Terecht dat Wilfried de Jong Kluivert stevig aan de tand voelde jaren later.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wat zielig was. Dat de moordernaar niet eens zijn excuses durfde aan te bieden aan de nabestaanden
Nee tot 5x aan toe kansloos afgedroogd worden in de CL is watquote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Klummie het volgende:
[..]
Rosenborg was een te hoge drempel ja.
En Pascanus (RIP)quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
alleen nog mexicanobakker en coco en we zijn compleet
Dat vond Kluivert ook, daarom geen excuses.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dit is te confronterend.
Koffieplanter. (wie?)quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Bohhhh ik snap je wel. Live mond op mond actie met Ronaldoquote:Op maandag 26 maart 2018 22:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
De spot drijft?
Ik hoop gewoon dat het Ronaldo overkomt want hem gun ik het gewoon van harte.
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Precies.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat vond Kluivert ook, daarom geen excuses.
Daar heeft nooit iemand het over.quote:
Ik zag Coco net ook. Die jongen is echt Blind.quote:
Terwijl men dan weer wel heel goed weet wie de MH17 heeft neergeschoten.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dat veel mensen hier vergeten dan Kluivert ook een massaverkrachter is.
Goed argument welquote:Op maandag 26 maart 2018 22:15 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Hou maar op. Dit is gewoon zielig.
Hoe was de eerste helft?!?!quote:Op maandag 26 maart 2018 22:17 schreef falling_away het volgende:
Toch wel een smetje op de wedstrijd deze 2de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |