quote:Op donderdag 22 maart 2018 03:14 schreef hhh38 het volgende:
Het noorden: beste stemmers, snelste tellers
Ja, FvD heeft 3 zetels gekregen.quote:
Kom je uit Eindhoven?quote:Op donderdag 22 maart 2018 08:34 schreef Hexagon het volgende:
Wat betreft Eindhoven
D66 weet zich behoorlijk te handhaven. Een zetel eraf.
De VVD is voor het eerst de grootste partij. Al krijgt de PvdA ook niet zo veel klop als elders. Groenlinks is ook groter dan ooit maar de basis is hier zwakker. De SP krijgt het zwaar te verduren en het CDA weet wat op te krabbelen.
De verhoudingen in de raad zijn gunstiger. Al denk ik dat D66 wel mogelijk buiten de boot gaat vallen als het gaat om collegedeelname.
http://www.cbsinuwbuurt.nl/#vierkanten500m_i2014_2544quote:Op donderdag 22 maart 2018 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
En gewoon mensen onder de 40. Plekken waar de vergrijsde dakduiven niet oververtegenwoordigd zijn in verhouding tot de mensen met nog wel een toekomst voor zich.
Daar is wel iets goed mis gegaan inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2018 08:47 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, FvD heeft 3 zetels gekregen.
Denk ook.
Wow damn idd.quote:Op donderdag 22 maart 2018 08:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.cbsinuwbuurt.nl/#vierkanten500m_i2014_2544
Zet kaart maar hier op. Dan zie je vrijwel precies waar er tegen gestemd is.
Als je import schuwt kun je sowieso beter in een ouderwets dorp gaan wonen, daar is import haten sowieso onderdeel van de mentaliteit en dat zorgt er ook voor dat er niet teveel nieuwelingen komen wonen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 08:55 schreef KingRadler het volgende:
er wonen rare mensen in Amsterdam zeker allemaal import
Ja Kamp zou ook gaan winnen en dik zelfs allemaal propaganda voor de stemmingquote:Op donderdag 22 maart 2018 08:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Echt waar? Ik had juist verwacht dat het ja kamp ruim ging winnen. Onderschat niet hoe bang mensen zijn voor terrorisme en criminaliteit.
Dat tegen het wss net gaat winnen acht ik een godswonder. Heel mooi.
Ben je wel eens in een dorp geweest?quote:Op donderdag 22 maart 2018 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je import schuwt kun je sowieso beter in een ouderwets dorp gaan wonen, daar is import haten sowieso onderdeel van de mentaliteit en dat zorgt er ook voor dat er niet teveel nieuwelingen komen wonen.
Wat een onzin. Gaat er vooral om dat mensen gewoon lekker meedoen in plaats alleen maar in hun eigen kliekjes blijven hangen. In grote steden is dat makkelijker.quote:Op donderdag 22 maart 2018 08:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je import schuwt kun je sowieso beter in een ouderwets dorp gaan wonen, daar is import haten sowieso onderdeel van de mentaliteit en dat zorgt er ook voor dat er niet teveel nieuwelingen komen wonen.
Als de lijn zich voortzet mag je verwachten dat Amsterdam en Almelo ook tegen zijn, dan is het wel binnen voor de tegenstemmers.quote:
Inderdaad jammer, maar dan heeft die vent met het jezuscomplex wel die goeie ene gemeente gekozen om mee te doenquote:Op donderdag 22 maart 2018 09:05 schreef KingRadler het volgende:
In Amsterdam wonen veel mensen die eerder in een Dorp hebben gewoond.
Het is jammer dat ze daar de Messias hoog hebben zitten.
Als Amsterdam vóór is dan eet ik mijn muis op. En Amsterdam is een gigantische stad, die telt dus zwaar mee.quote:Op donderdag 22 maart 2018 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als de lijn zich voortzet mag je verwachten dat Amsterdam en Almelo ook tegen zijn, dan is het wel binnen voor de tegenstemmers.
Wat is daar fijn aan?quote:Op donderdag 22 maart 2018 07:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ondanks wat klinkende lokale overwinningen van GL, is het wel erg fijn om te zien dat VVD / CDA zegevieren. Ook op lokale partijen wordt overwegend rechts gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |