SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!
Nee, niemendalletje...quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:39 schreef Melting het volgende:
Band is juist. Weet je de titel ook, Mad?
Tozzo.quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben even een brief aan het dichten... ben zo terug!
Eerlijk gezegd ben ik nooit een A-ha liefhebber geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:41 schreef MTheBassman het volgende:
Ik besef nu pas dat die gozer van Aha best goed kan zingen
Die is ook onvervangbaar, maar Brian doet het ook prima hoor. Heeft ook lekker zijn eigen stijl en probeert niet Bon Scott te imiteren.quote:
Dank voor het luisteren. Fijne avond nog.quote:
Ze hebben toch wel duidelijk in de buurt geshopt, maar ik vind de stem van Bon net even 'sprekender'...quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die is ook onvervangbaar, maar Brian doet het ook prima hoor. Heeft ook lekker zijn eigen stijl en probeert niet Bon Scott te imiteren.
Zingt ze nog steeds?quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:50 schreef peaceman het volgende:
Sade schijnt weer een plaat gemaakt te hebben.
Als ze die takke tingeling geluidjes maar een keer niet heeft gebruikt...quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:50 schreef peaceman het volgende:
Sade schijnt weer een plaat gemaakt te hebben.
kennelijk of weer. Ik weet het niet eigenlijk.quote:
Aloha.quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Wiki meldt:
in March 2018, she released the acoustic ballad "Flower of the Universe" for the soundtrack to the Disney film A Wrinkle In Time. About asking Sade to contribute to the album, director Ava DuVernay wrote "I never thought she'd say yes, but asked anyway."
Mogge
Dat scheelt.quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is een soesafoon plaat geworden...
Welkom.quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook ingetuned, Symph brengt even just me naar de trein en komt dan ook luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |