat je zegt over die draagzak. :') Maar wat een heerlijke foto. O+
  dinsdag 3 april 2018 @ 11:56:58 #218
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178274701
Rena en Nanuke, hier zeker wel herkenbaar ook! Meneer slaapt hier ook weinig overdag, dus soms komt er niks van het huishouden terecht. En soms ben ik gewoon blij dat ik gedachteloos kan bankhangen en dan doe ik alsnog niks als hij wel slaapt :@

Hij lag vanmorgen even alleen met zijn romper in de box, zijn hele onderarmpje is rood en warm. Ik dacht eerst dat hij er ongelukkig op gelegen had, maar zijn andere arm heeft het ook. Herkenbaar voor iemand?

Edit: foto van armpje



[ Bericht 10% gewijzigd door LadyS op 03-04-2018 12:02:50 ]
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 3 april 2018 @ 12:04:35 #219
221912 minilot
Nancy boy
pi_178274836
Dan maar even een exemplarische BFD van zojuist: wiegje ongebruikt, O. onder zeil in draagzak en de slingers van de verjaardag van mijn man van vorige week hangen nog :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LuDann, wat een gaaf pakje is dat! O+
En jeej, verse koppies. _O_ voor het lachje van het schatje van Rena en _O_ voor de toffe pluk haar op stoere Banaan!
Let me see you stripped down to the bone
pi_178274838
Mannen die baby's verzorgen O+

Toi: Ohh bahh handje in de poep :{ Fijn van je goede nacht!
PKM: Die korte slaapjes zijn soms zo vermoeiend. Duurt dan soms een uur voordat ie slaapt en dan slaapt ie maar 30 minuten. Maar we doen ons best. What ever it takes *O*Gelukkig geen oorontsteking Wat een mooi kindje heb je O+
Lemijn: Heerlijk lezen O+ Tijd voor jezelf is echt belangrijk
Bella: Ongesteldheid is naar! *Geeft chocolade*
Fazz: Gefeliciteerd met O! Beterschap!
Ellie: Sterkte!
Mini: Whahaha. Even flink aankomen voor het CB. Super knap hoe jij het huishouden doet!
Slapen gaat hier goed... Als tie maar eenmaal slaap. In slaap krijgen is drama... Slapende baby's O+
FF: Leukk Pasen gehad zo te lezen O+ Ik moest werken :'(
LeSage: Poep is goed! ^O^
Rena: Herkenbaar... Overdag krijg ik bijna niks voor elkaar.. Dat lachje leuk foto!
Lu: Leuk foto! Wat lijkt hij op zijn zus!
LadyS: Niet herkenbaar van het armpje! Heeft ook koorts?

BFD *O* Even een foto opzoeken

E. eet een rijstwafel :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Memoru op 03-04-2018 12:11:22 ]
  dinsdag 3 april 2018 @ 12:16:02 #221
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178275021
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 12:04 schreef minilot het volgende:
Dan maar even een exemplarische BFD van zojuist: wiegje ongebruikt, O. onder zeil in draagzak en de slingers van de verjaardag van mijn man van vorige week

Ik heb vanmorgen eenzelfde foto gemaakt, haha. Toevallig :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 3 april 2018 @ 12:20:04 #222
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178275106
Memoru , vanmorgen was zijn temp 37,5. Hij hangt wel al hele week tussen 37,1 En 37,6 ofzo. (Ik was vorige week begonnen met temperaturen omdat hij toen warm aanvoelde, normaal temp ik niet elke dag, hoor :P)

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyS op 03-04-2018 12:44:29 ]
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178275361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:51 schreef LuDann het volgende:

Goh Bella & OIT, wat een goede slapers hebben jullie! Ik dacht dat ik geramd zat met mijn 7 weken oude baby die er de meeste nachten 4 uur tussen laat maar jullie hebben gewoon al doorslapers!

Geloof mij, ik had ook niet gedacht dat dit mogelijk was! Daarentegen wordt peuter nog regelmatig wakker 's nachts :') . Ik werd zojuist gebeld door de opvang dat hij ziek is, dus vannacht zullen we vast wat minder slaap krijgen...

Wat een prachtige baby's zie ik weer langskomen! Memoru, briljante foto! :D
  dinsdag 3 april 2018 @ 13:08:53 #224
409579 LuDann
All the way
pi_178276025
@mini: pakje is van 4 Funky Flavours. O+

@OIT: mijn peuter slaapt regelmatig ook niet door nee. Tel je zegeningen! En hopelijk valt het mee met de koorts.
pi_178276783
BFD *O*

Samenvatting van de eerste paasdag.
V wilde alleen maar staan en zette het op een krijsen als je hem oppakte.
En natuurlijk chocolade paaseitjes gegeten haha.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178277795
Jaaaa BFD *O*

Flav _O- Wat een lekker bekkie! En memoru ook :D

Lu wat flauw zeg, van je schoonouders.. Wat een eigenwijze toet heeft Bliksem O+

PKM die ogen O+

Rena O+

Lot & Lady, zo krijg je ten minste nog ‘ns wat gedaan ^O^

Hier een heel serieus jommetje, dit is zijn neutrale gezicht:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter afwisseling fronst ‘ie soms en van de week kreeg ik zowaar een eerste oefen-lachje O+
Make your own kind of music.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:22:09 #227
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_178277815
Doorslapen? Wat is dat? Voor U. is het ochtend om 4 uur en daarna gaan we ook niet meer slapen. :%
Laatste dagen wel veel krampjes. Maar dat hoort er bij.

Herkenbaar, het niks gedaan krijgen. Ik moet nog koken, de was ophangen, nieuwe was draaien en opruimen. Maar dat krijg ik ook niet gedaan zo.
As we speak: heeft iemand nog een goede tip om een mooie, gele poepvlek uit een aankleedkussenhoes te halen? B-) U. had laatst een cadeautje voor me laatst tijdens het verschonen.

LuDann, succes! Ik heb helaas hetzelfde. Ik volg een opleiding voor m’n werk en heb daar ook presentaties/rapportages/examens van, allemaal tijdens m’n verlof. Heb een paar uur voor de bevalling een rapportage ingeleverd, gemaakt tussen de weeën door, en heb er een 7 voor gekregen. _O-

BFD *O* Wat een leukerds hierboven! O+
Dit is mijn favo uitzicht, twee oogjes die mij super lief aankijken tijdens het voeden. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 3 april 2018 @ 14:31:06 #228
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178278027
Volgens mij is ouderschap continu laveren tussen je eigen behoeftes en die van je kind, tussen teveel gefrustreerd over wat niet lukt en alleen maar met je kind spelen zonder ooit iets anders te doen of je huist spic & span in orde hebben zonder dat je je kind volgt. Ik heb dagen dat ik heel zen ben over dat niets lukt, en dagen dat ik baal dat er geen tijd was voor die ene kleine activiteit (zoals nu: de biebboeken die al 2 weken terug moeten). Maar wat ik nooit doe, is me erover schamen. Of verontschuldigen. Ik gun jullie allemaal dat je dit soort dingen kan posten zonder die :@ -smiley!

Wat een heerlijke foto's weer O+ . Geen tijd voor gedetailleerdere reactie, want er is al iemand wakker terwijl ik net had gekozen voor boek in plaats van tas uitpakken.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178278309
Fazz nog gefeliciteerd!

Rena wat een schatje! O+

Mooi pakje (en kindje natuurlijk) LuDann! O+ Hij lijkt best op z'n grote zus ofniet?

PKM ook al zo'n mooierd! O+

LadyS hoe is het nu met het armpje? Lijkt ook wel iets gezwollen ofniet? Of ligt dan aan mij? Mooie foto ook trouwens! O+

Mini O. vermaakt zich wel in de tula zo te zien, fijn dat ie zo goed werkt voor jullie!

Memoru aanvalluuuhh :Y) ^O^

Flav hij lijkt de paaseitjes wel lekker te vinden :Y) O+

CE wat een knapperd! O+

D.U.M.A.N mooie bos haar heeft ie! En mooie oogjes O+ en je rapport tijdens je bevalling _O-

Sorry ik heb alle O+ verbruikt voor vandaag, jullie hebben ook allemaal zulke mooie kindjes O+ Zal zo nog eens kijken of ik nog een foto van M. kan plaatsen, volgens mij zit er weinig soeps bij deze week :')

Ik ben vandaag weer begonnen met werken, dat is stiekem ook wel weer heel fijn. (al moeten mijn hersenen wel weer wennen aan actief gebruik ervan :') ) Ik heb het gevoel dat M. op dit kdv ook wel op de goede plek zit, we zullen vanavond horen hoe het is gegaan. :)
pi_178278432
M. heeft ontdekt dat ie voeten heeft :')

pi_178279071
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef LuDann het volgende:
@mini: pakje is van 4 Funky Flavours. O+

@OIT: mijn peuter slaapt regelmatig ook niet door nee. Tel je zegeningen! En hopelijk valt het mee met de koorts.
Oh dat doe ik zeker hoor, wil absoluut niet klagen!

Ik lees nu trouwens pas het stukje over je schoonouders & Pasen, dat je dat volgehouden hebt! Zien jullie ze nu (weer) regelmatig en passen ze nog op?
pi_178280928
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:07 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Verhuizen is geen oplossing, dan heb je een jaar later nog steeds een kamer vol met dozen en half uitgepakte troep :@ en nog 20 dozen bij je schoonvader in de berging...
Als je het na een jaar nog niet gebruikt hebt kan het imo gewoon weg. :+ Maar misschien ben ik daar te makkelijk in. Mijn man zou toch zeker 10 redenen vinden om dat niet te doen. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 10:23 schreef Messina het volgende:

[..]

Weet je, ik reageer niet zoveel hier, maar als ik dit soort dingen lees voel ik zo'n herkenning. Dan ben ik bijna "blij" dat ik niet de enige ben. :@
Ik voel me soms zó gefrustreerd. Man, ga slapen, laat je moeder even 40 minuutjes met rust. Veertig minuutjes maar.
En daar mag je ook blij om zijn! Het is al moeilijk genoeg, als je dan niet een beetje herkenning vindt, is het helemaal hels. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178281395
Ik vind het ook allemaal herkenbaar dames. O+ . Ik heb na de bevalling van Y tien maanden verlof gehad, en de dagen dat ik nauwelijks meer deed dan voor mijn baby (en peuter) zorgen en alleen toekwam aan vaatwasmachine inruimen en koken waren talrijk. Nu ik weer werk, kom ik aan iets meer toe omdat de kinderen onder de pannen zijn op de opvang/school en ik vaak al wat eerder thuis ben. De enige reden dat het hier in huis toch aardig schoon is, is omdat we een O+ werkster O+ hebben.

Geweldige foto's O+ . Ik kijk even of ik vanavond ook nog een fotootje kan posten. O+ .
Genoeg hartjes denk ik. Nou, nog eentje dan. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_178281482
Lu, je schoonouders :o :X

Lemijn _O_ geen :@ ‘s voor achterstallig huishouden. En verhuizen is geen goede optie. Precies wat FF zegt. De dozen staan hier nog prachtig dicht te wezen op zolder en ik heb zo weinig zin om me daar toe te zetten :')

Wat een heerlijke foto’s weer O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:52:10 #235
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178282595
Ik zag weer n hoop awesome bfd kleintjes 8-) met een speciale vermelding voor de donkere ogen bij duman en de blije banaan :D O+


De kaptein is een happy camper deze week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al vermoed ik dat ie de waterpokken van het kdv mee naar huis genomen heeft -O- lichte rode vlekjes op mn mooie baby :(

[ Bericht 4% gewijzigd door littledrummergirl op 04-04-2018 22:17:44 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178283421
Ik heb toevallig vandaag tijd gehad om de was weg te werken, af en toe dochterlief in de box gedeponeerd en dat ging goed :Y Voelt als een wereldprestatie nu :') Vanmiddag een eind gewandeld met haar dus ze is nu aardig relaxed denk ik.

LuDann, wat fijn dat het beter gaat met Bliksem O+ Hij lijkt best op zijn zus!

PKM, wat zielig voor Banaan dat hij niet lekker in zijn velletje zit :{ Hopelijk voelt hij zich gauw beter. Wel een hele lieve foto zeg O+

LadyS, herkenbaar ook dat ik de spaarzame slapende baby momenten soms misbruik om te Netflixen of iets anders te doen :') Dat armpje ziet er wel sneu uit zeg, ik heb geen idee wat het kan zijn..

O onder zeil in de draagzak O+

E van Memoru, wat een leuke foto, grote hap :D O+

V met zijn chocoladesnuitje en al staan, wat ziet dat er wijs uit :o O+

Cass, wat een lief vers jommetje nog O+ Heerlijk die serieuze gezichten!

Duman, wat een prachtig ventje is U zeg, en dat haar is prachtig _O_

Lemijn, jij verwoordt het helemaal perfect :Y

M en zijn voetje, wat schattig O+ En kan me voorstellen dat het weer even wennen is om te gaan werken, maar ook fijn!

M ziet er lief uit in het kinderzitje op de tripptrapp, C zit er sinds kort ook in, heel gezellig :Y

En de kapitein; wat een lekker kind is hij toch O+
Hopelijk valt het mee met de waterpokken!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:16:15 #237
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178284170
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 11:56 schreef LadyS het volgende:
Rena en Nanuke, hier zeker wel herkenbaar ook! Meneer slaapt hier ook weinig overdag, dus soms komt er niks van het huishouden terecht. En soms ben ik gewoon blij dat ik gedachteloos kan bankhangen en dan doe ik alsnog niks als hij wel slaapt :@

Hij lag vanmorgen even alleen met zijn romper in de box, zijn hele onderarmpje is rood en warm. Ik dacht eerst dat hij er ongelukkig op gelegen had, maar zijn andere arm heeft het ook. Herkenbaar voor iemand?

Edit: foto van armpje

[ afbeelding ]
lady hoe ist afgelopen? Is het weggetrokken?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:39:22 #238
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178284753
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:16 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

lady hoe ist afgelopen? Is het weggetrokken?
Het is inderdaad minder rood en minder warm geworden, maar helemaal weg is het nog niet. Dus ik kijk het nog even aan. Vreemd is het wel :{
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178286204
Ja, raar, Lady. Misschien een soort uitslag/allergie?

Hier nog een heel typerende foto van gisteren van mijn blije ei. Na het eten. _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:08:25 #240
73386 Fazz
onderweg
pi_178287656
Zo, onze laatste BFD!

Fantastische badfoto nog Mini O+

Wat fijn dat Bliksem minder huilt Lu! En ik zie hetzelfde neusje als z’n zus :)
'Leuke' paasdate met je schoonouders :X

Wat sneu van je banaantje PKM, snel beter worden!

Vond ie het lekker Memoru? :)

Lekker paaseitjes smikkelen Flav :D

Wat een mini nog Cass O+ bijna lachjes zijn zo leuk

Wat een mooie ogen heeft hij Duman O+

Voeten zijn ook onmisbaar LBF :s)

Lekkere hapjes voor M :)

Vrolijke kapitein. Ai, waterpokken zijn niet leuk :N

Die Y, gaat er wel wat eten in of is het vooral smeren? :D

Wij zwaaien hier uit :W Maar wel met een mooie collage van het afgelopen jaar. Een jaar dat veel te snel voorbij ging.... gevoelsmatig is ze gewoon nog steeds mijn baby hoor :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag zat ze alweer een stuk beter in haar vel dus ik hoop dat na een week ziek zijn het er weer op zit :s)

Geniet van jullie babies en tot over een paar weken/maanden!! *O*
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:27:55 #241
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_178288498
Wat mooi Fazz O+ . En wat is de grote broer toch ook een lekker ding. Fijn van het beter zijn. Tot over een paar maanden inderdaad :o .

Franny, als ik die foto bekijk bedenk ik me vooral dat ik Jacob weer meer moet laten smeren, ik ben ongemerkt steeds kleinere hoeveelheden tegelijk gaan geven in een poging alles een beetje schoon te houden, maar nu denk ik: waarom eigenlijk :s) .

Volgens mij zou ik de kleine kapitein herkennen op straat, hij heeft zo'n eigen blik. Echt leuk is dat.

LeSage wat wordt ie groot opeens :o . En mooi.

Oh Fleur, de ontdekking van de voeten, zo leuk is dat!

DUMAN wat is ie prachtig.

Het jommetje met z'n neutrale gezicht *; . Ik ben nog steeds zo blij joh.

Flav, wat cool dat hij staat! Dat kan Jacob nog helemaal niet.

Wat een heerlijke draagzakbaby's. Ik krijg spontaan heimwee naar toen Jacob nog de halve dag op die manier sliep.

En Banaan is altijd leuk. Alhoewel ik nog steeds z'n vorige naam beter vond passen }:| .

Bliksem in z'n superpak! Wat fijn dat het wat rustiger wordt met 'm trouwens, Lu.

Rena, heerlijk je meisje! En ik wou nog even zeggen dat ik ook vind dat je altijd zo liefdevol over je bonusdochter schrijft. Fijn om te lezen.

Zo. Ik had zin om op iedereen te reageren. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. En ik heb he-le-maal geen zin om morgen weer te werken na dit extra lange paasweekend. Moet maar he? :|W .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_178289740
DUMAN die oogjes O+

Franny, wat heerlijk dit! :D Ook die 'ik weet van niks'- blik _O-

Ahh Fazz, wat gaat dat snel :o Tot over ongeveer een jaar ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:27 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij joh.
:D O+
Succes met werken!
Make your own kind of music.
pi_178289786
Het lijkt net of M een raar soort groen knotje op z'n hoofd heeft LeSage :D

En Nanuke, ik mis wel daadwerkelijk sommige dingen uit die dozen. Met name onze bordspelcollectie die momenteel gereduceerd is tot 2 stuks. Maar de drie dozen vol worstelvideo's mogen idd direct naar de vuilstort wat mij betreft...

Rena, ik heb hetzelfde. S nachts zie ik ze ook niet als mijn leuke meiden, maar als vervelende wezens die niet luisteren. Maar zodra het een beetje licht wordt dan zie ik die snoetjes en is de drama nacht gelijk weer vergeven.

Lemijn, het voordeel van gaan werken is dat het daarna extra leuk is om weer thuis te zijn!

Mijn 'vrije' (lees: boodschappen/was/opruim/stofzuig) middag was wat korter :( eerst al werk dat uit liep, daarna of ik Lala toch maar op wilde halen want ze had 40.3 graden koorts nu (s ochtends nog 38.2). Dus ze gelijk alle drie maar meegenomen. Erg gezellig dus, was blij toen peuter na een half uur op de bank in slaap viel. Kwam nog wel twee enthousiaste vrouwen tegen op de heenweg van 'kijk, een tweeling!', die daarna teleurgesteld waren omdat de wagen nog leeg was :D
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  woensdag 4 april 2018 @ 08:23:28 #244
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178295538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:27 schreef Lemijn het volgende:
Volgens mij zou ik de kleine kapitein herkennen op straat, hij heeft zo'n eigen blik. Echt leuk is dat.

Ja het is een soort van chronische algehele verbazing :D _O- al dan niet met n ondeugende grijns.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 4 april 2018 @ 09:16:51 #245
221912 minilot
Nancy boy
pi_178296006
Helemaal eens over de kapitein, zo'n herkenbaar en expressief snoetje! O+

Benieuwd hoe het vandaag met de armpjes van de kleine van LadyS gaat, hou je ons op de hoogte? :* En waar waren jouw slingers van, Lady? Die foto was wel heul erg hetzelfde! :D Jouw huis ziet er overigens wel zo'n zestig keer opgeruimder uit dan het mijne. :7

Memoru, Flav, LeSage en Franny, ik word ontzettend vrolijk van jullie pics en kan echt niet wachten tot mijn spruit groot genoeg is om er allerlei soorten eten in te stoppen. _O_

Cass, wat een goeie ernstige blik - alsof je ukkie al allerlei diepe gedachten heeft! O+ Hoe gaat het verder met je?

En ook DUMAN (wat een prachtig koppie met haar en dan die mooie donkere oogjes) - hoe gaat het met jou, zo nog best wel vlak na het bevallen? En hoe was het afgelopen met je fotoshoot? :)

En adieu Fazz! Tot over een paar maanden. :+
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 4 april 2018 @ 09:21:46 #246
221912 minilot
Nancy boy
pi_178296089
Zo! Het is me gelukt om O. in zijn mozeswiegje middels mijn knie nog even in slaap te schommelen (ik vrees de dag dat -ie er echt niet meer in past) en ik zit nu aan de gesmolten geitencamembert uit de oven met crackers en een flinke sloot koffie. :9

Drukke week voor de kleine O. Gisterenavond naar opa en oma 1 omdat we naar de bioscoop* gingen. Vanmiddag met oma 2 mee naar de markt zodat ik voor het eerst sinds O. geboren is eens naar de kapper kan om wat blonder te worden. :) Morgen een check en een prik op het consultatiebureau en dan vrijdag, indien niet teveel last van de vaccinatie eerst 's morgens naar baby-yoga en dan met het OV naar de Efteling, waar ik heb afgesproken met mijn beste vriend. Een enkele reis van tweeënhalf á drie uur, dus wellicht halverwege op station Breda maar even voeden. Ben benieuwd hoe het zal gaan! :)

*Ik kreeg vijf minuten voor het einde van de film een berichtje van de opa van O., dat O. al een hele tijd ontroostbaar aan het huilen was. We zijn nog nooit zo snel na de film de bioscoop uitgerend en naar huis gereden! Tuurlijk was -ie allang weer stil toen we aankwamen (nadat ik had zitten grienen in de auto :')) maar ik heb 'm voor de zekerheid nog even een uur helemaal platgeknuffeld. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 04-04-2018 09:30:49 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_178296238
Lu wat een beheersing moet dat gekost hebben om je in te houden. Had je honger? Ik probeer vaak in zulke situaties vooraf wat te eten, dan kan ik ook meer hebben van anderen. Meestal weet je vooraf toch al wel of er rekening gehouden wordt met je dieet.
Wat lijken je kindjes veel op elkaar! :D

Doet me eraan denken dat de huisarts mijn blauw geklede jongetje met naam waar geen twijfel over is steeds een meisje noemde. Je hoopt toch dat de overige kennis dan wel goed zit. ;)

LadyS ik schaam me soms ook wel dat ik niet meer kook of meer in het huishouden doe. Maar met baby steeds op me en weet ik veel hoeveel uur op een dag met hem dansend vind ik het ook wel gezegend.
Manlief kookt en doet meer in het huishouden. We hebben ook een mooie lijst met wat er gedaan moet worden maar volgens mij doet mijn man uitsluitend wat niet op de lijst staat. :D

Wat een snoetje Memoru! Alsof hij de rijstewafel echt de oorlog verklaard heeft.
Sowieso al jullie etende baby's. O+

OIT hopelijk toch nog een goede nacht gehad?

Duman ossegalzeep wil weleens helpen op zulke vlekken.

Fleur geniaal he die voetjes. O+

Nanuke ik ben ook makkelijk met weggooien. Ons huis is dus behoorlijk leeg. Manlief houdt spulletjes graag, garage en berging zijn dus zijn terrein.
Wij gaan onze woning te koop zetten, waarschijnlijk volgende week al. Ik vind het heel spannend vooral omdat ik mijn handen bijna niet vrij heb maar we zijn wel echt toe aan de verhuizing.

Wat een mooie kindjes LDG en Duman. O+

Lieve collage Fazz. :*

Beterschap voor Lala. :*
De
Aw Mini wat sneu voor O! En voor opa en oma.

Banaan sliep gisteren wel heel veel. In de zak, op mij en nauwelijks speeltijd gehad.
Het laatste rondje draagzak was wel dramatisch. Ik danste twintig minuten, hij sliep een minuut, ik danste nog eens twintig minuten, hij sliep twintig minuten. Deels omdat het veels te interessant was om te zien hoe ik pizza at. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 4 april 2018 @ 09:38:46 #248
221912 minilot
Nancy boy
pi_178296355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
En voor opa en oma.
Nou ja, die hebben een hele sloot kinderen grootgebracht (mijn lief komt uit een enorm gezin), dus die schrokken er niet zo van. Ik denk dat ik er zelf verreweg het meeste last van had: het kwartiertje in de auto terug voelde als anderhalf uur. :')

En: dansen op mama. O+ Fijn voor Banaan, ondanks lastig voor jou! Nog altijd vooral Imagine Dragons? :)
O. en ik dansten vanmorgen op..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..dus ik moet mijn voorkeursdansjes wel even een keer gaan aanpassen voordat O wat groter wordt. :')

Succes met de huisverkoop!

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 04-04-2018 09:47:47 ]
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 4 april 2018 @ 11:40:59 #249
221912 minilot
Nancy boy
pi_178298423
Jeuj voor speelgoed dat niks kost! :7 Vandaag: toiletrollen in stukjes om vastpakken te oefenen. :)

Let me see you stripped down to the bone
pi_178298985
Mini, wat ben jij creatief met dat soort dingen, het komt niet eens in me op!

LadyS, ik ben ook benieuwd hoe het met het armpje is, hoop dat alles oké is.

Lemijn, werkse vandaag en sterkte!

FF, balen van je kortere 'vrije' middag!

Onze nacht eindigde om 4 uur vanmorgen maar daarvoor wel wat uurtjes slaap kunnen pakken. Peuter nog steeds koorts en baby wordt zojuist wakker dus tot snel maar weer!
  woensdag 4 april 2018 @ 12:34:58 #251
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178299356
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:16 schreef minilot het volgende:


Benieuwd hoe het vandaag met de armpjes van de kleine van LadyS gaat, hou je ons op de hoogte? :* En waar waren jouw slingers van, Lady? Die foto was wel heul erg hetzelfde! :D Jouw huis ziet er overigens wel zo'n zestig keer opgeruimder uit dan het mijne. :7


Ik was gisteren zelf jarig *O* En geloof me, als ik *nu* een foto maak is die zeker niet zestig keer opgeruimder :@

Over zijn armpje: heb vanmiddag om 16.00 een afspraak bij de huisarts. Armpjes zijn allebei rood en warm. De assistente had het over warmte uitslag, maar als ik Google, lijkt het daar niet op.. gisteren een temperatuur van 37,7. Vandaag weer 37,1. Snap er niks van :{
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178300730
Nog gefeliciteerd LadyS! En wat sneu voor je kleine man; ik ben heel benieuwd wat het is, hoop dat het meevalt :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_178305850
Werken en jullie hier bijhouden is nog wat pittig, dus maar even simpel veel O+ O+ O+ voor alle lieve foto's weer van bfd :)
pi_178306436
Hoe is het gegaan LadyS?

Mijn dame had vandaag een prachtig nieuw wit outfitje aan, mogen jullie raden wat ze er vanmiddag mee deed *) En ook nog even lekker plassen terwijl ik aan het poetsen was natuurlijk _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 4 april 2018 @ 18:35:20 #255
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178307159
Toch warmte uitslag volgens de huisarts. Ik vond de arts alleen heel stom. :@. Ze gaf ons het gevoel dat ze het gek vond dat we überhaupt een afspraak hadden gemaakt ofzo :{.
Zijn vaten zouden wat uitgezet zijn om de warmte kwijt te kunnen. Ze vond het wel gek dat dat alleen op zijn armen zou zijn. We moeten hem niet zo warm aankleden (doen we nooit, zonder jas in de wagenbak bijv., thuis regelmatig in alleen een romper, nooit sokken aan, enz.) en ze keek ons zowat de deur uit) :{
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178307292
Mini soms begin ik met wat anders muziek maar we eindigen bij Imagine Dragons. ;)
Overigens kwam ik ook 18+ in mijn afspeellijst tegen, klinkt leuk maar niet geschikt om mee te zingen. :D
Die toiletrollen ga ik schaamteloos ook proberen trouwens.

OIT hopelijk snel weer betere nachten. :*

LadyS ik ben benieuwd wat de huisarts ervan vond. :)

Haha Rena. Witte babykleertjes, het is haast erom vragen.

Banaan sliep vanmiddag heerlijk in de wagen tot hij onverwachts wakker werd en huilde, wat is de weg naar huis dan lang.
In de draagzak kalmeerde hij voor even, tot hij weer begon te huilen. Dan maar een hand achter zijn rugje om hem te kalmeren. Een heel natte hand, ik vroeg me haast af of ik zijn luier vergeten was. :D
Wij hebben nou ook weer een witte romper met print. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 4 april 2018 @ 19:00:12 #257
221912 minilot
Nancy boy
pi_178307577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 18:35 schreef LadyS het volgende:
Toch warmte uitslag volgens de huisarts. Ik vond de arts alleen heel stom. :@. Ze gaf ons het gevoel dat ze het gek vond dat we überhaupt een afspraak hadden gemaakt ofzo :{.
Zijn vaten zouden wat uitgezet zijn om de warmte kwijt te kunnen. Ze vond het wel gek dat dat alleen op zijn armen zou zijn. We moeten hem niet zo warm aankleden (doen we nooit, zonder jas in de wagenbak bijv., thuis regelmatig in alleen een romper, nooit sokken aan, enz.) en ze keek ons zowat de deur uit) :{
Nah, wat rot. :* Zo'n gevoel zou je bij je huisarts niet moeten krijgen :N
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 4 april 2018 @ 19:27:34 #258
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178308119
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 19:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Nah, wat rot. :* Zo'n gevoel zou je bij je huisarts niet moeten krijgen :N
Gelukkig niet mijn eigen huisarts, grote praktijk en je weet nooit van te voren wie je krijgt (tenzij je een verzoekje doet natuurlijk). Volgende keer ga ik zeggen dat ik NIET bij haar wil.
Maar ik heb nogmaals gegoogeld op warmte uitslag, maar het lijkt er echt niet op. Ik ben dan verre van een arts, dus misschien is dit wel een uitzonderlijke vorm ofzo.. :o

Edit: foto's van vanmiddag. Kleur is niet helemaal duidelijk, maar ik zie alles behalve bultjes.








[ Bericht 15% gewijzigd door LadyS op 04-04-2018 19:33:46 (Foto's) ]
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178309049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:39 schreef elliebell het volgende:
Werken en jullie hier bijhouden is nog wat pittig, dus maar even simpel veel O+ O+ O+ voor alle lieve foto's weer van bfd :)
Dit inderdaad ja :Y
O+ jullie baby's O+

LadyS, wat irritant dat je dan met zo'n gevoel blijft zitten! :N
Ik heb er totaal geen verstand van, maar hoop in zulke gevallen dan altijd maar dat het zó'n goede arts is dat het ten koste gaat van de sociale skills ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_178309224
Ohja, Pitbull kan niet tegen kietelen _O- hij begint echt keihard te schateren zodra je z'n buik of nek aanraakt ofzo :D O+

SPOILER: waarschuwing: partial nudity!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_178309529
Haha nou mijn dag is weer goed, thanks Pitbull!

LadyS, ik spot ook geen bultjes. :N
Je raekt an de dinge geweun.
pi_178309612
Ahh twist, hoe schattig! O+

Lady, geen idee :{ Irritatie ergens van? Anders kijken of je nog een soort second opinion kan krijgen bij een andere huisarts als het morgen of vrijdag nog zo is?

Rena, heerlijk hè! Net of ze het weten dat ze wat wits aan hebben 8-) Hier ook al 3 dagen op rij de boel onder gescheten. Tijdens verschonen, door de luier heen, het maakt 'm allemaal niks uit. Gisteren had oma op haar oppas dag ook de bingo kaart vol, 2x alles onder gepoept en 1x alles onder geplast. En lachen dat hij er bij doet *)

En update over de nachten: gelukkig weer een stijgende lijn, maar ben nog wel 3 keer aan het voeden en af en toe in slaap aan het troosten. Best pittig, dat weinige slapen in combinatie met werken. Gelukkig is hij zo schattig, en knap, en lief, en leuk, en O+

Verder beetje kwijt wat ik eerder vandaag allemaal gelezen heb, ga beter m'n best doen op mijn vrije dagen *)
pi_178309977
Ooooh Twist. O+

Vervelend LadyS. Naast dat je twijfelt over de diagnose zou de arts je geen slecht gevoel moeten geven. :*

Ik wou Banaan zijn temperatuur controleren, piepte hij alles onder. Telkens als ik zijn billen omhoog deed om schoon te maken of een luier omdoen dan kwam er weer wat. :D

Hij heeft zich keurig in slaap gedronken. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_178309990
LadyS ik zie ook geen uitslag. Zou je e.v.t contact op kunnen nemen met de HAP en je je twijfels kunnen vertellen?

Hoe sliepen jullie babies na het inenten? #nooooobb :X
  woensdag 4 april 2018 @ 20:53:50 #265
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178310332
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 20:41 schreef BellaaElisa het volgende:
LadyS ik zie ook geen uitslag. Zou je e.v.t contact op kunnen nemen met de HAP en je je twijfels kunnen vertellen?

Hoe sliepen jullie babies na het inenten? #nooooobb :X
Ons kleintje kreeg altijd verhoging na de inentingen :Y mieperig en hangerig. Dus die ging altijd slapen met een paracetamolletje. Vindt t belangrijker dat hij goed en rustig kan slapen ipv onrustig vanwege verhoging/pijn.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178310402
LadyS, gefeliciteerd nog! *O* Ik vind 't ook niet zo op warmte-uitslag lijken. Zou hij verbrand kunnen zijn door de zon? Dat heeft maar kort geschenen de afgelopen dagen, maar er lijkt een soort 'tan line' zichtbaar bij de schouder. Wat rot dat je je niet serieus genomen voelde.

Ren, oeps :D Hier bijna alleen maar witte en neutrale babykleertjes. Gaat tot nu toe nog best goed *) (dit is vragen om problemen natuurlijk)

Ohhh Pitbull O+

mini, hij draagt echt de wereld op zijn schouders ja! Of zo kijkt 'ie althans.. Je vroeg hoe het gaat, lastig om daar antwoord op te geven. Het is een wankel evenwicht en ik durf niet zo goed "goed!" te antwoorden, want ik weet eigenlijk nog niet of het echt goed gaat. En het is ook eng om te zeggen, want als het nu nog goed gaat, wanneer kukel ik dan om? Dus nou ja, beetje stom antwoord, maar het gaat naar omstandigheden goed ;) 't Jommetje is echt fantastisch O+ En zijn grote zus is ook zo gaaf! Loopt de hele dag met haar pop in de drager O+ Pop krijgt ook de borst en maakt hele vieze poepluiers. Of althans, de imaginaire luierwissel gaat gepaard met een luid "BABY HEEFT GEPOEPT BAH VIES ZEG!!!" _O- O+

Speaking of poepluiers: fijn PKM :D Kan maar leeg zijn! Hopelijk niet in de gordijnen?
Make your own kind of music.
  woensdag 4 april 2018 @ 21:00:35 #267
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_178310578
Twist, dat is echt té schattig! O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_178310699
Ik zei dan altijd 'stabiel' ipv 'goed', CE. En daarmee bedoelde ik niet psychisch stabiel, maar precies wat je schrijft, op een wankel evenwicht even 'stabiel'. En daar is niets mis mee, als je je maar bewust bent van beide kanten. Het goede van je verse beeb en je mooie gezin, en het minder fijne aan de andere kant. Het klinkt in elk geval alsof je heel bewust bezig bent en dat vind ik heel knap. :*

Heeftie ee ook last van, LadyS? Zo niet zou ik t misschien even aankijken tot vrijdag en dan nog een keer de HA bellen. Niet okee trouwens, dat je daar weggaat met zo'n gevoel. :*

Ik heb net mijn lieve monster achtergelaten bij zijn papa. Wilde niet slapen, steeds onrustig. Wel goed en snel te troosten, maar wel ook weer snel van slag. Vind dat toch niet lekker weggaan...
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 4 april 2018 @ 21:09:05 #269
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_178310845
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 19:27 schreef LadyS het volgende:

[..]

Gelukkig niet mijn eigen huisarts, grote praktijk en je weet nooit van te voren wie je krijgt (tenzij je een verzoekje doet natuurlijk). Volgende keer ga ik zeggen dat ik NIET bij haar wil.
Maar ik heb nogmaals gegoogeld op warmte uitslag, maar het lijkt er echt niet op. Ik ben dan verre van een arts, dus misschien is dit wel een uitzonderlijke vorm ofzo.. :o

Edit: foto's van vanmiddag. Kleur is niet helemaal duidelijk, maar ik zie alles behalve bultjes.


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je wel eens van Harlekijn-fenomeen gehoord? Dat veroorzaakt soortgelijke roodheid en is onschuldig. Ik ben verder geen arts oid, maar iemand van mijn pufclub had een kindje die dat had :Y

Ik zou zeker nog eens naar een arts gaan als je er niet gerust op bent :Y. Je bent geen overbezorgde zeurpiet als je je gevoel volgt :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_178310892
Ik zie ook geen bultjes, LadyS. Als je het niet blijft vertrouwen, gewoon nog een keer naar (een andere) huisarts gaan. Maar ik hoop dat het voor die tijd weg is!

Bella, mijn zoontje kreeg ‘s avonds last van de prikjes maar sliep prima met een zetpil d’r in.

CE, fijn dat je je ‘naar omstandigheden goed’ voelt. Je komt in ieder geval over als een verliefde mama :)

Ik heb zojuist voor het eerst gesport, zo fijn! Was ook wel even nodig, een uurtje het huis uit. Vandaag was pittig met zieke peuter en (niet zieke baby) maar Ik kan er nu weer even tegenaan :)
  woensdag 4 april 2018 @ 21:28:39 #271
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178311434
Bedankt voor het meedenken, allen.
CE, verbrand kan niet, hij is niet net blote armen buiten geweest. En gisteren was het alleen zijn onderarm (zie eerdere foto).

LDG, nog niet van gehoord, zal eens gaan googlen.

Hij heeft er geen last van volgens mij en ik maak me ook niet echt ongerust, dus wacht het nog even af. Ik wilde ook vooral spuien over die stomme arts :( ;).
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178311628
Eindelijk een grote bijlees gedaan:

Kris, gaat het alweer wat beter met je knulletje?
Rena, kan me voorstellen dat je met zo'n lief snoetje veel weer vergeet :)
LuDann, balen van je schoonouders :{ Maar wel fijn dat het met Bliksem beter gaat, wat een scheetje is het O+
PKMix, lekker vrolijk koppie :), gelukkig geen oorontsteking
LadyS, wat vervelend dat je je niet serieus genomen voelt bij de huisarts! Ik herken de roodheid niet helaas. Is het erger geworden?
Mini, wat slaapt ie lief O+
Memoru, E en zijn rijstwafel :D Zijn dat nog speciale rijstwafels voor baby's of de gewone? Manlief had ze ook gekocht voor S., maar met zeezout toegevoegd :? :? Die krijgt ie nog maar even niet :P
LadyS, ook al zo'n leukerd in de draagzak! En nog gefeliciteerd!
Flav, dat chocolade bekkie _O- _O-
CE, lieve foto! En grote zus ook O+
Duman, vervelend van die krampjes. Hoort er misschien bij, maar vervelend blijft het! En een prachtig uitzicht tijdens het voeden O+
Fleur, fijn dat je eerste werkdag goed bevallen is! Leuk hè, die voetjes O+
Nanuke, ik heb ook zo'n man die altijd wel redenen vindt om iets niet weg te gooien :')
LeSage, wat een leukerd is M toch O+
LDG O+ voor je vrolijkerd, :( voor de waterpokken
FRanny, zo te zien heeft het goed gesmaakt :D
Fazz, mooie collage O+ Fijn dat ze weer wat beter is!
FF, hoe gaat het nu met Lala?
Rena, het is alsof ze het erom doen hè, met die witte outfitjes :P
Twist, dat filmpje O+ O+ O+ O+ O+ O+
  woensdag 4 april 2018 @ 21:47:21 #273
409579 LuDann
All the way
pi_178311960
Ik wil reageren maar ben te moe. :') Morgen weer een dag. :+
pi_178311972
Ben echt stevig gefrustreerd. Ik krijg S. gewoon zijn bed niet in, zodra ik hem neerleg is het brullen geblazen. Gisteravond ook al. Toen ging ik zelf ook al om 20:30 naar bed omdat ik er helemaal doorheen zat met de gebroken nachten. Toen heeft ie uiteindelijk een dik uur op mij geslapen, bij terugleggen weer huilen, weer oppakken en weer slapen. Toen na 10 minuten kon ik hem wel opeens wegleggen :? :?

En vanavond hetzelfde verhaal. Hij is helemaal moe, valt aan de borst in slaap, bij terugleggen brullen. Bij oppakken slaapt ie bijna binnen 10 seconden. Weer terugleggen, hetzelfde verhaal. Manlief is ook nog weg vanavond, dus nu ligt S. te spelen in de box, omdat ik het ook niet meer weet :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

's nachts komt ie 2 - 3 keer, maar kan ik hem wel makkelijker wegleggen. Probleem is nu vooral bij het begin van de avond, terwijl hij overduidelijk moe is :? :? :? :? :?
Heb net ook zitten huilen van frustratie en onmacht......

Slaapjes overdag gaan heel goed, bij slaapsignalen wakker in zijn bedje leggen en meneer tukt binnen 5 minuten. Waarom 's avonds dan zo'n gedoe????

Andere frustratie: S. eet gewoon ECHT GEEN groente.... alles komt er weer uit en na 2 hapjes gaat ie driftig zijn hoofd schudden ten teken dat ie ECHT NIET MEER wil.....
Het zal een fase zijn, maar ik zie nu even niet meer hoe we dat ooit moeten gaan uitbreiden naar meer :{

Morgen waarschijnlijk naar babyzwemmen (als we fit genoeg zijn) O+
Verder tijgert ie de hele woonkamer door. Leuk spelletje: stapeltoren opbouwen aan de ene kant van de woonkamer. In no time is S. er naar toe getijgerd om de toren om te gooien. Dan weer de toren aan de andere kant opbouwen en S. tijgert weer de hele woonkamer door O+ O+ O+ O+
pi_178314379
:* voor je frustratie, Tolstoi. Ze maken het je soms erg moeilijk he, die baby's. Gelukkig zijn ze ook nog heel leuk, dat houdt het nog een beetje in evenwicht. ;) Wat eten betreft: je baby heeft het nog niet nodig en elk hapje is er 1. Er komt vanzelf een punt dat hij het wel gaat eten. Geef je ook andere dingen (stukje brood/fruit/aardappel) en wil hij die wel? :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 4 april 2018 @ 23:23:08 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178314524
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Heb je wel eens van Harlekijn-fenomeen gehoord? Dat veroorzaakt soortgelijke roodheid en is onschuldig. Ik ben verder geen arts oid, maar iemand van mijn pufclub had een kindje die dat had :Y

Ik zou zeker nog eens naar een arts gaan als je er niet gerust op bent :Y. Je bent geen overbezorgde zeurpiet als je je gevoel volgt :*
Incidentele lurker hier: Harlekijn syndroom is eenzijdig, niet aan beide kanten.

Een ontregeling aan beide zijden kan het ook zijn, maar komt écht maar heel heeeeeel weinig voor en ziet er doorgaans anders uit.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178317227
Mijn vader is vandaag jarig. *O* en dus maakt Z er al vanaf 4:15 een feestje van. -O-
Helaas moet ik zelf om 6 uur weer opstaan want zoonlief heeft weer gewoon school.
Dat wordt een lekker dagje. ;(

5:54: oh, ze slaapt. }:|

[ Bericht 11% gewijzigd door vencodark op 05-04-2018 05:54:37 ]
pi_178317683
Oef Venco, sterkte! En gefeliciteerd! :*

Zo met O. naar CB voor vaccinatie. Ik zeg brrr!
Let me see you stripped down to the bone
pi_178317702
Tolstoi :* over die groente, probeer het los te laten. Je kunt er zo weinig aan veranderen en die frustratie kost veel energie. Ik at vroeger nooit iets (vrij letterlijk ook) en lust tegenwoordig alles. Het komt goed.

Lady, wat een hork zeg. Terwijl vriendelijkheid echt niet zoveel moeite kost.

Venco, wat een grapjassen zijn ze. M. was ook vanaf 6 uur aan het gillen (zo’n ‘gezellig’ gilletje voor de pret) en viel om 7 uur weer in slaap }:|

Mini, succes met de prik :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_178317897
Succes met de inenting Mini. Ik ben toch wel blij dat we daar voorlopig klaar mee zijn.

Venco, sterkte vandaag. Hopelijk kun je later vandaag misschien nog wat rust pakken. :*

LeSage. Ik vind die gezellige gilletjes zoo leuk. Maar om 6u nog niet. Gek ook dat ze dan daarna weer gaan slapen he. Trollbaby is het gewoon. ;)

Oja. Gister hadden Dirk en ik ook nog even het CB een bezoekje gebracht. Alles was helemaal goed. Gewicht/lengte was "alsof hij het lijntje had ingeslikt" :') en zijn kunstjes vond ze ook leuk. Terwijl Dirk zich niet eens van z'n beste kant liet zien want die heeft z'n slaapritme weer eens omgegooid en was dus pas net wakker. Voor de statistieken: 7150 gram en 66cm. Het blijft wel een beetje een mini. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_178318025
Tolstoj, hier gaat het eten nu eindelijk wat beter. Wij zijn een tijdje overgestapt op potjes, dat aten ze beter want overal zit appel in. En we gaven altijd een potje groente icm een potje fruit en dan afwisselend hapjes van het een en het ander, of soms fruit voor op de lepel, groente erachter. En het gaat nu wel een stuk beter, meestal is er na de groente nog 3/4e fruit over wat ze als een soort toetje krijgen. Gaat brood eten wel goed?

Lala is weer hersteld! Had alleen vanaf 5 uur geen zin meer om te slapen :O Ze ligt nu net weer op bed. Em is een dagje naar oma (hun eerste dag zonder elkaar), dus ik lig met peuter in bed Bumba te kijken. Had gehoopt m'n ogen nog even te kunnen sluiten maar word als klimrek gebruikt terwijl ik overal vragen over krijg :')

Fijn van de goede statistieken Nanuke! Em woog gisteren precies even zwaar!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_178318338
Succes met de enting mini. Hoop dat O er deze keer niet zo’n last van heeft :*

Snap dat je er doorheen zit Tolstoi.
Ik kan je helaas geen tips geven wat betreft eten, V eet alles wat we hem voorzetten. Hij heeft het natuurlijk niet van een vreemde :')
Heb je bij het naar bed brengen savonds een vast ritueel? Dat heeft hier wel enorm geholpen, ook al duurde het even.

Goeie stats Nanuke! V is helaas niet gemeten bij de laatste weging, hebben pas weer een afspraak bij 9 maanden.

Gisteren voor het eerst met V aan tafel gegeten, normaal ligt hij al in bed als wij eten. (Eten laat)
Hij zat de heletijd als een hongerig vogeltje met zijn mond open. Ik vond dat zo zielig dat ik hem ook nog even een hapje heb klaargemaakt.
Het klinkt zo simpel eigenlijk maar ik geniet hier intens van O+
pi_178318444
Zo! Consultatiebureau geweest. Nog steeds helemaal bovenin de groeicurve, maar lengte en gewicht zijn wat meer in verhouding nu, O. is sneller lang dan bol aan het worden.
7230 gram bij 64,5 cm, en hij is aanstaande maandag drie maanden oud. Mijn babysaurus. :9 Alles qua ontwikkeling helemaal prima, opvallend sterke nekspieren (volgens arts door paar uur per dag in draagzak), goed grijpgedrag, heel vocaal.

Wel even gemopperd. Arts kondigde aan dat er volgende maand bijvoeding geïntroduceerd zou moeten worden en was daar heel star over, maar wij houden zes maanden exclusief borstvoeding aan, en dat is niet volgens de CB-richtlijnen. Pech voor ze! :7 O. pieste de handen van de arts onder, dus we staan quitte. *)

Prik ging volgens paps wel goed (ik was even de kamer uit) en ik heb paracetamol paraat voor vanmiddag. Niks gepland vandaag, ik sta garant voor onbeperkt kroelen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_178318456
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 08:46 schreef FlyingFish het volgende:
Had gehoopt m'n ogen nog even te kunnen sluiten maar word als klimrek gebruikt terwijl ik overal vragen over krijg :')

Jammer van de slaap, maar dit klinkt wel erg lief! O+
Fijn dat Lala weer beter is ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_178318539
Goedzo O ~O>
pi_178319199
De babysaurus van Minilot! :D
Die stats heeft mijn iets oudere meisje nog niet hoor. :P
Ze is petite. :+ Wij zaten op die 3 maanden afspraak op zo’n 5775 gram en 60 cm. Keurig gemiddeld qua lijntje. :)

En Z. ligt nu sinds 8:30 alweer te slapen en ik heb dus een dutje meegedaan. O+
pi_178319842
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 09:32 schreef minilot het volgende:
Zo! Consultatiebureau geweest. Nog steeds helemaal bovenin de groeicurve, maar lengte en gewicht zijn wat meer in verhouding nu, O. is sneller lang dan bol aan het worden.
7230 gram bij 64,5 cm, en hij is aanstaande maandag drie maanden oud. Mijn babysaurus. :9 Alles qua ontwikkeling helemaal prima, opvallend sterke nekspieren (volgens arts door paar uur per dag in draagzak), goed grijpgedrag, heel vocaal.

Wel even gemopperd. Arts kondigde aan dat er volgende maand bijvoeding geïntroduceerd zou moeten worden en was daar heel star over, maar wij houden zes maanden exclusief borstvoeding aan, en dat is niet volgens de CB-richtlijnen. Pech voor ze! :7 O. pieste de handen van de arts onder, dus we staan quitte. *)

Prik ging volgens paps wel goed (ik was even de kamer uit) en ik heb paracetamol paraat voor vanmiddag. Niks gepland vandaag, ik sta garant voor onbeperkt kroelen :)
Top stats Mini! ^O^

Wat betreft die bijvoeding, ik dacht dat het pas vanaf 6 maanden was? CB heeft er bij ons ook niks over gezegd bij 3 maanden afspraak. Wat zijn de overwegingen om wel of juist niet vanaf 4 maanden al te beginnen?
  donderdag 5 april 2018 @ 11:02:44 #288
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178319987
Vroeger (dus toen mijn pubers nog baby waren) werd idd geadviseerd om 6 maanden enkel bv te geven (of kv natuurlijk) en dan pas groente en fruit te introduceren.
Ik heb heb nu begrepen dat nu geadviseerd wordt dat tussen de 4 a 6 maanden beginnen beter zou zijn i.v.m. allergieën, die zou je dan toch minder snel ontwikkelen dan pas beginnen bij 6 maanden.

Ik heb gegoogeld op Harlekijnfenomeen. Of dat het is weet ik niet (want niet enkelzijdig zoals Molo zegt), maar het lijkt er idd meer op dan warmte uitslag imo. Vooral toen ik dit linkje las: http://www.nannyannelon.nl/harlekijn-fenomeen/

Venco, gefeliciteerd met je vader en sterkte vandaag na het nachtelijke feestje van Z.

Ik lees allemaal goede stats!

En de rest weer vergeten. Ik moet echt een laptop ofzo aanschaffen :{ Werkt een stuk beter dan die telefoon de hele tijd :(
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178320108
Vanaf 4 maanden wel oefenhapjes toch?
Heb met A. volgens mij wel al bijvoeding gedaan toen met 4 á 5 maanden. Weet niet meer waarom speciaal. Geloof dat ik het idee oefenhapjes toen verkeerd begrepen had. :')
  donderdag 5 april 2018 @ 11:27:42 #290
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_178320292
Ja als oefenhapje idd, niet als volledige maaltijd. Hoewel M. gewoon al een heel potje leegeet :')
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_178320794
Babysaurus & vinger

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#bankhangdagje :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_178321445
Ik kom hier wat moeilijk aangehaakt. Lees met jullie mee maar hapjes en spelen ed voelt momenteel nog zo ver weg..

Mijn mini is inmiddels bijna 3 weken. Man gaat dinsdag weer werken. Ik vind ‘t spannend. Mini is best een relaxte baby: slaapt veel, drinkt/poept/plast goed en huilt weinig. Alleen onze middelste (omg middelste O+) vergt best veel aandacht. Klimt op tv meubel als ik aan het voeden ben, wurmt zich los uit de buggy en rent weg. Nu kan ik het met man nog afwisselen maar straks niet en dat vind ik best spannend!

Oh en sinds vandaag heb ik ineens weer helderrood bloedverlies terwijl dat bijna over was. Iemand ervaring mee? Alsin me gerust kan stellen dat dat normaal is :P
  donderdag 5 april 2018 @ 12:37:50 #293
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_178321490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef Songeur het volgende:
Ik kom hier wat moeilijk aangehaakt. Lees met jullie mee maar hapjes en spelen ed voelt momenteel nog zo ver weg..

Mijn mini is inmiddels bijna 3 weken. Man gaat dinsdag weer werken. Ik vind ‘t spannend. Mini is best een relaxte baby: slaapt veel, drinkt/poept/plast goed en huilt weinig. Alleen onze middelste (omg middelste O+) vergt best veel aandacht. Klimt op tv meubel als ik aan het voeden ben, wurmt zich los uit de buggy en rent weg. Nu kan ik het met man nog afwisselen maar straks niet en dat vind ik best spannend!

Oh en sinds vandaag heb ik ineens weer helderrood bloedverlies terwijl dat bijna over was. Iemand ervaring mee? Alsin me gerust kan stellen dat dat normaal is :P
Joe, same here! Ik lees stiekem wel heur, maar het kletst nog wat lastig :+

Bloedverlies check! Ik dacht ook dat het bijna over was rond wk 4 en toen begon het feestje weer opnieuw :') nu is het wederom een paar dagen over, hoop dat het nu weg blijft! Dametje is 5,5 wk.

Bij nr 1 heb ik 6 weken gebloed en was ik ondanks volle bak bv na 10 weken weer ongesteld :( dat mag nu ook wel wat langer wegblijven..
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_178321786
Nanuke, fruit eet ie wel graag, vooral banaan en peer. Boterham gaat wisselend, soms een derde boterham, soms een kwart.
Gister was ik gewoon helemaal op en gefrustreerd. Elke keer maak je iets klaar en vervolgens eet ie maar 2 hapjes en kan de rest weer de vuilnisbak in. Wel grappig vind ik dan weer dat ie echt door middel van hoofdschudden aangeeft dat ie het niet blieft :)
Goede stats trouwens!

Venco, een klein feestbeestje in the making :P Succes vandaag!

FF, waarom zijn jullie potjes gaan geven? Iedereen geeft aan dat de baby's het nog niet echt nodig hebben en dat ik me geen zorgen moet maken. Waarom kozen jullie dan voor potjes en niet het gewoon op z'n beloop laten? Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, vind mezelf momenteel niet echt helder :P

Flav, we hebben een vast ritueel en vaste volgorde. Voorheen werkte dat goed, nu kan ik hem dus na de voeding niet meer in zijn bedje leggen.
Wat schattig, die hongerige V O+

Mini, ook goede stats en _O- voor de payback van O na het gemopper van de arts over bijvoeding

[ Bericht 0% gewijzigd door TolstoiFan op 05-04-2018 13:08:29 ]
pi_178321990
Uiteindelijk gisteravond van 20:30 tot 01:30 bezig geweest. S. heeft flink gehuild, gebruld en zodra je hem oppakt was ie rustig en viel ie in slaap en bij terugleggen herhaling van zetten.
Hij heeft nog op me geslapen. Toen manlief uiteindelijk thuis kwam, heeft die met hem rondgelopen en rustig proberen te krijgen, maar ook bij hem bij terugleggen in bed huilen huilen huilen.

Kunnen baby's je nu al bespelen / manipuleren (geen fijn woord trouwens, maar weet even geen ander woord)? Om 1 uur 's nachts discussie met man, hij denkt dat S de boel aan het bespelen was door te gaan huilen en brullen en daarmee te bewerkstelligen dat ie weer uit bed gehaald werd en bij ons kon zitten/liggen.
Ik betwijfel dat, maar opvallend was wel dat we hierover zaten te fluisteren terwijl S aan het huilen was en toen hij ons hoorde fluisteren, hield hij op met huilen :?
Toen wij ophielden met praten, begon hij nog een keer extra hard te huilen.
OOk als je bij hem staat te troosten, lijkt het alsof ie alleen maar harder gaat brullen :?

Anyway, om 01:30 kon ik hem eindelijk in zijn eigen bed leggen. Om 4 uur kwam hij nog een keer voor een voeding en daarna 's ochtends tegen 8 uur.

Ik kan niet meer zo goed tegen dit gedoe. Voorheen had ie er helemaal niet last van en nu is het één en al drama. Gisternacht zelf nog flink liggen huilen uit moeheid, frustratie en onmacht :'( :'(
Kijk nu alweer op tegen vanavond als ie naar bed moet. Dat voelt hij natuurlijk ook :{

Wel vanochtend weer naar babyzwemmen geweest, S. vind dat helemaal geweldig.
Ondanks mijn geklaag is ie toch nog steeds mijn allerliefste mannetje O+ O+ O+ O+

Aanvulling: heb zelfs gisteravond nog gedacht dat ik gewoon niet meer genoeg melk produceer en dat ie misschien zo huilt vanwege honger :?
Maar dat kan toch niet zo zijn als ik op mijn werk in 2 keer kolven 350-370 ml kolf???

[ Bericht 6% gewijzigd door TolstoiFan op 05-04-2018 13:23:25 (Aanvulling) ]
pi_178322190
Ondanks prikjes een hele goede nacht gehad, ze sliep van 22:00 uur tot 07:30 en toen van 08:00 tot 11:00 uur. Stats waren 4583 gram en der lengte 55,5 cm O+ O+
pi_178322217
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:18 schreef BellaaElisa het volgende:
Ondanks prikjes een hele goede nacht gehad, ze sliep van 22:00 uur tot 07:30 en toen van 08:00 tot 11:00 uur. Stats waren 4583 gram en der lengte 55,5 cm O+ O+
Wat een heerlijke nacht, fijn Bella!
Misschien zelfs wel dankzij die prikjes :*
pi_178322225
Tolsoi wat vervelend dat die zo slecht slaap, heb je al geprobeerd om hem in te bakeren? Met bijv. de pacco of swaddle me? Hoe dan ook c_/ en hopelijk gaat het deze nacht beter :* wel leuk van het babyzwemmen, ik wil dat ook heel graag doen. N. Is dol op water!
Je klinkt ondanks de slechte nachten echt heel verliefd op je mannetje O+
pi_178322255
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:20 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Wat een heerlijke nacht, fijn Bella!
Misschien zelfs wel dankzij die prikjes :*
Normaal slaapt ze van 20:30 / 21:00 tot 6 uur half 7 . Maar dit keer wilde ze echt niet naar bed :') Ze was alleen maar aan het lachen. Gekke baby O+
pi_178322264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:02 schreef minilot het volgende:
Babysaurus & vinger

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#bankhangdagje :)
Wat een knapperd zeg! O+
pi_178322302
Dan gooi ik hem ook maar dicht :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')