SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:20 schreef Fretwork het volgende:
Goeden dag Kaas. Warm je vingers goed op. Want het is vrij koud. Je hebt goed getypt. Bizonder is het zelfde als bijzonder. Hou moed en hou vol en hou vaart erin en hou je taai. Bij geen gehoor typ je door. Toytoytoy. Geen letter erbij maar eraf veel plezier met schrijven. Groetjes je beste vriend Fret toytoytoy 🏁👍😎😃👊💪🕎🏁
zo jij hebt een pittig verhaaltje geschreven. Ga zo door. Je bent een toppertje. En een kanjertje. Toytoytoy groetjes van je beste vriend kaas. 😀😀😀👊👊👊💪💪💪😎😎🤘🤘🤘🤜🤜quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:20 schreef Fretwork het volgende:
Goeden dag Kaas. Warm je vingers goed op. Want het is vrij koud. Je hebt goed getypt. Bizonder is het zelfde als bijzonder. Hou moed en hou vol en hou vaart erin en hou je taai. Bij geen gehoor typ je door. Toytoytoy. Geen letter erbij maar eraf veel plezier met schrijven. Groetjes je beste vriend Fret toytoytoy 🏁👍😎😃👊💪🕎🏁
quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zo jij hebt een pittig verhaaltje geschreven. Ga zo door. Je bent een toppertje. En een kanjertje. Toytoytoy groetjes van je beste vriend kaas. 😀😀😀👊👊👊💪💪💪😎😎🤘🤘🤘🤜🤜
Kom dan rooiequote:Op donderdag 22 maart 2018 12:02 schreef muzas het volgende:
Is toch leuk, zo'n enthousiaste kerel met een kleine mentale beperking die door de hele fiets-community in de armen gesloten wordt.
Beetje wat wij met andy doen.
quote:
UPS, breek mij de bek er niet over open...quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:45 schreef kaasplankje het volgende:
UPS: Wij hebben een onvolledig adres ontvangen vd verzender
UPS: Wij hebben een adreswijziging ontvangen, dit verwerken duurt 24 uur.
UPS: We komen aan het einde van de dag uw pakket afleveren.
UPS: We hebben u gemist om 12:10 wij komen op een volgende dag voor een nieuwe poging.
zucht.
Ik rijd dus vlak na 12 uur mijn straat in die is nogal lang. Ik zie een GLS busje in 't begin vd straat. Ik denk nah, vast niet UPS want die zouden pas eind vd dag komen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
UPS, breek mij de bek er niet over open...
De dag voor aflevering kreeg ik een mailtje waarin stond dat de aflevering rond 16u stond gepland. Dus ik ochtends ff trainen en kom terug....UPS gemist. Kreeg weer een mailtje, vanaf 14u kon ik het ophalen bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Ik daarheen om 14u, nee hoor...je pakketje is er niet... kwam die pas om 16u ofzo. Ik daar weer heen, nee man was net geweest maar had geen doos voor een fiets..uiteindelijk werd die pas de volgende dag afgeleverd.
Heb je toen ook hard achter die bus aangerend met tranen in je ogen?quote:Op donderdag 22 maart 2018 16:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik rijd dus vlak na 12 uur mijn straat in die is nogal lang. Ik zie een GLS busje in 't begin vd straat. Ik denk nah, vast niet UPS want die zouden pas eind vd dag komen.
Daar stond dus mijn fiets in natuurlijk.
Ik denk dat ik dit jaar viesdunner dan ooit ga wordenquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
*Snikt zachtjes richting de weegschaal
Einde van de dag is nogal breed begrip...quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:45 schreef kaasplankje het volgende:
UPS: We hebben u gemist om 12:10 wij komen op een volgende dag voor een nieuwe poging.
zucht.
Ik werk aan m'n dalerslichaamquote:Op donderdag 22 maart 2018 16:47 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar viesdunner dan ooit ga worden
aerofietsquote:Op donderdag 22 maart 2018 17:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je dan niet juist wat smaller zijn zodat je minder last van luchtweerstand hebt?
Smalle schouders, dikke pens, dikke reet, dat is de droomquote:Op donderdag 22 maart 2018 17:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je dan niet juist wat smaller zijn zodat je minder last van luchtweerstand hebt?
En UPS is nog één van de betrouwbaardere partijenquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:45 schreef kaasplankje het volgende:
zucht.
doe ik maar ik moet af en toe zelf ook weg.quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:14 schreef Tommeke het volgende:
Waarom laat je ‘m niet op de zaak leveren kaas?
Ohja. Stom van ze!quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
doe ik maar ik moet af en toe zelf ook weg.
Lekker wel!quote:
Ja zo komt ie uit de doos, met reflectoren bijgeleverd en een plastic plaat achter de cassette.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:07 schreef Z het volgende:
Inb4 opmerkingen over ventieldopjes.
Ik had een heel ander blauw verwacht. Vind het mooi. Benieuwd hoe hij eruit ziet als hij af is.
Misschien voor de Engelse markt?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:19 schreef Z het volgende:
Het was een garpje.
Zouden fabrikanten verplicht zijn reflectoren mee te leveren?
Je moet eerst de kabel losmaken, maar laat die absoluut door het frame zitten. Dan heb je even een kabelgeleider nodig die je over de binnenkabel heenschuift. Pas als die helemaal door het frame zit, trek je de binnenkabel eruit. Beste tape je dat sleufje even vast aan het frame, zodat het er niet uit gaat. Daarna trek je de nieuwe kabel door het sleufje en haal je daarna het sleufje er weer uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:07 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe zit dat met die shifterkabels binnendoor het frame Patty kan ik die eruit trekken en een nieuwe doorvoeren?
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:19 schreef Z het volgende:
Het was een garpje.
Ik denk voor Duitsland ook, die zijn wel aardig streng met hun stVZO toelating.quote:
Ik denk 't wel, of reflectiestreep in de band dat is ook goed. Reflectie aan de zijkant vd fiets is volgens mij verplicht. Bidonhouders zitten er niet bij, pedalen ook niet. Wel een toolkit met bitjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:19 schreef Z het volgende:
Het was een garpje.
Ja ik snap 'm thanks.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je moet eerst de kabel losmaken, maar laat die absoluut door het frame zitten. Dan heb je even een kabelgeleider nodig die je over de binnenkabel heenschuift. Pas als die helemaal door het frame zit, trek je de binnenkabel eruit. Beste tape je dat sleufje even vast aan het frame, zodat het er niet uit gaat. Daarna trek je de nieuwe kabel door het sleufje en haal je daarna het sleufje er weer uit.
Je bent echt fuckt als je de binnenkabel eruit trekt zonder gebruik te maken van een kabelgeleider...
Als die kabelgeleiders niet in de doos zitten, kan je ze bij elke FM wel krijgen.
Vanaf 1:45
Ja, ik ga het stuurbocht en zadel + pen vd Gios zo overzetten met alles erop en eraan, wel ff nieuw lintje. Daar zit een rode streep op maar ik heb geen geldboom in mijn tuin voor weer een ander zadelpen en stuurbocht. De zadelpen en bocht vd Canyon vind ik niet zo heel mooi. In mijn wielen zit ook wat rood aan decals dus dat gaat vast wel smoelen allemaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:33 schreef muzas het volgende:
Hey ddx, volgende keer iets vrolijker terugzwaaien hoor![]()
![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat Kaas, Kleurtje ziet er op de foto wel goed uit.
In Nederland zijn die reflectoren verplicht bij een fiets.quote:
quote:Regels voor reflectie op een fiets
Een fiets op 2 wielen moet de volgende reflectie hebben:
een rode reflector op de achterkant van de fiets. Dit mag geen driehoek zijn;
gele reflectoren op de trappers;
witte of gele reflectoren op de wielen (velgen) of banden.
Je bent toch geen arme sloeber of wa? Eerst al budget frame kopen en dan nu geen geld voor een mooie zadel- en stuurpen en stuurbocht.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik ga het stuurbocht en zadel + pen vd Gios zo overzetten met alles erop en eraan, wel ff nieuw lintje. Daar zit een rode streep op maar ik heb geen geldboom in mijn tuin voor weer een ander zadelpen en stuurbocht. De zadelpen en bocht vd Canyon vind ik niet zo heel mooi. In mijn wielen zit ook wat rood aan decals dus dat gaat vast wel smoelen allemaal.
Haha ja sorry, stond beetje half slapend voor dat stoplicht.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:33 schreef muzas het volgende:
Hey ddx, volgende keer iets vrolijker terugzwaaien hoor![]()
![]()
Nee daar ging ik al van uit, had al de grootste lol voor het stoplicht; Mn vriendin zat naast me en ik zei, wil je een wielrenner moeilijk zien kijken? hahha vervolgens uitbundig uit het raam zwaaienquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:49 schreef ddx het volgende:
[..]
Haha ja sorry, stond beetje half slapend voor dat stoplicht.
Verwacht ook niet bekende in auto te zien dan
Ventieldopjes zijn voor tijdens het vervoer, dus dat mag.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:07 schreef Z het volgende:
Inb4 opmerkingen over ventieldopjes.
Ik had een heel ander blauw verwacht. Vind het mooi. Benieuwd hoe hij eruit ziet als hij af is.
Moet jij zeggen met je slx met budgetwielen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je bent toch geen arme sloeber of wa? Eerst al budget frame kopen en dan nu geen geld voor een mooie zadel- en stuurpen en stuurbocht.
Waar zijn je Bora One's dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je slx met budgetwielen.
Misschien wil Kaas dat wel gewoon graag zo houden.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je bent toch geen arme sloeber of wa? Eerst al budget frame kopen en dan nu geen geld voor een mooie zadel- en stuurpen en stuurbocht.
Kaas heeft helemaal niks te willen ja?!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:59 schreef ratatat het volgende:
[..]
Misschien wil Kaas dat wel gewoon graag zo houden.
9th wave budgetwielen...okquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je slx met budgetwielen.
hangen nu bij mij in de schuur 😁quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die heb ik verkocht voor 250.- omdat dop had gezegd dat het niet goed schakelde.
Ga jij eens heel snel je mond uitspoelen met zeep.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:59 schreef Leonos het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat hier bier en tieten op vrijdag gepost werden?
Sorry papa kaasquote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond uitspoelen met zeep.
Vlegel.
En geen garmin.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Verkeerde kleur.
Geen schijfremmen.
Geen elektrisch schakelen.
Maar voor een klassieker wel mooi.
Hij volgt niet alleen Niki hoor. Maar eigenlijk vind ik het ook prima, als hij maar gelukkig is.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:31 schreef the_critic het volgende:
Wat zal niki z'n beste vriend vandaag genoten hebben zeg... Toytoytoy
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:59 schreef Leonos het volgende:
Fok gezapig?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:59 schreef Leonos het volgende:
Sluitring al wel eraf? Dikke kans dat de kransjes dan zijn ingevreten. Dan zou ik de waterpomptank erbij pakken.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:57 schreef Steven184 het volgende:
Poeh, cassette van woon-werk wielsetje met geen mogelijkheid los te krijgen. Even kijk of beetje kruipolie helpt.
Nee, die zit ook vast als de neten.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:29 schreef Dierckxsens het volgende:
[..]
Sluitring al wel eraf? Dikke kans dat de kransjes dan zijn ingevreten. Dan zou ik de waterpomptank erbij pakken.
Heb je een losse cassette afnemer of eentje met een handvat eraan vast? Die losse kan je in de banschroef zetten dan kan je aan je wiel draaien, heb je veel meer moment moet je wel de goede kant opdraaien. Altijd ff nadenken want dan zit het op zijn kop.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nee, die zit ook vast als de neten.
je vergeet de vrijloop.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je een losse cassette afnemer of eentje met een handvat eraan vast? Die losse kan je in de banschroef zetten dan kan je aan je wiel draaien, heb je veel meer moment moet je wel de goede kant opdraaien. Altijd ff nadenken want dan zit het op zijn kop.
Joh echt.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:37 schreef dop het volgende:
[..]
je vergeet de vrijloop.
Vast kan wel, los met de zweep.
Het is geen baanfiets.
Met handvat. Maar ook niet 123 een bankschroef voorhandenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je een losse cassette afnemer of eentje met een handvat eraan vast? Die losse kan je in de banschroef zetten dan kan je aan je wiel draaien, heb je veel meer moment moet je wel de goede kant opdraaien. Altijd ff nadenken want dan zit het op zijn kop.
Heb je een ijzeren pijp om je sleutel te verlengen?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Met handvat. Maar ook niet 123 een bankschroef voorhanden
okay 3 tientjes, koop ik die meuk van je, praten we nergens over.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:26 schreef kaasplankje het volgende:
Wat is dat ultegra 8000 belachelijk geconstrueerd zeg. Zo omslachtig allemaal. Een kapje over de kabelbevestiging vd voorderailleur, nergens voor nodig. De achterderailleur die met een soort extra haak aan de pat hangt, de bouten vd remkabelbevestiging die zo ondiep zijn. Blij dat ik die troep eraf heb.
Die ga ik vanavond even zoeken bij me ouders thuisquote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je een ijzeren pijp om je sleutel te verlengen?
dat moet je wel ff met zijn tweeën doen dan kan een vasthouden en de ander kracht zetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die ga ik vanavond even zoeken bij me ouders thuis
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
Nou 't meeste zit er wel op behalve stuurlintje. Morgen nog even rommelen met de kabels ik vermoed dat ze binnen in de onderbuis gekruist zitten, want het schakelt nog niet naar behoren.
[ afbeelding ]
Enne misschien nog een iets langere stuurpen.
Mooi!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
Nou 't meeste zit er wel op behalve stuurlintje. Morgen nog even rommelen met de kabels ik vermoed dat ze binnen in de onderbuis gekruist zitten, want het schakelt nog niet naar behoren.
[ afbeelding ]
Heb ik nog liggen alleen dit witte zadel is lichter. Wit lintje erop dan is het vast mooi. Kan imo allebei. Wit of zwart.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi!
Al zou ik persoonlijk een zwart zadel erop mooier vinden.
Mooie fiets kaas!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wel!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:55 schreef Tommeke het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vroeg_gejuicht.html
![]()
![]()
![]()
Ik vind zwarte banden een beetje saai zelf. Dus heb eigenlijk altijd een kleurtje en op de koersfiets meest bruine wangen. Stuurlint zit erop en schakelt nu goed dus morgen even uitproberen maar.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mooie fiets kaas!
Persoonlijk vind ik het rood in de velgen in combinatie met die blanke wangen net wat minder en zou ik voor zwarte banden gaan. Witte zadel en lint lijken me mooi smoelen.
Wind was ook niet heel gunstig vandaag, draaide in de loop van de dag.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:35 schreef Rikkie99 het volgende:
Vandaag lekker lang onderweg geweest met dit mooie weer met een 200 km brevet. Ik heb nog niet heel veel kilometers in de benen dit jaar, dus het was aardig afzien op het einde. DDX reed ook mee, maar die heb ik net als vorig jaar alleen de eerste paar minuten zien rijden. Wel maar anderhalf uur na hem gefinisht (t.o.v.bijna drie uur vorig jaar), dus wie weet houdt ik hem over tien jaar ofzo een keertje bij
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 22:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind zwarte banden een beetje saai zelf. Dus heb eigenlijk altijd een kleurtje en op de koersfiets meest bruine wangen. Stuurlint zit erop en schakelt nu goed dus morgen even uitproberen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |