Grappig dat jij PvdA stemt.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:55 schreef skysherrif het volgende:
Wat adviseren DENK eigenlijk om te stemmen op referendum?
Voor. Immers volgens de tegenstanders van de anti-terreurwet krijgt Erdogan dan toegang tot alle mobiele data van alle Nederlanders en dat wil de lange arm van Ankara wel.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:55 schreef skysherrif het volgende:
Hele huis 4x stemt tegen de WIV.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:54 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Dus het is toch waar van die leeftijdskloof
Niet zo gek toch als ik vorig jaar NieuweWegen stemdequote:Op woensdag 21 maart 2018 19:55 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Grappig dat jij PvdA stemt.
En zeg ik niet!! Niets is meer veilig op the interwebz!
Volgens mij zwijgen ze in alle talen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:56 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Geen idee.
Is dat niet te googelen?
Oh ja, was dat weer vergetenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet zo gek toch als ik vorig jaar NieuweWegen stemde
Maar was vooral ook lokaal de beste keuze.
Volgens een 'expert' van de Volkskrant wordt er geen intelligence doorgegeven aan Turkije omdat zij niet aan onze eisen m.b.t. mensenrechten voldoen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voor. Immers volgens de tegenstanders van de anti-terreurwet krijgt Erdogan dan toegang tot alle mobiele data van alle Nederlanders en dat wil de lange arm van Ankara wel.
Tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:55 schreef skysherrif het volgende:
Maar ook (meer in bron):quote:De politieke partij Denk is tegen de nieuwe wet op de inlichtingendiensten. Tijdens de campagne voor het referendum op 21 maart „zullen we onze achterban adviseren om tegen te stemmen”, zegt fractievoorzitter Tunahan Kuzu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht even??? De tegenstanders van de anti-terreurwet liegen???? Ongelooflijk.. Ongelooflijk! Dat ze het gore lef hebben om ons voor het lapje te houden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:58 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Volgens een 'expert' van de Volkskrant wordt er geen intelligence doorgegeven aan Turkije omdat zij niet aan onze eisen m.b.t. mensenrechten voldoen.
https://www.volkskrant.nl(...)en-oordeel~a4582488/
quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen.
[..]
Maar ook (meer in bron):Top partij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dat niet zomaar omslaan als een blad aan de boom in de wind?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:58 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Volgens een 'expert' van de Volkskrant wordt er geen intelligence doorgegeven aan Turkije omdat zij niet aan onze eisen m.b.t. mensenrechten voldoen.
Gore lef ja, kunnen beter gaan kantklossen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wacht even??? De tegenstanders van de anti-terreurwet liegen???? Ongelooflijk.. Ongelooflijk! Dat ze het gore lef hebben om ons voor het lapje te houden.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wacht even??? De tegenstanders van de anti-terreurwet liegen???? Ongelooflijk.. Ongelooflijk! Dat ze het gore lef hebben om ons voor het lapje te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dat nogal een slap argument. Ankara is onze bondgenoot in de NAVO en werkt ook samen met Europol. Het is een van de belangijkste partners in de strijd tegen terrorisme. Volgens de directeur van de MIVD gaat het om "tientallen" landen waarmee informatie gaat worden gedeeld. Me dunkt dat Turkije daar dan bij zit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:58 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:01 schreef tomatenrood het volgende:
[..]Holy fuck. Best wel ernstig dit. Wat zijn dat voor een schapen die in de leugens van dat soort clubjes trappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
Als men mij iets garanderen doet met de garantie op zijn/haar leven trap ik overal in.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dezelfde die herhalen dat de wet in deze vorm ervoor zorgt dat we in Mali acute situaties eventjes kunnen oplossen, Freek.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Holy fuck. Best wel ernstig dit. Wat zijn dat voor een schapen die in de leugens van dat soort clubjes trappen?
Er hoeft maar 1 naieve rotte appel tussen te zitten plus iemand van kwade wil die het ontvangen mag.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:05 schreef sigme het volgende:
Niet zo lang geleden kreeg ik, en mijn hele team, omdat dat iemand dat wel handig leek voor developpers, toegang tot de complete basisregistratie (plus nog wat extra’s) van heel Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |