Die gast en z'n moeder zijn gewoon niet helemaal 100. Echt absurd dat de politie zelfs nog een gesprek treft ook en dat hij daar zomaar naar buiten kan lopen zonder opgepakt te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:29 schreef madam-april het volgende:
Ik heb op zijn fb zitten lezen (profiel bestaat nu niet meer) maar daar ontkende hij zojuist nog dat hij ook maar iets had gedaan en zei hij dat het allemaal verzonnen is door '2 narcistische wijven en een commercieel programma' en hij zei ook dat we nog wel achter de waarheid zouden komen..
Klopt, zijn moeder was net ook op zijn fb aan het reageren..quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die gast en z'n moeder zijn gewoon niet helemaal 100. Echt absurd dat de politie zelfs nog een gesprek treft ook en dat hij daar zomaar naar buiten kan lopen zonder opgepakt te worden.
Tokkies will be tokkies. Beetje laat alleen voor damage control nuquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klopt, zijn moeder was net ook op zijn fb aan het reageren..
Hij heeft het iig niet van een vreemde..
Lolquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Je hebt geluk dat je te jong bent![]()
Vieze man getsie
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:09 schreef monkyyy het volgende:
Rood licht is rood licht. Regeln sind Regeln.
Slow tvquote:
Gauw zoeken op feesboek!quote:
Mijn de overgang van mijn straatje is de laatste weken wereldberoemd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:04 schreef Studiotje het volgende:
Deze overgangelke dag zie je er zoveel mensen boos bij staan. Love it.
wat gaan we kijken?quote:
Zuidas even een kans gevenquote:
Nu!quote:
Op 1 is iets leuks voor jequote:
dat is nog saaierquote:
Pottenbakken op SBS 6 met Kim-Lian van der Meijquote:
moet ie van MA17 nog een keer bekijken.quote:
quote:Op zondag 1 april 2018 21:52 schreef WcPot het volgende:
[..]
Pottenbakken op SBS 6 met Kim-Lian van der Meij
Of ff zappenquote:Op zondag 1 april 2018 21:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]