Jelle Klaassen van 15PLUSquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Heeft er iemand van jullie op Christian Kist of Raymond van Barneveld gestemd?
Tegen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:19 schreef raptorix het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik een stembiljet te veel had gehad
Op naar Roozendaalquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:19 schreef Zipportal het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)de-verkiezingen.html
Mag wel in de OP. Live kaartje.
Schiermonnikoog al geteldquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Done..quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon twee keer stemmenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:19 schreef raptorix het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik een stembiljet te veel had gehad
En dan komt Rotterdam daar nog onder. Platteland genot.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Utrecht is een walgelijke stad.
Net iets minder walgelijk dan Amsterdam.
Nee. Ze hebben een walgelijk college. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik denk dat dat grotendeels de tegenstemmers zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:19 schreef Collide het volgende:
Mensen die tegen een referendum zijn, hadden sowieso al niet mogen meestemmen.
Nee ging om deelraadadvisie commisie dinges, ze waren wel heerlijk in paniekquote:
Jammer dat het met Stax nu wel werkt. Dat was echt een topshow.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:20 schreef tralalala het volgende:
NOS doet dit wel geinig met al die livebeelden VAN ONZE BELASTINGCENTEN
Eigenlijk overal waar ze riolering hebben zeker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:19 schreef Wereldgozer het volgende:
is goed gertjequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:20 schreef tralalala het volgende:
NOS doet dit wel geinig met al die livebeelden VAN ONZE BELASTINGCENTEN
Allemaal groen-links kutjes. Die hebben idealen enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:20 schreef Collide het volgende:
Waarom stemmen hoog opleiden niet voor minder gelijkheid, ze worden er zelf toch niet slechter van.
Juist wel, nu werd er echt over gepraat, gewikt en gewogen, en hoorde je veel meer over de in's en out's. + die geweldige Lubachjes.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Daarom moet je zo'n raadgevend referendum niet meer gaan houden, 50/50 en we gaan weer lekker polderen met zijn allen
laagopgeleide gespotquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Linkse pauperzooi daar joh.
Dan nog liever de relturken in Rotterdam
gas op je penthousequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:21 schreef Zipportal het volgende:
NOOOOOOOOOIT MEER D66
Gas en penthouse terug.
Straks komt geen auto Utrecht nog in, lekker dan.quote:
dat gebeurde ook tijdens 40-45quote:
Ben eerlijk geweest, maar die muts griste mijn reeds ingevulde formulier uit mijn handen,man man wat een amateurisme en dan krijgen ze nog 250 euro voor ook.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet iig dat ik iedereen die me uitnodigt om naar Utrecht te komen keihard ga uitlachen. Ze komen maar naar mij.
Ik denk dat je daar weinig over kunt zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat grotendeels de tegenstemmers zijn
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet iig dat ik iedereen die me uitnodigt om naar Utrecht te komen keihard ga uitlachen. Ze komen maar naar mij.
my god, politiek experiment wordt dat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Groenlinks 25%Zouden ze dat ooit eerder in een stad gehaald hebben?
College GL, PvdD en D66 is mogelijk
Het is al een dramastad wat verkeer betreft, dat gaat nu nog verder naar de tering. Dus neequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt echt zo autistisch over soms
Moet je maar niet autorijdenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al een dramastad wat verkeer betreft, dat gaat nu nog verder naar de tering. Dus nee
Het wordt zeker boeiendquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
my god, politiek experiment wordt dat.
Die liepen natuurlijk ook allemaal de rillingen over de rug toen ze de krant opensloegen en die gladde engnek Pechthold ineens zagen staren.quote:
Vast wel in Nijmegen ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Groenlinks 25%Zouden ze dat ooit eerder in een stad gehaald hebben?
College GL, PvdD en D66 is mogelijk
Ik hoop het.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een paar decennia en DENK is overal de grootste.
Klopt die maken ook traditionele partijen kapotquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Collide het volgende:
Hoe groter Denk wordt hoe harder PVV en FvD gaan groeien
Die parasieten zitten dan wel in iedere gemeente. Een mooi verdien model, in iedere gemeente kunnen ze wel 2 tot 4 zetels halen. Reken maar uit je winst.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een paar decennia en DENK is overal de grootste.
Die PVDA'er met die zelfgebrouwde truien kwam toch ook uit Utrecht?quote:
nee?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit is ironisch denk ik, toch?
Zou het?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit is ironisch denk ik, toch?
GL gaat gratis sociale huurwonigen uitdelen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
hm, ik geloof dat een van de items daar woninggebrek is...
Nee. Er zijn tientallen steden waar nauwelijks moslimspaupers wonenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die parasieten zitten dan wel in iedere gemeente. Een mooi verdien model, in iedere gemeente kunnen ze wel 2 tot 4 zetels halen. Reken maar uit je winst.
Waar woon je?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Ach ja. Als ik in Utrecht had gewoond, was ik nu keihard aan het schelden geweest, nu kan ik stiekem alleen maar blij zijn dat D66 ineen gestort is. Sterkte aan de autobezitters daar.
quote:
ja een verbod gaat echt werken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja, iets dat niet bestuurd word vanuit Nederland maar uit Turkije moet verboden worden.
dan weet ik waar ik mijn ETH kan ophalenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie voor nodig?
Utrecht is ook een veel leukere stad.quote:
Kan dit alleen maar beamen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Utrecht is ook een veel leukere stad.
Ik wil je straks eventueel uitlachen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie voor nodig?
Heb jij DENK gestemd?quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Naïeve studenten vs kritische arbeiders.
Jammer voor groenwitquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Nieuw Liberaal Vlieland wint op Vlieland
Het is hier erg prettig wonen in deze naïeve studentenstadquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Rotterdam heeft geen universiteit namelijk ...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Circa 95% van het elctoraatquote:
Kon altijd nog erger, zoals D66.quote:
Heb D66 gestemd omdat ik een appel van ze kreeg.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Linkse kut hippies, en dat walgelijke Denk. Nederland is flink naar de klote
1. GL gaat in mijn gemeente nevernooit de grootste wordenquote:
Krijg jij hem groot en hard van Tweebeke?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Collide het volgende:
Hoe groter Denk wordt hoe harder PVV en FvD gaan groeien
ik nietquote:
Rotterdam is al geweestquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:28 schreef Fox. het volgende:
DENK 3 zetels in Utrecht, die gaan gewoon grootste worden in Rotterdam. Integratie is goed gelukt hoor, totaal geen rassenseggregatie gaande.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Daar blieven ze geen buitenstaanders.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga naar de waddeneilanden emigreren.
Jammer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. GL gaat in mijn gemeente nevernooit de grootste worden
2. De nabeurige stad waar ik werk en studeer heeft een hele gematigde GL
3. Geen exitpolls
Nee, de Anti-Scooter Partijquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:29 schreef Infection het volgende:
Wat is dat nou met Weert dan? Wat maakt die stad zo speciaal?
Soort van mevrouw van Zetten onder de kiezers, soort van afspiegeling van de maatschappij.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:29 schreef Infection het volgende:
Wat is dat nou met Weert dan? Wat maakt die stad zo speciaal?
Beetje egoïstisch, maar de kans is groot dat ik binnen 2 jaar een betaalbare woning moet zoeken en ik wil niet weg uit Utrechtquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben ook mijn stem gekregen.
Hele gematigde GL waar ik het zowaar een beetje mee eens benquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:28 schreef Oscar. het volgende:
Weert, weer zo gemeente die je lekker kan vergeten
quote:
quote:
twitter:APechtold twitterde op woensdag 21-03-2018 om 21:28:03Met deze prognoses is de lol er wel vanaf.
reageer retweet
Skischansspringen in GarmischPartenkirchen nivo.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef raptorix het volgende:
Wat een lelijk pak heeft Dione aan, soort van manwijf.
Allemaal dyslectische PVV-kiezers dus.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weert lokaal
Dus Weert
Partij voor Weert
Die moet ze maar rap uitdoen dan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef raptorix het volgende:
Wat een lelijk pak heeft Dione aan, soort van manwijf.
Lekker uithuilen bij Jan Slagterquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Meisje Marijnissen kan haar conclusies wel trekken
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef butz0rs het volgende:
twitter:APechtold twitterde op woensdag 21-03-2018 om 21:28:03Met deze prognoses is de lol er wel vanaf.
reageer retweet
Lokaal wordt wel de grootstequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Wel fijn dat 34,8% voor Weert Lokaal representatief is voor de rest van het land
Weer Lokaal wordt de grootste van Nederlandquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Wel fijn dat 34,8% voor Weert Lokaal representatief is voor de rest van het land
Ik ook niet...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nou, hoe Weert illustratief kan zijn voor de rest van Nederland snap ik dus niet...
Benieuwd hoe Weert Lokaal in de rest van het land heeft gepresteerd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nou, hoe Weert illustratief kan zijn voor de rest van Nederland snap ik dus niet...
Godver... ik geloofde het ook nog.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef butz0rs het volgende:
reageer retweet
Waarschijnlijk illustratief voor de lokalen samen geteld als 1 partij en de verhouding tussen landelijke partijen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Godver... ik geloofde het ook nog.
Dat mag.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef Infection het volgende:
[..]
ERDOGAN! HOOLIGANS!quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Linkse pauperzooi daar joh.
Dan nog liever de relturken in Rotterdam
Het geeft aan dat de lokale partijen waarschijnlijk meer stemmen gaan krijgen en landelijke partijen overall gaan verliezen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
of diegene die een pretpark in het gooi wou openhoudenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef raptorix het volgende:
Benieuwd of partij van de IJsbaan in Zaanstad nog wat gaat doen.
Debielquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Alleen de hakken aanhouden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nu de zendercoordinator aan de lijn, moment!
FVD straks in Amsterdam.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef TjjWester het volgende:
Heeft er ooit een partij de absolute meerderheid gehaald? Weert lokaal is er niet meer ver vanaf.
"wou"quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
of diegene die een pretpark in het gooi wou openhouden
Over paar minuten Groenlinks in Amsterdam.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef TjjWester het volgende:
Heeft er ooit een partij de absolute meerderheid gehaald? Weert lokaal is er niet meer ver vanaf.
Partij van ijsbaan liep maar net een tweede zetel mis en gooide D66 er uit, no jokequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
of diegene die een pretpark in het gooi wou openhouden
Owjaa Jernassiquote:
Sgp in de biblebelt ergens vast Welquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef TjjWester het volgende:
Vroeger hebben de voorlopers van het CDA, KVP/CHU/ARP wel eens de absolute meerderheid gehaald.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef TjjWester het volgende:
Die mogen al blij zijn als ze genoeg zetels halen voor Nanninga.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |