abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17002933
Pirates of the Caribbean #2

Het vervolg zal denk ik wel minder zijn. De verwachtingen zijn nu al zo hoog.

pi_17005110
Ja, ik ben benieuwd wat ze daar van weten te brouwen. De spanning tussen Elisabeth en Will is over, Jack Sparrow is geen wereldvreemde meer voor hen...

Zal wel zo'n verhaaltje worden dat ze Sparrow weer uit de penarie moeten helpen, of dat Port Royal weer wordt aangevallen en dat Sparrow ten hulp schiet...

pi_17005143
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:57 schreef MadGuy het volgende:
Ja, ik ben benieuwd wat ze daar van weten te brouwen. De spanning tussen Elisabeth en Will is over, Jack Sparrow is geen wereldvreemde meer voor hen...

Zal wel zo'n verhaaltje worden dat ze Sparrow weer uit de penarie moeten helpen, of dat Port Royal weer wordt aangevallen en dat Sparrow ten hulp schiet...

Nou ik hoop het niet zeg!
  zondag 8 februari 2004 @ 17:58:53 #4
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_17005155
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
je moet gewoon niet veel verwachten, dan valt het toch wel weer mee als 2e deel al draait
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2004 @ 19:07:56 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17007227
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
Pirates of the Caribbean #2

Disney heeft toch een reputatie hoog te houden, van direct-to-video vervolgdelen. Al die tekenfilms waar ze tig jaar na dato nog eens een vervolg op maken, die dan gewoon slecht zijn.
Ze moeten in ieder geval wel een goed verhaal weten te vinden om het interessant te houden.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_17008038
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:07 schreef Tokus het volgende:

[..]

Disney heeft toch een reputatie hoog te houden, van direct-to-video vervolgdelen. Al die tekenfilms waar ze tig jaar na dato nog eens een vervolg op maken, die dan gewoon slecht zijn.
Ze moeten in ieder geval wel een goed verhaal weten te vinden om het interessant te houden.

Het verhaal zal net zoals dit eerste deel weinig om het lijf hebben. Dit soort films moeten het hebben van de humor
pi_17014029
Ja het verhaal was mager, maar in al zijn magerheid geweldig verpakt in aantrekkelijke settings en actie en humor was ook perfect. Al weten ze dat maar hoog te houden!
pi_18705370
wat kan ik met de PIR code doen op de DVD?
pi_18888332
er gaan ook geruchten rond over een derde deel van potc, tis nog niet zeker of johnny depp( ) daar ook weer in speelt
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:02:54 #11
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_18888478
Een deel 3... Nu al? Ze moeten het natuurlijk niet bonter gaan maken...
pi_18888813
quote:
Johnny wil Keith voor Pirates 2
Johnny Depp vindt Keith Richards het meest geschikte type voor de film Pirates Of The Caribbean 2. De Rolling Stones gitarist zal dan de vader gaan spelen van de overdreven piraat Jack Sparrow. Depp vindt het een blijk van waardering om Keith een rol te geven.
zal wel cool zijn
  woensdag 5 mei 2004 @ 16:39:50 #13
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_18907650
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 21:02 schreef MadGuy het volgende:
Een deel 3... Nu al? Ze moeten het natuurlijk niet bonter gaan maken...
Snel incashen op de hype voordat ie voorbij is...
Kan het hun nou schelen dat het kwalitatief paardevijgen zullen zijn tov. deel1? Als het domme filmvee er maar weer voor gaat zitten, jottum!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23819709
Heb niet al te veel films (stuk of 25) gezien dit jaar, maar deze film is toch wel de beste. Ook al is ie uit 2003.
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:40:12 #15
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_24431475
Wat zegt Johnny Dep eigenlijk als hij "Snap je " in het engels bedoelde????
Iets van saffie?? Zijn taaltje is geweldig maar ik weet nog steeds niet hoe hij het uitspreekt of hoe je het moet schrijven??
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_24432752
'Savvy', volgens mij.
  maandag 4 april 2005 @ 19:44:42 #17
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_25983985
3-DVD Collector’s Edition PIRATES OF THE CARIBBEAN
2-Disc Speciale Uitvoering + The Lost Disc

MET MEER DAN 60 MINUTEN NOOIT EERDER GEZIEN BONUS MATERIAAL

Voor de charmante zeventiende eeuwse piraat Kapitein Jack Sparrow (Johnny Depp) is het leven één grote grap. Vanaf zijn schip de Black Pearl heerst hij over de Caribische Zee. Zijn roem is ongeëvenaard. Het is een schurk, maar wel een sympathieke.
Zijn luxe leventje is afgelopen wanneer zijn aartsvijand, de doortrapte kapitein Barbossa (Geoffrey Rush), zijn schip steelt. Niet veel later valt Barbossa met veel wapengekletter de stad Port Royal binnen en ontvoert daarbij Elizabeth (Keira Knightley), de beeldschone dochter van de gouverneur.
In een heldhaftige poging haar te redden en de Black Pearl terug te veroveren, vormt Jack een team met Will Turner (Orlando Bloom), een vriend van Elizabeth, die heimelijk tot over zijn oren verliefd op haar is. Met veel kunst en vliegwerk lukt het hen het commando te krijgen over het snelste schip van de Britse vloot, de HMS Interceptor.
Will weet echter niet dat er een vloek rust op Barbossa en zijn manschappen. Zodra de maan zijn licht verspreidt veranderen zij namelijk in levende skeletten. Een gestolen schat vol kostbaarheden blijkt de oorzaak. Pas als deze teruggegeven wordt aan de rechtmatige eigenaar, zal de vloek worden verbroken...

Net wanneer de “Black Pearl” met volle zeilen de zonsondergang tegemoet vaart, lijkt het tij te keren. Het verhaal gaat dat er een verloren disc bestaat met een schat aan nooit eerder vertoond bonusmateriaal. Ongekende verhalen, spannende mysteries. Maar de roof is niet zonder gevaar – want een vloek zal rusten op diegenen die de schat zal plunderen. Een gruwelijke betovering die we maar moeten vergeten, zodat je kan genieten van deze zeldzame schat...

The Lost Disc:
MET MEER DAN 60 MINUTEN NOOIT EERDER GEZIEN BONUS MATERIAAL!
De mysterieuze disc
Van acteur naar kapitein Jack
Van acteur naar Barbossa
De lucht in
Vliegen op de set – extra
De naam van de aap is Jack
Verrassende computeranimatie
Piraten over de hele wereld
De attractie als inspiratie
Doden kunnen niks navertellen

Speelduur: 73 minuten. Keuring: 12 jaar
Interactieve menu’s. Directe scènetoegang. Taalkeuze: Dolby Surround 2.0: Engels
Ondertiteling: Nederlands / Frans. 1.33:1 / 4x3.

Pirates of the Caribbean 2-disc Speciale Uitvoering:
Disc 1:
FILM + BONUSMATERIAAL
Gesproken toelichting van acteurs en makers
Computermogelijkheden

Disc 2:
BONUSMATERIAAL
Een epos op zee Logboeken
Vliegen op de set Bloopers
Benedendeks Een interactieve geschiedenis van de piraten uit Pirates
Moonlight Serenade Nooit eerder vertoonde scenes
Afbeeldingen galerij Piraten in de themaparken
Computereffecten

Met Johnny Depp (BLOW, SLEEPY HOLLOW), Geoffrey Rush (SHINE – Oscar winnaar), Orlando Bloom (LORD OF THE RINGS I, II, III)
Keira Knightly (THE HOLE, STAR WARS), Jonathan Price (RONIN, TOMORROW NEVER DIES)
Van de scenaristen van SHREK, MASK OF ZORRO, GODZILLA.
Productie Jerry Bruckheimer (PEARL HARBOR, ARMAGEDDON, THE ROCK, CON AIR, BAD COMPANY, CRIMSON TIDE of ENEMY OF THE STATE)
Regie Gore Verbinski (MOUSEHUNT, THE MEXICAN, THE RING)

Genre: speelfilm. Speelduur: 137 minuten (exclusief bonusmateriaal). Keuring: 12 jaar
Interactieve menu’s. Directe scènetoegang. Taalkeuze: Dolby Digital 5.1 Engels / Portugees. DTS 5.1 Engels - Ondertiteling: Nederlands / Engels / Engels voor doven en slechthorenden / Zweeds / Noors / Deens / Fins / IJslands / Portugees / Ests 2.35:1 / 16 x 9.
Te KOOP op DVD vanaf 11 mei 2005
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 4 april 2005 @ 22:49:13 #18
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25988409
vindt t niet echt de moeite deze aan te schaffen. wel een coole hoes, maar das in dit geval niet genoeg
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:15:14 #19
35567 vollie
de grond gemist
pi_25990647
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:36 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het verhaal zal net zoals dit eerste deel weinig om het lijf hebben. Dit soort films moeten het hebben van de humor
en de muziek
't komt weer van Media Ventures
in het verleden behaalde resultaten zijn ... alvast mooi meegenomen
Fok! Kiekjescollectie | Muzieksmaak
pi_26010316
En het verhaal van de atractie kunnen ze niet gebruiken voor deel 2, want die is al helemaal gebruikt in deel 1. Ik hoop alleen niet dat deel 2 een herhaling van 1 is, maar dan met een groter budget, dus wat meer explosies en achtervolgingen.
Nothing is what it seems
pi_44617204
De geruchten zijn waar ...

Keith Richards is gespot op de set (met zijn normale kleren aan;)) samen met Johnny Depp!

http://www.phreakyhamster.nl/blog/?p=49
mijn eigen filmblogje: www.phreakyhamster.nl/blog
pi_44625424
Deel 3 is al zeker, ze zijn al lang aan het filmen. Dat deden ze gelijk na de opnames van deel 2. In dit deel gaan ze Jack Sparrow weer zoeken die is ''opgegeten'' door het monster van Davy Jones..
"She's safe just like I promised. She's all set to marry Norrington just like she promised, and you get to die for her just like you promised... So we're all men of our word really... except Elizabeth who is, in fact a woman".
pi_44625679
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:08 schreef Chica_Bella het volgende:
Deel 3 is al zeker, ze zijn al lang aan het filmen. Dat deden ze gelijk na de opnames van deel 2. In dit deel gaan ze Jack Sparrow weer zoeken die is ''opgegeten'' door het monster van Davy Jones..
Ze hebben een gedeelte van deel 3 zelfs tegelijkertijd gefilmd met Pirates 2.

[ Bericht 3% gewijzigd door magnifor op 21-12-2006 20:12:38 ]
pi_44629631
Wanneer word de premiere vewacht?
pi_44630982
24 mei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')