Naar de keuken, om bier te halen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vrouwen worden wel vaak weggestuurd.
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit liever aan je moeders details.
Ik bedoel dat je eerst ook je achternaam had.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga ik nog achteraan. Hoor dat je iets kan fixen
Leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naar de keuken, om bier te halen bijvoorbeeld.
Ja maar dat is nog te vinden via googlequote:Op woensdag 21 maart 2018 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je eerst ook je achternaam had.
Omdat ze zwart is?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop wel dat Sylvana een zetel krijgt.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dat is nog te vinden via google
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waar heb je op gestemd?
Ook voor jou, poes..quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik steek ter ondersteuning nu een kaarsje voor je aan..
Voor de reactie van Johan Derksenquote:
Dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien zijn we dan toch niet zo gek
Ik kwam gisteren nog langs je facebook toen ik via Saind zijn lijst opzoek moest naar Opperkleurder, leuk he?quote:
Denk amsterdam zal boven de 10% komen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop wel dat Sylvana een zetel krijgt.
Gemeenschappelijke vrienden? Of heb jij mij verwijderd? Ik volg dat niet meer op de voetquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren nog langs je facebook toen ik via Saind zijn lijst opzoek moest naar Opperkleurder, leuk he?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waar heb je op gestemd?
Op een Jonkheerquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een stemwijzer ingevuld, ben met dat resultaat naar het stemhokje gelopen en toen bleek er ook nog ene Jonkheer Paul Just de la Paisières om de lijst te staan
Verder geen idee waar de partij echt voor staat maar mijn burgerplicht is weer gedaan.
Netjes hoor, wat een klasse straalt er van deze stem af.quote:
Ik voel mij zelfs een klein beetje van adel momenteel. Ik overweeg mij te snijden om te kijken of er blauw bloed uitkomt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Netjes hoor, wat een klasse straalt er van deze stem af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |