ik ga ook wachten tot de laatste week voor launch en dan spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2018 09:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mhee, dan wacht ik wel tot de laatste week voor ik de game weer is aanslinger.
FOR THE HORDE!quote:
Er is een mount voor zowel Alliance als Horde als speciaal 'pre-event' item dit keer. Dat is voor zover nu bekend het enigste.quote:Op woensdag 25 juli 2018 14:05 schreef lifeblind het volgende:
Er zijn ondertussen wel een paar tijdelijke world quests vanaf nu, met waarschijnlij kwel weer speciale items die je daarna niet meer kan krijgen. Ik durf niet te zeggen of deze in de laatste week er nog wel zijn eerlijk gezegd.
Het zijn een paar biertjes per maand minder. Ik heb het probleem nooit zo gezien voor iets wat ik zoveel speel.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:00 schreef OettingerPils1 het volgende:
Zou graag willen spelen (begonnen in 2007 tot januari 2016, en daarna een enkele losse maand)
Maar ben inmiddels vader van twee, en voor af en toe te kunnen spelen vind ik het helaas te prijzig. En dan moet ik ook nog de nieuwe expansion kopen/.
Wanneer zal deze game eens goedkoper maandelijks worden? Heb in mijn account eens gekeken, toch een aantal duizend eurootjes gespendeerd eraan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 19:59 schreef Karina het volgende:
Net de quest gedaan in Ashenvale,Heb je alliance of horde gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Net de quest gedaan in Ashenvale,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2018 20:37 schreef lifeblind het volgende:
[..]Ja maar ja. Ik hoopteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door inflatie is het de laatste 14 jaar elk jaar goedkoper geworden.quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:00 schreef OettingerPils1 het volgende:
Zou graag willen spelen (begonnen in 2007 tot januari 2016, en daarna een enkele losse maand)
Maar ben inmiddels vader van twee, en voor af en toe te kunnen spelen vind ik het helaas te prijzig. En dan moet ik ook nog de nieuwe expansion kopen/.
Wanneer zal deze game eens goedkoper maandelijks worden? Heb in mijn account eens gekeken, toch een aantal duizend eurootjes gespendeerd eraan...
quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn een paar biertjes per maand minder. Ik heb het probleem nooit zo gezien voor iets wat ik zoveel speel.
Ik voel me als horde momenteel trouwens een beetje zo:
Aantal duizend?quote:Op woensdag 25 juli 2018 18:00 schreef OettingerPils1 het volgende:
Lees het net op m'n guild discord ja. Gelukkig was ik niet aan het spelenquote:
Er is van alles kapot, wij kunnen Antorus niet inquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lees het net op m'n guild discord ja. Gelukkig was ik niet aan het spelen
13 x 12 = 156 x 10 = 1560 + van die betaalmounts, helmets enzoquote:Op woensdag 25 juli 2018 21:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Aantal duizend?Hoeveel accounts heb jij?
Net de quest gedaan in Ashenvale,Na de speech openen er world quests in Ashenvale. Geven ilevel 210 gear dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owquote:Op donderdag 26 juli 2018 12:05 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Na de speech openen er world quests in Ashenvale. Geven ilevel 210 gear dacht ik.
quote:Op donderdag 26 juli 2018 12:46 schreef Karina het volgende:
serieus blizzardwat is deze broek
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |