Net zo debiel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Nee die staat op de lijst voor BIJ1
etno-kitschquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef Leandra het volgende:
Jezus, staat Sylvana daar een beetje etnisch te doen.
twitter:alexanderbakker twitterde op woensdag 21-03-2018 om 22:05:45Een zetel voor Sylvana Simons in Amsterdam. Gehoord op de uitslagenavond van de VVD: “Scheelt weer een uitkering!” #GR2018 reageer retweet
Ik denk dat veel studentes op GL hebben gestemd. Bijna allen durf ik wel te zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, honderd duizenden studentenkutjes die ook nog eens allemaal eensgezind stemmen.
Helaas is Nanninga ook een idiootquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef Tchock het volgende:
FvD twee zetels en niet die idioot van een Yernaz in de raad zou ongeveer de best denkbare uitkomst zijn.
Ik vond dat iedereen wel aardig wat zuur voor zich uit zat te kijken. Je zou wel wat meer vrolijkheid verwachten bij twee zetels winst.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:06 schreef Leandra het volgende:
Annabel ook met dat zure scheve bekkie, alsof ze nog niet doorhad dat ze al in beeld was.
Zij is wel mijn favoriete FvD-politicus denk ik. Kan ten minste normale zinnen formuleren en lijkt soms zelfs genuanceerder te zijn dan de partijlijn.quote:
Het aantal is wel een dingetje alleen he...quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk dat veel studentes op GL hebben gestemd. Bijna allen durf ik wel te zeggen.
Ik durf te wedden dat zij 4/5 zetels in haar hoofd had.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik vond dat iedereen wel aardig wat zuur voor zich uit zat te kijken. Je zou wel wat meer vrolijkheid verwachten bij twee zetels winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |