Wow!quote:
Wat is dit dan voor simplistische indie game meuk?quote:
Vind dat meer iets voor de man in de SP-positie.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:26 schreef KingRoland het volgende:
BOEM KOEKOEK!!!!! WAT EEN GOAL
![]()
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rooie is echt lelijk.quote:
Heb dat vaak gespeeld bij mn neefquote:
En ik speel dit soms ook, bohquote:
Die met donkere haren is ook wel een schatje maar eensquote:
empire earthquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:29 schreef RipCity het volgende:
Sierra was wel bazencompany. Police quest ook enzo
Ik ga verder met FM2017.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:28 schreef Monolith het volgende:
Dit ga ik geen twee helften volhouden. Zo mijn potje Xcom 2 War of the Chosen maar eens afmaken.
Bij LFC heeft ie het geluk dat het niet altijd goed opvalt met de kwaliteit rond em, kan ie lekker safe voetballen.quote:
Til is nog beter.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we het er nu allemaal unaniem eens zijn dat Strontman en Gini nooit meer opgesteld moeten worden voor Oranje?
Tijd voor Til.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Wijnaldem kan niet zo goed voetballen als die zelf iets moet creëren
Gewoon Oranje opdoekenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we het er nu allemaal unaniem eens zijn dat Strontman en Gini nooit meer opgesteld moeten worden voor Oranje?
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
Volgens een user die davy heet is Strootman heel goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
Oneens.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
Kunnen we het er nu allemaal unaniem mee eens zijn dat Strontman en Gini nooit meer opgesteld moeten worden voor Oranje?
lang niet meer gespeeldquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:31 schreef Coco. het volgende:
Veel users snakken naar de rust.
(vanwege haxball)
Leuke mee-voetballer, meer nietquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij LFC heeft ie het geluk dat het niet altijd goed opvalt met de kwaliteit rond em, kan ie lekker safe voetballen.
Brands vindt dit leukquote:
Ja bij Roma, maar hier speelt ie structureel slecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens een user die davy heet is Strootman heel goed.
"Strontman"Ben je 12 ofzo? Teringdebiel.
Hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:32 schreef Bluedisplay het volgende:
Die gek zegt eerst dat de bal gespeeld wordt
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:32 schreef tralalala het volgende:
de zon begint weer te schijnen, dus tijd om binnen te zitten
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:32 schreef Bluedisplay het volgende:
Die gek zegt eerst dat de bal gespeeld wordt
Garry de Graefquote:
xDquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gisteren gewoon volle bak, de zon begint weer te schijnen, dus tijd om binnen te zitten.
Ze kunnen de tering krijgen, ik ga rokenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh nee, nog 3 minuten extra tijd ook
De Ligt en Van Dijk zijn best breed. En Memphquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nederland mist echt breedte trouwens, om maar even een wedstrijdgerelateerde post te plaatsen.
#metooquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ze kunnen de tering krijgen, ik ga roken
GGMM en ik vinden dat een smerige gewoonte.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar ga je dood vanquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Van deze wedstrijd kijken ookquote:
Stoerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:33 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Romeo van Aerdequote:
Anders ga je de tuin maaien.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga maar 'ns zuipen, betere besteding van m'n tijd.
Altijd goed tegen Ajaxquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete RKC spelers waren Lanckohr en Beekink.
1-2 in de aRENa Genotquote:
Carnaval is al een maand voorbij.quote:
afterpartyquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carnaval is al een maand voorbij.
Carlos van Wanrooyquote:
Desjevèèrquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete RKC spelers waren Lanckohr en Beekink.
Stuntsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.ibiblio.org%2FGameBytes%2Fissue20%2Fmisc%2Fstunts1.gif&f=1]afbeelding[/url] ]
Testdrive 2quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.ibiblio.org%2FGameBytes%2Fissue20%2Fmisc%2Fstunts1.gif&f=1]afbeelding[/url] ]
iemand moet het doenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelijk weer je verantwoordelijkheid nemen.
Goed bezig makker
Begin jij nou ook al met die schijtlolquote:
Sinds zijn terugkeer is hij een beter persoon.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelijk weer je verantwoordelijkheid nemen.
Goed bezig makker
Ik zal weer stoppenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met die schijtlol
Twee loopings achter elkaar bouwen en dan nooit meer afremmenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit spel spelen op de pc van mn pa, bohhhh
Dat was echt een bazenspel jaquote:
werkt nietquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:35 schreef GGMM het volgende:
TIJD VOOR HAXBALL!!!!!!!!!!!!!11
http://html5.haxball.com/?c=70pcTXXnW4k
Doet precies als Bergwijn, die kijken gewoon niet meer wanneer ze schieten, en richten ook niet, hebben ze van C Ronaldoquote:
Darije Kalezicquote:
Stuntsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit spel spelen op de pc van mn pa, bohhhh
Dit Oranje kan makkelijk WK worden, hebben vaak gewoon geen zin.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:38 schreef xFriendx het volgende:
Zijn het de zenuwen, onwennig of kunnen ze het gewoon echt niet?
Chidi N'Wanuquote:
Beter hebben we nietquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:38 schreef xFriendx het volgende:
Zijn het de zenuwen, onwennig of kunnen ze het gewoon echt niet?
dat is echt een eng mannetjequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:38 schreef Bugno het volgende:
Gri-ez-maahhh die er uit ziet alsof hij vroeger als de ecto die hij is keihard gepest werd en nu de man uithangt.
Emmanuel Nwakirequote:
net als Wijnaldum.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word hier niet vrolijk van.
Wat is die Strootman ook een kutspeler, niks vooruit.
Wijn daarentegen is altijd goedquote:
Fabian Peppinckquote:
Taakstrafquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:41 schreef RipCity het volgende:
Kluivert is hier de analist op tv![]()
Moordenaars werk verschaffen.
misselijk ventjequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:38 schreef Bugno het volgende:
Gri-ez-maahhh die er uit ziet alsof hij vroeger als de ecto die hij is keihard gepest werd en nu de man uithangt.
Lol. Waar kijk jij op?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:41 schreef RipCity het volgende:
Die speelde gewoon GTA in het echt.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:41 schreef RipCity het volgende:
Hahahahhaha Kluivert is een moordenaar, hahahahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:41 schreef RipCity het volgende:
Danny Mullerquote:
Pascanus vindt dit leukquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hahahahhaha Kluivert is een moordenaar, hahahahaha
Dat ie überhaupt nog steeds opgesteld wordt blijf ik maar niet begrijpen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word hier niet vrolijk van.
Wat is die Strootman ook een kutspeler, niks vooruit.
Zou hij het gevallen geld ook op hebben gepakt?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die speelde gewoon GTA in het echt.
Jij bent niet volwassen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:41 schreef RipCity het volgende:
Gregory Playfairquote:
Dat is al heel lang een probleem helaas.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:42 schreef hhh38 het volgende:
Als Wijnaldum of Strootman een creatieve speler naast zich hebben zouden we ze kunnen prijzen.
Nu ze samen spelen wil je je ogen uitsteken
Ziyech, maar Blind wilde zijn tankpas niet viesmaken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:42 schreef hhh38 het volgende:
Als Wijnaldum of Strootman een creatieve speler naast zich hebben zouden we ze kunnen prijzen.
Nu ze samen spelen wil je je ogen uitsteken
We hebben geen enkele goede passer op het middenveld. Alleen Pröpper een beetje. Dat mensen dat nog steeds iedere interlandperiode moeten ontdekken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat ie überhaupt nog steeds opgesteld wordt blijf ik maar niet begrijpen.
Eigenlijk hebben we geen degelijke linkermiddenvelder nu ik er zo over nadenk.
Tegen de 60, mag het?quote:
Je bedoelt keiharde opvulling van tijd.quote:
Marco van Hoogdalemquote:
Dat mag zeker, maar ineens valt het mij opquote:
Pröpper vind ik wel potentie hebben, kon me herinneren dat ie tegen Roemenië (dacht ik) een goeie indruk maakte.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben geen enkele goede passer op het middenveld. Alleen Pröpper een beetje. Dat mensen dat nog steeds iedere interlandperiode moeten ontdekken.
Crashen hoop ikquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie dat Max Verstappen zondag gaat doen?
Racenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
3dequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Racen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Koeman kennelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben geen enkele goede passer op het middenveld. Alleen Pröpper een beetje. Dat mensen dat nog steeds iedere interlandperiode moeten ontdekken.
Tegen Bulgarije.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pröpper vind ik wel potentie hebben, kon me herinneren dat ie tegen Roemenië (dacht ik) een goeie indruk maakte.
quote:
Voorspelbaar weerquote:
Maakt het leven toch wat dragelijkerquote:
Naar de Jumbo.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
3-0quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heldenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:46 schreef Twiitch het volgende:
Hier in de kroeg hebben ze Duitsland-Spanje opgezet![]()
![]()
Op Busquets na de sterkste elf bij beide ploegen zowat.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helden![]()
![]()
Ga ik ook maar doen trouwens, alles beter dan dit.
Winst.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon Heineken pils, had ik nog staan.quote:
Delano Hillquote:
Vind het zo jammer dat de ene pass bij hem van De Bruyne niveau is en de andere weer van Nemanja Gudeljquote:
Rob van Dijkquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
In de huidige generatie hebben we betere verdedigers dan aanvallers. Dat is zeker een jaar of 30 anders geweest. Ik doe niet graag legendarisch. Maar we hebben een tijdperk gehad waar alle volgende spitsen van dezelfde generatie waren:
• Kluivert
• Makaay
• Van Hooijdonk
• Bergkamp
• Hasselbaink
• Van Nistelrooy
• Jason
Allemaal erkende doelpuntenmakers.²
Gelukkig hebben we nog Wout Weghorstquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
In de huidige generatie hebben we betere verdedigers dan aanvallers. Dat is zeker een jaar of 30 anders geweest. Ik doe niet graag legendarisch. Maar we hebben een tijdperk gehad waar alle volgende spitsen van dezelfde generatie waren:
• Kluivert
• Makaay
• Van Hooijdonk
• Bergkamp
• Hasselbaink
• Van Nistelrooy
• Jason
• Persiequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
• Kluivert
• Makaay
• Van Hooijdonk
• Bergkamp
• Hasselbaink
• Van Nistelrooy
• Jason
Die speelde nooit bij RKC dom varkenquote:
Adrie Bogersquote:
Die is meer van de generatie er na, maar als je echt stout wil zijn kan je die ook opnoemen.quote:
Patrick van Diemenquote:
Twijfel geval iddquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die is meer van de generatie er na, maar als je echt stout wil zijn kan je die ook opnoemen.²
Maarten Martens.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de beste speler die RKC ooit heeft gehad?
Ricky Hogendorp.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Desjevèèrquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Babbelzieke Joegoslaafquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Serginho Greenequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Govedaricaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Only on FOK!quote:
Dewie?quote:
Anders Nielsenquote:
Harry Decheiver.quote:
Beste Jong Ajax ooitquote:
Leon van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Beste Jong Ajax ooit
Michel van Zundert
Ga schoffelen, de vorst is uit de grondquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
Kacheltje aan, biertje erbij....
en gamen
Giogodquote:
OP WEG NAARquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:57 schreef Zorro het volgende:
Bal was niet achter, Nederland wordt een werledtitel ontnomen.
Maandag pas.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:57 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ga schoffelen, de vorst is uit de grond
OP WEG NAARquote:
Marcel Valkquote:
Doe je er ook mosterd bij? Die pittige.quote:
Leon Huttenquote:
Altijd vol op de aanval in de eredivisiequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marco Boogers,.
De führer van de Krommedijk.
quote:
Ooit het Franse elftal gezien?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Engeland, dat is ook al een jaar vlees noch vis. En Oranje zit daar nu dus onder. En wat een hoop négers! Die buiten hun koloniale krachten nog steeds uit.²
Nu kan Nederland zelden Engeland echt over de knie krijgenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Engeland, dat is ook al een jaar vlees noch vis. En Oranje zit daar nu dus onder. En wat een hoop négers! Die buiten hun koloniale krachten nog steeds uit.²
Wel de man die voor ons nog één keer Ernie Brandts tot leven wekte en dan nog Jan Everse blauwe aapgod.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd vol op de aanval in de eredivisie
Hij jou ook niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
fuckquote:
En maandag en dinsdag dan? Zwart?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:00 schreef R-woud88 het volgende:
[..], vanaf woensdag weer in de aanleg
probeelquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het grootste probeel van dit Oranje is niet fysiek o PASSIE of weet ik wat, het is voorspelbaarheid.
Ernie aanstellen na zijn NAC periode was wel erg dom . Die werd daar juist weggestuurd omdat die de bus parkeerdequote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel de man die voor ons nog één keer Ernie Brandts tot leven wekte en dan nog Jan Everse blauwe aapgod.
Wat een euforisch geklets man. Weekend zeker?quote:
Vrijdagavond lekker drinken, ja tochquote:
Eigenlijk ongelooflijk hoe veel Blind ons heeft ontnomen. Twee kwalificaties en Ziyech.quote:
Ja, maar hij heeft een pak aan en kan serieus kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eigenlijk ongelooflijk hoe veel Blind ons heeft ontnomen. Twee kwalificaties en Ziyech.
We hadden allebei die kwalificaties gewoon moeten hebben, ookquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eigenlijk ongelooflijk hoe veel Blind ons heeft ontnomen. Twee kwalificaties en Ziyech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |