abonnement Unibet Coolblue
pi_178075191
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Beide FL zijn tijdens de race gereden en Ricciardo ook in de laatste rondjes, dus kwa brandstof maakt het niet veel uit.
Kan zijn dat Schumacher idd meer verse banden had toen hij dat record reed, maar dan nog... er wordt nu al tijden gezegd (ook door Cowell) dat de huidige auto's "veel" sneller zijn dan toen, maar ik zie het niet oO<
Ligt aan de halo.
pi_178075237
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Beide FL zijn tijdens de race gereden en Ricciardo ook in de laatste rondjes, dus kwa brandstof maakt het niet veel uit.
Kan zijn dat Schumacher idd meer verse banden had toen hij dat record reed, maar dan nog... er wordt nu al tijden gezegd (ook door Cowell) dat de huidige auto's "veel" sneller zijn dan toen, maar ik zie het niet oO<
Ze zijn ook heel veel zwaarder en kunnen niet meer op nieuwe banden en weinig brandstof een korte stint rijden zoals Schumacher vaak deed in die tijd.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 25 maart 2018 @ 13:05:16 #153
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_178075244
Nou Honda viel uit en Mclaren finished tussen de RB's in.
De haasen vielen duf uit, maar konden gewoon mee, net zoals Renault. FI was nergens te bekennen
  zondag 25 maart 2018 @ 13:07:12 #154
147172 THEFXR
Alpha Bear
  zondag 25 maart 2018 @ 13:17:13 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178075415
quote:
Kimi zal toch ook een beetje hetzelfde gevoel als Hamilton hebben, gewoon solide gereden maar toch 3e.
pi_178075518
quote:
5s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:44 schreef SnowOokami het volgende:
Schumacher heeft nog steeds het lap record trouwens:
Race lap record 1:24.125 Michael Schumacher, Ferrari, 2004
Fastest lap 1:25.945 Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, 2018

Ze hebben toch niks aan dat circuit gedaan sinds 2004? Iedereen zegt dat de huidige auto's sneller zijn, maar er zijn nu nog banen waar de 2004 auto's sneller zijn geweest... dus waar zit dat verschil in?
Bandenoorlog
V10 motor
Tanken
Traction Control

Vond deze nog van Gene Haas


.
  zondag 25 maart 2018 @ 13:25:51 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178075537
quote:
5s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:44 schreef SnowOokami het volgende:
Schumacher heeft nog steeds het lap record trouwens:
Race lap record 1:24.125 Michael Schumacher, Ferrari, 2004
Fastest lap 1:25.945 Daniel Ricciardo, Red Bull Racing, 2018

Ze hebben toch niks aan dat circuit gedaan sinds 2004? Iedereen zegt dat de huidige auto's sneller zijn, maar er zijn nu nog banen waar de 2004 auto's sneller zijn geweest... dus waar zit dat verschil in?
Gewoon power. De V10s hadden veel meer pk. In ruil daarvoor slurpten ze ook veel meer maar dat was in die tijd nog geen probleem :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 25 maart 2018 @ 13:37:15 #158
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178075694
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:24 schreef Fer het volgende:

[..]

Bandenoorlog
V10 motor
Tanken
Traction Control

Vond deze nog van Gene Haas


[ afbeelding ]
Denk dat Gene die wielgun wel kan opeten op dit moment.

Traction control is wel een goeie idd en de V10 had idd gemiddeld meer vermogen. Al denk ik niet dat het tanken mee heeft geholpen, Ricciardo was ook licht toen hij de FL zette vandaag.

quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:04 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ze zijn ook heel veel zwaarder en kunnen niet meer op nieuwe banden en weinig brandstof een korte stint rijden zoals Schumacher vaak deed in die tijd.
Meeste FL nu worden ook met weinig brandstof gereden ;) dus die gaat niet op. Maar je hebt wel een punt met het gewicht ja, scheelt meer dan 100kg met toen meen ik.
  zondag 25 maart 2018 @ 13:37:47 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_178075705
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:37 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Denk dat Gene die wielgun wel kan opeten op dit moment.

Traction control is wel een goeie idd en de V10 had idd gemiddeld meer vermogen. Al denk ik niet dat het tanken mee heeft geholpen, Ricciardo was ook licht toen hij de FL zette vandaag.

[..]

Meeste FL nu worden ook met weinig brandstof gereden ;) dus die gaat niet op. Maar je hebt wel een punt met het gewicht ja, scheelt meer dan 100kg met toen meen ik.
het zijn nu gewoon een beetje lompe bakken
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 maart 2018 @ 13:40:48 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178075745
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

het zijn nu gewoon een beetje lompe bakken
Kubica kwam ook met soortgelijke kritiek, want volgetankt met brandstof is het net een bus ipv een racewagen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 maart 2018 @ 13:42:08 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178075767
Wat is zo'n napje toch altijd lekker na het vroege opstaan :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 25 maart 2018 @ 13:44:29 #162
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_178075812
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Wat is zo'n napje toch altijd lekker na het vroege opstaan :@
dagboekshit of gayposts ergens anders aub
  zondag 25 maart 2018 @ 13:49:28 #163
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178075881
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

het zijn nu gewoon een beetje lompe bakken
Busje komt zo :o

also:
https://www.motorsport.co(...)nalty-limit-1018558/

quote:
Mercedes has changed the control electronics and energy store in Bottas’s car, as well as its gearbox, after the Finn crashed heavily exiting Turn 1 in Q3 on Saturday.
Dus de CE en ES zitten al op 2 van 2 bij Bottas :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 maart 2018 @ 13:50:17 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178075893
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:49 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Busje komt zo :o

also:
https://www.motorsport.co(...)nalty-limit-1018558/

[..]

Dus de CE en ES zitten al op 2 van 2 bij Bottas :')
Die regels... kom op zeg :N
Dit is echt belachelijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178075926
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Beide FL zijn tijdens de race gereden en Ricciardo ook in de laatste rondjes, dus kwa brandstof maakt het niet veel uit.
Kan zijn dat Schumacher idd meer verse banden had toen hij dat record reed, maar dan nog... er wordt nu al tijden gezegd (ook door Cowell) dat de huidige auto's "veel" sneller zijn dan toen, maar ik zie het niet oO<
fuel flow limiet en beperktere hoeveelheid brandstof waardoor ze in de race niet volluit kunnen gaan. In de kwalificatie wel en dan zijn ze ook sneller, ruim 3 seconden.

Tijden van de kwalificatie in 2004 liggen ook veel dichter bij de racesnelheid dan nu.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 25 maart 2018 @ 13:54:10 #166
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178075938
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:52 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

fuel flow limiet en beperktere hoeveelheid brandstof waardoor ze in de race niet volluit kunnen gaan. In de kwalificatie wel en dan zijn ze ook sneller, ruim 3 seconden.

Tijden van de kwalificatie in 2004 liggen ook veel dichter bij de racesnelheid dan nu.
Daar heb je een punt :o
pi_178075946
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gewoon power. De V10s hadden veel meer pk. In ruil daarvoor slurpten ze ook veel meer maar dat was in die tijd nog geen probleem :+.
Kwalificatie nu is 3 sec sneller dan toen dus dat is gewoon onzin.

Feit dat ze nu brandstof moeten besparen en toen niet speelt wel mee.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 25 maart 2018 @ 13:56:34 #168
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_178075979
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Wat is zo'n napje toch altijd lekker na het vroege opstaan :@
+1 :z
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  zondag 25 maart 2018 @ 13:57:31 #169
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178075993
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Wat is zo'n napje toch altijd lekker na het vroege opstaan :@
Na de race m'n auto gewassen en daarna nog even het gaspedaal wat verder ingeduwd dan noodzakelijk :7
  zondag 25 maart 2018 @ 14:04:33 #170
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_178076110
Speciaal voor vuurvlieg, het ultieme bewijs dat Magnussen voor Verstappen lag na de pitstop:
  zondag 25 maart 2018 @ 14:06:38 #171
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178076134
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2018 14:04 schreef SnowOokami het volgende:
Speciaal voor vuurvlieg, het ultieme bewijs dat Magnussen voor Verstappen lag na de pitstop:
[ afbeelding ]
Dan had ik hem inderdaad verward met Grosjean.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178076193
Toch begrijp ik niet hoe dat werkt. Pitstop gaat fout en je stuurt een auto de baan op terwijl een van de wielen niet goed vastzit. Oké, mag niet gebeuren, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Dan auto twee. Je wéét wat er fout ging bij de andere pitstop en dat overkomt je geen tweede keer. Desnoods duurt die pitstop twee keer zo lang. En wat gebeurt er? Nóg een keer dezelfde fout.

Hoe?
  zondag 25 maart 2018 @ 14:11:59 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_178076230
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:54 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Kwalificatie nu is 3 sec sneller dan toen dus dat is gewoon onzin.

Feit dat ze nu brandstof moeten besparen en toen niet speelt wel mee.
Kwalificatie is alleen sneller omdat men toen moest kwalificeren met racefuel. En op gegroefde banden. Dat vergeet je elke keer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_178076310
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2018 13:54 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Kwalificatie nu is 3 sec sneller dan toen dus dat is gewoon onzin.

Feit dat ze nu brandstof moeten besparen en toen niet speelt wel mee.
Ze hebben dan ook jaren geprobeerd om de snelheid eruit te krijgen. Met succes, uiteraard. Dat ze dan ten opzichte van het dieptepunt (toen de top van de GP2 sneller was dan de langzaamste F1-auto's) weer aanmerkelijk sneller zijn, maakt niet dat ze sneller dan ooit zijn.
  zondag 25 maart 2018 @ 14:21:51 #175
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')