Gunstig voor Ric morgen in algemene zin.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:58 schreef Gezicht het volgende:
Bottas +5 gridpenalty vanwege een nieuwe bak trouwens. Als 'ie al niet vanuit de pits start dan.
Scheelt 1 plekkie iddquote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:19 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Gunstig voor Ric morgen in algemene zin.
Maleisië 2 keer DRS achter elkaar, en dan nog redde die het nog maar net. Mexico pakte hij slim nog de slipstream van Vettel anders legde hij het ook af op acceleratie van de lijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En toch zie ik Max in Maleisie Hamilton inhalen na een lang recht stuk. En zie ik in Mexico de 'trage' Red Bull na de eerste rechts-links combinatie aan de leiding gaan. Twee situaties waar motorvermogen toch echt een rol speelt. Hoe verklaar je dat dan?
Tuurlijk maakt motorvermogen uit, maar er zijn mensen die na 1 kwalificatie de Mercedes al weer uitroepen tot de auto van het jaar. Laten we eerst maar eens gaan racen.
Ah, ok, dus motorvermogen is niet het walhalla? Goh....vreemd....waarom is iedereen dan zo zeker dat Mercedes weer een kampioenschap gaat pakken....quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maleisië 2 keer DRS achter elkaar, en dan nog redde die het nog maar net. Mexico pakte hij slim nog de slipstream van Vettel anders legde hij het ook af op acceleratie van de lijn.
Je draaft een beetje door. Niemand is zeker maar de Mercedes lijkt vooralsnog gewoon weer de sterkste. Zowel in de long runs als kwali trim. Waarom heb je daar zo'n moeite mee als dat benoemt wordt ?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, ok, dus motorvermogen is niet het walhalla? Goh....vreemd....waarom is iedereen dan zo zeker dat Mercedes weer een kampioenschap gaat pakken....
In deze OP jaquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
In deze OP ja
TV / Pirates of the Caribbean #3
Mexico is een ander verhaal vanwege de hoogtequote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En toch zie ik Max in Maleisie Hamilton inhalen na een lang recht stuk. En zie ik in Mexico de 'trage' Red Bull na de eerste rechts-links combinatie aan de leiding gaan. Twee situaties waar motorvermogen toch echt een rol speelt. Hoe verklaar je dat dan?
Tuurlijk maakt motorvermogen uit, maar er zijn mensen die na 1 kwalificatie de Mercedes al weer uitroepen tot de auto van het jaar. Laten we eerst maar eens gaan racen.
Nee, hoor. Ik zet dingen in perspectief.quote:
Kijk, nou komen we ergens.quote:Niemand is zeker
GPS en handmatig.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Bij de crash van Bottas was te zien dat de gele lampen langs de baan meteen aangingen toen hij de barrier raakte. Weet iemand hoe precies die lampen geactiveerd worden?
Je begint nogal hysterisch te reageren zodra er ook maar iets nadelig over Max of RBR gepost wordt. Daarbij trek je nogal vreemde conclusies uit posts en verdraai je mensen hun woorden nogal. Vreemde manier van dingen in perspectief zetten, maar goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik zet dingen in perspectief.
[..]
Kijk, nou komen we ergens.
Grappig dat je dat vindt. Ik vind jou juist de hele tijd hysterisch reageren. Een beetje zoals iemand die er niet tegen kan als iemand tegen hem ingaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:59 schreef Sjemmert het volgende:
Je begint nogal hysterisch te reageren zodra er ook maar iets nadelig over Max of RBR gepost wordt.
Of misschien is mijn begrijpend lezen gewoon beter ontwikkeld.quote:Daarbij trek je nogal vreemde conclusies uit posts en verdraai je mensen hun woorden nogal.
LOLquote:Op zaterdag 24 maart 2018 22:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Grappig dat je dat vindt. Ik vind jou juist de hele tijd hysterisch reageren. Een beetje zoals iemand die er niet tegen kan als iemand tegen hem ingaat.
[..]
Of misschien is mijn begrijpend lezen gewoon beter ontwikkeld.
Canada (Toronto). In Chili is het ook om 2:10.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Brazilie Chili? Hier om 02:10Ga wel even voorslapen geloof ik
Via sensoren langs de baan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Bij de crash van Bottas was te zien dat de gele lampen langs de baan meteen aangingen toen hij de barrier raakte. Weet iemand hoe precies die lampen geactiveerd worden?
Bottas heeft daar een knopje voor met de tekst “Maldonado switch”.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |