Was je toen al een rotkindje?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ja Chipszakken openmaken in de supermarkt, flippos eruit halen en terug in schap leggen.
Dat waren pas tijden.
🤔quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ja Chipszakken openmaken in de supermarkt, flippos eruit halen en terug in schap leggen.
Dat waren pas tijden.
Jij speelde met je buurmeisje.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef De_Kraam het volgende: Nooit iets gehuurd vroeger. Ik had ook niet zo veel games, maar ik kon er toch geen kut van dus speelde niks uit.
Sinds wanneer hebben ballen benen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:03 schreef skysherrif het volgende:
Die lange hoge ballen van Engeland lopen wel.
De WAT?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:03 schreef cherrycoke het volgende:
ik had the LP ja godverdomme,
[ afbeelding ]
Irritant als ze alles gingen onder kotsenquote:
Langspeelplaat. Dat is nog van VOOR de flippos.quote:
Wij huurden alleen films.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
Nooit iets gehuurd vroeger. Ik had ook niet zo veel games, maar ik kon er toch geen kut van dus speelde niks uit.
vergeet de zwakke middenvelden niet en niet kunnen opbouwen en het is compleet!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:04 schreef BadderHaring het volgende:
Leuk, twee ploegen die niets kunnen in de kleine ruimte en ook geen idee hebben van wat ze moeten in de omschakeling.
Behalve als iedereen weer gaat rq'en net als gisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Het klassieke Haxball in de rust wordt een stuk leuker dan de wedstrijd.
was dat dat spel met die 'tutorial' dat je 20 dingen in 1 minuut moest kunnen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond Driver ook wel een leuk spel
Vond alleen de eerste missie al te moeilijk dus ik reed maar een beetje rond met de politie achter me aan.
Volgens mij heb ik in totaal maar 90 seconden van de wedstrijd gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef KingRadler het volgende:
Het is hier veel leuker dan de saaie wedstrijd
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als iedereen weer gaat rq'en net als gisteren
Mooi spel jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vond alleen de eerste missie al te moeilijk dus ik reed maar een beetje rond met de politie achter me aan.
Ja, in een parkeergarage ofzo, en ik kon ook nog geen Engels dus geen idee wat ik nou precies moest halen dus dat werd niks.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was dat dat spel met die 'tutorial' dat je 20 dingen in 1 minuut moest kunnen?
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 20:56:34Leuk, zo’n oefenwedstrijdje. Maar je zit toch 90 minuten lang te hopen dat Robben niet geblesseerd raakt. Zo vlak voor het toernooi. Zucht. #nedeng #heimwee reageer retweet
Gras.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]Gisteren was Messi aan het knoeien met de server.
Ik ook. Er is nog geen halve kans geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in totaal maar 90 seconden van de wedstrijd gezien.
leuk joh.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef RipCity het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 20:56:34Leuk, zo’n oefenwedstrijdje. Maar je zit toch 90 minuten lang te hopen dat Robben niet geblesseerd raakt. Zo vlak voor het toernooi. Zucht. #nedeng #heimwee reageer retweet
Dat was toch een soort voorloper van GTA maar dan kon je niet uit de auto stappen, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, in een parkeergarage ofzo, en ik kon ook nog geen Engels dus geen idee wat ik nou precies moest halen dus dat werd niks.
Er zijn veel spelers geweest die het spel hebben terug gebracht naar de winkel, omdat ze niet uit de garage kwamen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, in een parkeergarage ofzo, en ik kon ook nog geen Engels dus geen idee wat ik nou precies moest halen dus dat werd niks.
Ik mag echt hopen dat dit een troll account isquote:
Soort van ja. Je kon ook niet mensen dood rijdenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat was toch een soort voorloper van GTA maar dan kon je niet uit de auto stappen, toch?
Nu nog. Tenminste, voor mijn computer in elk geval wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:07 schreef Coco. het volgende:
Vroegah waren games nog wel eens moeilijk.
Nu alleen Dark Souls genot.
Jij hebt wat gemist in jouw leven als je BartvanMerwijk niet kent.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat dit een troll account is
geen aandacht aan geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat dit een troll account is
https://www.nedgame.nl/tv(...)LEAQYASABEgJjLfD_BwEquote:
Ik heb geen Twitter dus dat is dan ook niet heel verbazend.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wat gemist in jouw leven als je BartvanMerwijk niet kent.
Ik was altijd de tijgerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wacky Wheels voor de echte bazen.
Verkeerd topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef cherrycoke het volgende:
die graf missie in vice city met dat helikoptertje bommen planten op de bouwplaats, ik heb de eerste week alleen maar zitten kutten in vice city proberen de brug op te komen, en na een dag aankloten was het mij gelukt en er was niks helemaal niks aan de andere kant.
Of de missie in SA met die kleine kut vliegtuigjes, weken over gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef cherrycoke het volgende:
die graf missie in vice city met dat helikoptertje bommen planten op de bouwplaats, ik heb de eerste week alleen maar zitten kutten in vice city proberen de brug op te komen, en na een dag aankloten was het mij gelukt en er was niks helemaal niks aan de andere kant.
Dan kom je in ieder geval niet vaak genoeg in livetopics.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter dus dat is dan ook niet heel verbazend.
jij kon er gewoon niks van, super simpel uiteindelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef cherrycoke het volgende:
Serieus ?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Of de missie in SA met die kleine kut vliegtuigjes, weken over gedaan
Ja, dat was echt slecht ik weet hetquote:
European Open Darts Leverkusenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga het einde van deze wedstrijd niet halen, heeft iemand nog een TV en/of Netflix TIP?
Suitsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga het einde van deze wedstrijd niet halen, heeft iemand nog een TV en/of Netflix TIP?
stomme missies, de hele tijd die tiefus wijven als taxi ergens heen brengen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
GTA 3 is dus natuurlijk de beste GTA.
Ik zal vast een kist bestellen dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga het einde van deze wedstrijd niet halen
Mindhunterquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boardwalk Empire.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zijn van die goedkope prutdingen met matig geluid en een gratis emulator, dan kun je nog beter een echte Mega Drive kopen (die kosten geen drol).quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
https://www.nedgame.nl/tv(...)LEAQYASABEgJjLfD_BwE
Collega heeft deze gekocht.
En maar alvast een cake gaan bakkenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal vast een kist bestellen dan.
Marcel Dorcellquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet mijn vriend Dirk ook mee?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
European Open Darts Leverkusen
Nee, elke aflevering was hetzelfde dus na een paar afleveringen afgehaakt.quote:
Riverdalequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Star Trek Discoveryquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet niet welke serie je leuk vindt maar er is een 2e seizoen van Jessica Jones pas opgekomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Idioot.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, elke aflevering was hetzelfde dus na een paar afleveringen afgehaakt.
Eens, ik kan die intro nog dromen, auto in de fik op die brug.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
GTA 3 is dus natuurlijk de beste GTA.
Ben nu wel nieuwsgierig hoelang je over die weekendsoldiers missie deed (pallets in de truck laden)quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, dat was echt slecht ik weet het
Iran-Nigeria in 2014 was zelfs beter dan dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel eens leukere voetbalwedstrijden gezien in mijn leven.
Die zullen niet van PSV geweest zijn (lol)quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb wel eens leukere voetbalwedstrijden gezien in mijn leven.
Algerije - Slovenie in 2010quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Iran-Nigeria in 2014 was zelfs beter dan dit.
Dacht ik ook op eerste gezichtquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht vroeger dat het Wacky Whools heette door die banden
Pax en ik vinden de jongen die daar de hoofdrol heeft erg leukquote:
Op 24 oktober 2011 speelden die in mijn herinnering wel een geinig potjequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die zullen niet van PSV geweest zijn (lol)
Archie jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik vinden de jongen die daar de hoofdrol heeft erg leuk![]()
Maar de chicks mogen er ook wezen
Ik kan daar wel van genietenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat een onnodig langdradige kutserie is dat
2010quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 24 oktober 2011 speelden die in mijn herinnering wel een geinig potje
Promessi met de kans.
Neenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet mijn vriend Dirk ook mee?
[..]
Nee, elke aflevering was hetzelfde dus na een paar afleveringen afgehaakt.
Ik heb pas Annihilation gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik twijfelde al.quote:
Bates Motelquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onlogisch en Caland weten nog wel 1 leuke wedstrijd van PSVquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die zullen niet van PSV geweest zijn (lol)
ik snapte die gamemodus nooit dat je niet hoefde te racen maar wel kon rijden en egels kon pakken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik wel vrij snel, eigenlijk alles wel op die missie die ik noemde en de treinmissie met crossmotor naquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig hoelang je over die weekendsoldiers missie deed (pallets in de truck laden)
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Onlogisch en Caland weten nog wel 1 leuke wedstrijd van PSV
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Ja? Ik heb het nog niet aangedurft, ben bang dat ze die serie hebben verneukt. Oude Star Trek is werelds natuurlijkquote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Darkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
Hoe heet ook alweer die Duitse Stranger Things?
seltsame dingequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
Afhankelijk zijn van die bollequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die had ik wel vrij snel, eigenlijk alles wel op die missie die ik noemde en de treinmissie met crossmotor na
a large number 9, a large number 9 with extra dipquote:
Lig er af en toe nog steeds wakker vanquote:
Je bent vandaag beter in vorm dan Promessiquote:
waren bij de jumbo in de reclamequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet druiven
Pitloze witte,voor de geïnteresseerden
Fremde Dingequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
Oh shit, dat spelquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:12 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Prima serie, tenzij je een die hard star trek fan annex extreme muggenzifter bent.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja? Ik heb het nog niet aangedurft, ben bang dat ze die serie hebben verneukt. Oude Star Trek is werelds natuurlijk
Wist je dat pitloze druiven helemaal niet pitloos zijn?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet druiven
Pitloze witte,voor de geïnteresseerden
Watch the road motherfucker, the road!!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Lig er af en toe nog steeds wakker van![]()
'Het is verschrikkelijk om naar te kijken' zou De Kromme zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:15 schreef GGMM het volgende:
Door deze wedstrijd herinner ik me waarom ik nog nauwelijks voetbal kijk.
In battlemodusquote:
Echt kut dat ik games als San Andreas en Vice City nooit gespeeld heb, mijn eerste GTA is Chinatown Warsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die had ik wel vrij snel, eigenlijk alles wel op die missie die ik noemde en de treinmissie met crossmotor na
Kreeg daar echt de zenuwen van, wat een ellendequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Watch the road motherfucker, the road!!
Nee?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat pitloze druiven helemaal niet pitloos zijn?
Sleeping Dogs is ook een aanrader.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Echt kut dat ik games als San Andreas en Vice City nooit gespeeld heb, mijn eerste GTA is Chinatown Wars![]()
Gauw maar eens een poging wagen om SA te spelen.
Een goede betonlaag en een spitsje die op de brommer is zoals Elia of Berghuisquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe gaan wij winnen van Frankrijk en Duitsland
Door meer te scoren dan zijquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
met zijn allen in het doel staan en counteren net zoals de kleine landjesquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
Sowieso doen, persoonlijk vind ik dat 1 van de betere games ooit gemaaktquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Echt kut dat ik games als San Andreas en Vice City nooit gespeeld heb, mijn eerste GTA is Chinatown Wars![]()
Gauw maar eens een poging wagen om SA te spelen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:14 schreef Coco. het volgende:
Goeiequote:
Als er na die tegemoetkomende trein nog 2 Mexicaantjes overeind stonden wist je al dat je opnieuw kon beginnenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Kreeg daar echt de zenuwen van, wat een ellende
dat vind ik pas een slechte seriequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
Het leven is te kort om naar deze shit te kijken.
Fijne avond verder, ik slinger Jessica Jones aan.
Ik ben niet echt een Trekkie , maar vind de "nieuwe" films stuk voor stuk totaal geen Star Trek meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Prima serie, tenzij je een die hard star trek fan annex extreme muggenzifter bent.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef Bluedisplay het volgende:
We zijn diep gezonken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weghorst, da's toch niet het niveau dat het Nederlands elftal na dient te streven?
Ja we hebben gewoon niemand die er iets van kan maar misschien maakt zo'n boateng of hummels of mustafi of weet ik het een keer een foutje en dan is Berghuis nog een van onze minder slechte spelers in de voorhoede.quote:
Malcolm gaat dood.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
Haha ja inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als er na die tegemoetkomende trein nog 2 Mexicaantjes overeind stonden wist je al dat je opnieuw kon beginnen
Jessica Jones genotquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:18 schreef BadderHaring het volgende:
godverre bloedmongoolquote:
Marvel-fan, can't help it.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat vind ik pas een slechte serie
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie mening over Game of Thrones?
Die heb ik gespeeld, was op zich wel aardig maar zo fantastisch vond ik hem niet.quote:
Matig plot soms, maar door enkele fantastische acteurs plus de waanzinnige settings wel een topserie.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb geprobeerd seizoen 1 te kijken, haakte af ivm te veel personages en verhalen en werelden door mekaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste seizoenen zijn het best imo, daarna zijn de regisseurs hun eigen kant op gegaan ten opzichte van de boeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die eerste missie van OG Loc was ook tergend somsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad![]()
Heb echt een gat in de lucht gesprongen toen ik het eindelijk had gehaald
Eerste seizoenen zijn ijzersterk, recentste seizoen was maar matig.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had echt een tyfusmoeite met die dansmissie op dat strandquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die eerste missie van OG Loc was ook tergend somsterwijl je alleen hoeft bij te blijven meer niet
Alleen Hurricane kan scoren bij Engeland, rest is pulp.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engeland mist ook al jaren en maanden enige vorm van voetballend vermogen he
Bas gaat maandag vlammen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef hhh38 het volgende:
Dost kan het alleen tegen Portugese boeren van het niveau Jupiter League
Haha inderdaad jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die eerste missie van OG Loc was ook tergend somsterwijl je alleen hoeft bij te blijven meer niet
Engeland is het Arsenal op nationaal elftal niveauquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engeland mist ook al jaren en maanden enige vorm van voetballend vermogen he
ik ben de enige in het universum die dit nog niet heeft gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Weet iemand leuke pc games?
Speel nu alleen 911 Operator, cycling manager 2017 and xplane 11
Vroeger waren pc spellen veel leuker. Als ik echt doordraai ga ik Underground simulator en farm simulator spelen uit wanhoop
(gelukkig wel far cry 5 voor xbox volgende week!)
pubgquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Vroeger waren pc spellen veel leuker. Als ik echt doordraai ga ik Underground simulator en farm simulator spelen uit wanhoop
football manager is hier vrij populair vgmquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Rollercoaster Tycoon 2quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
De timing was eerst best wel verraderlijk ja. Ook met die low-riderquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik had echt een tyfusmoeite met die dansmissie op dat strand
De Zwarte Motorquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ik ben de enige in het universum die dit nog niet heeft gezien.
Ik heb het ook nooit gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ik ben de enige in het universum die dit nog niet heeft gezien.
Ja 6 Jaar lang ofzo gespeeld toen het CM was maar laatste Jaren werd het ZOOO uitgebreid was bijna niet meer te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
football manager is hier vrij populair vgm
wow dit is echt heel cool. vet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ook niethoe cool is dat!
Fantasy
Beste game ooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelden jullie vroeger ook graag Big Rigs: Over The Road Racing?
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Mwah, ik vind Superman 64 wel iets beter.quote:
Dat sloeg echt nergens op. Moest je gouden medailles halen ofzo. Weken over gedaan als 10 jarigequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rest van de game was opzich wel makkelijk , op die pilootschoolshit na dan
Die blonde zou ik wel doen.quote:
Ohja het spel met de meeste bugs ooit, classicquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haxballquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Goat Simulator?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Wat wil je, met zo'n hoofd.quote:
Boh boh bohhhhquote:
Oja Lele gaat over volgens mij over keihard neuken dus daar is niks mis mee.quote:
Hahaha dat was zo lachen, meest gebroken spel ooitquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pener heeft overuren gemaakt, op het laatst kwam er gewoon rook vanaf, bohquote:
Brons wel al genoeg maar dat landen soms met die krengenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat sloeg echt nergens op. Moest je gouden medailles halen ofzo. Weken over gedaan als 10 jarige
Niet geklikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:26 schreef KingRoland het volgende:
BOEM KOEKOEK!!!!! WAT EEN GOAL
![]()
Lucky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
![]()
niet bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
Insert random game plaatjes avond
[ afbeelding ]
Heroes of Might & Magic IIIquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
![]()
Prachtige shirts ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei je vader toen hij binnen liepquote:
Monkey islandquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:21 schreef RipCity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |