Moet je maar niet autorijdenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al een dramastad wat verkeer betreft, dat gaat nu nog verder naar de tering. Dus nee
Het wordt zeker boeiendquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
my god, politiek experiment wordt dat.
Die liepen natuurlijk ook allemaal de rillingen over de rug toen ze de krant opensloegen en die gladde engnek Pechthold ineens zagen staren.quote:
Vast wel in Nijmegen ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Groenlinks 25%Zouden ze dat ooit eerder in een stad gehaald hebben?
College GL, PvdD en D66 is mogelijk
Ik hoop het.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een paar decennia en DENK is overal de grootste.
Klopt die maken ook traditionele partijen kapotquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Collide het volgende:
Hoe groter Denk wordt hoe harder PVV en FvD gaan groeien
Die parasieten zitten dan wel in iedere gemeente. Een mooi verdien model, in iedere gemeente kunnen ze wel 2 tot 4 zetels halen. Reken maar uit je winst.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een paar decennia en DENK is overal de grootste.
Die PVDA'er met die zelfgebrouwde truien kwam toch ook uit Utrecht?quote:
nee?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit is ironisch denk ik, toch?
Zou het?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit is ironisch denk ik, toch?
GL gaat gratis sociale huurwonigen uitdelen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
hm, ik geloof dat een van de items daar woninggebrek is...
Nee. Er zijn tientallen steden waar nauwelijks moslimspaupers wonenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die parasieten zitten dan wel in iedere gemeente. Een mooi verdien model, in iedere gemeente kunnen ze wel 2 tot 4 zetels halen. Reken maar uit je winst.
Waar woon je?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Ach ja. Als ik in Utrecht had gewoond, was ik nu keihard aan het schelden geweest, nu kan ik stiekem alleen maar blij zijn dat D66 ineen gestort is. Sterkte aan de autobezitters daar.
quote:
ja een verbod gaat echt werken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja, iets dat niet bestuurd word vanuit Nederland maar uit Turkije moet verboden worden.
dan weet ik waar ik mijn ETH kan ophalenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie voor nodig?
Utrecht is ook een veel leukere stad.quote:
Kan dit alleen maar beamen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Utrecht is ook een veel leukere stad.
Ik wil je straks eventueel uitlachen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie voor nodig?
Heb jij DENK gestemd?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Naïeve studenten vs kritische arbeiders.
Jammer voor groenwitquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Nieuw Liberaal Vlieland wint op Vlieland
Het is hier erg prettig wonen in deze naïeve studentenstadquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Rotterdam heeft geen universiteit namelijk ...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Circa 95% van het elctoraatquote:
Kon altijd nog erger, zoals D66.quote:
Heb D66 gestemd omdat ik een appel van ze kreeg.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Linkse kut hippies, en dat walgelijke Denk. Nederland is flink naar de klote
1. GL gaat in mijn gemeente nevernooit de grootste wordenquote:
Krijg jij hem groot en hard van Tweebeke?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Collide het volgende:
Hoe groter Denk wordt hoe harder PVV en FvD gaan groeien
ik nietquote:
Rotterdam is al geweestquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:28 schreef Fox. het volgende:
DENK 3 zetels in Utrecht, die gaan gewoon grootste worden in Rotterdam. Integratie is goed gelukt hoor, totaal geen rassenseggregatie gaande.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |