En mensen zijn ook wel benieuwd naar de eerste wedstrijden onder Koeman.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:31 schreef tralalala het volgende:
Hoe is dit uitverkocht? Kaartjes voor 10 euro zeker
Het wordt gespeeld in de Arena.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:31 schreef tralalala het volgende:
Hoe is dit uitverkocht? Kaartjes voor 10 euro zeker
Alleen onderste ring open, en iedereen moet verplicht een opblaaspop meenemen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het wordt gespeeld in de Arena.
Dan weet je genoeg.
Mag je daar gratis naar binnen als je vermomd als stoeltje komt?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het wordt gespeeld in de Arena.
Dan weet je genoeg.
Er doet geen PSV'er mee dus je kan vrijuit dit hele topic volschrijven met je kritieken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:58 schreef BadderHaring het volgende:
Geen idee wanneer die pot gespeeld wordt, maar reken er niet op dat ik kijk.
Zoet?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er doet geen PSV'er mee dus je kan vrijuit dit hele topic volschrijven met je kritieken.
beetje bier aan het gooien,geen ernstige rellenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:23 schreef Bolasie het volgende:
De Engelse fans zijn weer ouderwets aan het slopen in Amsterdam.
Jamie Vardy's having a party.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:23 schreef Bolasie het volgende:
Wordt dat dorp niet minder fraai omquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:23 schreef Bolasie het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 18:32:42Eerste opstelling @RonaldKoeman voor @OnsOranje ... Zoet; Hateboer, De Ligt, @VirgilvDijk De Vrij, Van Aanholt; @GWijnaldum @Kevin_strootman @DavyPropper en voorin @Memphis en #Promes #nedeng 20.45 uur. Meer op https://t.co/GEQb5Yl8eq reageer retweet
Wat er buiten de huidige selectie rondloopt is ook niet heel bijzonder, dus mee eens ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Best mogelijke opstelling met dit materiaal denk ik
Speeltijd zal het argument wel zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:43 schreef Brammess het volgende:
Beste wat je er van kan maken maar Cillessen lijkt mij een betere keeper dan Zoet.
Het is voor een keeper best belangrijk dat hij wel eens een potje onder de lat staatquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:43 schreef Brammess het volgende:
Beste wat je er van kan maken maar Cillessen lijkt mij een betere keeper dan Zoet.
klopt trouwens geen kut van die vorige youtube was een oefenwedstrijd op wembley, hattrick van van Basten op het ekquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:21 schreef Karzai het volgende:
Nog maar een reminder van de hoogtij dagen, uit de dagen toen Koeman meedeed
Makkelijke avond voor Rashford.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of De Ligt zijn eerste goede wedstrijd in Oranje gaat spelen.
Lijkt me dat dagelijks trainen met Suarez en Messi beter is dan dagelijks trainen met Luukinho die weer eens over een bal heen maaitquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is voor een keeper best belangrijk dat hij wel eens een potje onder de lat staat
Ik zou niet weten waar je dat op baseert. Ik zie Cillessen vrijwel nooit keepen. Zoet doet het wekelijks gewoon erg goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:43 schreef Brammess het volgende:
Dan nog is wedstrijdritme belangrijk, ook voor een keeper.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt me dat dagelijks trainen met Suarez en Messi beter is dan dagelijks trainen met Luukinho die weer eens over een bal heen maait
Je heb wel gelijk maar dat valt voor keepers wel reuze mee t.o.v veldspelers.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog is wedstrijdritme belangrijk, ook voor een keeper.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:05 schreef Karzai het volgende:
Het gaat om het collectief nu bij het Nederlands Elftal we hebben geen sterren meer
De bal is vierkant.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:05 schreef Karzai het volgende:
Het gaat om het collectief nu bij het Nederlands Elftal we hebben geen sterren meer
Duurste verdediger van de WERELD.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:05 schreef Karzai het volgende:
Memphis gaat shinen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duurste verdediger van de WERELD.
En Depay. Als dat geen ster is!
Je mag hem geen Depay meer noemenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duurste verdediger van de WERELD.
En Depay. Als dat geen ster is!
Zoet; Hateboer, De Ligt, Van Dijk, De Vrij, Van Aanholt; Strootman, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Memphisquote:
Speelde bij FC Groningen en speelt nu in Italië bij Atalanta. Hij ontwikkelt zich vrij goed daar volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:25 schreef Karzai het volgende:
Die promes van er van mij wel uit, zet kluivert maar neer
Kleine Kluivert kan er geen klote van.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:25 schreef Karzai het volgende:
Die promes van er van mij wel uit, zet kluivert maar neer
ah okequote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Speelde bij FC Groningen en speelt nu in Italië bij Atalanta. Hij ontwikkelt zich vrij goed daar volgens mij.
Ik kan me van geen van de selectieleden een goede interland herinneren.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:26 schreef fetX het volgende:
In welke minuut maakt Strootman vanavond een cruciale fout denken jullie?
Ik kan me de laatste keer dat hij een goede wedstrijd speelde in Oranje niet meer herinneren. Z’n debuut?
Kansen voor Hateboer!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik kan me van geen van de selectieleden een goede interland herinneren.
Ik zet 5 euro in op de 7e minuut.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:26 schreef fetX het volgende:
In welke minuut maakt Strootman vanavond een cruciale fout denken jullie?
Ik kan me de laatste keer dat hij een goede wedstrijd speelde in Oranje niet meer herinneren. Z’n debuut?
nu wel voor memphis juichen Scrumquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:30 schreef Scrummie het volgende:
Depay![]()
Brrrr. Maar ik ga kijken, de wederopstanding van ons Oranje onder leiding van Koeman
Ik zou het toch best schandalig vinden als we hier van verliezenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:32 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
3 fullbacks, haha.
GomezSouthgate is een gek.
Ik vraag mij in godsnaam af hoe hij gaat spelen met Gomez, Walker, Trippier en Rose.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zou het toch best schandalig vinden als we hier van verliezen
Genottwitter:Iandennisbbc twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 19:40:16Kyle Walker to play right side of a 3 man defence with Trippier as RWB. 3-5-2 - Sterling and Rashford upfront. reageer retweet
Wie? Depay?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nu wel voor memphis juichen Scrum
Jij was niet best gisterenavondquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:42 schreef Wazaaaaa het volgende:
Strootman weer als meest verdedigende middenvelder.
Bondscoaches gaan het nooit leren.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:47 schreef YazooW het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-veegt-wallen-schoon
Die Engelse uitsupporters kunnen zich ook echt nooit gedragen in andere landen... Stelletje mongolen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:47 schreef YazooW het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-veegt-wallen-schoon
PSV supporters ook nietquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die Engelse uitsupporters kunnen zich ook echt nooit gedragen in andere landen... Stelletje mongolen.
Gewoon een beetje banter m8quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die Engelse uitsupporters kunnen zich ook echt nooit gedragen in andere landen... Stelletje mongolen.
Strootman die een gezicht trekt alsof ie moet poepen @ 1.01quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:54 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat zijn jullie bets op deze wedstrijd
Nee dat is een 3 of X, imbeciel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:55 schreef Karzai het volgende:
een gelijk spel heb ik gezegd een 2 is dat geloof ik
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:54 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat zijn jullie bets op deze wedstrijd
heb both to scorequote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Strootman die een gezicht trekt alsof ie moet poepen @ 1.01
nou toen ik tijdens de verkiezingen naar de kaart van Nederland keek en een kijkje nam naar al dat blauw in het zuiden.. SOW dat was eerder pure aids voor mijn ogen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:58 schreef Monolith het volgende:
Denk dat ik het even aanzet straks, maar deze selectie doet echt pijn aan mijn ogen. Wat een armoede.
Ach ja buiten de steden wonen hier nou eenmaal lageropgeleiden.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou toen ik tijdens de verkiezingen naar de kaart van Nederland keek en een kijkje nam naar al dat blauw in het zuiden.. SOW dat was eerder pure aids voor mijn ogen.
Hopelijk gooit ie dit keer niet alle dingen om.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ronald Koeman gaat er weer wat moois van maken.
heb ik niet ga er ook niet voor betalenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op FOX Sports is er ook een uitzending.
held, ik ben over.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op FOX Sports is er ook een uitzending.
Ik betaal dan juist weer wel voor Fox, maar niet voor Veronica.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb ik niet ga er ook niet voor betalen
Die spelen er ook meer omheen en moeten hem dan maar aanspelen met steekpasses.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:08 schreef MTheBassman het volgende:
Dost als spits, hopen dat Aanholt en Hateboer een beetje kunnen voorzetten want van Memphis en Promes ga je die niet krijgen.
Geen idee. Als het Driessen is schakel ik naar Veronica.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie levert er commentaar bij Fox?
Met recht.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee. Als het Driessen is schakel ik naar Veronica.
Ondertussen vond die best wel fijn in hun bubbelbadquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Jan Joost heeft deze week flink uitgehaald naar Ajax lees ik
De jeugd is verliefd op alles wat cringe isquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX Sports werkt samen met dat mongoloïde E-Divisie gedoe.
Nouja, hij zegt dat de arena een kutstadion is. Ik ken geen enkele Ajacied die het met hem oneens is.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
Jan Joost heeft deze week flink uitgehaald naar Ajax lees ik
man man man.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX Sports werkt samen met dat mongoloïde E-Divisie gedoe.
Staan er iedere week drie mongolen met Simon Zijlemans FIFA-wedstrijdjes te beschouwen, geen grap.quote:
Tientje dacht ikquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De kaarten waren zeker gratis?
StukTV is nog wel geinig, maar de rest mag idd oprotten.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:21 schreef Bluedisplay het volgende:
E-divisie klinkt als iets voor kleine kinderen
Zoals heel youtube-Nederland
Met enzoknol
Die Giel is echt een tokkiequote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
StukTV is nog wel geinig, maar de rest mag idd oprotten.
Enzo rijdt wel in een Porsche en heeft een huis helemaal afbetaald terwijl jij nog fietst naar je werkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:21 schreef Bluedisplay het volgende:
E-divisie klinkt als iets voor kleine kinderen
Zoals heel youtube-Nederland
Met enzoknol
gelukkig heb ik dat nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staan er iedere week drie mongolen met Simon Zijlemans FIFA-wedstrijdjes te beschouwen, geen grap.
oooooooooohhhhhhhhhhhh koekoekquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Enzo rijdt wel in een Porsche en heeft een huis helemaal afbetaald terwijl jij nog fietst naar je werk
Ik heb al 13 jaar een bijstandsuitkeringquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Enzo rijdt wel in een Porsche en heeft een huis helemaal afbetaald terwijl jij nog fietst naar je werk
En hij neukt Deequote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zit heel veel geld inquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staan er iedere week drie mongolen met Simon Zijlemans FIFA-wedstrijdjes te beschouwen, geen grap.
Ja klopt wel, ik vind hem ook wel de minste van de drie. Af en toe vind ik ze wel een hele geinige opdracht hebben, zoals die wedstrijd wie het langst niet met de auto hoeft te remmenquote:
Niet in de Wajong zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen die gast.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vier van de vijf achterhoede spelers bij Engeland dus wingbacks (lol)
hetzelfde als JR als je hem vraagt wat hij van The Walking Dead vindtquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:27 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat vind jij van de odds van toto?
Die serie ken ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hetzelfde als JR als je hem vraagt wat hij van The Walking Dead vindt
StukTV is cool ja en pewdiepie.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
TiesGames en StukTVquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nouja zegquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer. Flikker toch op randdebiel.
Die gast is echt de grootste mongool ooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:30 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Kijk je dan ook KingAlert om op de hoogte blijven van schandalen binnen de youtubecommunity?
Bijna net zo vol als je sloeriemoeder op een zaterdagavond. Ongekend.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
Arena ook weer een keer vol gebaseerd op echte cijfers.
vind je belangrijk?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
En Hanni Hanna vlogsquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
TiesGames en StukTV
de rest is aids
Oh dan mag ik hem wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Pewdiepie is toch die racistische homofoob?
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die gast is echt de grootste mongool ooit.
ok Rambodirk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
Fucking niggerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is me nogal een framequote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die met iedereen ruzie maakt?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:32 schreef Brammess het volgende:
Is eigenlijk maar één youtuber waar ik van kan genieten en dat zijn de Fortnite video's van Yarasky.
Als ik de keuze zou hebben zou ik nog steeds op foetsie gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Yarasky wtf, waarom zou je dat kijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:32 schreef Brammess het volgende:
Is eigenlijk maar één youtuber waar ik van kan genieten en dat zijn de Fortnite video's van Yarasky.
Ja, geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat is toch die gast die met iedereen ruzie maakt?
En Hanni Hanna vlogs.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:32 schreef Brammess het volgende:
Behalve Hanni Hanna.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens mij ben je sowieso niet goed bij je hoofd als je die YouTube lui gaat volgen.
Zijn Fortnite video's zijn kwaliteitquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yarasky wtf, waarom zou je dat kijken
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:33 schreef skysherrif het volgende:
Volgens mij hebben jullie nog nooit pewdiepie gekeken.
Klopt wel Hanni Hanna vlogs.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:33 schreef skysherrif het volgende:
Nee, wij zijn geen vijftien meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:33 schreef skysherrif het volgende:
Dat is letterlijk voor kleuters.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:33 schreef skysherrif het volgende:
dit is niet de plek om inhoudelijk over voetbal te praten.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:35 schreef Karzai het volgende:
ik heb toch wel zin in deze wedstrijd toch tegen een top land
Ja maar daarom, juist die ander vloggers die hier worden genoemd zijn voor 15 jarigen. Pewdiepie niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die fifa streamer ja
Kijk er niet naar verder
Reactievideo's vind ik wel echt de grootste aids die op youtube gemaakt is.quote:
Makkelijk scorenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Reactievideo's vind ik wel echt de grootste aids die op youtube gemaakt is.
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar daarom, juist die ander vloggers die hier worden genoemd zijn voor 15 jarigen. Pewdiepie niet.
Daar zit finesse, subtiliteit en intellect in.
Kijk ice poseidonquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:38 schreef Mansjester het volgende:
Gierige gasten
StukTV
Ponkers
Dylan Haegens
Zullen wel weer zeker minderjarige meisjes zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:37 schreef De_Kraam het volgende:
Goochelaar Hakim en buurtvader Karim zijn ook weer aan het ballen.
Hanni Hannaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:38 schreef Mansjester het volgende:
Gierige gasten
StukTV
Ponkers
Dylan Haegens
Oh Gierige Gasten en Ponkers ben ik vergeten, die gaan ook nog welquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:38 schreef Mansjester het volgende:
Gierige gasten
StukTV
Ponkers
Dylan Haegens
Nederlandse youtubers zijn cringe.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:38 schreef Mansjester het volgende:
Gierige gasten
StukTV
Ponkers
Dylan Haegens
Ik heb water en kijk met FOK!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Hertog Jan maar ik kijk wel zonder FOK!.
Nog gaver is Hanni Hanna vlogs.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:39 schreef skysherrif het volgende:
StukTV opdrachten zijn trouwens best vaak kut, maar hun specials (-roadtrippers want te scripted) zijn wel tof.
Dat heeft niets met zuur of oud te maken. Er is gewoon niets intellectueel of diepzinnigs aan dat soort geneuzel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja we zijn nog niet allemaal oud en zuur mono.
Maandag kan je beter kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:39 schreef Bugno het volgende:
Twijfel nog of ik ga kijken. Moeite waard denken jullie?
Jammer dat ik nu dat ene plaatje uit de SC niet voorhanden heb.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft niets met zuur of oud te maken. Er is gewoon niets intellectueel of diepzinnigs aan dat soort geneuzel.
nou dit was leuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die kerel wordt volgens mij echt tering vaak mad
Op de vlucht is erg vermakelijk jaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:39 schreef skysherrif het volgende:
StukTV opdrachten zijn trouwens best vaak kut, maar hun specials (-roadtrippers want te scripted) zijn wel tof.
Als Lingard maar niet scoort. De cringemeter slaat over als hij zijn doelpunten viert.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:40 schreef Bolasie het volgende:
Ik zit klaar voor de Rashford en Lingardinho show.
Milly Rock in de Amsterdam ArenA. Can't wait.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lingard maar niet scoort. De cringemeter slaat over als hij zijn doelpunten viert.
Ik heb denk ik nooit zo'n groot contrast gezien tussen clubperformance en Nationaal elftal performance als bij Strootman. Ik ben bang dat ik me weer ga dood ergeren aan hem.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:40 schreef Mansjester het volgende:
Strootman gaat weer laten zien er geen kut van te kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |