Emmen hangt bijna altijd samen met Assen, dus dit moet wel goed komen. Al heb je daar hetzelfde probleem dat er meer ouderen dan jongeren zijn.quote:
Denk t wel, is een Brabantse uitvinding namelijkquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:21 schreef skysherrif het volgende:
Doetinchem zal wel spannend worden nog?
Nipt voor denk ik
Sorry, ik ben rechts, maar toch echt tegen deze wetquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:22 schreef Sunst0rm het volgende:
Kaart lijkt me een klassiek rechts-links strijd. Bijna alle tegen plaatsen zijn of waren linkse bolwerken
[ afbeelding ]
Dat zijn dus de Waddeneilanden voor importquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:21 schreef hhh38 het volgende:
Die lijn tussen blauw en rood is echt kaarsrecht
Alleen Terschelling en Ameland vallen uit de toon
Apeldoorn echt zon vreemde VVD stad ja.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:23 schreef riazop het volgende:
Grootste steden die VOOR zijn:
Breda en Apeldoorn
VVD bolwerkenquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:23 schreef riazop het volgende:
Grootste steden die VOOR zijn:
Breda en Apeldoorn
Ook relatief veel omliggende dorpen in die gemeente toch?quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Apeldoorn echt zon vreemde VVD stad ja.
niet echt.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook relatief veel omliggende dorpen in die gemeente toch?
Yep, qua gebied sowieso grote gemeente.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook relatief veel omliggende dorpen in die gemeente toch?
Grote kwesties zoals nieuw stadhuis en brug/andere route naar Texelse boot spelen al 20 jaar dus dan kan die 4 jaar er ook nog wel bijquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:19 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Dat kunnen echt 4 verloren jaren worden.
Amsterdam is te wit geworden en te rijk. Zie ze heeeel dicht bij JA komenquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:25 schreef skysherrif het volgende:
VVD Amsterdam, net als D66 zie ik ze ook nog wel sneaky tegen stemmen trouwens.
Hopelijk kunnen we daar nog echt lekker knallen.
Wit progressief links amsterdam is tegenquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Amsterdam is te wit geworden en te rijk. Zie ze heeeel dicht bij JA komen
En de allochtonen zijn nauwelijks opgekomen deze verkiezingen. Ook een nadeel voor het NEEkamp
Nederland is een redhead.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:22 schreef Sunst0rm het volgende:
Kaart lijkt me een klassiek rechts-links strijd. Bijna alle tegen plaatsen zijn of waren linkse bolwerken
[ afbeelding ]
Die allochtonen stemmen nauwelijjks en die studenten staan tegenwoordig gewoon thuis ingeschrevenquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:27 schreef KingRoland het volgende:
Denk het niet. Amsterdam gaat zeker TEGEN stemmen. Als er 1 plek is waar er veel allochtonen zijn die stemmen en studenten naast Grunn dan is het Amsterdam wel.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:28 schreef FlyingEagle het volgende:
In Overijssel zijn alle stemmen geteld voor de gemeenteraadsverkiezing.
Er is altijd een groep allochtonen die stemmen, dat is in Amsterdam. Elders in het land heb je misschien gelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:28 schreef riazop het volgende:
[..]
Die allochtonen stemmen nauwelijjks en die studenten staan tegenwoordig gewoon thuis ingeschreven
das toch een pure establishment partij?quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:28 schreef KingRoland het volgende:
en daar heb je ook een hele grote GL aanhang in Amsterdam
Geen idee of betrouwbaartwitter:WOOHPSPY twitterde op donderdag 22-03-2018 om 02:28:24@bitsoffreedom Amsterdam staat op 63% tegen de nieuwe wet. 32% is voor en 5% stemde blanco... Spannend, maar heb goede hoop! Ook dank voor JULLIE inzet! reageer retweet
wel een héél betrouwbare "bron"quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:29 schreef butz0rs het volgende:
Geen idee of betrouwbaartwitter:WOOHPSPY twitterde op donderdag 22-03-2018 om 02:28:24@bitsoffreedom Amsterdam staat op 63% tegen de nieuwe wet. 32% is voor en 5% stemde blanco... Spannend, maar heb goede hoop! Ook dank voor JULLIE inzet! reageer retweet
Stemmen ook nog heel veel mensen helaas D66 al zijn ze wat gezakt, wel nog de grootste. Ook al is het mijn partij niet had het GL wel gegund.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Godver dat is veel lager dan ik had verwacht.
mocht dit waar zijn dan is dit gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:29 schreef butz0rs het volgende:
Er zijn ook niet meer voldoende stemmen te halen om het resultaat echt te veranderen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:32 schreef skysherrif het volgende:
Oosterhout amper voor, niet echt significant op de uitslag. Mooi.
True maar met Amsterdam en nog wat andere studentensteden zou het leuk zijn als we nog dichter bij 50% zouden kunnen komen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn ook niet meer voldoende stemmen te halen om het resultaat echt te veranderen.
twitter:fvdemocratie twitterde op donderdag 22-03-2018 om 02:31:15Baudet vertrouwt uitslag niet: 'optelsysteem zo lek als een mandje' | NOS https://t.co/wzKyhM83sT #FVD #elkstemtelt reageer retweet
Wel als Amsterdam 70% voor stemtquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn ook niet meer voldoende stemmen te halen om het resultaat echt te veranderen.
Haha zijn dat de Zeeuwse rebellen?quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:32 schreef riazop het volgende:
Terneuzen gaan op zeker tegen zijn. En niet zo n beetje ook.
Die kerel heeft altijd wat te zeurenquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:33 schreef monkyyy het volgende:
twitter:fvdemocratie twitterde op donderdag 22-03-2018 om 02:31:15Baudet vertrouwt uitslag niet: 'optelsysteem zo lek als een mandje' | NOS https://t.co/wzKyhM83sT #FVD #elkstemtelt reageer retweet
Tokkie tuigquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:33 schreef luukert het volgende:
[..]
Haha zijn dat de Zeeuwse rebellen?
Loser.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:33 schreef monkyyy het volgende:
Je verwacht het niet..quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:33 schreef monkyyy het volgende:
het wemelt daar van de boze werklozen, drugsdealers en xtc baronnenquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:33 schreef luukert het volgende:
[..]
Haha zijn dat de Zeeuwse rebellen?
Terneuzen gewoon voor hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:34 schreef riazop het volgende:
[..]
het wemelt daar van de boze werklozen, drugsdealers en xtc baronnen
Dan zou de opkomst er evengoed nog te laag voor zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wel als Amsterdam 70% voor stemt
Hij baalt dat hij zijn twee zetels kwijt is aan Nanninga.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:33 schreef monkyyy het volgende:
Die denken dat die wet alleen maar gebruikt gaat worden om terroristen op te sporen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:35 schreef riazop het volgende:
[..]
raaaaar
want de meesten daar hebben nu net wél iets te verbergen...
Kneusjes zijn het ookquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:33 schreef monkyyy het volgende:
Wij ook. En dat zelfs met mensen die meekekenquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:35 schreef zorro28 het volgende:
Wij kwamen bij het optellen anders precies uit. In 1 keer.
is ie ook voor bedoeldquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die denken dat die wet alleen maar gebruikt gaat worden om terroristen op te sporen.
Que?quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:35 schreef butz0rs het volgende:
Internationaal is de winst van Baudet het nieuwswaardigst
Het bewijst maar weer eens voor de zoveelste keer dat hedendaagse media er een kunst van maakt om zelf nieuws te creëren door kleine gebeurtenissen in een veel te groot perspectief te plaatsen. M'n filter op dat "nieuws" van die media gaat weer een standje hoger gezet worden.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:35 schreef butz0rs het volgende:
Internationaal is de winst van Baudet het nieuwswaardigst
Dat soort trivialiteiten boeit niet in het algemene plaatje, gewoon flink CDA daarzo en conservatief.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:35 schreef riazop het volgende:
[..]
raaaaar
want de meesten daar hebben nu net wél iets te verbergen...
Ach , mijn oude buurman trok altijd de stemmen voor extreem rechts eruit. Klopte de optelsom wel niet, maar iedereen vond het prima.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:38 schreef westwoodblvd het volgende:
. Dit keer klopte het in een keer. Werkelijk wonderbaarlijk, nog nooit meegemaakt.
langer volgehouden dan de NOS. En die worden ervoor betaaldquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:41 schreef beantherio het volgende:
Ik heb het wel gehad: ik lees de einduitslag morgen wel.
Dat zou ik dan weer nooit doen. Alhoewel ik die sowieso nooit zie. Ik zit altijd in een stembureau tussen twee enorme studentenflats en een hele chique buitenwijk in. Vandaag ook weer zeker 20 jonkheren en jonkvrouwen langs zien komen en een hele hoop studenten. Eigenlijk standaard is D66/GL/VVD/CDA in die volgorde. Wij hadden 11 stemmen voor de PVV. En 2 voor DENK.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Ach , mijn oude buurman trok altijd de stemmen voor extreem rechts eruit. Klopte de optelsom wel niet, maar iedereen vond het prima.
En Zeeland teruggeven aan de zee, weer een probleem opgelost.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:42 schreef riazop het volgende:
Dat Waterland moeten ze voor srtraf gewoon volgooien met woningen.
Amsterdam wilde toch al uitbreiden
Had je die PVV stemmen er toch tussenuit kunnen halen??quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:42 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer nooit doen. Alhoewel ik die sowieso nooit zie. Ik zit altijd in een stembureau tussen twee enorme studentenflats en een hele chique buitenwijk in. Vandaag ook weer zeker 20 jonkheren en jonkvrouwen langs zien komen en een hele hoop studenten. Eigenlijk standaard is D66/GL/VVD/CDA in die volgorde. Wij hadden 11 stemmen voor de PVV. En 2 voor DENK.
Ik meende dat hij zondag bij businessclass zei dat hij rond de 6 zetels zou halen als ik me goed herinner. Dan moet dit wel teleurstellend zijnquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hij baalt dat hij zijn twee zetels kwijt is aan Nanninga.
Wij hadden 12 PVV stemmen. Zaten in een echt links bolwerk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:42 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer nooit doen. Alhoewel ik die sowieso nooit zie. Ik zit altijd in een stembureau tussen twee enorme studentenflats en een hele chique buitenwijk in. Vandaag ook weer zeker 20 jonkheren en jonkvrouwen langs zien komen en een hele hoop studenten. Eigenlijk standaard is D66/GL/VVD/CDA in die volgorde. Wij hadden 11 stemmen voor de PVV. En 2 voor DENK.
Ik heb ze niet geteld en het wordt gecontroleerd, dusja. Zou het sowieso nooit doen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Had je die PVV stemmen er toch tussenuit kunnen halen??
Niemand die er wakker van ligt
Westland, Ettenleur, Terneuze, Ede is 300kquote:Op donderdag 22 maart 2018 02:44 schreef skysherrif het volgende:
Westland, EttenLeur, Terneuzen nog zon 200k stemmen die wel ruim voor zullen zijn.
Lijkt me dat dat toch meer om een procent of 55 gaat niet?quote:Op donderdag 22 maart 2018 02:44 schreef skysherrif het volgende:
Westland, EttenLeur, Terneuzen nog zon 200k stemmen die wel ruim voor zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |