Dat wel, maar ik gun het haar wel.quote:
Ja dat is verwerpelijk inderdaad, al is het een racist maar goed.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik gun het haar wel.
Wat is dat mens op een verschrikkelijk onbeschofte manier kapot getreiterd zeg.
Ik gun het haar ook. Gefeliciteerd. En ik heb helemaal niets tegen redelijke argumenten tegen haar, maar dat grove geschut dat sommigen menen te moeten inzetten is walgelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
heeft ze zelf veroorzaakt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Amsterdam hè, die zijn toch al pad af.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeft ze zelf veroorzaakt.
Wie zijn billen brandt.
Nou gefeliciteerd, deze engnek met 3 engnekken van Denk.
We hebben het voor elkaar in Nederland
Alleen al daarom (en om de reacties op FOK!) gun ik het haar nog meerquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies. Heb verder ook niet zo'n hoge pet van haar op, maar laat dit een opsteker voor d'r zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:51 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Alleen al daarom (en om de reacties op FOK!) gun ik het haar nog meer
Ik ook niet. Al zijn er genoeg andere mafklappers in de politiek geweest van gelijk niveau.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies. Heb verder ook niet zo'n hoge pet van haar op, maar laat dit een opsteker voor d'r zijn.
Provinciaaltje gespot.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:57 schreef bascross het volgende:
Het is in ieder geval wederom een bevestiging dat Amsterdam een walgelijke stad is.
Beschaving mis je niet als je het zelf niet hebt he?quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:00 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb in Grollo niets dat ik mis.
Als Amsterdam het toonbeeld van beschaving moet voorstellen dan blijf ik liever hier.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Beschaving mis je niet als je het zelf niet hebt he?
Identiteitspolitiek, de kanker van de Nederlandse politiek en politiek in het algemeen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:33 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
My god, hoe ga je van hippe Nederlandse vj met donker kleurtje, naar totaal psychotisch en je kleden als een of andere Zimbabwaanse dorpsoudste.
dat soort partijen doen het al jaren oke in de stad. Zijn altijd mensen buiten Adam die dat roepen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:06 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat GroenLinks de grootste partij in Amsterdam is, dat is een veel engere grap.
Mooi.quote:
Nu toch weer wel op een zetel.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zag het ook, 😂
Ze had iets te vroeg gejuicht.
En mensen daar merken dan direct wat ze aan haar hebben, wat haar hopelijk meteen kansloos maakt bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:07 schreef SpecialK het volgende:
Ik hoop dat ze het haalt. Dan zit ze de komende 4 jaar gevangen in de gemeenteraad van Amsterdam. Exact zo'n positie waar je weinig schade kan toebrengen maar wat toch 40 uur van je week opslurpt. Heerlijk rustig straks.
In bepaalde stembureaus in Oost haalde ze toen de absolute meerderheidquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Met de landelijke verkiezingen behaalde Sylvana toch ook al iets van 80% van al haar stemmen in Amsterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |