Daarom was het twee jaar terug beter ja?quote:Op zondag 25 maart 2018 08:57 schreef Fir3fly het volgende: [..] Heeft met de banden te maken, niet met de auto's.
Heb ik niet gezien, kunnen andere mensen dit bevestigen/terughalen?quote:Op zondag 25 maart 2018 08:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op beeld duidelijk te zien, Max ging er voorbij in de eerste bocht.
Dat was niet verstaanbaar door het boe-geroep.quote:
Het was niet beter.quote:Op zondag 25 maart 2018 08:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom was het twee jaar terug beter ja?
welverdiende overwinning ....quote:Op zondag 25 maart 2018 08:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ondanks dat het een zak hooi is, een welverdiende overwinning voor Vettel, dankzij de geweldige strategie.
Red Bull helaas weer(!) een belabberde strategie, in dit opzicht kunnen ze nog wel leren van een Merc en Fer.
VER tot nu toe zijn slechtste race imho. Plaatsen verloren door fouten, punt. Leer ervan en volgende keer een stuk beter (hoop ik... ).
quote:
Je mag er best over debatteren hoor, op een normale volwassen manier, als dit mogelijk is voor je?quote:
Ik zag dat Max achter Magnussen eindigde na de pitstop, alleen daarna moest Magnussen al meteen afremmen dus duurde niet lang...quote:Op zondag 25 maart 2018 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, kunnen andere mensen dit bevestigen/terughalen?
(Even daargelaten dat KMag toen wellicht al last had van een loszittend wiel, maar laten we daar even niet vanuit gaan)
Strategie werkte niet omdat die Haas voorbij kwam na de start. Dat had niet mogen gebeuren.quote:Op zondag 25 maart 2018 08:59 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ondanks dat het een zak hooi is, een welverdiende overwinning voor Vettel, dankzij de geweldige strategie.
Red Bull helaas weer(!) een belabberde strategie, in dit opzicht kunnen ze nog wel leren van een Merc en Fer.
VER tot nu toe zijn slechtste race imho. Plaatsen verloren door fouten, punt. Leer ervan en volgende keer een stuk beter (hoop ik... ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |