Was je toen al een rotkindje?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ja Chipszakken openmaken in de supermarkt, flippos eruit halen en terug in schap leggen.
Dat waren pas tijden.
🤔quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ja Chipszakken openmaken in de supermarkt, flippos eruit halen en terug in schap leggen.
Dat waren pas tijden.
Jij speelde met je buurmeisje.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef De_Kraam het volgende: Nooit iets gehuurd vroeger. Ik had ook niet zo veel games, maar ik kon er toch geen kut van dus speelde niks uit.
Sinds wanneer hebben ballen benen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:03 schreef skysherrif het volgende:
Die lange hoge ballen van Engeland lopen wel.
De WAT?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:03 schreef cherrycoke het volgende:
ik had the LP ja godverdomme,
[ afbeelding ]
Irritant als ze alles gingen onder kotsenquote:
Langspeelplaat. Dat is nog van VOOR de flippos.quote:
Wij huurden alleen films.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:02 schreef De_Kraam het volgende:
Nooit iets gehuurd vroeger. Ik had ook niet zo veel games, maar ik kon er toch geen kut van dus speelde niks uit.
vergeet de zwakke middenvelden niet en niet kunnen opbouwen en het is compleet!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:04 schreef BadderHaring het volgende:
Leuk, twee ploegen die niets kunnen in de kleine ruimte en ook geen idee hebben van wat ze moeten in de omschakeling.
Behalve als iedereen weer gaat rq'en net als gisterenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Het klassieke Haxball in de rust wordt een stuk leuker dan de wedstrijd.
was dat dat spel met die 'tutorial' dat je 20 dingen in 1 minuut moest kunnen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond Driver ook wel een leuk spel
Vond alleen de eerste missie al te moeilijk dus ik reed maar een beetje rond met de politie achter me aan.
Volgens mij heb ik in totaal maar 90 seconden van de wedstrijd gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef KingRadler het volgende:
Het is hier veel leuker dan de saaie wedstrijd
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Behalve als iedereen weer gaat rq'en net als gisteren
Mooi spel jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vond alleen de eerste missie al te moeilijk dus ik reed maar een beetje rond met de politie achter me aan.
Ja, in een parkeergarage ofzo, en ik kon ook nog geen Engels dus geen idee wat ik nou precies moest halen dus dat werd niks.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was dat dat spel met die 'tutorial' dat je 20 dingen in 1 minuut moest kunnen?
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 20:56:34Leuk, zo’n oefenwedstrijdje. Maar je zit toch 90 minuten lang te hopen dat Robben niet geblesseerd raakt. Zo vlak voor het toernooi. Zucht. #nedeng #heimwee reageer retweet
Gras.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]Gisteren was Messi aan het knoeien met de server.
Ik ook. Er is nog geen halve kans geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in totaal maar 90 seconden van de wedstrijd gezien.
leuk joh.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef RipCity het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 20:56:34Leuk, zo’n oefenwedstrijdje. Maar je zit toch 90 minuten lang te hopen dat Robben niet geblesseerd raakt. Zo vlak voor het toernooi. Zucht. #nedeng #heimwee reageer retweet
Dat was toch een soort voorloper van GTA maar dan kon je niet uit de auto stappen, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, in een parkeergarage ofzo, en ik kon ook nog geen Engels dus geen idee wat ik nou precies moest halen dus dat werd niks.
Er zijn veel spelers geweest die het spel hebben terug gebracht naar de winkel, omdat ze niet uit de garage kwamen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, in een parkeergarage ofzo, en ik kon ook nog geen Engels dus geen idee wat ik nou precies moest halen dus dat werd niks.
Ik mag echt hopen dat dit een troll account isquote:
Soort van ja. Je kon ook niet mensen dood rijdenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat was toch een soort voorloper van GTA maar dan kon je niet uit de auto stappen, toch?
Nu nog. Tenminste, voor mijn computer in elk geval wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:07 schreef Coco. het volgende:
Vroegah waren games nog wel eens moeilijk.
Nu alleen Dark Souls genot.
Jij hebt wat gemist in jouw leven als je BartvanMerwijk niet kent.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat dit een troll account is
geen aandacht aan geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik mag echt hopen dat dit een troll account is
https://www.nedgame.nl/tv(...)LEAQYASABEgJjLfD_BwEquote:
Ik heb geen Twitter dus dat is dan ook niet heel verbazend.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wat gemist in jouw leven als je BartvanMerwijk niet kent.
Ik was altijd de tijgerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wacky Wheels voor de echte bazen.
Verkeerd topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef cherrycoke het volgende:
die graf missie in vice city met dat helikoptertje bommen planten op de bouwplaats, ik heb de eerste week alleen maar zitten kutten in vice city proberen de brug op te komen, en na een dag aankloten was het mij gelukt en er was niks helemaal niks aan de andere kant.
Of de missie in SA met die kleine kut vliegtuigjes, weken over gedaanquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef cherrycoke het volgende:
die graf missie in vice city met dat helikoptertje bommen planten op de bouwplaats, ik heb de eerste week alleen maar zitten kutten in vice city proberen de brug op te komen, en na een dag aankloten was het mij gelukt en er was niks helemaal niks aan de andere kant.
Dan kom je in ieder geval niet vaak genoeg in livetopics.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter dus dat is dan ook niet heel verbazend.
jij kon er gewoon niks van, super simpel uiteindelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef cherrycoke het volgende:
Serieus ?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Of de missie in SA met die kleine kut vliegtuigjes, weken over gedaan
Ja, dat was echt slecht ik weet hetquote:
European Open Darts Leverkusenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga het einde van deze wedstrijd niet halen, heeft iemand nog een TV en/of Netflix TIP?
Suitsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga het einde van deze wedstrijd niet halen, heeft iemand nog een TV en/of Netflix TIP?
stomme missies, de hele tijd die tiefus wijven als taxi ergens heen brengen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
GTA 3 is dus natuurlijk de beste GTA.
Ik zal vast een kist bestellen dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga het einde van deze wedstrijd niet halen
Mindhunterquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boardwalk Empire.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat zijn van die goedkope prutdingen met matig geluid en een gratis emulator, dan kun je nog beter een echte Mega Drive kopen (die kosten geen drol).quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
https://www.nedgame.nl/tv(...)LEAQYASABEgJjLfD_BwE
Collega heeft deze gekocht.
En maar alvast een cake gaan bakkenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal vast een kist bestellen dan.
Marcel Dorcellquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet mijn vriend Dirk ook mee?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
European Open Darts Leverkusen
Nee, elke aflevering was hetzelfde dus na een paar afleveringen afgehaakt.quote:
Riverdalequote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Star Trek Discoveryquote:Op vrijdag 23 maart 2018 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |