Om het nog makkelijker te maken:quote:Op zondag 25 maart 2018 17:04 schreef jsuijker het volgende:
de beleggingspanden in adam staan nu open op GVE
edit: althans de projecten voor aankoop zelfde pand (maar ander onderpand)
Ik heb inmiddels geïnvesteerd.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:18 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Om het nog makkelijker te maken:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=17726
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=17993
Naar mijn idee ook en het viel mij ook al op. Ik heb ze beide meegepakt.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:28 schreef TisIk het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels geïnvesteerd.
Het verbaast mij dat het relatief langzaam volloopt.
Naar mijn idee zijn het hele goede projecten (vnl. de aflossingsvrije).
Eens. Ik heb in beide geinvesteerd.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:28 schreef TisIk het volgende:
[..]
Bedankt, dure maand zo zeg...quote:Op zondag 25 maart 2018 17:18 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Om het nog makkelijker te maken:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=17726
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=17993
Is het aangepast? Heb niks kunnen vindenquote:Op zondag 25 maart 2018 19:52 schreef Thomas88 het volgende:
Is de fee van GVE ook aangepast bij aflossingsvrije projecten ? ( 2% upfront bij 5 jaar, was toch 1,5 )
Al gevonden op de site van GVE![]()
https://www.geldvoorelkaar.nl/geld-investeren/tarieven.aspxquote:Op zondag 25 maart 2018 20:33 schreef plesner het volgende:
[..]
Is het aangepast? Heb niks kunnen vinden
Inderdaad, en dat op zondagquote:
Na 60 maanden is de ltv ongeveer gelijk. Je loopt bij de aflossingsvrije inderdaad iets minder risico (er vanuit gaande dat de aflossing na 60 mnd geen probleem gaat vormen).quote:Op maandag 26 maart 2018 00:24 schreef obligataire het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat op zondag![]()
Ik heb in de aflossingsvrije overigens wat meer geïnvesteerd dan in de annuïtaire, vanwege lagere LTV.
Bij mij werkt deze gewoon.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:14 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ligt het aan mij of werkt bij GvE "mijn geldvoorelkaar" optie "mijn betaalschema" op dit moment niet.
Ik heb ze alle 2 voor mijn standaardbedrag meegenomen.quote:Op maandag 26 maart 2018 00:24 schreef obligataire het volgende:
Ik heb in de aflossingsvrije overigens wat meer geïnvesteerd dan in de annuïtaire, vanwege lagere LTV.
ligt aan jouquote:Op maandag 26 maart 2018 09:14 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ligt het aan mij of werkt bij GvE "mijn geldvoorelkaar" optie "mijn betaalschema" op dit moment niet.
Vreemd via mijn telefoon kom ik er wel in maar via mijn computer niet......................Afijn vanmiddag nog maar eens proberen voor ik de boel overhoop haal.quote:
Dat het langzaam volloopt kan te maken hebben met dat het een particulier project is.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:28 schreef TisIk het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste investeerders nog steeds vooral naar het rentepercentage kijken en onvoldoende naar de zekerheden/risico's.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:28 schreef TisIk het volgende:
[..]
Dat, en het aflossingsvrije aspect bij de een en de looptijd van 10 jaar bij de ander... 10 jaar is best een lange horizon...quote:Op maandag 26 maart 2018 11:08 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste investeerders nog steeds vooral naar het rentepercentage kijken en onvoldoende naar de zekerheden/risico's.
Ja, er blijven echt momenten dat ik het ook niet meer snap. Dit is er zo een.quote:Op maandag 26 maart 2018 11:08 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste investeerders nog steeds vooral naar het rentepercentage kijken en onvoldoende naar de zekerheden/risico's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds mij complimenten voor de afwikkeling door IvM.
quote:Op zondag 25 maart 2018 11:23 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het verhaal achter de Klussenier ziet er goed uit maar het stelt me wel teleur dat hij geen eigen inbreng heeft, sterker nog dat hij twee maandsalarissen moet lenen om de opstart door te komen......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet dan meteen weer aan de steigerbouwer denken (hoe staat het daar trouwens mee?)quote:Korte update van IVM rondom de steigerbouwer. Onze advocaat heeft afgelopen maand alles geregeld rondom de rechtszaak. Deze heeft half maart plaatsgevonden. De ondernemer heeft verstek laten gaan. 11 april volgt het vonnis.
[ Bericht 7% gewijzigd door djh77 op 26-03-2018 12:22:01 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |