SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind de uitslag van het referendum weinig boeiend eigenlijk. Daar zal verder niks mee gebeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alleen die van het referendum boeien.
Ja, gemeenteraden zullen ook gewoon same shit different day blijven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind de uitslag van het referendum weinig boeiend eigenlijk. Daar zal verder niks mee gebeuren.
None of the above...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar ik ben meer benieuwd of Nederland slim is of heel dom.
Ik ben benieuwd. Deze vond ik wel lekker trouwens.quote:
Maar dan zonder de bonk, neem ik aan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laatst in het Concertgebouw gehoord, was zeer goed te doen...
Ja, want GroenLinks (die de grootste is in Utrecht) wil wel graag samen met DENKquote:
Ze hadden wel pauken...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dan zonder de bonk, neem ik aan?
Johan Derksen heeft het wel goed gezegd. Die van denk zijn gevaarlijk, want slim en Erdohan slaafjes.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, want GroenLinks (die de grootste is in Utrecht) wil wel graag samen met DENK
Sowieso linkse clubjes die die engnekken maar omarmen![]()
En daar is geen woord aan gelogen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Johan Derksen heeft het wel goed gezegd. Die van denk zijn gevaarlijk, want slim en Erdohan slaafjes.
Da's geen links volk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En daar is geen woord aan gelogen.
En links volk trapt er allemaal maar weer in
Met links volk bedoel ik de GL en D66 mensen die ze maar met open armen verwelkomen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's geen links volk.
Dat zijn gasten die niet eens weten waarop ze stemmen, maar die graag hun herkomst hierheen willen halen.
Mooi niet dus!!
True, maar dat zal toch echt minder gaan worden...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met links volk bedoel ik de GL en D66 mensen die ze maar met open armen verwelkomen.
Koes ze en leuk dat je mee hebt durven luisteren...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef sacha het volgende:
# livelink![]()
vast wel, elke keer een 'strijd' met Schiermonnikoog, nu even geen zin in, ik ga slapen![]()
Geen probleem hoor. Welterustenquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef sacha het volgende:
# livelink![]()
vast wel, elke keer een 'strijd' met Schiermonnikoog, nu even geen zin in, ik ga slapen![]()
quote:MadMaster - Geen Geouwehoer...
19:30 : Body Shock - Rock This House (Original Mix)
19:37 : M.I.K.E. vs John '00' Fleming - Ice Cream (Original Mix)
19:43 : Klubbheads - Kickin' Hard (Marco V. & Benjamin Remix)
19:48 : Aphex Twin - Born Slippy (Pink Floyd vs Underworld Remix)
19:54 : Plastic Boy - Twixt (Original Mix 12")
20:00 : Westbam - Mayday Anthem
20:04 : Members Of Mayday - 10 In 01 (Paul Van Dyk Remix)
20:10 : Armin Van Buuren - Communication (Paul Oakenfold Full On Fluoro Mix)
20:15 : William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Mat Silver & Tony Burt Remix)
20:22 : Energy 52 - Cafe Del Mar (Cafe Del Marco V Remix)
20:28 : R.O.O.S. - Instant Moments (Da Flip Rmx)
20:32 : Da Hool - Meet Her At The Love Parade (Fergie Mix)
20:39 : Out Of Grace - 140 BPM (Deepack Remix)
20:45 : John O'Callaghan - The Saw (Edit)
20:49 : Extreme Trax - Final Fantasy (Original Remastered Mix)
20:55 : OD1 - Your House Is Mine
21:01 : Jaydee - Plastic Dreams
21:04 : Yves Deruyter - Music-Non-Stop (Original Mix)
21:08 : Marco V - Godd (Original Mix)
21:13 : Plastic Boy - From Here To Nowhere (Remastered)
21:18 : Sander van Doorn pres. Purple Haze - Bliksem (Ahmed Romel 2012 Rework)
21:24 : Apotheosis - O Fortuna
Dat is inderdaad te hopen. Want anders wordt het een sombere toekomst.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, maar dat zal toch echt minder gaan worden...
Museum in geweest?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, terug van een dagje in een koud Hoorn
Welke bron?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk, denk en GroenLinks in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |