Die possetje kan er wat vanquote:Normale mensen stemmen dan op de SP of op de Pvda of de .. of de ... en eventueel kun je nog op de gereformeerde partijen stemmen etc etc. Die mensen houden van oude kerkjes en daar hou ik ook van.
Rokjes... etc
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 03:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Dat was niet mijn zusje maar mijn moeder ja ik weet ze is super knap
quote:
quote:
Zat je weer te gluren toen de buurman met je moeder bezig was?quote:Op donderdag 22 maart 2018 03:56 schreef markdeajaxfan het volgende:
Dat was niet mijn zusje maar mijn moeder ja ik weet ze is super knap
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Zat je weer te gluren toen de buurman met je moeder bezig was?
quote:
Nee. Heb afspraak om half 10quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
blijf je toch nog lekker even liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:31 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Misschien hebben we wel met elkaar afgesproken
Ik stond er om kwart voor 4 naast.quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Boh, opstaan was echt rot vanochtend. Was zo lekker warm in bed
komt me bekend voorquote:Op donderdag 22 maart 2018 07:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Boh, opstaan was echt rot vanochtend. Was zo lekker warm in bed
Waarom?quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond er om kwart voor 4 naast.
voor het eten?quote:
Doe je weer mee?quote:
Waarom was je er eigenlijk mee opgehouden?quote:
geen ideequote:Op donderdag 22 maart 2018 09:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom was je er eigenlijk mee opgehouden?
Beeh hang nog steeds in de wachtquote:Op donderdag 22 maart 2018 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er zijn nog *VIER* wachtenden voor u
Dat is irritant he?quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moest laatst 2 telefoontjes plegen. 45 minuten mee bezig geweest, 2 minuten daadwerkelijk iemand aan de lijn gehad.
Ontzettend ja. Ik had ook zoiets van "Jah, zo kom je de dag wel door.". Leuk als je het druk hebt ook...quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is irritant he?
Ik moet zo nog iets van 10 instanties gaan bellen. Dat wordt mijn bezigheid de rest van de dag vrees ik
Heel fijn is dat inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2018 11:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontzettend ja. Ik had ook zoiets van "Jah, zo kom je de dag wel door.". Leuk als je het druk hebt ook...
Hallo werkende vrouwquote:Op donderdag 22 maart 2018 11:47 schreef Hexx. het volgende:
Dames en heren, U kijkt weer naar een werkende vrouw! Uhu uhu!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:50 schreef markdeajaxfan het volgende:
Er is een file in het dodespeltopic van 1 minuut
quote:
quote:
quote:
quote:
Er is een file in het dodespeltopic van 1 minuut
quote: