abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177990897
Wat adviseren DENK eigenlijk om te stemmen op referendum?
pi_177990906
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ook PvdA

En voor/tegen?
Grappig dat jij PvdA stemt.

En zeg ik niet!! Niets is meer veilig op the interwebz!
Met extra vezels!
pi_177990908
De oudere generatie waar ikzelf ook toe behoor zitten wel met de ellende van de jongere kloof, al is het wat ze zelf erin gepleurd hebben in de jonge hoofdjes tijdens de opvoeding toch?
pi_177990914
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:55 schreef skysherrif het volgende:
Geen idee.

Is dat niet te googelen?
Met extra vezels!
pi_177990924
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:53 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wat doet vigen hier. Ksssst.
;(
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:56:23 #56
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177990926
quote:
Voor. Immers volgens de tegenstanders van de anti-terreurwet krijgt Erdogan dan toegang tot alle mobiele data van alle Nederlanders en dat wil de lange arm van Ankara wel.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:56:34 #57
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_177990930
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:54 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Dus het is toch waar van die leeftijdskloof :P
Hele huis 4x stemt tegen de WIV.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_177990931
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:55 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Grappig dat jij PvdA stemt.

En zeg ik niet!! Niets is meer veilig op the interwebz!
Niet zo gek toch als ik vorig jaar NieuweWegen stemde :P

Maar was vooral ook lokaal de beste keuze.
pi_177990932
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:56 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Geen idee.

Is dat niet te googelen?
Volgens mij zwijgen ze in alle talen.
pi_177990944
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Niet zo gek toch als ik vorig jaar NieuweWegen stemde :P

Maar was vooral ook lokaal de beste keuze.
Oh ja, was dat weer vergeten _O-
pi_177990969
quote:
9s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:56 schreef Ryon het volgende:

[..]

Voor. Immers volgens de tegenstanders van de anti-terreurwet krijgt Erdogan dan toegang tot alle mobiele data van alle Nederlanders en dat wil de lange arm van Ankara wel.
Volgens een 'expert' van de Volkskrant wordt er geen intelligence doorgegeven aan Turkije omdat zij niet aan onze eisen m.b.t. mensenrechten voldoen.

https://www.volkskrant.nl(...)en-oordeel~a4582488/
pi_177990987
quote:
Tegen.

quote:
De politieke partij Denk is tegen de nieuwe wet op de inlichtingendiensten. Tijdens de campagne voor het referendum op 21 maart „zullen we onze achterban adviseren om tegen te stemmen”, zegt fractievoorzitter Tunahan Kuzu.

Maar ook (meer in bron):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:59:55 #63
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177990998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:58 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Volgens een 'expert' van de Volkskrant wordt er geen intelligence doorgegeven aan Turkije omdat zij niet aan onze eisen m.b.t. mensenrechten voldoen.

Wacht even??? De tegenstanders van de anti-terreurwet liegen???? Ongelooflijk.. Ongelooflijk! Dat ze het gore lef hebben om ons voor het lapje te houden.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_177991007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Tegen.

[..]

Maar ook (meer in bron):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top partij.
pi_177991017
Lokaal- (DGM) en tegen gestemd
pi_177991021
quote:

[..]

Kan dat niet zomaar omslaan als een blad aan de boom in de wind?
pi_177991031
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2018 19:59 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wacht even??? De tegenstanders van de anti-terreurwet liegen???? Ongelooflijk.. Ongelooflijk! Dat ze het gore lef hebben om ons voor het lapje te houden.
Gore lef ja, kunnen beter gaan kantklossen.
pi_177991046
quote:

[..]

SPOILER
pi_177991091
quote:

[..]

Vind dat nogal een slap argument. Ankara is onze bondgenoot in de NAVO en werkt ook samen met Europol. Het is een van de belangijkste partners in de strijd tegen terrorisme. Volgens de directeur van de MIVD gaat het om "tientallen" landen waarmee informatie gaat worden gedeeld. Me dunkt dat Turkije daar dan bij zit.

Of anders Hongarije wel. Of Polen. Of andere landen met regimes die steeds verder van de democratie af raken.

En daarbij is de toetsing of hieraan voldaan is achteraf, dus eventuele schade kan onherstelbaar zijn. En ten slotte is het orgaan dat controle uitvoert niet in staat om dat effectief te doen aldus de Raad van State en de Raad voor het Regeringsbeleid.

Dus nee, het is echt niet zo dat de AIVD bakken met gegevens cadeau gaat doen aan Erdogan. Maar er zijn terechte bezwaren tegen het delen van informatie die ongericht is verzameld met buitenlandse diensten en zeker als de toetsing daarvan gebrekkig is. De nieuwe WIV bevat meer van dit soort moeilijkheden die de voorstanders proberen weg te nuanceren of belachelijk te maken (zie Ryon) en de tegenstanders overdrijven en opblazen.

De WIV 2017 deugt niet en moet van tafel, om vervangen te worden door een nieuw exemplaar waar wel de nodige waarborgen zijn ingebouwd en die zorgvuldig omgaat met onze vrijheid en informatie. Een nuance die helaas volledig vertrapt wordt.
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:04:04 #70
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_177991103
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:01 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

SPOILER
Holy fuck. Best wel ernstig dit. Wat zijn dat voor een schapen die in de leugens van dat soort clubjes trappen?
--
pi_177991116
quote:

[..]

Als men mij iets garanderen doet met de garantie op zijn/haar leven trap ik overal in.
Zoniet trap ik nergens meer in.
pi_177991131
quote:
15s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:04 schreef Ryon het volgende:

[..]

Holy fuck. Best wel ernstig dit. Wat zijn dat voor een schapen die in de leugens van dat soort clubjes trappen?
Dezelfde die herhalen dat de wet in deze vorm ervoor zorgt dat we in Mali acute situaties eventjes kunnen oplossen, Freek.
pi_177991139
Ik stem niet. In mijn gemeente is geen gemeenteraadsverkiezing, ik ben niet in NL, en ik heb geen kiespas ontvangen voor vertrek.
Anders was ik waarschijnlijk wel even “ teugen” gaan stemmen.

Niet zo lang geleden kreeg ik, en mijn hele team, omdat dat iemand dat wel handig leek voor developpers, toegang tot de complete basisregistratie (plus nog wat extra’s) van heel Nederland.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_177991144
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

kantklossen.
Iets van Rutte dacht ik toch he?
pi_177991198
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:05 schreef sigme het volgende:

Niet zo lang geleden kreeg ik, en mijn hele team, omdat dat iemand dat wel handig leek voor developpers, toegang tot de complete basisregistratie (plus nog wat extra’s) van heel Nederland.
Er hoeft maar 1 naieve rotte appel tussen te zitten plus iemand van kwade wil die het ontvangen mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')