Dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:46 schreef Burner82 het volgende:
Met WK Moto3 junioren bedoel je denk ik: FIM CEV Repsol Moto3™ Junior World Championship?
Beetje crosstopic, want kan ook in MotoGP... Want Vicente Perez gaat vanuit deze klasse naar de Moto3 (GP) als vervangen van Livio Loi, die de laan uit is gestuurd.
Klopt, vorig jaar heb ik er een aantal gekeken. Ze rijden ook vaak 2 races op 1 dag.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad
Zijn vaak prima races in de weekenden waar oa dat kampioenschap rijdt, gastjes van soms wel 12 jaar jong die er volle bak tegenaan gaan
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar heb ik er een aantal gekeken. Ze rijden ook vaak 2 races op 1 dag.
Masia (mijn held) reed daar nog vorig jaar. Hij reed daar een beetje zoals Max Verstappen in de F1. Bij 1 van de laatste wedstrijden waren de commentators het eens: hier kan Masia geen 3 man meer inhalen in die laatste bocht.... Masia: hold my
![]()
![]()
Nog minder tijd in het weekendquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dikke twee weken wachten nog, veel te lange pauze.
https://www.racesport.nl/(...)-repsol-aragon-2018/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |