van leerquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar die heb je al en is een prima tweede keeper die berust in die rol als een andere beter is.
Ik vind dat Koopmans in de voorbereiding en kans moet krijgen. Is inmiddels ook 24 volgens mij. En anders verkopen.
PSV heeft de laatste jaren de ene na de andere talentvolle keeper binnengehaald, dan moet je ze ook een serieuze kans geven als Zoet vertrekt.
Nee hoor. Bij mij blijft de tv gewoon uit als Oranje speelt. Heb er helemaal niks mee.quote:
*mompelt iets over Ajaxquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij mij blijft de tv gewoon uit als Oranje speelt. Heb er helemaal niks mee.
Ik weet echt bar weinig van de werking van de game Fifa, de stats van spelers zijn allemaal naar 85 gezet voor deze wedstrijd, hoe zit het met andere stats zoals links- of rechtsbenig zijn, lengte. Is dat ook allemaal gelijk of heb je nog steeds profijt van spelers die tweebenig zijn of kopsterker dan verdedigers?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb ik live zitten kijken via youtube, 2x 6min
Spannende pot met Weghorst als motm
Zou het niet weten,denk zelf het laatste ,quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet echt bar weinig van de werking van de game Fifa, de stats van spelers zijn allemaal naar 85 gezet voor deze wedstrijd, hoe zit het met andere stats zoals links- of rechtsbenig zijn, lengte. Is dat ook allemaal gelijk of heb je nog steeds profijt van spelers die tweebenig zijn of kopsterker dan verdedigers?
Sneu gedoe...quote:
Zie de video leggen ze het uit https://www.onsoranje.nl/(...)nd-ooit-van-engelandquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet echt bar weinig van de werking van de game Fifa, de stats van spelers zijn allemaal naar 85 gezet voor deze wedstrijd, hoe zit het met andere stats zoals links- of rechtsbenig zijn, lengte. Is dat ook allemaal gelijk of heb je nog steeds profijt van spelers die tweebenig zijn of kopsterker dan verdedigers?
Ik vind mensen sneu die gaan kijken hoe iemand anders een computerspelletje speelt.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die erop haten vind ik sneu
Net zo sneu om naar 22 rennende, overbetaalde, huilies te kijken maar we doen het tochquote:Op donderdag 22 maart 2018 06:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind mensen sneu die gaan kijken hoe iemand anders een computerspelletje speelt.
Online BF1 of PUBG volgen, via YouTube, ik vind het wel wat hebben. Sommige spelers hebben een fabelachtig scherp oog en schot. FIFA? Mwah, minder interessant.quote:Op donderdag 22 maart 2018 03:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie de video leggen ze het uit https://www.onsoranje.nl/(...)nd-ooit-van-engeland
Wel 2 emotieloze wezens verder. Net 2 mocros op een pleintje met 7363 overspelen en trucjes en dan pas willen scoren.
https://www.psv.nl/psv/ni(...)enkort-in-oranje.htmquote:Gomes nog altijd verliefd op PSV-familie
Heurelho Gomes speelde in totaal vier seizoenen voor PSV. De Braziliaanse doelman werd ook vier keer kampioen met de club. In het voetbalmagazine ELFvoetbal koestert de huidige doelman van Watford de mooie herinneringen aan PSV. ‘’De liefde van de PSV-fans en de liefde van de mensen ben ik nooit vergeten. Ik had me niet voor kunnen stellen dat ik zoiets zou krijgen buiten Brazilië’’, zegt Gomes. Met teammanager Mart van den Heuvel heeft Gomes nog altijd contact. ‘’Die liefde van Mart voel ik nog steeds. Hij opende zich voor mij. Het waren de mensen die dagelijks op De Herdgang rondliepen die ervoor zorgden dat PSV voelde als familie. De mensen stonden altijd klaar voor me. En ze stonden er niet alleen als ik wat nodig had; ze wisten ook wanneer ik iets nodig had. Zonder dat ik erom vroeg. Zulke mensen heb je nodig in het leven.’’
Of Gomes ooit nog terugkeert bij PSV, dat is nog niet zeker volgens de sluitpost. ‘’Ik zie mezelf geen trainer worden. Het is prachtig voor PSV dat er zoveel oud-spelers in de jeugdopleiding rondlopen, maar voor hen is het makkelijker dan voor mij. Zij hebben hun families dichterbij wonen. Wat ik heel graag zou willen is de club vertegenwoordigen in Zuid-Amerika. Als een soort ambassadeur. En talenten zoeken. Misschien word ik wel de nieuwe Piet Visser’’, besluit Gomes.
Goeie keeper, lul van een gozer..quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
https://www.psv.nl/psv/ni(...)enkort-in-oranje.htm
Wat een baas blijft het toch ook
Lul van een gozer?quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Goeie keeper, lul van een gozer..
Gozer van een lul bedoelt 'ie denk ik.quote:
Ow, dat weet ik niet. Kennelijk heeft hij hem dan ooit in een andere setting ontmoet dan te doen gebruikelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 11:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gozer van een lul bedoelt 'ie denk ik.
Sommigen spelen alleen voor een onkostenvergoeding (en het prijzengeld op toernooien). Die gast van PSV krijgt er volgens mij wel wat voor, want die is er wel erg serieus mee bezig. Hij analyseert zelfs zijn eigen verliespartijen om beter te worden, man wat lijkt me dat saai.quote:Op donderdag 22 maart 2018 12:33 schreef Scarface88 het volgende:
Wat zou zon e-sports speler verdienen? Ik wil er ook best gaan zitten beetje pingelen op de Playstation.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:28 schreef Scarface88 het volgende:
Heb sowieso nooit wat met Oranje gehad. Is een grote Ajax kliek. Vroeger meer dan nu. Met Cruijff was het altijd ruzie met de PSVers. In Amsterdam was het voetbal uitgevonden. Door Cruijff en zijn ruzie met van Beveren en van der Kuijlen het wereldkampioenschap misgelopen. Alleen dat lied al "hup Holland hup". Daar horen wij als Brabant gewoon niet bij.
Wat is die Shaun dik gvdquote:Op donderdag 22 maart 2018 03:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie de video leggen ze het uit https://www.onsoranje.nl/(...)nd-ooit-van-engeland
Wel 2 emotieloze wezens verder. Net 2 mocros op een pleintje met 7363 overspelen en trucjes en dan pas willen scoren.
Maat, op YouTube is het een geweldig business model. Je hebt Pewdewpie, Markiplier, TheRadBrad, SpeirsTheAmazingHD. Jij leeft in de jaren tachtig volgens mij. Ook een geweldige periode met Atari.quote:Op donderdag 22 maart 2018 06:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind mensen sneu die gaan kijken hoe iemand anders een computerspelletje speelt.
Het samen analyseren van de tactiek van de volgende tegenstander lukt hier minder goed, dan dit itemquote:
#ViesDik zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
....
Ga dit lekker op het lifestyleforum bespreken dames.
Welvaartsbuikquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ga dit lekker op het lifestyleforum bespreken dames.
In ieder geval geen trainer van PSV worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 02:53 schreef Lyrebird het volgende:
Wat gaat Streppel doen na dit seizoen?
Goed om te lezen dat die man toch nog enige vorm van zelfrespect heeftquote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In ieder geval geen trainer van PSV worden.
Linkje?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat die man toch nog enige vorm van zelfrespect heeft
Zoiets moet je ook niet voor je lol gaan kijken. Of je moet flink wat bier in de buurt hebben staan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:26 schreef nickhguitar het volgende:
90 minuten geërgerd aan het NL elftal gisteren. Iedereen die nog klaagt over PSV stuur ik even een video van de wedstrijd van gisteren. Hebben we überhaupt een schot op goal gelost, of was dat net op een moment dat ik in slaap ben gevallen?
Depay schoot een keer recht op de keeper af.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:26 schreef nickhguitar het volgende:
90 minuten geërgerd aan het NL elftal gisteren. Iedereen die nog klaagt over PSV stuur ik even een video van de wedstrijd van gisteren. Hebben we überhaupt een schot op goal gelost, of was dat net op een moment dat ik in slaap ben gevallen?
Ik zag best wat goede ontwikkelingen, maar aanvallend konden we geen vuist maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:26 schreef nickhguitar het volgende:
Verdedigend was het goed, maar dat was het dan ook meteen. De Ligt speelde verdedigend top, maar heeft opbouwend gezien van de 10 ballen er 11 ingeleverd volgens mij. Strootman en Wijnaldum zijn echt om te janken. 90 minuten lang verstoppertje spelen en dan beide werkelijk totaal in paniek raken als ze per ongeluk toch een de bal ontvangen. Dost staat verder op een eiland, die kan je eigenlijk niet goed beoordelen zo en Promes en Depay zijn gewoon niveau ADO den Haag.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zag best wat goede ontwikkelingen, maar aanvallend konden we geen vuist maken.
In duels was onze verdediging onverslaanbaar, bij het rondspelen werd er vaak een schijf overgeslagen en er werd goed druk gezet. Het ontbreekt aan creatieve passing (Pröpper en Frenkie de Jong kunnen dat als enigen echt goed) en aan goede voorzetten. Op links begrepen Memphis en Van Aanholt elkaar niet (Willems past zo goed in dit systeem, hopelijk herpakt hij zich). Promes was onzichtbaar en Dost kreeg niets bruikbaars.
Man van de wedstrijd was wat mij betreft De Vrij. Klasse-speler geworden hoor. Hateboer ook prima. Stroomtang en Wijnaldum bakten er weinig van.
Ik vind Lozano in interlands altijd erg goed spelen. Bij PSV lijkt het meer toeval te zijn wat hij allemaal goed doetquote:
Omdat ie bij Mexico omringd is met 10 topspelers. Bij PSV hooguit 2 of 3.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:27 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik vind Lozano in interlands altijd erg goed spelen. Bij PSV lijkt het meer toeval te zijn wat hij allemaal goed doet
Ik bedoel vooral hoe hij zich individueel manifesteertquote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat ie bij Mexico omringd is met 10 topspelers. Bij PSV hooguit 2 of 3.
In de Eredivisie heeft Lozano best weinig ruimte en wordt hij dubbel gedekt. Ik denk dat het dus vooral met ruimte, en dus ook misschien met speelstijl ja, te maken heeft. Wellicht ook dat hij wat laks is in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Weet niet precies hoe Mexico speelt,maar het zal denk ik ook wel de speelstijl te maken hebben.
Ja leuk maar ze krijgen dat er wel voor. Nu niet dan volgend seizoen misschien. Kan Brands wat van leren met die fooitjes die wij telkens ontvangen omdat we een 'speciale overeenkomst' hebben met die en die speller.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:45 schreef Scarface88 het volgende:
Haha Ajax vraagt 60 miljoen aan Barcelona voor de LigtDie sporen niet. Overschat spelertje die hooguit bij de Bundesliga subtop meekan. In Amsterdam zijn ze helemaal de weg kwijt.
Tja. Die krijgt Ritzmaier en Maher niet eens verkocht. Zouden door Overmars met winst verkocht worden.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja leuk maar ze krijgen dat er wel voor. Nu niet dan volgend seizoen misschien. Kan Brands wat van leren met die fooitjes die wij telkens ontvangen omdat we een 'speciale overeenkomst' hebben met die en die speller.
Beetje wel ja als jullie 60 miljoen ervoor ontvangen.quote:
Ajax is nou eenmaal een groter merk dan PSV. Helemaal internationaal gezien.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tja. Die krijgt Ritzmaier en Maher niet eens verkocht. Zouden door Overmars met winst verkocht worden.
Beste verdediger in de Eredivisie.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:45 schreef Scarface88 het volgende:
Haha Ajax vraagt 60 miljoen aan Barcelona voor de LigtDie sporen niet. Overschat spelertje die hooguit bij de Bundesliga subtop meekan. In Amsterdam zijn ze helemaal de weg kwijt.
Schwaab > DeLigtquote:Op zondag 25 maart 2018 23:45 schreef Scarface88 het volgende:
Jij spoort niet helemaalquote:
Is er al een jaar voorbij?quote:Op zondag 25 maart 2018 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax is nou eenmaal een groter merk dan PSV. Helemaal internationaal gezien.
Isimat?quote:Op maandag 26 maart 2018 10:48 schreef Ciscus het volgende:
Mijn zoon heeft een psv-prijsvraag... Een speler (?) van Psv die iets met PEC Zwolle en de eiffeltoren of Parijs te maken zou hebben? Zegt mij niks, jullie?
Isimat scoorde de 0-1 in blessuretijd tegen Zwolle. En komt uit Frankrijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 10:48 schreef Ciscus het volgende:
Mijn zoon heeft een psv-prijsvraag... Een speler (?) van Psv die iets met PEC Zwolle en de eiffeltoren of Parijs te maken zou hebben? Zegt mij niks, jullie?
Beste verdediger in de Eredivisie= 60 miljoen? Wat is de beste aanvaller (Chucky) dan waard?quote:Op zondag 25 maart 2018 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste verdediger in de Eredivisie.
Isimat scoorde de winnende tegen PEC en is geboren in Meudon wat op 9 kilometer van Parijs ligt.quote:Op maandag 26 maart 2018 10:48 schreef Ciscus het volgende:
PSV kan ook makkelijk 60-70 miljoen vragen voor Lozano natuurlijk. Zeker omdat hij nog jarenlang een contract heeft, al denk ik dat PSV iets eerder moet verkopen dan Ajax gezien de financiële situatie.quote:Op maandag 26 maart 2018 10:57 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Beste verdediger in de Eredivisie= 60 miljoen? Wat is de beste aanvaller (Chucky) dan waard?
Ach die talentjes van die subtoppers mislukken vaker dan dat ze slagen, je kan nog altijd gewoon goed scouten en dan haal je zat spelers op. En als je meer krijgt voor je eigen spelers kan je natuurlijk ook weer hogere prijzen bieden voor wie jij op het oog hebt.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:40 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind de hele ontwikkeling en transfermarkt gewoon doorslaan. Twee jaar geleden Milik voor 34 miljoen dat was een record en vond iedereen absurd. Een jaar later 40 miljoen voor Sanchez. En nu 60 voor de Ligt. En we vinden t allemaal heel normaal.
Subtop clubs kennen hun prijs tegenwoordig ook waardoor de hele interne markt kapot is. Waar we vroeger goedkoop talentjes ophaalden bij een club als Utrecht, Heerenveen, Groningen enz moet je ook daar meer dan 5 miljoen voor een speler betalen tegenwoordig. AZ is al helemaal de weg kwijt die lachen om 5 miljoen.
Gevolg is dat spelers meteen de stap naar t buitenland maken en mislukken. Talenten kunnen zich niet meer in de top van de Eredivisie ontwikkelen en de hele competitie kakt in en glijdt verder af.
Over een aantal jaren zijn alleen Jupiler League spelers nog betaalbaar. Genot.
Niet mee eens, ajax legt net zo lachend als het moet 8 a 10 miljoen neer voor een bewezen groot talent. Probleem is eerder dat ajax denk ik niet zo graag AZ wil spekken nu ze een team, staf en jeugd hebben dat de komende jaren voor de titel kan mee gaan doen.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:40 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind de hele ontwikkeling en transfermarkt gewoon doorslaan. Twee jaar geleden Milik voor 34 miljoen dat was een record en vond iedereen absurd. Een jaar later 40 miljoen voor Sanchez. En nu 60 voor de Ligt. En we vinden t allemaal heel normaal.
Subtop clubs kennen hun prijs tegenwoordig ook waardoor de hele interne markt kapot is. Waar we vroeger goedkoop talentjes ophaalden bij een club als Utrecht, Heerenveen, Groningen enz moet je ook daar meer dan 5 miljoen voor een speler betalen tegenwoordig. AZ is al helemaal de weg kwijt die lachen om 5 miljoen.
Gevolg is dat spelers meteen de stap naar t buitenland maken en mislukken. Talenten kunnen zich niet meer in de top van de Eredivisie ontwikkelen en de hele competitie kakt in en glijdt verder af.
Over een aantal jaren zijn alleen Jupiler League spelers nog betaalbaar. Genot.
Die wordt nog wel weggestuurd ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2018 14:37 schreef skysherrif het volgende:
Ihatarren bij jullie is een aardig talentje, nog wel wat jong (16 jaar).
Hoe zit het met dat ene talent dat door Juventus werd begeerd, gonzalez, rosalez volgens mij had ie een spaanse naam. Is die nog kunnen behouden?quote:Op maandag 26 maart 2018 14:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die wordt nog wel weggestuurd ofzo.
Fernandes bedoel je? Die is al gonequote:Op maandag 26 maart 2018 14:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe zit het met dat ene talent dat door Juventus werd begeerd, gonzalez, rosalez volgens mij had ie een spaanse naam. Is die nog kunnen behouden?
Die heeft Raiola als zaakwaarnemer, dan weet je genoeg.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fernandes bedoel je? Die is al gone
Ik had het ook wel geweten als ik een profvoetballertje zou zijn geweestquote:Op maandag 26 maart 2018 15:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die heeft Raiola als zaakwaarnemer, dan weet je genoeg.
Balen. Maargoed, dit is ook een Nederlander dus moeten we ff koesteren. Zat namelijk te kijken wat voor talent we van PSV kunnen verwachten de komende jaren en dat is niet zo veel Nederlands.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fernandes bedoel je? Die is al gone
Ik moet steeds backspacen, omdat Belgen inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2018 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Balen. Maargoed, dit is ook een Nederlander dus moeten we ff koesteren. Zat namelijk te kijken wat voor talent we van PSV kunnen verwachten de komende jaren en dat is niet zo veel Nederlands.
Rigo moet natuurlijk weer een belg zijn.
En trouwens. Gakpo en Obispo. Geboren in Eindhoven en Boxtel (voor het gemak gooien we dat ook gewoon even onder Eindhoven). Ook lang geleden eigenlijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Balen. Maargoed, dit is ook een Nederlander dus moeten we ff koesteren. Zat namelijk te kijken wat voor talent we van PSV kunnen verwachten de komende jaren en dat is niet zo veel Nederlands.
Rigo moet natuurlijk weer een belg zijn.
Spelers als een Robben die van Groningen kwam of een van Nistelrooij die van Heerenveen kwam zijn in de toekomst niet meer haalbaar. Die gaan direct naar t buitenland.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach die talentjes van die subtoppers mislukken vaker dan dat ze slagen, je kan nog altijd gewoon goed scouten en dan haal je zat spelers op. En als je meer krijgt voor je eigen spelers kan je natuurlijk ook weer hogere prijzen bieden voor wie jij op het oog hebt.
Nee daar zorgt Brands wel voor. Elke zomer een AZ aankoop voor de hoofdprijs. Huiberts en Eenhoorn lachen zich kapot als de telefoon gaat en ze zien dat t Marcel is, "daar heb je m weer". Sinds de verkoop van Janssen is t daar hoog in hun bol gaan zitten. Zon Luckassen zou je normaal voor 8 ton ergens oppikken nu betaal je 6 miljoen.quote:Op maandag 26 maart 2018 14:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet mee eens, ajax legt net zo lachend als het moet 8 a 10 miljoen neer voor een bewezen groot talent. Probleem is eerder dat ajax denk ik niet zo graag AZ wil spekken nu ze een team, staf en jeugd hebben dat de komende jaren voor de titel kan mee gaan doen.
Ach als daardoor die clubs meer geld kunnen vangen kunnen ze er ook weer meer betere voor terughalen. Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Spelers als een Robben die van Groningen kwam of een van Nistelrooij die van Heerenveen kwam zijn in de toekomst niet meer haalbaar. Die gaan direct naar t buitenland.
Zat vooral even naar het middenveld te kijken. Aanval hebben we redelijk wat talent lopen her en der (Malen, Kluivert, Bergwijn, Locadia, Chong, Castillo, Baars, Redan, Sierhuis), verdediging zit sowieso wel goed, maar zeker aan creatieve middenvelders hebben we gewoon weinig, al wat mddenveld is is box to box.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En trouwens. Gakpo en Obispo. Geboren in Eindhoven en Boxtel (voor het gemak gooien we dat ook gewoon even onder Eindhoven). Ook lang geleden eigenlijk.
Volgens mij liep er ook nog een groot talent uit Best rond? Maar dunno precies.
Lonwijkquote:Op maandag 26 maart 2018 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zat vooral even naar het middenveld te kijken. Aanval hebben we redelijk wat talent lopen her en der (Malen, Kluivert, Bergwijn, Locadia, Chong, Castillo, Baars, Redan, Sierhuis), verdediging zit sowieso wel goed, maar zeker aan creatieve middenvelders hebben we gewoon weinig, al wat mddenveld is is box to box.
Nooit eens duiding van Rikkemans. Waarom is deze international niet meer bij ons actief dan? Weggestuurd? Weggelopen? Weggepest?twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 21:51:07'Jeugdinternational Jayden Braaf dicht bij overgang naar Chelsea, ook Ajax had interesse'. Tot voor kort was hij actief bij PSV. Zie: https://t.co/IWi6jODdsZ reageer retweet
Ik denk zondag inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2018 21:23 schreef RipCity het volgende:
Als we niet tegen Ajax maar uit bij Roda kampioen worden. Wanneer zal dan de hulding plaatsvinden? match is op een woensdagavond. Dus in het weekend dan misschien op de zondag?Nooit eens duiding van Rikkemans. Waarom is deze international niet meer bij ons actief dan? Weggestuurd? Weggelopen? Weggepest?twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 21:51:07'Jeugdinternational Jayden Braaf dicht bij overgang naar Chelsea, ook Ajax had interesse'. Tot voor kort was hij actief bij PSV. Zie: https://t.co/IWi6jODdsZ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |