Nee niks. Is op zich oud nieuws. Las net de straffen die beide heren hadden gekregen.quote:
Oei. URL?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Matig. Ik ben vanavond afgemaakt door Elan maar ik wil dat nog niet erkennen.
Met jou?
Ohhh ik dacht dat Henk Bres een kind van 18 dagen had misbruiktquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niks. Is op zich oud nieuws. Las net de straffen die beide heren hadden gekregen.
Die fucking Robert M was al eerder veroordeeld in Duitsland, krijgt vervolgens in Nederland een VOG.Om daarna bij een kinderdagverblijf te werken.
Hoeveel jaar heeft die M gekregen? Echt zo'n smerige pedo kop heeft hij. Die nemem ze wel te grazen in de gevangenis. Hoewel dat eigenlijk ook weer fout is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niks. Is op zich oud nieuws. Las net de straffen die beide heren hadden gekregen.
Die fucking Robert M was al eerder veroordeeld in Duitsland, krijgt vervolgens in Nederland een VOG.Om daarna bij een kinderdagverblijf te werken.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat Henk Bres een kind van 18 dagen had misbruikt
Ja omdat dat Europees nou eenmaal naar was geregeld toen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tering EU.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja omdat dat Europees nou eenmaal naar was geregeld toen.
19 jaar + TBSquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heeft die M gekregen? Echt zo'n smerige pedo kop heeft hij. Die nemem ze wel te grazen in de gevangenis. Hoewel dat eigenlijk ook weer fout is.
Die zaak van hem was wel echt misselijkmakend. Als ze er ook maar iets van in de bak hebben meegekregen verwacht ik niet dat ie z'n tijd uitzit.quote:
Oh reken er maar op dat wat cipiers het e.a.a. per ongeluk melden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die zaak van hem was wel echt misselijkmakend. Als ze er ook maar iets van in de bak hebben meegekregen verwacht ik niet dat ie z'n tijd uitzit.
Ik denk dat hij aardig afgescheiden zit.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh reken er maar op dat wat cipiers het e.a.a. per ongeluk melden.
Geen idee, Ene kant zal ik mij wel inspannen om te zorgen dat zijn rechten en de wet goed wordt nageleefd, andere kant denk ik wel dat ik iets minder mijn best zou doen dan bij een normale diefstalquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou jij zo'n persoon willen vertegenwoordigen als advocaat?
Het lijkt me ook niet dat er veel mannen zijn die dat leuk werk vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
Mannen kunnen ook niet meer fatsoenlijk bij een kinderdagverblijf werken heb ik het idee. Ken er ook geen één.
Dat klopt, mijn moeder kan ook geen mannen vinden voor het kdv. Terwijl die kinderen dat wel nodig hebben, net als mannelijke leraren.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
Mannen kunnen ook niet meer fatsoenlijk bij een kinderdagverblijf werken heb ik het idee. Ken er ook geen één.
Was er laatst 1 op de radio, die vertelde wat ie allemaal te horen kreeg en wat hij moest doen om maar geen argwaan te krijgen bij ouders. Moeilijk hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zou je ook als man? Het risico is veel te groot.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
Welk risico precies? Dat je je niet kan beheersen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je ook als man? Het risico is veel te groot.
Ja klopt helemaal.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn moeder kan ook geen mannen vinden voor het kdv. Terwijl die kinderen dat wel nodig hebben, net als mannelijke leraren.
Ja mensen zijn toch argwanendquote:Op woensdag 21 maart 2018 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |