twitter:SkySportNewsHD twitterde op zondag 25-03-2018 om 11:55:35+++ BREAKING +++Thomas Tuchel wechselt offenbar zum FC Arsenal: https://t.co/iAJZiw4DtB https://t.co/4PeuLZvmz8 reageer retweet
Ik hoop het, dan is Arsenal eindelijk weer interessant om te volgen.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SkySportNewsHD twitterde op zondag 25-03-2018 om 11:55:35+++ BREAKING +++Thomas Tuchel wechselt offenbar zum FC Arsenal: https://t.co/iAJZiw4DtB https://t.co/4PeuLZvmz8 reageer retweet
twitter:honigstein twitterde op zondag 25-03-2018 om 17:40:30"Tuchel is definitely not going to Arsenal". You can take this, from Christof Kneer (@SZ_Sport), as gospel. https://t.co/ghBb0nKUzW reageer retweet
Mocht tijd worden idd, klote interlandperiode duurde weer eens veel te lang.quote:
Toevallig hebben die ook tegen Liverpool gewonnen tijdje terugquote:
Er schijnt een hoop Egyptenaren te zijn die op hem gestemd hebben tijdens de landsverkiezing in Egyptequote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:46 schreef Toto69 het volgende:
Lollerpoolchoke
Mja, Mo zal de show wel weer redden.
Haha watquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er schijnen een hoop Egyptenaren te zijn die op hem gestemd hebben tijdens de landsverkiezing in Egypte
Dat middenveld blijft ook gewoon pure middelmaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:47 schreef Wicky15 het volgende:
Jezus wat begint dat middenveld van Liverpool weer tering slecht.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ection_more_than_1m/
Ze willen ook nog Jorginho van Napoli halen volgens de geruchten.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat middenveld blijft ook gewoon pure middelmaat.
Met de impuls van Naby Keita volgend seizoen wordt het al beter maar ik zie het liefst nog een nieuwe middenvelder komen.
Aanval: Top
Middenveld: Middelmaat
Verdediging: Work in progress, nog steeds matig bij vlagen.
Keeper: Kunnen beter een goede eerste keeper halen. Karius als stand-in en Mignolet lekker naar Dortmund of zo.
Jorginho zou een uitstekende aankoop zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen ook nog Jorginho van Napoli halen volgens de geruchten.
En dan nog een vervanger van Coutinho, kunnen ze eventueel 4-2-2-2 spelen
Ja Lemar waren ze natuurlijk een tijd mee bezig, en ik las laatst geruchten over Werner die naar Liverpool zou komen (dan hij in de spits en Mané-Firmino-Salah erachter). Verder heb ik niet echt een idee wat er zoal nog rondloopt wat echt niveau Coutinho kan worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jorginho zou een uitstekende aankoop zijn.
Wat betreft een vervanger van Coutinho, aan wie zit jij dan te denken?
Werner las ik ook ja. Dat zou wel een hele knappe aankoop zijn overigensquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Lemar waren ze natuurlijk een tijd mee bezig, en ik las laatst geruchten over Werner die naar Liverpool zou komen (dan hij in de spits en Mané-Firmino-Salah erachter). Verder heb ik niet echt een idee wat er zoal nog rondloopt wat echt niveau Coutinho kan worden.
Ja ik zie de Franse competitie dus nooit meer, zal best kunnen dat daar nog genoeg interessante spelers rondlopen die haalbaar zijn voor Liverpoolquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werner las ik ook ja. Dat zou wel een hele knappe aankoop zijn overigenszie hem eerder naar Bayern gaan,
Lemar... dit seizoen ook niet geheel op niveau, maar zou kunnen ja.
Nou, dat lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:56 schreef Toto69 het volgende:
Werner
Mané - Firmino - Salah
Keita - Wijnaldum/Henderson - Aankoop
Robertson - van Dijk - Aankoop
Aankoop/Karius
Sick
Maar vraag me wel af of dat niet veel te aanvallend gaat zijn.
Allisson zou wel een heel goede zijn om op te pikken ja. Ik las van de week geruchten over Casillas naar Liverpoolquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zie de Franse competitie dus nooit meer, zal best kunnen dat daar nog genoeg interessante spelers rondlopen die haalbaar zijn voor Liverpool
Maar verwacht dus wel het een en ander van Liverpool deze zomer, ook nog die keeper van Roma oppikken misschien.
Zou wel een absolute machine kunnen worden. Werner die er bijv. 20-25 inschiet, Firmino die er 15-20 maakt, laten we zeggen Salah 20-25 en Sadio nog een stuk of 10-15.quote:
Alissonquote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:56 schreef Toto69 het volgende:
Werner
Mané - Firmino - Salah
Keita - Wijnaldum/Henderson - Aankoop
Robertson - van Dijk - Aankoop
Aankoop/Karius
Sick
Maar vraag me wel af of dat niet veel te aanvallend gaat zijn.
Elke wedstrijd 5-3quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou wel een absolute machine kunnen worden. Werner die er bijv. 20-25 inschiet, Firmino die er 15-20 maakt, laten we zeggen Salah 20-25 en Sadio nog een stuk of 10-15.
Casillas kan er toch geen reet meer van (lol)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Allisson zou wel een heel goede zijn om op te pikken ja. Ik las van de week geruchten over Casillas naar Liverpoolals stand-in misschien nog wel leuk, maar niet als eerste keeper hoop ik.
Dan komt ie waarschijnlijk wel eerder aan spelen toe, Ter Stegen gaat echt niet zomaar banken voor Cillessen bij Barca.quote:
Weet niet of Cillessen echt beter is dan Karius. Maar laatste wedstrijden die ik van Cillessen gezien heb heeft 'ie echt een goede indruk op me gemaakt. Vind zonde dat hij daar maar op de bank zit.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan komt ie waarschijnlijk wel eerder aan spelen toe, Ter Stegen gaat echt niet zomaar banken voor Cillessen bij Barca.
Firmino als CM?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alisson
Clyne - aankoop - Van Dijk - Robertson
Keita - Firmino - Jorginho
Salah - Werner - Mané
Boh boh boh koekoek
Ja maakte inderdaad een goede indruk. Lijkt wel echt veel aan de trainingen met de wereldtoppers te hebben. Moet alleen echt wel een overstap maken. Ik las recentelijk dat Sevilla hem op het oog heeft als vervanger van Rico (de coach zou niet tevreden over hem zijn)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Weet niet of Cillessen echt beter is dan Karius. Maar laatste wedstrijden die ik van Cillessen gezien heb heeft 'ie echt een goede indruk op me gemaakt. Vind zonde dat hij daar maar op de bank zit.
quote:
Fair enough. Zou best kunnen werken, hij is wel lekker Multi-inzetbaar wat dat betreft.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer een soort 4-2-3-1 waar Firmino op 10 staat.
Al ligt dat ook aan de tegenstander natuurlijk, tegen de betere heb je eigenlijk ook wel een goede balveroveraar erachter nodig.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Fair enough. Zou best kunnen werken, hij is wel lekker Multi-inzetbaar wat dat betreft.
True.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al ligt dat ook aan de tegenstander natuurlijk, tegen de betere heb je eigenlijk ook wel een goede balveroveraar erachter nodig.
Zijn er echt maar 3 hequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die breedte voorin is ook niks
Sjelsie blijft grappigerquote:
Die blonk bij Vitesse niet eens uitquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook zo'n Solankedat wordt toch nooit wat voor Liverpool.
Lijkt me niet neequote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook zo'n Solankedat wordt toch nooit wat voor Liverpool.
is dat ooit wat geweest dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee
Zo zonde dat die blessures Sturridge helemaal kapot gemaakt hebben
Ja daarom, al hoeft dat niet altijd wat te zeggen. Matic was hier ook geen geweldenaarquote:
Die was echt beest in 13/14 ja, zonde.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee
Zo zonde dat die blessures Sturridge helemaal kapot gemaakt hebben
Felipe Luiz ook nietquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, al hoeft dat niet altijd wat te zeggen. Matic was hier ook geen geweldenaar
[..]
Die was echt beest in 13/14 ja, zonde.
Jij hebt in 13/14 geen Liverpool gekeken?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit een bijzondere speler gevonden
Sowieso worden al die Ajacieden uitgefloten daar (lol)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:28 schreef Toto69 het volgende:
Afscheidswedstrijd van Kuyt komt Suarez wellicht ook meedoen (is op 27 mei, dus als Barca de CL-finale haalt gaat het feestje niet door aangezien die op 26 mei is)
jawel hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Jij hebt in 13/14 geen Liverpool gekeken?
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Erwin Mulder zit daar ook nog jaTering
Het is Crystal Palace.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:37 schreef Sked het volgende:
Sta je daar met z'n allen in de 16, laat je je nog zo uitspelen
dat had Frank beter neergezetquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:37 schreef Sked het volgende:
Sta je daar met z'n allen in de 16, laat je je nog zo uitspelen
Ik denk dat Mourinho het daar niet mee eens zou zijnquote:
Is hij tweede of derde keeper daar?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:39 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe veel zou Mulder verdienen bij Swansea?
Derde. Tweede is Nordtfeldquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij tweede of derde keeper daar?
Tweede toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij tweede of derde keeper daar?
te veelquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:39 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe veel zou Mulder verdienen bij Swansea?
Net zo erg als die schapenkop van Vilhena vorig jaar. Krijg je als je teveel verdientquote:
Godsamme. Gekkigheid.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik iets van 600k-800k?
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Net zo erg als die schapenkop van Vilhena vorig jaar. Krijg je als je teveel verdient
Dan worden ze toch gewoon uitgelachen als ze de kleedkamer zo binnenlopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Net zo erg als die schapenkop van Vilhena vorig jaar. Krijg je als je teveel verdient
Hij draagt altijd een gouden gasmaker als hij knipt, vandaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hebben die tegenwoordig al dat soort hippe namen?
Ik denk dan ook altijd van: Heeft ie geen vriendin die zegt 'Als je met dat apenkapsel gaat rondlopen ga ik niet met met je naar bed' oid?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan worden ze toch gewoon uitgelachen als ze de kleedkamer zo binnenlopen.
Voor haar tien anderen tochquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dan ook altijd van: Heeft ie geen vriendin die zegt 'Als je met dat apenkapsel gaat rondlopen ga ik niet met met je naar bed' oid?
Moet kunnen toch, open relaties.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hij draagt altijd een gouden gasmaker als hij knipt, vandaar.
Ja dat zijn toch golddiggers.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dan ook altijd van: Heeft ie geen vriendin die zegt 'Als je met dat apenkapsel gaat rondlopen ga ik niet met met je naar bed' oid?
Clyne was wel een baasje. Hoop dat 'ie zijn oude niveau weer aan kan tikken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:46 schreef Wicky15 het volgende:
Welke cv en rb moet Liverpool nog halen?
Al hebben ze rechtsback nog wel Clyne maarja.. nog geen minuut gemaakt dit seizoen geloof ik
Als ik Liverpool was haalde ik De Ligt, maar als Ajacied zie ik dat liever niet gebeuren.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:46 schreef Wicky15 het volgende:
Welke cv en rb moet Liverpool nog halen?
Al hebben ze rechtsback nog wel Clyne maarja.. nog geen minuut gemaakt dit seizoen geloof ik
Het is dat hij nog een tijdje bij Roma zit, maar Karsdorp lijkt me misschien wel een goeie rb voor Liverpool.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Clyne was wel een baasje. Hoop dat 'ie zijn oude niveau weer aan kan tikken.
Ik had graag de Vrij gezien, maar helaas.
Lachwekkend inderdaad.quote:
Nee joh laat die zich eerst maar bewijzen bij Roma.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is dat hij nog een tijdje bij Roma zit, maar Karsdorp lijkt me misschien wel een goeie rb voor Liverpool.
Wat voelt hij goed aan? Dat bewust hands geen geel is?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:49 schreef PSVCL het volgende:
Dat is nou een goede scheids. Voelt het perfect aan
En dan wil Sjaak Swart buitenlandse scheidsrechters naar Nederland halen (lol)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
En dan zeggen ze dat LaLiga scheidsrechters slecht zijn, maar in Engeland kunnen ze er ook wat van.
Adil Auassar debuteerde ooit bij 0-7 (lol)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die debuteerde bij een 0-5 nederlaag (lol)
Hij dacht dat er was gefloten, beetje zwaar om daar de 2e voor te gevenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat voelt hij goed aan? Dat bewust hands geen geel is?
Ik zie er wel graag een paar uit Saudi-Arabië komenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan wil Sjaak Swart buitenlandse scheidsrechters naar Nederland halen (lol)
Dat dacht hij helemaal niet. Hij vond het zelf een overtreding dus besloot maar alvast de bal te pakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij dacht dat er was gefloten, beetje zwaar om daar de 2e voor te geven
Sowieso neem ik alles wat uit zijn mond komt niet serieus.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon rechtstreeks invliegen vanaf de Afrika Cup. Lekker een competitie vol met doodschoppen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik zie er wel graag een paar uit Saudi-Arabië komen
Altijd als ik die naam hoor komt er een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Adil Auassar debuteerde ooit bij 0-7 (lol)
Die Belgen in de Eredivisie waren echt een groot succes.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjaak is heerlijk vermaak.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso neem ik alles wat uit zijn mond komt niet serieus.
Om daar iemand voor weg te sturen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:52 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat dacht hij helemaal niet. Hij vond het zelf een overtreding dus besloot maar alvast de bal te pakken.
Leuk schoolreisje was dat voor hun.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die Belgen in de Eredivisie waren echt een groot succes.
Elke week is hij boos dat Ajax geen penalty heeft gehadquote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
IK HOOP DAT DE GRAAFSCHAP DEGRADEERT
Ik zie Palace nog wel winnen in de blessuretijd via gestuntel van Liverpoolquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hup Liverpool maak even de winnende
Anders zo nog de CL-plaats kwijt
As is the Liverpool wayquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik zie Palace nog wel winnen in de blessuretijd via gestuntel van Liverpool
De spelers stappen in de bus, de spelers stappen uit de bus.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:03 schreef Wicky15 het volgende:
Geweldige beelden van die spelers die binnen komen gelopen.
Ja, dat voegt echt wat toe aan de voetbalervaring deze zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:03 schreef Wicky15 het volgende:
Geweldige beelden van die spelers die binnen komen gelopen.
'Ook die goal van Van Basten tegen Rusland schiet ik er moeiteloos in'quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spelers stappen in de bus, de spelers stappen uit de bus.
~ Maarten van RosGod
Ik ben degene die de bus eigenlijk gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spelers stappen in de bus, de spelers stappen uit de bus.
~ Maarten van RosGod
Eigenlijk best een gay club naam, hoort eerder bij Frozen of zo.quote:
Eigenlijk zou hun stadion er echt uit moeten zien als een kristallen paleisquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Eigenlijk best een gay club naam, hoort eerder bij Frozen of zo.
Haha ik weet nog wel inderdaad dat we toen zeiden dat hij niet zo'n afmaker wasquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch een uitstekend aankoopje geweest van Liverpool
En dan blonk Salah in het begin nog wel uit in het missen van kansen (lol)
Hij had al op 50 goals kunnen staan als hij al die kansen had gemaakt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha ik weet nog wel inderdaad dat we toen zeiden dat hij niet zo'n afmaker was
We hadden WK kunnen zijn als Robben OP WEG NAAR had gemaakt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had al op 50 goals kunnen staan als hij al die kansen had gemaakt.
Of als de paal niet in de weg stond bij Rensenbrinkquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
We hadden WK kunnen zijn als Robben OP WEG NAAR had gemaakt.
Maar PSV is helemaal niet mooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:19 schreef PSVCL het volgende:
Voor Eindhoven mijn passie, Vol strijd gaan wij op pad. Mijn hart heb ik verloren, Aan deze mooie stad. Ik zal je nooit verlaten, Als jij zijn er geen twee. Daarom blijf ik altijd zingen, Voor ons mooie PSV
Ale ale ale (4x)
Want er is geen zomer waarin je aankopen kunt doenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:20 schreef franske19 het volgende:
Nu moet man utd nog wel even verliezen vanmiddag. Overigens gaat die Liverpool volgend jaar ook geen prijzen pakken. Defensief nog steeds gatenkaas.
Laat staan Eindhoven.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar PSV is helemaal niet mooi.
Fransie Fransie heeft een glazen bol.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Want er is geen zomer waarin je aankopen kunt doen
nou nou nouquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar PSV is helemaal niet mooi.
Waar willen ze 2 of 3 goede verdedigende spelers vandaan halen die een topniveau halen in de PL en Europa? Van Dijk alleen al kostte een bizarre som.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Want er is geen zomer waarin je aankopen kunt doen
De Ligt en Umtiti halen voor 120 miljoenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Waar willen ze 2 of 3 goede verdedigende spelers vandaan halen die een topniveau halen in de PL en Europa? Van Dijk alleen al kostte een bizarre som.
Umtiti gaat toch nooit naar Liverpool johquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De Ligt en Umtiti halen voor 120 miljoen
Hoeveel zou die Upamecano kosten van RB Leipzig? nja lijkt me sterk dat RB na Keita nog een goeie speler naar LFC laat gaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Umtiti gaat toch nooit naar Liverpool joh
Volgens mij heeft RB Leipzig wel transferinkomsten nodig om te voldoen aan hun Financial Fair Play (las ik laatst iets over) dus die happen wel als er genoeg geboden wordt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoeveel zou die Upamecano kosten van RB Leipzig? nja lijkt me sterk dat RB na Keita nog een goeie speler naar LFC laat gaan.
Kom er regelmatig. Ik zie het niet in ieder geval.quote:
Dacht dat ze 100 miljoen voor hem vroegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoeveel zou die Upamecano kosten van RB Leipzig? nja lijkt me sterk dat RB na Keita nog een goeie speler naar LFC laat gaan.
Wie?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:55 schreef PSVCL het volgende:
100 PL goals voor Lukaku.
Benieuwd of Koffieplanter Morato nog steeds beter vind
Koffieplanter?
Vindt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:55 schreef PSVCL het volgende:
100 PL goals voor Lukaku.
Benieuwd of Koffieplanter Morato nog steeds beter vind
Koffieplanter?
winst voor tottenhamquote:Op zondag 1 april 2018 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is jullie voorspelling bij Sjelsie-Tottenham?
Denk 1-1
Ze heten niet voor niets boring Chelseaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |