Weinig zelfreflectie ook.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:32 schreef Martinello het volgende:
Giel en Frank Dane zijn allebei wandelende gezwellen.
Nee, helemaal nietquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:33 schreef marcodej het volgende:
De reactie van Knol is natuulijk wel een beetje
nee juist niet flikker op met dat kinderachtige gedoe, ga je toch niet in meequote:Op donderdag 22 maart 2018 23:33 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:33 schreef marcodej het volgende:
Was de enige juiste reactie die hij kon gevenquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:33 schreef marcodej het volgende:
Giel fan gespot.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:33 schreef marcodej het volgende:
naast hem flink op zijn bek stompen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Was de enige juiste reactie die hij kon geven
Gewoon lekker ongestoord je liedje afmaken en daarna zeggen dat je het niet tof vind lijkt me beter. Sta er boven.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee juist niet flikker op met dat kinderachtige gedoe, ga je toch niet in mee
Nu wel.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Was de enige juiste reactie die hij kon geven
prima toch strippertjequote:Op donderdag 22 maart 2018 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee juist niet flikker op met dat kinderachtige gedoe, ga je toch niet in mee
nee ik zou ook weglopenquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon lekker ongestoord je liedje afmaken en daarna zeggen dat je het niet tof vind lijkt me beter. Sta er boven.
Tim Knol wilde gewoon Maan doen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nu wel.
Met die tweets over 538 overdreef hij een beetje.
Aan mensen die zichzelf aan de publieke tribune ophangen zeker.quote:
Altijd zolang de sport nergens leeft .quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:37 schreef monkyyy het volgende:
"Wij" zijn meteen de beste van de wereld
Mclaren godquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:37 schreef KennyPowers het volgende:
The strength of the team is the team
sterkste man is wel leukquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Bij de Sterkste Man als ze een vrachtwagen trekken.
En dan keihard op de rem staan.
Hele rug naar de kloten, genot. Ludiek.
Precies.quote:
Na Ted van der Parre was er geen hol meer aan.quote:
Wout Zijlstra was ook wel een baasjequote:Op donderdag 22 maart 2018 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Na Ted van der Parre was er geen hol meer aan.
Lol. Vinger in de kont.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook zeker.![]()
En SigmarssonGOD
[ afbeelding ]
Ik kijk de Nederlandse eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Na Ted van der Parre was er geen hol meer aan.
zijn beide ijslanders, en de huidige sterkste man The Mountain is ook een Ijslanderquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:39 schreef Klummie het volgende:
[..]
Die IJslander is al dood. Sigmarrson of zoiets.
Ja, maar Sigmarsson was pas 33.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zijn beide ijslanders, en de huidige sterkste man The Mountain is ook een Ijslander
Ja weet ik, eeuwig zonde.quote:
Doping heb je in iedere sport waar geld in zit, bij WSM spelen ze tenminste niet alsof dit niet zo is.quote:
Mwa, dat zijn prima appartementjesquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:43 schreef dvdfreak het volgende:
daar wil je niet dood willen gevonden
Mr olympia welquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doping heb je in iedere sport waar geld in zit, bij WSM spelen ze tenminste niet alsof dit niet zo is.
Huh?quote:
spangen is een pauperwijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn wel 10 keer zo duur als jouw landhuis.
niet met de mensen erin mag ik hopenquote:
Oh ja wel. Worden ze hard van.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
niet met de mensen erin mag ik hopen
Ik bedoelde, daar doen ze alsof ze niet aan de steroids zitten.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Huh?
Compleet andere sport en daar zitten ook geen dopingtesten in.
mongoolquote:
quote:
Komt door de supplementenbranche ja.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik bedoelde, daar doen ze alsof ze niet aan de steroids zitten.
5-1quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:46 schreef KennyPowers het volgende:
Casillas weet alle wedstrijden + doelpuntenmakers
neuzen?quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Only for insiders.
Zeker niet voor neuzen
100kquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb ooit de hond van de buurvrouw aangereden, kostte me ¤100.000
Haha.. HONDerdduizendquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb ooit de hond van de buurvrouw aangereden, kostte me ¤100.000
ahquote:
Ja, hij lag te slapen in de woonkamer.quote:
ah oké, ben ik niet iig.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo noemt hij Ajacieden/Amsterdammers
quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, hij lag te slapen in de woonkamer.
Ik niet alleen hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo noemt hij Ajacieden/Amsterdammers
oh youquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, hij lag te slapen in de woonkamer.
eerste was prima rest is wel bagger jaquote:
Regelmatig op de zondag bij Ziggogoden.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:55 schreef KennyPowers het volgende:
Willem moet vaker op tv (niet bij Harry)
Hij zit best vaak bij Ziggo.quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:55 schreef KennyPowers het volgende:
Willem moet vaker op tv (niet bij Harry)
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Complimenten voor Pauw om hoe ze de Gemeenteraadsverkiezingen hebben behandeld. Verschillende geluiden en invalshoeken, alleen jammer van die kneuzige cabaretminuutjes iedere dag.
monkky is ook afwezigquote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
En er stond nog wel voetbal aangekondigd.
Zat die zich altijd op vier laptops een blubbertje te typen?quote:
Mis je mijn gebagger?quote:
Scandinavisch. Hoewel 'kjeld' het in het Fries 'kou' betekent, is het geen Friese naam voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:50 schreef svann het volgende:
Leuke gast, die Kjelt.
Is dat een Friese of Groningse inheemse naam?
Alleen maar topsporters op fok dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 00:00 schreef svann het volgende:
Topsport is oneindig vaak hetzelfde doen.
Veel plezier.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:06 schreef Joezi het volgende:
Wij zitten in het Late Night topic met zn allen
heb je het kookboek van kluivert al gekochtquote:Op maandag 26 maart 2018 23:06 schreef Joezi het volgende:
Wij zitten in het Late Night topic met zn allen
lol eng mennekequote:Op maandag 26 maart 2018 23:09 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Veel plezier.
Dat Kluivert item was wel walgelijk.
Een dodelijk gif geven aan burgers.quote:
Oneens, of heb je liever dat ze treinen koppen/ van gebouwen springen? Kan me van sommige mensen voorstellen dat het geruststellend kan zijn zo'n middel achter de hand te hebben.quote:
Ik drukte een drol, wat zij ze?quote:
En iemand met kwade bedoelingen gooit het in de koffie van iemand waar ie een hekel aan heeft. Zomaar via een vereniging dit soort spullen ter beschikking stellen is vragen om ongelukken. Doe dit via de wet voltooid leven.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:33 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Oneens, of heb je liever dat ze treinen koppen/ van gebouwen springen? Kan me van sommige mensen voorstellen dat het geruststellend kan zijn zo'n middel achter de hand te hebben.
Liegen over het feit dat de regering geen kennis heeft over de IS strijders die oorspronkelijk uit nederland komen en momenteel in gevangenisschap zijn in Irak.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik drukte een drol, wat zij ze?
honderd duizend keer liever de bovenstequote:Op maandag 26 maart 2018 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Deze even updaten.
[ afbeelding ]
ach so, dankquote:Op maandag 26 maart 2018 23:37 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Liegen over het feit dat de regering geen kennis heeft over de IS strijders die oorspronkelijk uit nederland komen en momenteel in gevangenisschap zijn in Irak.
Ik zat eigenlijk deze discussie met verbijstering te volgen. Een beetje hypocriet doen over deze organisatie, terwijl elke apotheek aan een diabeet insuline verstrekt. Elke onnozele weet hoe gevaarlijk dit goedje is als je hier een overdosis van neemt, al helemaal met ouderdom. Dus waarom een poedertje nemen, als je insuline in huis hebt.quote:Op maandag 26 maart 2018 23:33 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Oneens, of heb je liever dat ze treinen koppen/ van gebouwen springen? Kan me van sommige mensen voorstellen dat het geruststellend kan zijn zo'n middel achter de hand te hebben.
quote:Op maandag 26 maart 2018 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Henk Bres is niet zo van 40 uur in de week dossiers doorspitten. Wie heeft dat zien aankomen
Holy shit.quote:
Half leeg genot.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 22:53 schreef Klepper272 het volgende:
Dries heft nog niet al zijn kaartjes verkocht
Ik heb ook een wapenvergunningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |