En mensen zijn ook wel benieuwd naar de eerste wedstrijden onder Koeman.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:31 schreef tralalala het volgende:
Hoe is dit uitverkocht? Kaartjes voor 10 euro zeker
Het wordt gespeeld in de Arena.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:31 schreef tralalala het volgende:
Hoe is dit uitverkocht? Kaartjes voor 10 euro zeker
Alleen onderste ring open, en iedereen moet verplicht een opblaaspop meenemen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het wordt gespeeld in de Arena.
Dan weet je genoeg.
Mag je daar gratis naar binnen als je vermomd als stoeltje komt?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het wordt gespeeld in de Arena.
Dan weet je genoeg.
Er doet geen PSV'er mee dus je kan vrijuit dit hele topic volschrijven met je kritieken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:58 schreef BadderHaring het volgende:
Geen idee wanneer die pot gespeeld wordt, maar reken er niet op dat ik kijk.
Zoet?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er doet geen PSV'er mee dus je kan vrijuit dit hele topic volschrijven met je kritieken.
beetje bier aan het gooien,geen ernstige rellenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:23 schreef Bolasie het volgende:
De Engelse fans zijn weer ouderwets aan het slopen in Amsterdam.
Jamie Vardy's having a party.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:23 schreef Bolasie het volgende:
Wordt dat dorp niet minder fraai omquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:23 schreef Bolasie het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 18:32:42Eerste opstelling @RonaldKoeman voor @OnsOranje ... Zoet; Hateboer, De Ligt, @VirgilvDijk De Vrij, Van Aanholt; @GWijnaldum @Kevin_strootman @DavyPropper en voorin @Memphis en #Promes #nedeng 20.45 uur. Meer op https://t.co/GEQb5Yl8eq reageer retweet
Wat er buiten de huidige selectie rondloopt is ook niet heel bijzonder, dus mee eens ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Best mogelijke opstelling met dit materiaal denk ik
Speeltijd zal het argument wel zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:43 schreef Brammess het volgende:
Beste wat je er van kan maken maar Cillessen lijkt mij een betere keeper dan Zoet.
Het is voor een keeper best belangrijk dat hij wel eens een potje onder de lat staatquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:43 schreef Brammess het volgende:
Beste wat je er van kan maken maar Cillessen lijkt mij een betere keeper dan Zoet.
klopt trouwens geen kut van die vorige youtube was een oefenwedstrijd op wembley, hattrick van van Basten op het ekquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:21 schreef Karzai het volgende:
Nog maar een reminder van de hoogtij dagen, uit de dagen toen Koeman meedeed
Makkelijke avond voor Rashford.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of De Ligt zijn eerste goede wedstrijd in Oranje gaat spelen.
Lijkt me dat dagelijks trainen met Suarez en Messi beter is dan dagelijks trainen met Luukinho die weer eens over een bal heen maaitquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is voor een keeper best belangrijk dat hij wel eens een potje onder de lat staat
Ik zou niet weten waar je dat op baseert. Ik zie Cillessen vrijwel nooit keepen. Zoet doet het wekelijks gewoon erg goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:43 schreef Brammess het volgende:
Dan nog is wedstrijdritme belangrijk, ook voor een keeper.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lijkt me dat dagelijks trainen met Suarez en Messi beter is dan dagelijks trainen met Luukinho die weer eens over een bal heen maait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |