Het vervolg zal denk ik wel minder zijn. De verwachtingen zijn nu al zo hoog.
Zal wel zo'n verhaaltje worden dat ze Sparrow weer uit de penarie moeten helpen, of dat Port Royal weer wordt aangevallen en dat Sparrow ten hulp schiet...
quote:Nou ik hoop het niet zeg!
Op zondag 8 februari 2004 17:57 schreef MadGuy het volgende:
Ja, ik ben benieuwd wat ze daar van weten te brouwen. De spanning tussen Elisabeth en Will is over, Jack Sparrow is geen wereldvreemde meer voor hen...Zal wel zo'n verhaaltje worden dat ze Sparrow weer uit de penarie moeten helpen, of dat Port Royal weer wordt aangevallen en dat Sparrow ten hulp schiet...
quote:je moet gewoon niet veel verwachten, dan valt het toch wel weer mee als 2e deel al draait
Op zondag 8 februari 2004 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Het vervolg zal denk ik wel minder zijn. De verwachtingen zijn nu al zo hoog.
quote:Disney heeft toch een reputatie hoog te houden, van direct-to-video vervolgdelen. Al die tekenfilms waar ze tig jaar na dato nog eens een vervolg op maken, die dan gewoon slecht zijn.
Op zondag 8 februari 2004 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Pirates of the Caribbean #2Het vervolg zal denk ik wel minder zijn. De verwachtingen zijn nu al zo hoog.
quote:Het verhaal zal net zoals dit eerste deel weinig om het lijf hebben. Dit soort films moeten het hebben van de humor
Op zondag 8 februari 2004 19:07 schreef Tokus het volgende:[..]
Disney heeft toch een reputatie hoog te houden, van direct-to-video vervolgdelen. Al die tekenfilms waar ze tig jaar na dato nog eens een vervolg op maken, die dan gewoon slecht zijn.
Ze moeten in ieder geval wel een goed verhaal weten te vinden om het interessant te houden.
zal wel cool zijnquote:Johnny wil Keith voor Pirates 2
Johnny Depp vindt Keith Richards het meest geschikte type voor de film Pirates Of The Caribbean 2. De Rolling Stones gitarist zal dan de vader gaan spelen van de overdreven piraat Jack Sparrow. Depp vindt het een blijk van waardering om Keith een rol te geven.
Snel incashen op de hype voordat ie voorbij is...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:02 schreef MadGuy het volgende:
Een deel 3... Nu al? Ze moeten het natuurlijk niet bonter gaan maken...
en de muziekquote:Op zondag 8 februari 2004 19:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het verhaal zal net zoals dit eerste deel weinig om het lijf hebben. Dit soort films moeten het hebben van de humor
Ze hebben een gedeelte van deel 3 zelfs tegelijkertijd gefilmd met Pirates 2.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:08 schreef Chica_Bella het volgende:
Deel 3 is al zeker, ze zijn al lang aan het filmen. Dat deden ze gelijk na de opnames van deel 2. In dit deel gaan ze Jack Sparrow weer zoeken die is ''opgegeten'' door het monster van Davy Jones..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |